کادیلاک در حال اولین تغییر عمده لوگو و نشان خود در طی ده سال اخیر است. گفته میشود تاج گل یا همان خوشه های دور تا دور آرم کادیلاک از این طرح حذف خواهند شد.
کادیلاک اعلام کرده که کار طراحی به طور مداوم و در بسیاری از جبههها و توسط طراحان پر شور این شرکت انجام میشود. تغییر آرم و لوگو نیز در همین روند قرار دارد. تاکنون ۳۹ بار نشان کادیلاک دچار تغییر شده است و حتی خوشه های مذبور نیز بارها آمده و رفتهاند. تغییرات یاد شده بر اساس بازخوردهای منفی دریافتی از مشتریان بالقوه این شرکت که تاج گل را نمادی قدیمی و منسوخ میدانند، گرفته شده و با ایجاد یک نشان یک تکه و ساده تر، آزادی عمل بیشتری برای بهره گیری از موقعیت نشان در طراحی خودرو به طراحان داده خواهد شد. احتمال میرود که این لوگوی جدید، اولین بار روی خودروی سدان کانسپت کادیلاک که در جشنواره پیبل بیچ رونمایی میشود، دیده شود. اما مدلهای ۲۰۱۴ کادیلاک همچنان از آرم فعلی استفاده خواهند کرد و استفاده رسمی از لوگوی جدید به سال ۲۰۱۵ موکول میگردد.۳۱ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
ناصر
۳ مرداد ۱۳۹۲کادیلاک رو خیلی دوست دارم چون همیشه توی ذهنم مظهر یه ماشین خشن بوده ولی گویا تب خودرو سازای داخلی به کادیلاک هم سرایت کرده :-)
خودرو سازهای ایرانی هم (والا سختمه بهشون بگم خودرو ساز) وقتی طرح و ایده نو و نوینی ندارن میفتن به جون ماشین بیچاره ای که 30 سال از ساختش گذشته و چراغ و سپر و دسته راهنماشو عوض میکنن، حالا شده حکایت کادیلاک که از بیکاری روی آوردن به تغییر لوگو خودروهاشون البته این کجا و آن کجا
slr722
۳ مرداد ۱۳۹۲بزار باشه دیگه…
چهرتا خوشه که با تو کاری نداره…
اصغر آقا
۳ مرداد ۱۳۹۲آخه بی دلیل که کاری نمیکنند.جنرال موتورز به خاطر اینکه میخواسته چهره سنتی کادیلاکه رو از بین ببره اینکارو کرد. چون عملا دیگه بازاری در میان قشر کم سن نداره و داره برای بدست آوردن این بازار این کارو میکنه.جنرال موتورز با اون تشکیلات عظیمش توی دیترویت(متشکل از 1 آسمان خراش و 4 ساختمان بزرگ که هر کدومش محل کار خاصی هست) که نمونش رو هیچ خودرو سازی نداره و خودروسازی که 9 برابر کل تولیدات خودروی سبک و سنگین ایران داره خودرو تولید میکنه و فروش یکی از مدل وانت هاش برابر کل تولید خودرویی ایران است.آیا بنظرت این شرکت با این عظمت کاری رو بدون دلیل و تحقیق انجام میده؟
hosein
۳ مرداد ۱۳۹۲خداییش به نظرمن که چندین سال طراحی می کنم با این که خود شرکت ایران خودرو ماشین هاش سنار ارزش نداره ولی لگو ایران خودرو جزو بهترین طراحی های لگو خودرو هاست.
اصغر آقا
۳ مرداد ۱۳۹۲عزیز من گذاشتن عکس یه خر(ببخشید) هم شد لگو؟حتی لگو ایران خودرو هم از لگوی پژو کپی شده.(همون خرسه )
مهدی
۳ مرداد ۱۳۹۲آرم پژو شیره نه خرس
اصغر آقا
۳ مرداد ۱۳۹۲آخه شیر که ایستاده راه نمیره.اون خرسه که میتونه ایستاده و رو 2 تا پاش راه بره.برای همین اون خرسه.
HASSANBMW
۳ مرداد ۱۳۹۲مفهوم اون رنگ های وسط رو کسی میدونه برا چیه؟
نخود آش
۵ مرداد ۱۳۹۲اره نماد فراماسون و شیطان پرستیه خخخخخخ
رامین
۳ مرداد ۱۳۹۲لوگوی خیلی زیبایی داره. ماشینهای آمریکایی لذت رانندگی خاصی دارند.
