جگوارکادیلاک

دوئل کادیلاک CT6-V و جگوار XJ R

مرحلهٔ مقدماتی، گروه پنجم، سدان‌های میان سایز پرفورمنس، دوئل چهارم

نتایج دوئل قبلی بین ب‌ام‌و M5 و مازراتی گیبلی تروفئو

مجموع آراء: ۱۴۸۰

آراء ب‌ام‌و: ۱۰۲۵

آراء مازراتی: ۴۵۵

پیروز دوئل: ب‌ام‌و M5 با کسب ۶۹ درصد از کل آراء

دوئل‌های این گروه

پورشه پانامرا توربو S

مرسدس AMG GT63

مرسدس AMG GT63

ب‌ام‌و M8 گرن کوپه

آئودی RS7

ب‌ام‌و M8 گرن کوپه

ب‌ام‌و M5

مازراتی گیبلی تروفئو

ب‌ام‌و M5

کادیلاک CT6-V

جگوار XJ R

؟

مرسدس E63 AMG

آئودی RS6

؟

کادیلاک CT5-V بلک‌وینگ

دوج چارجر هلکت

؟

کادیلاک CT6-V

تاریخ معرفی: نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۸

پلت‌فرم: امگا جنرال موتورز

امتیاز از کارباز: ۸.۴ از ۱۰

فروش سال ۲۰۱۹ در آمریکا: ۷,۹۵۱ دستگاه

فروش سال ۲۰۲۰ در آمریکا: ۳,۱۱۷ دستگاه

گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۶ سال یا ۱۱۰ هزار کیلومتر

چکیده: به CT6-V نمی‌توان ایرادات زیادی وارد کرد. در هر نوع مسیری، مشکلات جاده توسط سیستم‌های خودرو کنترل می‌شود و CT6-V سریعاً خود را تنظیم می‌کند تا راحت‌ترین سواری ممکن را فراهم کند. به همین دلیل، سواری خودرو راحت و درعین‌حال مناسب برای یک سدان لوکس عملکردی است. علاوه بر این، سرعت گرفتن، صدا و سواری CT6-V در مسیرهای خشن هم عالی است. فرمان این ماشین سبک اما دقیق است و سیستم صوتی آن با ۳۴ بلندگو صدایی عالی دارد. حتی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی CUE که قبلاً مشکلاتی داشت در جدیدترین نسخه واقعاً بهتر شده است.

جگوار XJ R

تاریخ معرفی: نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۳

پلت‌فرم: D2a جگوار-لندروور

امتیاز از کارباز: ۷.۸ از ۱۰

فروش سال ۲۰۱۹ در آمریکا: ۱,۱۶۷ دستگاه

فروش سال ۲۰۲۰ در آمریکا: ۱,۰۱۷ دستگاه

گارانتی: ۵ سال یا ۹۶ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۵ سال یا ۹۶ هزار کیلومتر

چکیده: XJ R مکان بسیار خوبی برای رانندگی‌های طولانی است. صندلی‌های چرمی این خودرو حتی برای ساعت‌ها نشستن هم راحت هستند و کابین در سرعت‌های بالا فوق‌العاده ساکت است؛ اما با همهٔ این‌ها، XJ R خودرویی نیست که بهتر باشد راندن آن به رانندهٔ شخصی واگذار شود زیرا این ماشین به همان اندازه که راحت است، رانندگی جذابی هم دارد. این یک جنگجوی جاده‌ای توانمند برای پیمودن مسافت‌های طولانی است و در مسیرهای پیچ‌درپیچ هم کنترل قابل‌احترامی دارد. البته XJ R حداقل تکنولوژی‌ها و ویژگی‌های تجملی لازم برای رقابت در این کلاس را ارائه می‌کند.

مقایسهٔ مشخصات فنی

کادیلاک CT6-V

جگوار XJ R 575

پیشرانه ۴.۲ لیتری V8 ۵.۰ لیتری V8
تنفس توئین توربو سوپرشارژ
قدرت ۵۵۰ اسب بخار ۵۷۵ اسب بخار
گشتاور ۸۷۰ نیوتن متر ۷۰۰ نیوتن متر
گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک ۸ سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ عقب
شتاب صفر تا ۹۶ ۳.۸ ثانیه ۳.۹ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۲.۲ ثانیه ۱۲.۲ ثانیه
توقف از ۱۱۰ ۴۷.۲ متر ۴۶.۰ متر
شتاب جانبی ۰.۹۰ جی ۰.۸۸ جی
حداکثر سرعت ۲۴۰ کیلومتر/ساعت ۳۰۰ کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت ۱۳.۰ لیتر ترکیبی ۱۳.۰ لیتر ترکیبی
ظرفیت باک ۷۲ لیتر ۸۰ لیتر
وزن ۲۰۳۲ کیلوگرم ۱۹۹۰ کیلوگرم
طول ۵,۱۸۱ میلی‌متر ۵,۲۵۵ یلی‌متر
فاصلهٔ محوری ۳,۱۰۶ میلی‌متر ۳,۱۵۷ میلی‌متر
حجم صندوق بار ۴۲۵ لیتر ۴۲۵ لیتر
ظرفیت سرنشین ۵ نفر ۵ نفر
قیمت ۹۲,۷۹۰ دلار ۱۲۳,۳۹۵ دلار

