۶۴۰ اسب بخار قدرت خالص! مطمئناً اینیک سوپر سدان فوقالعاده در دنیا است
– دیترویت، میشیگان
در بعدازظهر یکشنبه موفق شدم با یک دستگاه کادیلاک CTS-V مدل ۲۰۱۶ رانندگی کنم. تصمیم گرفتم با این سدان قدرتمند آمریکایی به خارج از شهر بروم تا بتوانم بهراحتی از نهایت توان نیروگاه ۶.۲ لیتری آن استفاده کنم؛ اما در میانهٔ راه به مردی برخوردم که سوار بر یک پورشه بود. پورشهٔ او یک ۹۱۱ توربو S کابریولت بود و مردی با سبیلهای پرپشت و عینک آفتابی خلبانی پشت آن نشسته بود. او قصد کلکل با من و کادیلاکم را داشت. هرچند پورشهٔ او یکی از سریعترین ۹۱۱های حال حاضر است اما با بَد ماشینی دَر افتاده بود! این کادیلاک توانایی رقابت با هر خودرویی در جهان را دارد. حداقل در خارج از پیستهای مسابقه، زیاد نیستند خودروهایی که بتوانند مانند CTS-V رقم فوقالعادهٔ ۶۴۰ اسب بخار قدرت خالص را در اختیار راننده قرار دهند.
محاسن
داستان از نیروگاه ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ با ۶۴۰ اسب بخار قدرت و ۸۵۵ نیوتن متر گشتاور شروع میشود. این نوع اعداد همسطح سوپرکارها و یا خودروهای تقویتشدهٔ SEMA در همین چند سال پیش است. حال چنین نیروی عظیمی را میتوان در یک سدان خانوادگی در اختیار داشت. هنگامیکه تمامی این نیرو رها شود، CTS-V میتواند تنها ظرف ۳.۷ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد. عددی که کادیلاک با آن بسیاری از خودروهای اسپرت را شرمنده کرده است. بااینحال کل این قدرت را میتوان بهراحتی کنترل کرده و برای استفادههای روزمره بهصورت آرام و منطقی بخشی از آنرا بکار گرفت تا از ساییدگی لاستیکهای عقب هم جلوگیری شود. بدین ترتیب دربارهٔ CTS-V میتوان گفت: سرعت بهعلاوهٔ کنترل، مساوی است با یک سوپر سدان کاربردی با قابلیت استفادهٔ شهری.
من همهٔ نسلهای CTS-V را دوست دارم اما هیچیک از آنها چنین بازخورد و عملکرد فوقالعادهای ندارند. این امر به لطف استفاده از جدیدترین فرمول جنرال موتورز به دست آمده است. دیفرانسیل لغزش محدود الکترونیکی آن تقریباً هرزگردی و بکسوات چرخهای عقب را به صفر میرساند (حداقل در مسیرهای خشک)؛ و البته آخرین نسل سیستم تعلیق مغناطیسی جنرال موتورز نیز راحتی بالا را به همراه پاسخ فوقالعاده سریع شاسی ارائه میکند. این امر در سدانی با وزن بیش از دو تن بسیار عالی است؛ بنابراین CTS-V بامو M5 را به چالشی جدی میکشد.
دامپرهای مغناطیسی هوشمند موجب شدهاند که CTS-V مانند یک کادیلاکِ خوب و همینطور مانند یک سدان اسپرتِ خوب احساس شود. سروصدای باد و جاده در این خودرو کم و راحتی سواری آن بالا است به همین دلیل فقط دوست دارید با آن در جاده رانندگی کنید. همچنین میتوانید با سیستم صوتی فراگیر Bose آن یک کنسرت داخل کابین راه بیندازید! بنابراین کادیلاک CTS-V ماشینی برای پیرمردها نیست!
بعد از برانداز این ماشین متوجه استفاده از سه رنگ مشکی در آن شدم (رنگ بدنه، رنگ رینگها و رنگ داخلی)؛ اما میتوانید رنگهای مختلفی را برای آن سفارش داده و ترکیب رنگ دلخواه خود را داشته باشید.
