کادیلاک برنامههای گستردهای برای آیندهٔ خود دارد و قصد دارد بیشازپیش خود را در بین برندهای لوکس جهانی مطرح کند. بدین منظور این برند کهنهکار آمریکایی استراتژی جدیدی را مدنظر قرار داده که طی آن تا سال ۲۰۲۲ هر شش ماه یک محصول جدید را معرفی خواهد کرد. این استراتژی جدید که با معرفی مدل کراساوور کامپکت XT4 در نمایشگاه نیویورک آغاز شد، شامل سه سدان، سه کراساوور، نسل جدید اسکالید و تعدادی محصولات عملکردی میشود؛ اما ظاهراً این استراتژی جدید توسعهٔ سدان پرچمدار جدید کادیلاک را تا سال ۲۰۲۲ به تأخیر انداخته است. این موضوع توسط رئیس کادیلاک آقای «Johan de Nysschen» طی مصاحبهای با Automotive News در نمایشگاه دیترویت اعلام شد.
طبق این استراتژی جدید، احتمالاً بعد از معرفی XT4، کادیلاک یک کراساوور فول سایز را معرفی خواهد کرد که احتمالاً XT6 یا XT7 نام دارد. انتظار میرود این کراساوور بزرگ در اواخر امسال به بازار عرضه گردد. مدت کوتاهی بعدازآن، سدان جدید CT5 بهعنوان جایگزینی برای هردو سدان کنونی ATS و CTS معرفی خواهد شد. این برند آمریکایی همچنین بر روی ساخت نسل جدید اسکالید و همینطور توسعهٔ یک سدان کوچک برای رقابت با آئودی A3 و مرسدس بنز CLA نیز کار میکند.
در مورد سدان پرچمدار آیندهٔ کادیلاک اما فعلاً اطلاعات بسیار کمی وجود دارد. در این رابطه آقای «Nysschen» تنها گفته است که این خودرو یک سدان سنتی جعبهای شکل نخواهد بود و هنگامیکه معرفی شود دنیا را حیرتزده خواهد کرد. وی اضافه کرده است:
«من فکر نمیکنم جهان دیگر به سدان بزرگ جعبهای شکل سنتی نیاز داشته باشد»
این جمله نشان میدهد که کادیلاک برای نبرد با سدانهای لوکسی مانند آئودی A8، مرسدس بنز S کلاس و بامو سری ۷ خودروی غیرمتعارفی را در نظر گرفته است. او همچنین اشاره کرده است که کادیلاک و نمایندگیهای فروش آن باید در موقعیت بهتری قرار گیرند تا پرچمدار آیندهٔ این شرکت ارائه گردد.
از سوی دیگر اما کادیلاک همچنان تمرکز خود روی موتورهای درونسوز را حفظ کرده و به توسعهٔ پیشرانههای V6 و V8 انحصاری خود ادامه خواهد داد؛ اما بعد از سال ۲۰۲۱ این برند لوکس مشمول بخشی از برنامههای جاهطلبانهٔ جنرال موتورز برای عرضهٔ ۲۰ خودروی الکتریکی تا سال ۲۰۲۳ خواهد شد و سهمی از خودروهای الکتریکی را به خود اختصاص خواهد داد. این خودروها میتواند شامل سه کراساوور لوکس از کامپکت گرفته تا فول سایز باشد.
PaRHaM
۱۹ فروردین ۱۳۹۷خبر عالیه
من ک شدیدا منتظرم?❤️??????
(Ali (Chevy nova
۱۹ فروردین ۱۳۹۷درسته پرهام جان
اگه بىاد………
فروش کادىلاک فعلا خوبه و اىن مدل فروشش رو بهتر هم مىکنه
چشم حسودا بترکه خىلى خوب بود اىن خبر
MAHDI CHEVROLET
۱۹ فروردین ۱۳۹۷عجب ماشینیه
قراره سریع ترین سدان جهان بشه
امیر
۱۹ فروردین ۱۳۹۷ازاین برنامه ها فیات کرایسلر داد فقط یه بخش جیپش تاحدی رعایت شده بقیش رو هوا موند وعقب افتادوفلان کادیلاک رو واقعا چین کشید بالا به رشد فروش بسیار بالاش تو خود امریکا هم باید بیشتر بفروشه
Infinite
۱۹ فروردین ۱۳۹۷فکر نمیکنم صحبت مسئولین کادیلاک در مورد چیزی شبیه به Sixteen باشه.
