دقایقی پس از رونمایی از کادیلاک CT4-V بلکوینگ و CT5-V بلکوینگ، کل ۵۰۰ دستگاه پیشتولید این سدانهای اسپرت فروخته شدند. به گفتهٔ سخنگوی کادیلاک، اول کل ظرفیت ۲۵۰ دستگاهی CT5-V بلکوینگ پُر شده و بعد از چندی، ظرفیت فروش اولیهٔ CT4-V بلکوینگ هم به پایان رسید. البته کسانی که خواهان این سدانهای اسپرت هستند هنوز هم میتوانند در لیست انتظار ثبتنام کنند و نمایندگیهای کادیلاک بعد از دریافت موجودی با آنها تماس خواهند گرفت.
معاون ارشد جهانی کادیلاک «روری هاروی» دراینباره میگوید:
در دوشنبهشب، با شروع رزرو خریداران برای بلکوینگهای سری V، شجرهنامهٔ پرفورمنس کادیلاک افتخار دیگری پیدا کرد. این تقاضا شاهدی است که نشان میدهد تیمهای مهندسی و طراحی، توانمندترین کادیلاکهای تاریخ برای پیست را ارائه کردهاند. این همچنین نشاندهندهٔ اشتیاق خریداران برای برند پرفورمنس سری V ما است
البته این استقبال چشمگیر از سدانهای اسپرت جدید کادیلاک چندان عجیب نیست زیرا این ماشینها مشخصات و البته قیمت جذابی دارند. CT4-V بلکوینگ با قیمت پایهٔ ۶۰ هزار دلار، به یک پیشرانهٔ V6 توئین توربو با ۴۷۰ اسب بخار قدرت مجهز است و بهصورت استاندارد با گیربکس شش سرعتهٔ دستی عرضه میشود. این در حالی است که نه بامو M3 و نه مرسدس C63 هیچکدام گیربکس دستی ارائه نمیکنند. سدان اسپرت کادیلاک همچنین از لحاظ قدرت نیز تقریباً همسطح رقبای آلمانی است.
در همین حال، CT5-V بلکوینگ که باید با بامو M5 و مرسدس E63 رقابت کند، به لطف نیروگاه ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ خود بسیار قویتر از آنها است. این ماشین با ۶۷۰ اسب بخار قدرت و ۸۹۵ نیوتن متر گشتاور، بهراحتی در قدرت رقبای آلمانی را پشت سر میگذارد و درعینحال گیربکس شش سرعتهٔ دستی هم برای آن ارائه میشود. قیمت CT5-V بلکوینگ از ۸۵ هزار دلار آغاز میشود.
با وجود مهارت فنی بخش V کادیلاک، این سدانهای اسپرت جدید صرفاً خودروهای عضلانی قدرتمندی نیستند زیرا هردو به سریعترین نسخه از سیستم کنترل سواری مغناطیسی مجهز شده و زمان زیادی را هم در تونلهای باد سپری کردهاند؛ بنابراین CT4-V بلکوینگ و CT5-V بلکوینگ در پیست باید حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشند. قرار است تحویل این دو ماشین به خریداران از تابستان آینده آغاز شود.
مهدی
۱۹ بهمن ۱۳۹۹یه لاجوردیش هم برای ما بفرستید
ali (chevy nova)
۱۹ بهمن ۱۳۹۹این متن رو این بالا مینویسم همه بخونن
چند روز پیش که این کادیلاک تو پدال معرفی شد همه گفتن نه بدرد نمیخوره و از رقباش شکست میخوره و از این خزعبلات
حالا بعد 2-3 روز پدال از فروش تمام نمونه های تولیدی در مدت زمان کمی خبر داد.
اینها نشونه اونکه واقعیت برای خیلی ها تلخه و نمیخوان قبول کنن
علی
۱۹ بهمن ۱۳۹۹موافقم مخصوصا وقتی حرف از تسلا میشه
ali (chevy nova)
۱۹ بهمن ۱۳۹۹تسلا که کلا شده مثل عزرائیل برا خیلی ها.
خبرها همه حاکی از موفقیتها و فروش بالا و رکوردهای پی در پی اونه در جهان بعد طرف تو پدال پشت کامپیتور نشسته و میگه تسلا رو به زوال هست و سهامش حبابه و…..
$ÃЪŦÏЛ$
۱۹ بهمن ۱۳۹۹دقیقا آقا علی،همه سنگ آلمان و بریتانیا رو به سینه میزنن درحالیکه آمریکایی ها بهترن،اما نمیخوان قبول کنن….
R@m!n
۱۹ بهمن ۱۳۹۹داداش خزعبل نیست عین واقعیته. من خودم فن امریکایی هستم و به جرعت می گم این ماشینا هیچی نیستن جلوی آلمانیا و فقط یه مشت آدم الکی متعصب مثه شما میره پول میده به این ماشین که هیچ ویژگی شاخصی نداره و تو رقابت با حریفاش یه بازندس.
ali (chevy nova)
۱۹ بهمن ۱۳۹۹فعلا که واقعیت خلاف حرف شماست و این ماشین فروشش عالیه و داره موفق عمل میکنه.