معایب
قیمت پایهٔ حدود ۸۶ هزار دلار (شامل قیمت پایهٔ خودرو بهعلاوهٔ هزار دلار مالیات و هزینهٔ حمل و تحویل خودرو در محل) برای CTS-V بسیار گران احساس میشود درحالیکه در نمونهٔ مورد آزمایش من با قیمت ۱۰۰,۳۳۰ دلار این احساس بیشتر هم وجود دارد. رینگهای ۱۹ اینچی سفارشی آن با قیمت ۹۰۰ دلار خوب است ما پکیج فیبر کربن ۵۵۰۰ دلاری آن ارزش خرید ندارد زیرا هرچند آئرودینامیک ماشین را تحت تأثیر قرار میدهد اما نقش چندانی در بهبود ظاهر آن ندارد. همچنین نیازی به سفارش سیستم ضبط اطلاعات عملکرد خودرو (مثل زمان پیمودن یک دور پیست) به قیمت ۱۳۰۰ دلار هم نیست زیرا کاربرد چندانی ندارد.
فضای داخلی CTS-V بسیار خوب است اما بیرون آن با ترکیبی از چند تریم شکل گرفته است. البته از این مورد میتوان چشمپوشی کرد اما عیب بزرگتر، مصرف سوخت آن است بهگونهای که همواره باید برای پرداخت پول جهت سوختگیری آماده باشید. من در طول رانندگی یکروزهٔ با این خودرو در سیکل ترکیبی به مصرفی حدود ۱۳.۸ لیتر در هر صد کیلومتر دست پیدا کردم؛ اما مطمئناً در صورت اعمال فشار بیشتر بر خودرو و رانندگی تهاجمی این عدد افزایش پیدا میکند که هرچند ارزشش را دارد اما باید به فکر پرداخت پول بیشتر جهت سوختگیری هم بود.
رقبا
بامو M5، مرسدس بنز E63 AMG، لکسوس GS F و دوج چارجر هلکت
مشخصات فنی
Cadillac CTS-V 2016 | |
پیشرانه | ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ |
قدرت | ۶۴۰ اسب بخار |
گشتاور | ۸۵۵ نیوتن متر |
گیربکس | ۸ سرعته اتوماتیک |
شتاب صفرتا ۹۶ | ۳.۷ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۳۲۰ کیلومتر در ساعت |
مصرف سوخت | ۱۳.۸ لیتر (ترکیبی) |
محور محرک | عقب |
وزن | ۱۸۸۰ کیلوگرم |
ظرفیت سرنشین | ۵ نفر |
قیمت پایه | ۸۳,۹۹۵ دلار |
قیمت تستشده | ۱۰۰,۳۳۰ دلار |
منبع: Motor1
علی
۱۳ مهر ۱۳۹۵طراحی داخلیش نسبت به رقبای اروپایی واقعا ضعیف تره اما یه سدان خر زور امریکاییه ?
reza
۱۳ مهر ۱۳۹۵به این لوکسی و به این ابهت و بی نقصی بخوای بگی طراحی داخلیش در حد اروپایی ها نیست؟؟؟ میشه نام خودرو اروپایی مورد نظر ت رو بگی ؟
دوستان راستی یه سوال
ماشین های بالای 2500 رو میشه تو ایران مونتاژ کرد؟یا اون قانون مسخره علاوه بر واردات خودرو مونتاژ بالا 2500 سی سی رو هم شامل میشه
(ali (CHEVY NOVA
۱۳ مهر ۱۳۹۵جناب علی این فقط و فقط نظر شماس و بس
خیلی هم طراحیش در داخل عالی هست
خوش به حال اروپاییها که ماشیناشون بی نقص برا امریکایی بازها مهم نیست
این ماشین دیگه کادیلاک نیست واقعا یه کوروت 4 در هستش
بخاطر این کادیلاک زیبا و با شکوه از هر جهت شعر جدیدم رو برا شورولتم خوندم اینجا میخوام بگم
غمی ز دل دارم امشب شورولت تو باش کنارم
مست و خرابم امشب شورولت تو باش کنارم
خستم از این زمانه شورولت تو باش کنارم
دلی تنگ دارم امشب شورولت تو باش کنارم
تنها نرم به جایی شورولت تو باش کنارم
میمیرم بی تو عزیزم شورولت تو باش کنارم
از عشق شورولتم دارم دیونه میشم
ونوم