آرمین
۳ مرداد ۱۳۹۲کادیلاک واقعا نماد کیفیته
فقط کافیه یک ماه واردات ماشینای آمریکایی به ایران رو آزاد بکنن
اون موقع ایران خودرو با سایپا باید برن تو کار اصلیشون یعنی ساختن لوازم یدکی چهارپایان
مهدی
۳ مرداد ۱۳۹۲عزیزم راه خودروهای آمریکایی از طرف خود آمریکا برای صادرات به ایران مسدوده و اونهایی هم که میاد از کشور های دیگست
البته اگه از کشور های دیگه هم (حتی مالزی) واردات آزاد داشته باشیم خیلی خوب میشه
شیر جوان
۳ مرداد ۱۳۹۲یادش بخیر..کادیلاک یه زمانی تو ایران توسط جنرال موتورز ایران (پارس خودروی فعلی)مونتاز می شد
amir
۳ مرداد ۱۳۹۲پدال، ازت خواهش میکنم این مسیحو بلاک کن چون بجاى اینکه تو سایت خودرو در مورد خودرو نظر بده، بحث سیاست و عقیده و این حرفا رو میکشه. به خدا کیفیت سایت اومده پایین. من یکى قسم میخورم یه بار دیگه نظر مسیحو ببینم دیگه پامو تو پدال نذارم. خوبه پدال خودت میبینى اینهمه دیسلایک میخوره چرا اجازه میدى نظرش منتشر شه ؟ فکر نمیکنى دارى به بازدیدکننده هات بى احترامى میکنى ؟اقا جان ، این حرفاى مسیحو 24 ساعت صدا سیماى خودمون نشون میده ما اگه بخوایم میریم اونو میبینیم. بچه ها به شما هم پیشنهاد میکنم یه چند وقتى پدالو تحریم کنید تا دوباره درست شه. برید سایت خودرو یا پرشین خودرو یا مجله ماشین حداقل اونا به بازدید کنندهاشون احترام میذارند و چیزى خارج از بحث خودرو تو این سایتا نمیبیمید. لطفاً حرفاتونو سر جاش بزنید اینجا جاى حرفاى سیاسى نیست.
amir
۳ مرداد ۱۳۹۲پدال، ازت خواهش میکنم این مسیحو بلاک کن چون بجاى اینکه تو سایت خودرو در مورد خودرو نظر بده، بحث سیاست و عقیده و این حرفا رو میکشه. به خدا کیفیت سایت اومده پایین. من یکى قسم میخورم یه بار دیگه نظر مسیحو ببینم دیگه پامو تو پدال نذارم. خوبه پدال خودت میبینى اینهمه دیسلایک میخوره چرا اجازه میدى نظرش منتشر شه ؟ فکر نمیکنى دارى به بازدیدکننده هات بى احترامى میکنى ؟اقا جان ، این حرفاى مسیحو 24 ساعت صدا سیماى خودمون نشون میده ما اگه بخوایم میریم اونو میبینیم. بچه ها به شما هم پیشنهاد میکنم یه چند وقتى پدالو تحریم کنید تا دوباره درست شه. برید سایت خودرو یا پرشین خودرو یا مجله ماشین حداقل اونا به بازدید کنندهاشون احترام میذارند و چیزى خارج از بحث خودرو تو این سایتا نمیبیمید. لطفاً حرفاتونو سر جاش بزنید اینجا جاى حرفاى سیاسى نیست. پدال این بار دومه که این نظرو حذف کردى ولى من بازم میذارمش. بچه ها ببینید به جاى اینکه نظر مسیحو حذف کنه نظر منو حذف میکنه.
کیوان
۳ مرداد ۱۳۹۲موافقم امیر جان
pooyan
۳ مرداد ۱۳۹۲age khusheharo hazf kone shabihe arme khodruye chini be sme jili mishe.nemishe aya?bayad ye chizi behesh ezafe konan.albate un gandoma kheli benazaram eslate khodroro negah dashte bud.
Kian
۳ مرداد ۱۳۹۲اقای مسیح شما بهتره بری همون اشغالای این مملکت سوار بشی
لازم نکرده بیای واسه کادیلاک نظر بذاری فهمیدی شما برو همون دنا – رانا یا 206 فیس لیفت شده سوار بشی عشق کنی لاس بزنی باهاش
درضمن تو ایران جوونای هم سن و سال من و بقیه که تو این قسمت نظر گذاشتن طرفدار اتومبیلهای امریکایی هستن و نیازی به شما اقایونی که مملکت به نابودی کشوندن ندارن راستی اون حرفی که زدی که صنعت ما در حال رشده حرفت خیلی مسخره و خنده داره البته راست میگی دولت اگه کمک مالی نکنه بهشون میرن اونجایی که عرب نی انداخت اگه منظورت این صنعت هست که همون بهتر که وجود خارجی نداشته باشه با اون لکنتیای اشغالتون که 1 هفته نگذشته به ترتر گوزگوز میوفتن برادر من رفته سوناتا YF 2012 خریده سوارش میشی انقدر این ماشین راحته که حد نداره انقدر بی صداس که حد نداره اونوقت ماشین ایرانی میخری انقدر سروصدا داره که مغزت عین داریه و دونبک میشه برو برادر بسیجی اینجا نظر نذار و برو قسمت ماشینای اشغالی ایرانی نظر بذار.