حداقل نباید به یک 16 سیلندر در زمانی که همه چیز به سمت الکتریکی شدن پیش میره فکر کرد.
آرش آمریکایی
۱۹ فروردین ۱۳۹۷این مدل V16 که تصاویرش هست یکی از ماشینایی هست که اگه تولید میشد تو سال 2003 مرز لاکچری بودن رو خیلی جابهجا میکرد
داشبوردش رو که نگاه کنی بعد داشبورد بوگاتی ویرون رو ببینی …. بیخیال
بی خیال به هر حال کوههای آلمان برا پیست اسکی خوبه دیگه
به خاطر همین کلا آلمانیها تو ورزشهای زمستانی مثل اسکی حرفه ای هستن
(Ali (Chevy nova
۱۹ فروردین ۱۳۹۷ارش
بعضى ها از طرح برلىناس هم اسکى رفتن
رضا
۱۹ فروردین ۱۳۹۷چرا حرف بیخود میزنی عزیز طراحی داخلی این دوتا هیچ شباهت و ربطی به هم ندارن. در ضمن کانسپت eb 18_4 بوگاتی که کانسپت بوگاتی ویرون محسوب میشه سال 1999 معرفی شده بود و کادیلاک sixteen سال 2003 معرفی شد پس با منطق شما کادیلاکه که اسکی رفته دوستان خودشون میتونن سرچ کنن ببینن فک کنم شما کلا هر داشبوردی که شیب داشته باشه رو کپی از sixteen میدونی
(Ali (Chevy nova
۱۹ فروردین ۱۳۹۷رضا
کانسپت کادىلاک رو اشتباه مىگىم طراحى برلىناس رو چى مىگى؟؟؟؟؟؟؟
رضا
۱۹ فروردین ۱۳۹۷اولا مگه من حرفی از مرسدس زدم چرا همه چیو به هم ربط میدی. مگه من رو بنز تعصبی دارم که حرفشو پیش میکشی ،دوما خیلی خوبه که اشتباهتونو قبول کردی واسه اولین بار و اینکه من ربطی بین طراحی مرسدس و برلیانس نمیبینم و این حرف توام صرفا از روی لج تو با آلمانیاس که همیشه یه چیزو بدون هیچ منطقی تکرار میکنی این چیزیه که من تو پدال دیدم و نمیخوام وارد این موضوعات شم چون من در وهله ی اول آلمانی باز نیستم که موضوع بنزو وسط کشیدی و خب حتما میدونین که بوگاتیم که من حرفشو زدم فرانسویه
(Ali (Chevy nova
۱۹ فروردین ۱۳۹۷رضا
من اشتباه نگفتم
زمان رونماى بنز cls همه ى کاربرا تو پست اون ماشىن گفتن شبىه برلىناس هستش
در ضمن اگه شما طرفدار ىه شرکت نباشى نباىد ازش پشتى بانى کنى درسته؟؟؟؟؟
در ضمن من دقىقا مثل بعضىها رفتار مىکنم
برو پست مربوط به تخرىب دفتر جنرال موتورز کره رو بخون که رضا ال پى به عنوان المانى باز چى گفته
رضا
۱۹ فروردین ۱۳۹۷علی من من حدود دو ساله که خیلی کم تر به پدال سر میزنم و برا همین رضا ال پی رو هم به اون صورت نمیشناسم یک دوبار نظراتشو دیدم و دقت نکردم. تنها کامنتی که ازش یادمه این بود که از تسلا خوشش میومد حالا این که آلمانی بازه یا از چه ماشین خوشش میادو دقیق نمیدونم شاید اینجوره شایدم نیس ولی من کاری به ایشون ندارم چون نمیشناسمش حالا اینکه شما چه برخوردی با این شخص داری یه من ربطی نداره خب ولی شما که با نظرات ایشون مخالفیو فک میکنی نظرات خوبی نمیذاره خب خودت سعی نکن مثل اون باشی. پایین تر گفتی که من با بقیه مثل خودشون رفتار میکنم خب تو اینجور نباش شخصیت و رفتار خودتو داشته باش سعی کن مثل بقیه نباشی در حالی که از اون اشخاص خوشتم نمیاد. بخدا زشته این کارا تو پدال روی حرفم با همس ینی چی فلانی اول شروع کرد فلانی چیکار کرد منم باید همونجور کنم مگه مهد کودکه. در ضمن من از اولم جواب آرش جانو داده بودم نگفتم شما اشتباه کردی حالا اگه حرف یا جوابی هست خودشون بهم بگن
مخلص بچه های پدال
(Ali (Chevy nova
۱۹ فروردین ۱۳۹۷رضا
دوست من
خىلى از المانى بازاى ساىت جو رو طورى مسموم کردن که هرکى از ماشىنهاى المانى تعرىف مىکنه همه مىان گارد مىگىرن
شما بزرگوارى دادا
PaRHaM
۱۹ فروردین ۱۳۹۷آرش جان
منشا طرح کلی داشبورد بوگاتی ویرون ۲۰۰۴ به سال ۱۹۹۹ و کانسپت ویرون بر میگرده.
بین طرح داشبورد سیکستین و ویرون شباهتی وجود نداره
اگر شباهتی حس بشه
ب علت شیب و زاویه اس.
شباهت اصلی و حتی چیزی بالا تر از شباهت ، به کار رفتن مو به موی طرح داشبورد سیکستین پس از گذشت ۱۲ سال در Mercedes Benz C Class است.
میتونید با سرچ کردن عکس هارو ببنید و مقایسه کنید و قضاوت کنید
این نه توهینه نه تیکه انداختن
ی چیز غیر قابل انکاره
قصد ناراحت کردن شخصی رو ندارم
تو کامنت بعدی عکس هارو آپلود میکنم براتون.
(Ali (Chevy nova
۱۹ فروردین ۱۳۹۷درسته پرهام حرفت
PaRHaM
۱۹ فروردین ۱۳۹۷لینک عکس ها :
http://s9.picofile.com/file/8323232868/PicsArt_06_18_03_28_34.jpg
http://s8.picofile.com/file/8323232884/20170618_033246.jpg
maximus
۱۹ فروردین ۱۳۹۷طراحی ویرون ۴ سال قبل از این کادیلاک انجام شده
maximus
۱۹ فروردین ۱۳۹۷اگر شما معتقدی شباهتی وجود داره پس این کادیلاکه که اسکی رفته ❤
هر چند این کپی کاری ها در کلاس خودروساز بزرگی مثل کادیلاک نیست
F۲۲RAPTOR
۱۹ فروردین ۱۳۹۷یکی از بهترین خبرهای پدال
امیدوارم کدیلاک و در صدر جی ام همینطور به پیشرفت ادامه بدن
(Ali (Chevy nova
۱۹ فروردین ۱۳۹۷البته f22
بهترىن خبر پدال به زندان انداختن مدىر عامل اون شرکت متقلبه بود که پدال گذاشتش
مجید سبزواری
۱۹ فروردین ۱۳۹۷سدان 16 سیلندر بدردچی میخوره این طرح شکست خوردس
hamid
۱۹ فروردین ۱۳۹۷جک سال: بوگاتی از کادیلاک الگو گرفته.
به این اسامی دقت کنید xt4 xt6 xt7 کافیه حرف t رو از وسطشون بردارین x4 x6 x7 حالا خودتون حدس بزنین کی از کی اسکی رفته. نام گذاری درحد کپی کارای چینی.
اینارو گفتم چون یه عده خیلی دارن تند میرن.
احترام بذارین به بقیه خودروسازا و سعی نکنین به خودروسازی توهین کنین.
(Ali (Chevy nova
۱۹ فروردین ۱۳۹۷دقىقا
مدلهاى مثل کلاس E. S. G. A هم دقىقا مثل مدلهاى چىنى هست نام گذارىش البته طبىعى هم هست چون بنز برا چىن هستش دىگه براى((( جىلى)))
در ضمن شما المانى بازا تو پستهاى قبلى شروع کردىن
Fk
۱۹ فروردین ۱۳۹۷یعنی أخرت لذت
هرچی نگاه میکنی خسته نمیشی
هر بار ی چیز جدید کشف میکنی
منتظر سورپرایزهای بیشتر هستیم