چندی پیش گزارش رسید که کادیلاک سدان پرچمدار CT6 خود را از بازار ایالاتمتحده حذف نمیکند و حالا خبر خوش دیگری برای علاقهمندان به این سدان لوکس آمریکایی منتشر شده است. کادیلاک قصد دارد نسخهٔ اسپرت و عملکرد بالای این خودرو که CT6-V نام دارد را از تابستان آینده رسماً به بازار عرضه کند اما بهعنوان بخشی از برنامهٔ تدارک و آمادهسازی عرضهٔ رسمی، از صبح روز ۱۴ ژانویه پذیرش پیشسفارش برای تعداد محدود ۲۷۵ دستگاه از این سدان اسپرت را آغاز کرد. حال گزارش شده که تا ساعت ۲:۳۰ بعدازظهر همان روز تمامی این ۲۷۵ دستگاه به فروش رسیدهاند.
این فروش سریع، یک شاهکار واقعاً قابلتوجه برای خودرویی محسوب میشود که قیمت پایهٔ آن از ۸۹,۷۸۵ دلار آغاز میگردد. با خرید این خودرو، کادیلاک امکان حضور دوروزه در آکادمی V-Performance خود در نوادا را هم ارائه میکند. CT6-V به یک پیشرانهٔ ۴.۲ لیتری V8 توئین توربوی کاملاً جدید مجهز شده است که ۵۵۰ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. این نیرو از طریق یک گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک به هر چهارچرخ انتقال پیدا میکند. کادیلاک هنوز اطلاعات عملکرد این سدان اسپرت را منتشر نکرده است اما بهاحتمالزیاد CT6-V رقیب قدرتمند و سرسختی برای خودروهایی مثل مرسدس-آامگ S63 و نسل آیندۀ آئودی S8 خواهد بود.
کادیلاک برای سدان عملکرد بالای خود رینگهای ۲۰ اینچی V-Sport و ترمزهای ۱۹ اینچی برمبو را در نظر گرفته که بهطور خاص برای این خودرو توسعه پیدا کردهاند. CT6-V همچنین به دیفرانسیل عقب لغزش محدود هم مجهز شده که موجب افزایش کشش خودرو میشود درحالیکه سیستم تعلیق نیز بهمنظور بهبود کنترل حرکات گهوارهای بدنه، توانایی پیچیدن و پاسخ فرمان، بهطور خاص تنظیم شده است. ازجملهٔ دیگر ویژگیهای این سدان اسپرت آمریکایی هم میتوان به اصلاح کالیبراسیون سیستم کنترل مغناطیسی کمکفنرها، سیستم اگزوز با سوپاپ فعال، فرمان گیری فعال چرخهای عقب با تنظیم مخصوص پیست، تجدیدنظر در سامانهٔ چهارچرخ محرک، تنظیم مخصوص پیست سیستم کنترل پایداری و… اشاره کرد که CT6-V را به ویترین تکنولوژیهای کادیلاک تبدیل کردهاند.
mohammad
۱ بهمن ۱۳۹۷خب اگه این ماشین همه چی تموم رو نخرن میخوان چی بخرن …… فوق العاده زیباست…
یانکی
۱ بهمن ۱۳۹۷فرق برندهایه اصیل با امسال جنسیس در اینه که وقتی مدل جدیدی معرفی میکنن یه سری تکنولوژی تازه هم رویه محصول میزارن.مثال کدیلاک آینه وسط همراه دوربین دید عقب.سیستم صوتی پانارای با 34 بلندگو.فنر بندی مغناطیسیه انحصاری.رانن گی خودکار پیشرفته اختصاصی سوپر کروز.یا لینکلن کانتیننتال با قفل درهایه برقی.صندلی ویژه با 30 حالت تنظیم.درهایی با باز شدن روبه روی هم.