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

کدام سدان میان‌سایز پرفورمنس را بیشتر می‌پسندید؟

نمایش نتایج

Loading ... Loading ...

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲۸ دیدگاه‌ها

  1. Hamid

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2464 ديدگاه)

    تنها برتری جگوار تاپ اسپیدش هست …
    انتخابم بدون لحظه ای شک کادیلاک هست …
    واقعا عالی تره … چ طراحی داخلی چ بیرونی چ پرفورمنس!

    موافقم 14
    مخالفم 1
    1. محمدرضا

      ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1075 ديدگاه)

      اصلا پرستیژ کادیلاک وجگوار هیچ جا قابل مقایسه نیست.وشما کیفیت ودقت ساخت انگیلیسی رو دارین.فاصله محوریش بیشتره.توقفش زود تره .شتاب جانبیش در نتیجه هندلیگش بهتره.
      چطور میگی فقط تاپ اسپید؟

      موافقم 5
      مخالفم 12
      1. Amir Machine

        ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1279 ديدگاه)

        اشتباه دیدی عزیز!
        شتاب جانبی کادیلاک بهتره

        موافقم 7
        مخالفم 1
        1. محمدرضا

          ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1075 ديدگاه)

          درست گفتید آقا امین اشتباه شد.

      2. Hamid

        ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (2464 ديدگاه)

        طراحی عقب جگوار قدیمیه …
        دوسش ندارم
        در ضمن بخاطر فاصله محوری بیشتر 30 هزار دلار بدم؟! دیوانم مگه
        اونم چی
        بخاطر 5 سانتی متر…
        حاجی کادیلاک خودش از برترین های جهانه …
        خلاصه اینکه هیچ چیزی نمیتونه نظرم رو عوض کنه …

        موافقم 11
    2. ممد ژانگولر

      ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (4148 ديدگاه)

      ممنون حمید جان داداش . تعصبو گذاشتی کنار 👏👏👏

    3. Reza Waffen SS

      ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (5360 ديدگاه)

      کادیلاک CT6-V

  2. محمد امین

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2187 ديدگاه)

    جگوار خوب بود در مشخصات فنی و همچینین طراحی کابینش رو خیلی دوست دارم، اما کادیلاک طراحی خیلی بهتری داره و مشخصات جگوار رو تقریبا ارائه میده و در بعضی موارد بهتر هست، اما خیلی به هم نزدیک هستن، اما قیمت هارو که دیدم، کادیلاک رو ترجیح دادم

    موافقم 6
    مخالفم 1
  3. امیر

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (606 ديدگاه)

    در اینکه این جگوار ماشین خوبیه شکی وجود نداره. ولی کادیلاک پرفورمنس جگوار رو تقریبا ارائه میده و همینطور قیمت کمتری هم داره. بعد می رسیم به کیفیت که خود
    جگوار لندروور اعتراف کرده کیفیت محصولاتشون یکم پایین هست. به همین خاطر به
    کادیلاک رای دادم. در بحث ظاهر هم که هر دو زیبا هستند. بعد تاریخ معرفی ، فروش ،
    امتیاز رو هم در نظر بگیرید.

  4. 🇩🇪👑SL300👑🇩🇪

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    جگوار

    موافقم 4
    مخالفم 4
  5. Philipp

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1110 ديدگاه)

    عملا هیچ دلیلی نیست که به جگوار رای بدم

    موافقم 4
    مخالفم 4
  6. حسین دهمرد

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2643 ديدگاه)

    کاش کدی از این نام گذاری احمقانه دست ور میداشت.

