زمانی که کادیلاک لیریک از اواخر سال ۲۰۲۲ وارد بازار شود طبق انتظارات قیمت زیر ۷۵ هزار دلاری خواهد داشت. این را رئیس جنرال موتورز آمریکای شمالی در مصاحبه با واردز اتو گفته و اعلام کرده که قیمت این خودرو باید متناسب با انتظارات شرکت باشد.
استیو کارلایل میگوید کادیلاک لیریک محصولی تولید انبوه برای این برند خواهد بود. در واقع این خودرو باید رقیبی قابلاعتنا برای تسلا باشد. او اظهار داشته است:
این محصول باید برخی موضوعات را رفع کند. من درباره ابعاد و تناسبات، شعاع حرکتی، زمان شارژ، سیستمهای ارتباطی و توجه به جزئیات صحبت میکنم. لیریک همچنین باید همان چیزی باشد که مشتریان به دنبال تجربه کردنش هستند.
این کراس اوور الکتریکی از پلتفرم ماژولار جنرال موتورز استفاده میکند. با استفاده از باتری ۱۰۰ کیلووات ساعتی لیریک شعاع حرکتی حدود ۴۸۰ کیلومتری خواهد داشت. این برند آمریکایی لیریک را بهصورت استاندارد با ساختار دیفرانسیل عقب عرضه خواهد کرد اما نسخه پرفورمنس چهار چرخ محرک نیز در دسترس خواهد بود هرچند فعلاً قدرت این مدلها اعلام نشده است.
طراحی لیریک روی خیزهای تیز و برخی انحناهای نرم تأکید دارد. بیشک این خودرو از نمای عقب جالبتر به نظر میرسد جایی که چراغهای L شکل بدنه را احاطه کردهاند.
کابین این خودرو نیز دارای صفحهنمایش ۳۳ اینچی است که از پشت فرمان تا بخش مرکزی داشبورد کشیده شده است. همچنین نمایشگر سربالای واقعیت افزوده نیز در این خودرو نصب شده است. لیریک همچنین بهصورت استاندارد از دستیار سوپر کروز کادیلاک سود میبرد.
لیریک معرفی شده توسط کادیلاک از نظر فنی خودرویی پیشتولیدی یا پروتوتایپ است. این کمپانی میگوید ۸۵ درصد لیریک کامل شده و بنابراین برخی تفاوتها بین نسخه تولیدی و این مدل معرفی شده وجود خواهد داشت. البته احتمال دارد نسخه چینی این خودرو کمی زودتر وارد بازار این کشور شود.
[دانلود ویدئو]
RoadRunner
۱۹ مرداد ۱۳۹۹کادیلاک کامینگِ د بک ! 🥳
net
۱۹ مرداد ۱۳۹۹طراحی قشنگی داره فقط چزاغ جلو و چراغ عقب و ال ای دی داخل جلوپنجره خیلی بد هست
Aran Milan
۱۹ مرداد ۱۳۹۹اگه این بیاد تو بازار من یه سرقت از بانک تو برنامم میذارم!!!
مهدی موتورز
۱۹ مرداد ۱۳۹۹عزیزم میتونی خودشو بدزدی!!!
بی ریا
۱۹ مرداد ۱۳۹۹غول آمریکایی بیدار شد و تن آلمانی های پرادعا لرزید
افول آلمانی ها درراه است
تورج
۱۹ مرداد ۱۳۹۹هدف، مقابله با تسلا است، دادن یه محصول بی نقص به دنیا و شاخ و شونه کشیدن به آلمانی هااست.
اما اون جمله “نسخه چینی ممکنه زودتر به بازار بیاد” بدجوری تو ذوق می زنه. یاد اون جمله معروف مورچه خوار افتادم . . .
meysam
۱۹ مرداد ۱۳۹۹همه اینها به کنار
فقط ثبات و امنیتشون ببینید چقدر بالاست که از الان قیمت 2 سال دیگه رو تعیین میکنن
مسئولان جان بر کف ما در مورد 1 ساعت دیگه هم نمیتونن حرف بزنن
بی ریا
۱۹ مرداد ۱۳۹۹همونطور که از اواخر دهه ۹۰ افول ژاپنی ها و در سالهای ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ شاهد افول و ورشکستگی بسیاری از برندهای آمریکایی بودیم ، اینبار قرعه به نام آلمانی ها افتاده دوست عزیز ، شاید به سرعت نه ولی در آینده ای خیلی نزدیک شاهد افول برندهای پرادعای آلمانی خواهیم بود
الان شاهد رشد چشمگیر برندهای کره ای هستیم
درضمن من طرفدار هیچ برندی نیستم واقعیتو میگم
امیر
۱۹ مرداد ۱۳۹۹بنظرم بی انصافیه بگیم افول المانی ها یا اروپایی ها چون در طول تاریخ چه بد چه خوب خیلی با قدرت جلو رفتن و پشتکار زیادی داشتن
بهتره بگیم رشد بسیار سریع امریکایی ها (و بعضی از اسیایی ها) و بازگشتشون به دوران اوج
دانیال
۱۹ مرداد ۱۳۹۹واویلا، باز یه ماشین از جنرال موتوزر معرفی شد و تا دوماه باید همینجور هر روز یه خبر ازش ببینیم! فکر کنم بودجه تبلیغات جنرال موتورز از بودجه آر اند دیش بیشتر باشه!
نامجو
۱۹ مرداد ۱۳۹۹نه تنها جنرال موتورز بلکه تمامی خودروسازها. اتفاقا تا 10 سال پیش از ده شرکت با بیشترین بودجه تحقیق و توسعه پنج تاش خودروساز بود. اما شرایط عوض شده و سال 2019 فقط فولکس واگن تنها خودروساز بین ده شرکت با بیشترین بودجه تحقیق و توسعه بود(در رتبه سوم) که با همین وضعیت تا 3 سال دیگه اوراکل و مایکروسافت و تنسنت و علی بابا و گوگل و اپل و فیسبوک جای این شرکت رو میگیرن و دیگه رسما هیچ خودروسازی در بین برترین های تحقیق و توسعه وجود نخواهد داشت.
صمیمی
۵ مرداد ۱۴۰۳من تازه خریدمش خیلی خوبه . رانندگی بسیار نرم و روان و کلی اپشن مثل سوپر کروز و ماساژور و غیره و صدای جادویی که در حرکت شنیده میشه عالیه این خودرو فقط شارژش زمان میبره