محمد
۱ بهمن ۱۳۹۷جالب اینه که کادیلاک اول میخواست حذفش کنه بعد پشیمون شد
Ali.usa
۱ بهمن ۱۳۹۷اگه میگفت در چند دقیقه بازم جای تعجبی نداشت .واقعا عالی شده این ماشین
سعید(تهران)
۱ بهمن ۱۳۹۷انجینهای ۸ سیلندر حدود ۴ لیتری توئین توربو به استاندارد خودروهای پرفورمنس تبدیل شدن، به مرسدس، بیمر، و گروه فولکس نگاه کنید، حتی مک لارن حالا هم کادیلاک.
NAVID۰۰۹۸
۱ بهمن ۱۳۹۷خودرو لوکس کیا k900 هم ، با تمام تبلیغات ، در ۹ ماه ، فقط ۲۷۷ دستگاه با بدبختی فروخت .
اینه فرق بین جنس اصل و نااصل
حمیدرضا
۱ بهمن ۱۳۹۷به این میگن لوکس دیروز جایی بودم یه اقایی اعتراض می کرد که شما که پول ندارید براچی میرید یه ماشین لوکس گرون قیمت شاسی بلند خارجی میخریپ من فکر کردم اسکالیدی رنجروری چیزی منظورشه بعد که پرسیدم فهمیدم منظورش کاپراست تازه این اقای محترم نماینده شرکت مربوطه بود ببین سطح خود بزرگ بینی به کجا رسیده
کاوه
۱ بهمن ۱۳۹۷من فن آمریکایی ها نیستم اما این کادیلاک واقعا زیبا و منحصر به فرده.
net
۱ بهمن ۱۳۹۷چراغ جلو سه جهته و چراغ عقب سه جهته زشته
مانی
۱ بهمن ۱۳۹۷کادیلاک هنوز اطلاعات عملکرد این سدان اسپرت را منتشر نکرده است اما بهاحتمالزیاد CT6-V رقیب قدرتمند و سرسختی برای خودروهایی مثل مرسدس-آامگ S63 و نسل آیندۀ آئودی S8 خواهد بود
قیمت پایه S63:۱۵۰۰۰۰
CT6-V:۹۰۰۰۰ آخه اینا مگه رقیبن؟
حتی قیمتِ E۶۳ از ۱۰۵۰۰۰ شروع میشه و تو E63s با تمامی آپشنها ۱۶۵۰۰۰رو رد میکنه
Amir Machine
۱ بهمن ۱۳۹۷همه چیز که قیمت نیست
S کلاس و CT6 هردو سدان فول سایز لوکس هستن
و دقیقاً تو یه کلاس قرار میگیرن، گروهبندی کارانددرایور رو هم که ببینی، هردو رو تو یه گروه قرار داده
تو مدلهای اسپرت هم
S63 موتور 4 لیتری V8 با 610 اسب قدرت و 900 نیوتن گشتاور
CT6-V موتور 4.2 لیتری V8 با 550 اسب قدرت و 850 نیوتن گشتاور
خیلی بههم نزدیکن و دقیقاً رقیب هم محسوب میشن
حالا کادیلاک یه سدان فول سایز لوکس و اسپرت رو با قیمت خیلی کمتر ارائه کرده
Elmiraj
۱ بهمن ۱۳۹۷اگه به قیمت باشه که کوروت ZR1 هم با قیمت ۱۳۰ هزار دلاریش رقیب هیچکدام از سوپراسپرت های مکلارن ، پورشه ، لامبورگینی و فراری نیست….
ولی در عمل دیدم که در درگ ها ، پیست های نوربرگرینگ ، صاعقه و کارانددرایو با این سوپراسپرت های ۳۰۰ هزار دلاری چکار کرد!!!!!!!!
.
.
اگر به ساختار هم باشه باز کوروت با وزن زیاد ، موتور جلو بودن و دیفرانسیل عقبش با هیچکدام از رقبایی که شکست شون داده همخوانی نداره!!!!