سدان اسپورت و میان رده کادیلاک که به تازگی پدیدار شده راه زیادی پیش رو دارد و حتی فعلاً به دست مشتریان نیز نرسیده است. CT5-V حدود یک سال پیش معرفی شده اما پیکربندی آنلاین این خودرو هماینک راهاندازی شده است. به این ترتیب میتوانیم قیمت این خودرو و آپشن های مربوط به آن را ببینیم.
اولین مدلی که میبینیم نسخه چهار چرخ محرک CT5-V با قیمت پایه ۵۱۲۹۰ دلار است. این خودرو دارای کابین مشکی، بدنهی سفید یا مشکیرنگ و البته پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربوی ۳۶۰ اسب بخاری است. تنها گیربکس در دسترس نیز از نوع ۱۰ سرعته اتوماتیک میباشد.
رنگ بدنه قرمز Obsession آپشنی ۱۲۲۵ دلاری بوده درحالیکه برای رینگهای ۲۰ اینچی رنگی یا پولیش خورده باید ۲۳۵۰ دلار بپردازید. در بحث تزئینات بدنه آپشن دیگری نبوده و ما میتوانیم نگاهی به کابین داشته باشیم.
یکی از بزرگترین پکیجهای این خودرو با نام پلاتینیم شناخته میشود که آپشنی ۶۲۹۰ دلاری بوده اما وقتی آن را انتخاب کنید قیمت خودرو ۱۳۱۳۰ دلار افزایش مییابد! دلیل این کار وجود پکیجهای دیگر است که بهصورت خودکار انتخاب میشود و شاید باعث گیج شدن خریداران شود. این پکیج شامل طیف وسیعی از سیستمهای کمکراننده، دوربینها، سیستم صوتی Bose با ۱۵ بلندگو و کابین مشکی و… میباشد.
این مدل به تمامی تجهیزات پرسرعت مجهز شده اما برخی آپشن ها همچون کالیپرهای ترمز قرمزرنگ ۵۹۵ دلاری در دسترس هستند؛ و درحالیکه پکیج پلاتینیم شامل تقریباً همهی تجهیزات کابین است اما کفپوشهای لوکس ۱۳۰۰ دلاری نیز وجود دارند. فرمان جیر میکروفیبر ۳۰۰ دلاری و… باعث میشوند قیمت خودرو به ۶۹ هزار دلار برسد.
وقتی هزینههای تحویل را نیز در نظر بگیرید قیمت CT5-V جدید به نزدیکی ۷۰ هزار دلار میرسد. وسایل جانبی زیادی نیز توسط نمایندگیها عرضه میشود که در کل میتوانند ۲ هزار دلار دیگر هم به قیمت خودرو اضافه کنند.
قطعاً محصول کادیلاک قیمت مناسبی داشته و شما برای خرید خودرویی همچون مرسدس-ای ام جی C43 باید مبلغ بیشتری بپردازید. البته ب ام و M340i xDrive که قدرت ۳۸۲ اسب بخاری دارد قیمتی در حدود کادیلاک داشته و چندین دهه است که در کلاس سدان های اسپورت سنگ محک محسوب میشود.
انتخاب کنید: سدان ۷۰ هزار دلاری کادیلاک یا استاد سدان های اسپورت، ب ام و؟
یانکی
۹ اسفند ۱۳۹۸نکته جالب این کدیلاک اینه که با قیمت یه سری3 یا c کلاس بنز ماشینی صاحب میشی که در واقع تو کلاس بالاتره مثل سری5 یا e کلاس.فقط نمیدونم چرا کدیلاک کلاس بندی محصولاتش رو انقدر عجیب کرده.الان ct4 تو کلاس سری 3 هست ولی کدیلاک یه کلاس پایین تر رده بندیش کرده.بی صبرانه منتظر ct5بلک وینگ با موتور 6.2 لیتری با 650 اسب هستیم.کاش کدیلاک بزنه به سرش بره برا رقابت با چارجر هلکت و موتور کوروت zr1 رو با 755 اسب بندازه.
