کادیلاک اخیراً پیکربندی آنلاین CT4-V را بهروز کرده و میتوانیم تجهیزات و آپشن های کامل این خودرو را به همراه قیمتشان ببینیم. ما قبلاً نگاه عمیقی به برادر بزرگتر یعنی CT5-V داشتهایم و فهمیدیم که قیمت حدود ۷۰ هزار دلاری آن برای برخی از طرفداران زیاد است. هماکنون زمان بررسی بهای CT4-V رسیده تا ببینیم آپشن ها باعث میشوند قیمت این خودرو به کجا برسد.
سفر ما همچون همیشه با مدل پایه آغاز میشود. نسخه دیفرانسیل عقب CT4-V بهای ۴۵۴۹۰ دلاری شامل ۹۹۵ دلار هزینههای تحویل داشته اما وجود سیستم چهار چرخ محرک باعث میشود قیمت خودرو از ۴۶۵۹۰ دلار آغاز شود. با پرداخت ۱۲۲۵ دلار دیگر میتوانید رنگ ویژه قرمز را انتخاب کنید و رینگهای ۱۹ اینچی نیز ۲۳۵۰ دلار قیمت دارند. موضوع عجیب اینکه این رینگها دقیقاً قیمتی مشابه با CT5-V داشته درحالیکه رینگهای برادر بزرگتر از نوع ۲۰ اینچی هستند.
وقتی وارد کابین شوید وضعیت تقریباً مشابهی را خواهید دید. رنگ کابین سانگریا بهای ۱۰۰۰ دلاری داشته اما وقتی آن را انتخاب کنید شاهد افزایش ۱۶۰۰ دلاری قیمت خودرو خواهید بود که دلیل آن میتواند انتخاب خودکار پکیج آبوهوا باشد که شامل صندلیهای جلوی تهویه دار و ماساژور دار میباشد. همچنین وقتی پکیج دستیار راننده ۱۱۰۰ دلاری را انتخاب کنید قیمت خودرو ۳۰۵۰ دلار بیشتر خواهد شد. دلیل این امر نیز انتخاب خودکار پکیج تکنولوژی و پکیج هشدار و آگاهی راننده میباشد.
این پکیجها شامل طیف متنوعی از سیستمهای ایمنی و دستیار راننده همچون ترمز اضطراری خودکار، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، پایش نقاط کور، کروز کنترل تطبیقی و… میباشند. بسیاری از خودروسازان همچون هوندا این سیستمها را بهصورت استاندارد عرضه میکنند اما خب کادیلاک دنیای دیگری دارد. این پکیجها شامل هدآپ دیسپلی و چراغهای جلوی هوشمند نیز هستند اما برای ناوبری و سیستم صوتی Bose باید ۸۰۰ دلار دیگر بپردازید.
پکیج چراغهای جلو شامل لامپهای سر پیچ، چراغهای راهنمای LED و دستیار پارک جلو میباشد که ۴۰۰ دلار قیمت دارد. اینکه چرا این سیستمها جدا از پکیج دستیار راننده حساب شدهاند مشخص نیست اما از اینجا به بعد فقط برخی آپشن ها باقی میمانند. سانروف برقی ۱۰۵۰ دلار قیمت داشته و کالیپرهای ترمز قرمز هم ۵۹۵ دلار آب میخورند.
شاید ناخواستهترین آپشن این خودرو گرمکن بلوک پیشرانه کارخانهای با بهای ۱۰۰ دلار باشد. البته بازهم با انتخاب این آپشن شاهد افزایش ۱۱۵ دلاری قیمت خودرو خواهید بود که دلیل آن همراه بودن گرمکن بلوک پیشرانه با جا پلاک جلوست که دلیل ارتباط این دو باهم را شما باید پیدا کنید!
با انتخاب سایر آپشن ها و وسایل جانبی، قیمت نهایی خودرو به ۵۸۷۲۵ دلار میرسد که مشابه برادر بزرگتر، برای سدانی اسپورت با قدرت ۳۲۰ اسب بخار گران به نظر میرسد. البته این خودرو از نظر قدرت و قیمت با مرسدس-ای ام جی CLA 35 قابلمقایسه بوده و کمی قویتر از آئودی S3 است.