AMIR / ARMI
۱۹ بهمن ۱۳۹۹یه بار هم دیده نشده شما طرف آمریکایی رو بگیری
خودتو به بقیه نچسبون چون کسی هم شمارو آمریکایی باز حساب نمیکنه
بیشتر به ژاپنی آلمانی باز هستی
حالا نمیخوام بگم دقیقا اکانت دوم کی هستی
یانکی
۱۹ بهمن ۱۳۹۹نسل قبلش که تو پیست از رقبای آلمانیش بهتر بود این دیگه میترکونه.در مورد مشخصات شتاب و درگش هم منم تعجب میکنم چرا با وجود قدرت بیستر وزن کمتر گیربکس جدید تکنولوژیه بهتر همون شتاب نسل قبل رو اعلام کردن.بی شک خبرهای بیشتری تو راهه
R@m!n
۱۹ بهمن ۱۳۹۹خودتم میدونی شرایط پیش فروش چجوریه و ممکنه 10 درصد اون افرادم نخرن. زمان معلوم می کنه این ماشین چیکار میکنه.
ali (chevy nova)
۱۹ بهمن ۱۳۹۹زمان لازم نیست همین پیش فروشش کافیه که متوجه خوب بودنش بشن اونم با وجود رقبای دیگه
akrh78
۱۹ بهمن ۱۳۹۹عزیزم یه میلیون دستگاه که نفروختن همش 250 تا از هر کدوم بوده اینقد جو سازی نداره که
اصلا از کجا معلوم دلال نخریده باشه
بخدا کادیلاک هم راضی نیست کسی با اینطور دفاع کردنی براش تنفر ایجاد کنه
R@m!n
۱۹ بهمن ۱۳۹۹نظرات الکی متعصبانه چند نفر داره سایتو خراب می کنه. یه دنیا دلیلم بیاری بازم حرف خودشو میزنه. البته این داستان تو ژن همه ما ایرانیا هست.
ali (chevy nova)
۱۹ بهمن ۱۳۹۹کادیلاک خاصه لازم نی زیاد بفروشه همین 500 دستگاه کافیه برای این سری خاص از بلک وینگ
?Ali Hossein?
۱۹ بهمن ۱۳۹۹نه به کادیلاک که چند دقیقه بعد رونمایی شروع میکنه تولید و پیش فروش
نه به ایران خودرو که روزی 2عدد تارا تولید میکنه!???
Hadi
۱۹ بهمن ۱۳۹۹چه رکوردی…
محمد
۱۹ بهمن ۱۳۹۹واقعن که خیلی زیبایند
ali (chevy nova)
۱۹ بهمن ۱۳۹۹کادیلاک از 100 سال گذشته تا امروز هنیشه بهترین طراحیها رو ارائه کرده در بین همکلاسهای خودش و همیشه هم اصالتش رو نگه داشته و فدای فروش بالا نکرده اون یبک خاصش رو.
Amin
۱۹ بهمن ۱۳۹۹از اینا سبزشم داره؟
Sina
۱۹ بهمن ۱۳۹۹آخرین کادیلاک هایی که هنوز موتور های جذاب بنزینی رو دارن…
پرهام و رهام
۱۹ بهمن ۱۳۹۹کادیلاک هم از اون شرکت های است که طراحی بسیار مبتکرانه رو عرضه میده و از همه نظر طراحی عالیست
Elmiraj
۱۹ بهمن ۱۳۹۹در بحث شتاب هم یقیناً GM مثل کوروت اینبار هم محافظه کارانه عمل کرده…
.
همه جوره شاهد رقابت جذابی خواهیم بود .
[—{*AMIN_MC20*}—]
۱۹ بهمن ۱۳۹۹تو زمینه طراحی سنگ تموم گذاشتن
پرفومنسش هم نسباتا خوبه
R@m!n
۱۹ بهمن ۱۳۹۹بازم میگم حیف که پتانسیل بالای این ماشینارو به راحتی خراب کردن
Saman
۱۹ بهمن ۱۳۹۹منم اگه امکانشو داشتم چندتا رنگ به رنگ از هردو مدل ct5 و ct4 بر میداشتم مگه بهتر از کادیلاک هم وجود داره : تکنولوژی حیرت انگیز ، اصالت ، تجمل… خوش به سعادت خریداراش
مهدی
۱۹ بهمن ۱۳۹۹خخخخخخ
ادم خندش میگیره
هه هه هه هه هه
علی
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ببینید خودروهای المانی چند ده سال از بقیه دنیا جلو هستش .
چون تا خودرو امریکایی یا …. تولید میشه همه با المانیا مقایسه میکنن.
DE the best