دلامونته
۴ مرداد ۱۳۹۲کادیلاک بین همه ماشینها تافته ای جدا بافته است، من 2 سال توی کیش دانشجو بودم یه دوست داشتم که اصلا توی نخ ماشین و ماشین بازی نبود ،یعنی کامارو و موستانگ و ولوستر و کرایسلر لیموزین و …. را میدید انگار پراید دیده کاملا بی تفاوت بود ، ولی هر موقع کادیلاک cts, یا srx را میدید عکس میگرفت و تعریف و تمجید می کرد . به نظر من کادیلاک یه جور خدای خودروسازی است . همین الانم وقتی مشخصات کادیلاک ایران (سویل) را میبینیم بعد از سی سال کف میکنیم. امیدوارم یه روزی ما هم کادیلاک سوار باشیم . آمین
درود بر آنتونی دلامونته کادیلاک و راه پر افتخارش
رضا
۴ مرداد ۱۳۹۲کادیلاک واقعا زیباست…
خیلی عالیه…
تمام خودروهای امریکایی عالین…
یادش به خیر یه زمانی کادیلاک سویل تو خیابونای تهرون گشت می زد…
سام*
۶ مرداد ۱۳۹۲فکر میکنم کادیلاکهایی که اومد ایران اولین ماشینهایی بود که اون زمان دارای ECU و انژکتور بودن.
سعید
۱۳ مرداد ۱۳۹۲دوستان خودتونو نکشین اولین شورلت کامارو از خود امریکا وارد ایران شد
amir.t.
۹ شهریور ۱۳۹۲همون خوشه هاش همه ی ماشین های تولیدی کشورمون رو میرزه.هر لوگوی بزارن براش باز همون کادیلاک معروف و رویاییه
مرتضی
۱۳ مهر ۱۳۹۲شما هنوز تو نخ تعریف هایی که از کادیلاک شنیدین هستین و بخاطر نمونه ای که تو ایران دیدیدن یا شنیدین دارید این همه احترام براش قائل میشین ماشین بدی نبود اپشن دار بود!!! یه بار هم مارو داشت به کشتن میداد البته نمیدونم این ضعفش بود یا نه برادرم پشت فرمون بود خواهرزادم کنارش بود یهو دیونه بازیش شروع شد ( فکر کنم دو سه سالش بود) کنار راننده روی پای پدرش بود یهو دستشو گرفت به فرمون و فرمون کشیده شد نتیجه؟؟: ماشین به اصطلاح قفل کرد اونم کجا؟؟ سر پیچ اوایل جاده چالوس اونم در راه برگشت سرازیری!!! واقعا بخیر گذشت!!! ولی اون دوران رو فراموش کنین اتومبیل سازی امریکا سالهاست داره درجا میزنه ده ها مقاله از درجازدنش تو همین مجله ماشین درج شده بود ولی خوب شماها دوستش دارین و این اصلا بد نیست و شاید سر حرف اخرم کلی منفی بدین! مهم نیست بحث بحث سلیقست و البته نمونه خوب کادیلاک که خاطره خوبی به جا گذاشته کاری که ماها تو هیچ کاری بهش دقت نمیکنیم حتی به بسته بندی خوب بی تفاوتیم کیفیت کارامون یه روز خوبه یه روز بده و ……
شایان
۱۳ خرداد ۱۳۹۳کادیلاک عشق منه ولی من این لوگوی قبلی رو بیشتر دوست دارم، چرا ما به جای کادیلاک و دوج باید سوار این لکنته ها بشیم، همه این خون هایی که میریزه پای این اقایونه باس جوابشو بدن،
مهدى
۱۰ خرداد ۱۳۹۵سلام و عرض ادب،خدایش تا ادم سوارِ کادیلاک نشه نمى دونه چیه،من تهران که بودم ماشینم تویوتا بود،الان یه مدتى هست که کیش زندگى میکنم یه دونه از این غولهاى بى نظیر و دارم ،هشت سیلندر،موتور ۶۲۰۰ خدایى یک ساعت رانندگى با کادیلاک و با تمام ماشینهاى دنیا عوض نمى کنم