Hemn
۱۲ اسفند ۱۳۹۸کلا از کادیلاک خوشم میاد هم قلدره هم پرفرمنس عالی
از بچگی عاشقش بودم
این یکیم که واقعا عالیه.
چند سالیه امریکا خوب پیشرفت کرده تو صنعت خودرو خصوصا سدان های لکس و پرفورمنس.
Saeed
۱۲ اسفند ۱۳۹۸دلم واسه یه CTS_V با انجین بلک وینگ تنگ شده?
anti-Nazi
۱۲ اسفند ۱۳۹۸کی تنگ نشده؟
ولی تو این دورو زمونه که به سری 3 میگن ماشین یه همچین چیزی میتونه مسکن باشه.
یانکی
۱۲ اسفند ۱۳۹۸عالی فقط کلاس بندی محصولات کدیللک به جز اسکالید واقعا آدم رو گیج میکنه.ct4 دقیقا تو کلاس ats نسل قبله حالا چرا الان فرق گذاشتن باید توضیح بدن.
F22RAPTOR
۱۲ اسفند ۱۳۹۸این ماشین از لحاظ ابعاد تو کلاس سری ۳ و سی کلاس و آیودی آ۴
قرار داره،ولی تواین مقاله هم قیمت سی ال آ۳۵
علیx76
۱۲ اسفند ۱۳۹۸خیلی با حال اپشن میفروشن :))))
مثلا میری میوه فروشی
۱ کیلو موز برمیداری ، یارو هم ۲ کیلو سیب میزاره برات میگه برا سلامتیت خوبه
Elmiraj
۱۲ اسفند ۱۳۹۸امید وارم هر چه زود تر نسخه پرچمدار این دو برادر خوشتیپ از راه برسن….
اگر نسخه پرچمدار CT4-V بیش از ۴۷۰ اسب بخار قدرت داشته باشه به راحتی میتونه رقبا و خصوصاً model 3 performance را به چالش جدی بکشه…
Khosrow
۱۲ اسفند ۱۳۹۸هرچقدر کابینش رو دوست دارم بدنه رو اصلا / دشبورد قوی و قلدر – بدنه لوس / از اون طراحی هاست که یک ساله میریزه و قدیمی به نظرمیاد ..
Babak
۱۲ اسفند ۱۳۹۸جدا از قیمت پایه ی بیشتر، همین امکانات را در CLA 35 AMG سفارش بدی قیمتش بیشتر میشه
من خودم به شخصه اینو بیشتر از CLA35 دوست دارم
anti-Nazi
۱۲ اسفند ۱۳۹۸خداقل تو این پیج درباره ماشین صحبت کنید
مرسی اه
Hadi
۱۳ اسفند ۱۳۹۸اینو به cla35 ترجیح میدم ولی m340i نه
احمد
۱۳ اسفند ۱۳۹۸اگر لوگو نداشته باشه اولین بار هم ببینید معلومه که کادیلاکه واقعاً کادیلاک یک شخصیت خاص برای خودرو های خودش ایجاد کرده که در خور توجه
عالی
حميدرضا
۱۳ اسفند ۱۳۹۸جا داشت که زودتر از اینها کادیلاک چنتا سدان معرفی کنه قبلی ها خیلی مطمئن نبودن و یکم هم قدیمی شده بودن
Serjik
۱۴ اسفند ۱۳۹۸قضیه ارتباط گرم کن بلوک پیشرانه با جا پلاکی چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رزیتا
۱۵ اسفند ۱۳۹۸یه زمانی تو ایران خط تولید مادیات داشتیم و مردم میتونستم به راحتی بخرن و سوار بشن
رزیتا
۱۵ اسفند ۱۳۹۸یه زمانی تو ایران خط تولید کادیلاک داشتیم و مردم به راحتی میتونستن بخرن و سوار بشن