Elmiraj
۹ اسفند ۱۳۹۸قبلا ATS-V و CTS-V با قدرت هایی مشخص و در کلاس های بدنه و سایز مشخصی رقابت می کردن ، اکنون که CT4-V و CT5-V جانشین این دو شدن به این معنی نیست که کادیلاک با قدرت های کمتر از قبل می خواد این دو را یک پله پایین تر بیاره ، بلکه سیاست اینه که با قدرت های کمتر طیف وسیع تری از عاشقان این دو کلاس خودرویی را پوشش بده و در واقع فروش این دو سدان را بیش از پیش بهبود ببخشه .
مطمئنا نسخه های دیگری با قدرت حتی بالاتر از قبل هم در دستور کار خواهند بود .
MAHDI
۹ اسفند ۱۳۹۸ماشین خوبیه و نسبت به نسل قبل پیشرفت قابل قبولی داشته اما ب ام وM340i با بالاترین کیفیت، شتاب4 ثانیه ای و عملکرد و پرفومنس قوی و درگیر کننده با مدرن ترین تجهیرات رو انتخاب میکنم!!!!
M340 در خط مستقیم در درگ CARWOW از مرسدس E53 amg با 435 اسب بخار و ولووS60 با 405 اسب بخار و آئودی S4 با 347 و 700 نیوتن گشتاور در مسیر 400 متر سریع تر و 1ثانیه کامل سریع تر از خودروی جایگاه دوم بود و همینطور در درگ رولینگ بازهم جایگاه اول رو بدست آورد.
البته فعلا آلپینا B3 جدید قوی ترین نسخه سری3 جدید هستش که نمیشه به راحتی ازش رد شد!!!!
Hamidreza
۹ اسفند ۱۳۹۸من یه چن وقت پیش یه کادیلاک دیدم گذر موقت اصلا متوجه مدلش نشدم فقط میدونم سدان بود ؛ رنگش مشکی بود عجب صدایی داشت اوووففففففف
Anti-nazi
۹ اسفند ۱۳۹۸حداقل اگه معیارات تو هشت سالگی گیر کرده سعی کن از ی جای معتبر احساسات کودکیتو بروز بدی
اخه کارواو؟؟
هیچ ادم احمقی با استوک درگ شرطی نمیزنه ک انقدددددد براتو مهمه
اگه تو این کار باشی تیونیبل بودن ماشینت مهم ترین قضیس ک نازیستان بخابم نمیتونه ی چی بسازه که همه بتونن باهاش ور برن
البته من میدونم تو فردا بازم میای امار چندتا استوکو لیست میکنی و از جلو افتادن نیم ثانیه ای زد فور خرکیف میشی
Ferrari Fxx K Evo
۹ اسفند ۱۳۹۸در مقایسه با رقبای خوش نام خودش
طراحی کابین به شدت ، ضعیفی ،داره
–
شما طراحی کابین این ماشین رو با کابینهای
بیامو، سری ۵ و بنز E کلاس ، مقایسه ، بکنید
یانکی
۹ اسفند ۱۳۹۸کجای کابینش زشته.خدا وکیلی از bmw که خوشگلتره داخلش.در ضمن ای رده میانیشه.گزینه لوکسترش با داشبورد دو رنگ و قطعات چوبی بی نظیره.وقتی v اصلیش بیاد با بیش از 650 اسب اونوقت داخلش با جیر و عناصر خاص v پرفورمنس تجهیز میشه.از لحاظ ظاهر خدا وکیلی یه سر و گردن از سه گانه آلمانی سرتره.
Ferrari Fxx K Evo
۹ اسفند ۱۳۹۸زیبایی کابین E کلاس رو کمتر ماشینی داره، شاید
فقط کابین ائودی A۶ رو بشه باهاش مقایسه کرد
Anti-nazi
۹ اسفند ۱۳۹۸شایدو خوب اومدی ??
ازین دوستمون باد بگیریم همه احتمالاتو درنظر بگیریم
حتی اگه ماشین باز واقعی بودید ی درصد فک کنین حتی نازیستانم میتونه ی روزی ماشین بسازه
احتمالای کوچکو اگه درنظر بگیرین ادم منطقی و درست حسابی جلوه خواهیم کرد
♤Angus_812♤
۹ اسفند ۱۳۹۸به نظرم اینجا بحثه سلیقس
من خودم e63رو انتخاب میکنم(سلیقه ای)
ولی خب رقیب قدرتمندیه برای آلمان ها
Khosrow
۹ اسفند ۱۳۹۸کم کم داره خراب میکنه اینم / برحسب زمان پسرفت طراحی داره / دشبوردش خوبه و قدرتمند ولی بدنه نه / چراغ جلوش مازراتی گیبلی نیست؟ ..
سجاد
۹ اسفند ۱۳۹۸عالیه کادیلاک. اما با توجه به طراحی مجموعه داشبورد بنظرم تو این کلاس و موتور ماکسیما2020 دلچسبتره
Ferrari Fxx K Evo
۹ اسفند ۱۳۹۸چزا ماشینای اقتصادی رو میریزی تو لوکسا ؟ ?
سجاد
۱۲ اسفند ۱۳۹۸خخ اشتباه کردم ?
Anti-nazi
۹ اسفند ۱۳۹۸این حرفو اگه تو دیترویت بزنی جوری بخیه لازمت میکنن نتونی ببری دکتر نشونش بدی
این حرفو اگه تو توکیو بزنی مسئولین نیسان برات تشت شیر میارن و سایونارو وار پاهاتو و جاهای دیگتو میمالن
اخه ماکسیماااا؟؟؟
Elmiraj
۹ اسفند ۱۳۹۸ترکیب اصالت ، کیفیت و زیبایی…..
طراحی تیز و اتو کشیده با چراغ های عمودی و عناصری که هم شکل لوگوی کادیلاک هست در همه جای ماشین دیده میشه و هنوز که هنوزه یک کادیلاک بعد نزدیک به ۱۲۰ سال از دور فریاد می زنه که یک کادیلاکه…
.
این ماشین که تیپ میانی هست با این میزان قدرت جانشین شایسته ای برای CTS-V بحساب نمیاد ، امیدوارم سال آینده نسخه V-performance با قدرتی فراتر از ۶۴۰ اسب بخار نسل پیشین معرفی بشه و شاهد یک کادیلاک بی رحم باشیم .
(Saeed(peugeot
۹ اسفند ۱۳۹۸رخ این ماشین خیلی خوبه لامصب …..
اصلا جذابیتی که تو چهرش هست و از بی ام و شاید بنزم بیشتر میپسندم ….سلیقه شخصی
Anti-nazi
۹ اسفند ۱۳۹۸ببینید چطور ناتزیا ب ادم حمله میکنن انگ عقب مونده و جهان سومی میزنن ک بنده خدا ک داره ی حقیقتیو میگه باید ذکر کنه نظر شخصی
Hamidreza
۹ اسفند ۱۳۹۸دقیقا من بعضی پیامامو می نویسم نظر شخصی که بهم حمله نکنن متعصبا
net
۹ اسفند ۱۳۹۸چراغ عقبش زیبا نیست .صندوق عقبش کشیده نیست.دو لوله اگزوز دایره ای برای سدان کافی هست نه ۴ لوله اگزوز مربعی.چراغ ال ای دی عمودی زیر چراغ جلو بد هست و نیاز نبود .اگر سپر جلو بسته بود زیباتر میشد
samurai
۹ اسفند ۱۳۹۸لکسوس ls مشکی :))
behnam1012
۱۰ اسفند ۱۳۹۸الدورادو
سویل
فلیت وود
کاش این اسم ها برگردن
شنیدن اسمشونم لذت بخش بود