    موافقم 3
    مخالفم 2
  7. آرین

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (444 ديدگاه)

    منطق میگه کادیلاک
    ولی به جگوار رای دادم به خاطر سوپرشارژر، کابین زیبا و وزن کمتر
    اگر کادیلاک در این سه مورد دست بالاتر رو داشت دیگه هیچ شکی نبود

  8. AMG GT R

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1090 ديدگاه)

    به کادیلاک رای دادم ولی حق جگوار نیست حذف بشه چون خیلی زیبا و لوکس هست

    موافقم 4
    مخالفم 1
  9. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2733 ديدگاه)

    چرا حس میکنم غربیلک چگوارو با سینی فلزی بزرگا کشیدن ، در کل کادیلاک از نظر شتاب و زیبایی و کابین بهتر بود و البته قابلیت اطمینانشم بیشتره و قیمتش کمتره پس با اینکه عاشق اینم که جگوار به اوج برگرده به کادیلاک رای دادم

  10. یانکی

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2353 ديدگاه)

    این دوتا فول سایز هستن و چه ربطی به گیبلی و سری پنج دارن.در ضمن چارجر قبلا ام5 رو شکست داده دوباره ام5 رو برگردوندید.بدتر اینکه کدیلاک رو مقابل چارجر گذاشتین.البته همنجور که قبلا گفتم پدال از آمریکایی خوشش نمیاد و نظر خودش رو تحمیل میکنه.بارها دیدیم مطلب از ام4 میزاره و تیتر درست میکنه که بهترینه و تمام دنیا در اشتباه هستند که میگن آشغاله.همه میگن یه افتضاه تو طراحیه پدال هی میگه عملکردش فلانه و بیساره.

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

      ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2733 ديدگاه)

      عجیب اینجاس که واقعا ام ۵ یه بار تو دوئل چارجر و ام ۵ بوده و یه بار تو دوئل ام ۵ و گیبلی ، و چارجر تو دوئل اول برده ولی در واقع اینجا هنوز مسابقه نداده ، جریان چیه ؟

      1. امیر دهقان

        ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (743 ديدگاه)

        در ابتدا قرار بود مقایسه بین چارجر و M5 که پیش از آغاز دوئل‌ها انجام شده بود رو بعنوان اولین دوئل این گروه در نظر بگیریم اما با اعتراض بسیاری از مخاطبین که خواستار بازگشت M5 بودند، چیدمان دوئل‌های این گروه تغییر کرد

        موافقم 1
        مخالفم 4
        1. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

          ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (2733 ديدگاه)

          آها ممنونم بابت اطلاعتون

          موافقم 1
          مخالفم 1
        2. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (4617 ديدگاه)

          اما مطمئنید کادیلاک با چارجر رقیبن؟

  11. Ali_x76

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1206 ديدگاه)

    حیف که کادیلاک، تولید CT6 و موتور ۴.۲ لیتر جدیدشو متوقف کرد.
    واقعا ناراحت کننده بود برام

  12. MehdiTurbo

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2361 ديدگاه)

    اگه هم قیمت بودند انتخابم جگوار بود ولی با این اختلاف قیمت کادیلاک با ۳۰ هزارتاش یه ماشین دیگه میگرفتم یا با ۱۲۳ هزارتا یک ماشین بهتر میخریدم

  13. MOHAMMAD.DEMON

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1443 ديدگاه)

    توی این جدول بندی هیچ منطقی وجود نداره
    دو سه تا سگمنت مختلف تو یه گروه جا داده شدن
    بعد طبق چه معیاری چارجر و CT5V blackwing
    رو در رو افتادن
    همه از نظر سنجی قبلی فهمیدن چارجر محبوب ترین تو این جدول
    CT5V هم شانس خیلی زیادی مقابل آلمانی ها برای بالا اومدن داره
    واقعا که
    ( مخاطبین اعتراض کردن ! )
    چقدر حرفه ای

    موافقم 2
    مخالفم 1
  14. ماکسیمیلیان

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (646 ديدگاه)

    درود!
    بخش مشخصات توضیحات لازمه را بیان کرده است ، بنابراین انتخاب بنده ی حقیر کادیلاک CT_6V است.
    با سپاس ، یا علی 🌷

  15. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (4617 ديدگاه)

    هه! حتی مقایسه این جگوار فسیل شده با کادیلاک هم اشتباهه،بدون شک کادیلاک از هر لحاظ بهتره، کیفیت،زیباییش که عملا جگوار بویی ازش نبرده و همه و همه چیز توی بزدش تاثیر داره و لطفاً طرفدارای انگلیس نیان بگن حق نیست و فلان،دوره ماشینای انگلیسی خیلی وقت پیش تموم شد…

    موافقم 4
    مخالفم 1
  16. ارشیاsvj

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1750 ديدگاه)

    من جگوار دوس دارم پس به جگوار رای دادم هر چند به نظرم کادیلاک بهتره تقریبا

  17. آریا ماشین

    ۲۷ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (661 ديدگاه)

    انتخابم کادیلاک ct6-v
    ولی مگه کادیلاک و چارجر سدان فول سایز نیستن؟
    اینجا چیکار میکنن؟

  18. صدرا

    ۲۲ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (39 ديدگاه)

    انتخاب من جگوار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا