پس از سال ۲۰۰۰، کادیلاک با مدل اسکالید خود نماینده تلاش جنرالموتورز برای رقابت در کلاس پرمیوم و لوکس بوده است. اسکالید همواره یکی از راحتترین خودروها و یک مدل دارای جایگاه اجتماعی در بازار بوده و در بین سریعترین شاسیبلندها قرار داشته است.
کاری که کادیلاک در طول سالها برای این مدل خود انجام داده، شبیه به بزرگ کردن یک بچه بوده است. از نسل اول این مدل در سال ۱۹۹۹ تا نسل کنونی و آیندهنگرانه ۲۰۱۵، همیشه حداقل از یک موتور ۵/۷ لیتری V8 استفاده شده که حداقل قدرتی برابر ۳۰۰ اسببخار برای آن تولید کرده است. ولی در همین حال تحت پوشش یک طراحی خارجی پرمیوم، قابلیتهای سرعت این خودرو، تبدیل به یک موضوع رازآلود شده است؛ موضوعی که کمتر به آن توجه شده، ولی این دلیل بر عدموجود آن نیست. در نتیجه، یک فضای رمزآلود در اطراف هر بازنگری در طراحی مدلهای اسکالید وجود داشته است.
۱۹۹۹ تا ۲۰۰۰
کادیلاک اسکالید مدل ۲۰۰۰ یک شاسیبلند چهار در بزرگ و نیرومند بود که از یک کابین جادار و یک قدرت «فراموششده» در زیر کاپوت بهره میبرد. این خودرو تنها در یک تریم و با موتور ۵/۷ لیتری V8 با قدرت ۲۵۵ اسببخار عرضه میشد که گشتاوری به اندازه ۴۴۷/۴ نیوتنمتر تولید میکرد. این قدرت از طریق یک گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک با کنترل الکترونیکی منتقل میشد.
۲۰۰۵
نسل دوم اسکالید، یک شاسیبلند لوکس بزرگ دیگر از تیره فرزند هزاره کادیلاک بود که از موتور فوقالعاده ۶ لیتری نورثاستار V8 استفاده میکرد. این موتور ۳۴۵ اسببخار قدرت تولید میکرد که با گیربکس اتوماتیک چهار سرعته همراه بود. در همین حال، شما میتوانستید از یک یا دو دیفرانسیل استفاده کنید. این مدل همچنین با معرف طراحی کرومی مصادف بود که تا به امروز برای آن شناخته شده است. شاید این مدل سریعترین شاسیبلند امریکایی و بهترین آنها محسوب میشود.
۲۰۰۷
در مدل ۲۰۰۷ از اسکالید، یک بازنگری کلی در طراحی صورت گرفت و این مدل از ارتفاع کوتاهتر برای بهبود سواری و هندلینگ استفاده کرد. درون کابین نیز از تجهیزات بیشتری مانند سیستم جدید راهبری و پکیجهای سرگرمی برای سرنشینان بهره گرفته شده بود که تجربه لوکس بیشتری را به شرایط اسپرت قبلی اضافه میکرد. تنها پیشرانه ارائه شده برای این مدل، یک موتور ۶ لیتری V8 بود که ۴۰۳ اسببخار قدرت تولید میکرد و به یک گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته با قابلیت شیفت دستی متصل بود.
اسکالید در این مدل، کمکم از حالت متظاهرانه خارج شد و به خاطر قابلیتهایش، به سمت یک خودروی قابلاعتماد حرکت کرد. زمانی که شاسیبلندها بیشتر از ۲۵۰ اسببخار قدرت نداشتند و از موتورهای V6 استفاده میکردند، کادیلاک با اولین مدل از اسکالید این شرایط را بر هم زد و تاکنون نیز شرایط لوکس و اسپرت مخصوص به خود را در این خودرو به کار برده است.۲۰۱۵
نسل چهارم از این مدل کادیلاک، یک خودروی اسپرت بسیار بزرگ است. اسکالید ۲۰۱۵ سطح بالایی از محصولات کادیلاک را به نمایش گذاشته است. ۷۵ درصد شاسی این مدل از فولاد با مقاومت بسیار بالا تشکیل شده که پلتفرم لازم برای کادیلاک اسکالید عریضتر در مدل ۲۰۱۵ را فراهم میکند. از جمله امکانات سطح بالای موجود در اسکالید ۲۰۱۵ میتوان به چرخهای ۲۰ اینچی، سیستم روشنایی کامل LED و سیستم دامپینگ با کنترل مغناطیسی اشاره کرد. پیشرانه مدل ۲۰۱۵ یک موتور جدید ۶/۲ لیتری EcoTec3 V-8 است که قدرتی برابر ۴۲۰ اسببخار و گشتاوری برابر ۶۲۳/۷ نیوتنمتر را در اختیار قرار میدهد. همچنین پیشرانه کادیلاک اسکالید ۲۰۱۵ از انژکتور مستقیم و مدیریت سوخت هوشمند استفاده میکند. این خودرو که در دو نسخه تک دیفرانسیل و یا دو دیفرانسیل میتواند در دسترس قرار گیرد، در سه تریم پایه، لاکچری و پرمیوم عرضه میشود.
کادیلاک اسکالید لاکچری و پرمیوم مدل ۲۰۱۵ با امکانات ایمنی مانند سیستم هشدار نقطه کور جانبی، هشدار ترافیک پشتسر و هشدار تغییر خط همراه هستند. درون کابین با گنجایش ۸ سرنشین، سیستم اطلاعات و سرگرمی CUE کادیلاک به صورت استاندارد در تمامهای مدلهای اسکالید ۲۰۱۵ ارائه شده که از طریق یک نمایشگر لمسی ۸ اینچی کنترل میشود. این مدل شاید پایانی باشد بر شرایط رمزآلود اسکالید و بیشتر از همه نقاب از صورت قدرت نهفته این خودرو بردارد.
11122233334445556667778889990000
۱۵ دی ۱۳۹۳من یه دونه از کادیلاک اسکالید 2015 دارم اتاقش دنده اش فرمانش راحتی آسایشش خیلی خیلی عالی است هیچ کس نمی تونه تصور کنه چیه خب بالاخره کادیلاک دیگه بی نظر من بهترین ماشین برای مردم است
حسین
۱۰ آبان ۱۳۹۴سلام میبخشید شما کجا زندگی می کنین ?
شــــــــــایان
۱۶ دی ۱۳۹۳خــــودم بـا ایـــن کـه لنکروز بازم
ولــی وســـــــ ــوم میکـــنه کـــادیلاک هم ســدانش هــم شـاسی بلنــدش
طــــراحـی جــدیدش واقعــا محشره
…
شهاب
۱۷ بهمن ۱۳۹۳من که لکسوس lx570دارم دلم این کادیلاک رو میخواد
4MATIC
۱۶ دی ۱۳۹۳واقعا با ابهته
navid
۱۶ دی ۱۳۹۳حرف نداره
Archi Khan
۱۶ دی ۱۳۹۳دوستان من امروز کنار اتوبان 3تاش را پشت یه تریلی دیدم،
واقعا زیبا و با ابهت بود
در مورد کیفیت اش هم که دیگه خود دوستان اشراف دارن.
به نظر من با این که عشق 911 و کالیفرنیا هستم در مورد شاسی بلندها
آمریکاییش یه چیز دیگه اس مثل همین کادیلاک اسکالید یا جس ام سی یوکان یا آکادیا
نوید (6*6)
۱۶ دی ۱۳۹۳کدوم اتوبان
Archi Khan
۱۶ دی ۱۳۹۳شهید دستجردی اصفهان ( اتوبانی که از شیراز به اص میاد)
4MATIC
۱۷ دی ۱۳۹۳تو کدوم اتوبان
نکنه داشتی خواب می دیدی
Archi khan
۱۸ دی ۱۳۹۳نه عزیزم خواب نمیدیم
تو هم اگه پاشی یکم از ده خودتون بیای بیرون میبینی این چیزا را …!
ارش
۲۲ فروردین ۱۳۹۴من بالاتر از پژوپارس سوار نشدم ماشالله ملت چه ماشینی سوار میشن.با این همه تحریم همه لکسوس و لنکروز و….سوار مشن
meshgin shahr
۲۷ فروردین ۱۳۹۴سلام این سیستم دامپینگ که نوشته در مورد چیه و تو سینه بعضی از خودرو ها بعضی دکمه ها است اکه در مورد اونا هم تو ضیح بگذارن خیلی خوب میشه و فن اوری های بکار رفتشون
محمد
۲۴ مرداد ۱۳۹۴هیچ ماشینی قابل مقایسه با این شاسی بلند باوقار و زیبا نیست فقط کادیلاک فقط اسکالید ولاغیر
Reza
۲۷ شهریور ۱۳۹۴سلام
من خودم یه شکلت کمارو اس اس دارم ولی می 7 اهم با یه ایسکالد 2015 عوضش کنم دو دلم نمی دونم کدومش خوب تره ولی ماشین خودم 2013 هست خیلی هم ازش رازیمفقط مشکل اینکه زمانی که کیتی میکنم میارمش دست انداز ها داغون میکننش می خواهم یه شاسی بلند آمریکایی بگیرم لطفا کمک کنید