۱۳ مهر ۱۳۹۵علی جون مخلصم اسم این ماشین خارجی ها خیلی سخته براشون وزن عروضی دربیاری ولی قافیه رو اکی کن تا اونجا که میشه ولی در کل شعرت از دل بر میاد بر دل میشینه خیلی اقایی
علی
۱۴ مهر ۱۳۹۵خب وقتی از ماشینی با این قیمت و در این سطح صحبت میشه باید طراحی داخلی متوازن با خودرو های رقیب باشه چند سال پیش کادیلاک به خاطر طراحی تکراری و یکنواخت و عدم خلاقیت تا مرز نابودی رفت که تغییر رویه داد خلاصه از مهلکه گریخت این طراحی داخلی چند سالیه که یکنواخت مونده و تغییر خاصی نکرده میگی کدوم ماشین ها یک نگاه اگه به سی کلاس بنز إی کلاس آئودی بندازی یا حتی آی اس لکسوس سوار بشی داخلشون ببینی متوجه تفاوت میشی در صورتی که حتی رده قیمتی پایین تری دارند نمایشگر این خودرو واقعا کلاس پایینی داره حتی نور پس زمینه که پشت دکمه هاش تم رنگی که ایجاد می کنه من بیشتر به یاد ون های جنرال موتور می اندازه سطح کیفیت موتور و صدای که ایجاد می کنه در مدلای قبلی این نمی دونم چطوره واقعا بی نظیره اما طراحی داخلی واقعا ضعیف
(ali (CHEVY NOVA
۱۳ مهر ۱۳۹۵میخوام چندتا از اختراعات کادیلاک رو بگم که به صنعت خودرو وارد کرد
اولین موتور 8 سیلندر جهان در دهه ی20 میلادی
اولین موتور 12 سیلندر جهان در دهه ی30 میلادی
اولین موتور 16 سیلندر جهان در دهه ی30 میلادی
اختراع اولین گیربکس اتوماتیک در دهه ی 1940
اولین شیشه نشکن جلو در 1927
اختراع استارتر برقی به جا هندل در دهه ی 1910
استفاده از اهن به جای چوب در سقف خودروها در دهه ی20 میلادی
و………………………… هزاران اختراع دیگه گوشه ای از افتخارات کادیلاک عزیزم هست
ونوم
۱۳ مهر ۱۳۹۵هر چی علی شوی نظر داد لایک
(ali (CHEVY NOVA
۱۳ مهر ۱۳۹۵ما چاکریم ونوم جان
مرصاد
۱۳ مهر ۱۳۹۵کادیلاک از بزرگان خودرو سازی جهان به حساب میاد
هر چقدر هم ضد آمریکایی باشی، نمیشه به کادیلاک بی احترامی کرد
(ali (CHEVY NOVA
۱۳ مهر ۱۳۹۵تا حالا 1 بار هم مشاهده نشده یه امریکایی باز بره تو قسمت المانیها نظر بد بده و جنگ راه بندازه
ولی یه سری عشقه المانی ها همیشه میان و همینطور الکلی فقط یه بحث بی محتوا راه میندازن و بس تو بخش امریکایی
ماشین امریکایی چه بد چه خوب برا اونی که عشقه امریکایی هست عزیزه
شماها فقط خودتون رو الکی خسته میکنید
Hamid...Audi
۱۳ مهر ۱۳۹۵داداش تو هم دیگه زیادی جنگ و دعواش کردی…علاقه تا حدی منطقیه و طبیعی ولی دیگه نه تعصب تا این حد.زیر هر کامنت زد امریکایی یه 10 تا کامنتی جنگ و دعوا راه انداختی.
این دوستمون هم صرفا نظرشو گفته و تعداد منفی هاش هم گویای نظر بقیه هست.به نظر من کسی که کادیلاک رو دوست نداشته باشه هیچی از ماشین نمیدونه.
مخلص
(ali (CHEVY NOVA
۱۴ مهر ۱۳۹۵ببینم جناب حمید ایودی اگه من بیا م تو قسمت بنز فقط نظر واقعیم رو در مورد بنز بگم المانی بازا دوستانه جواب میدن؟؟؟
تازه تعصب رو چیزی هیچ بد نیست و قانونم در مورد تعصب زیاد نگفته جرمه
بیاید به جای اینکه به همه بگیم متعصب خودمون رو اصلاح کنیم
علیرضا
۱۳ مهر ۱۳۹۵البته این استفاده آهن به جای چوب تو سقف اختراع حساب نمیشه ها!!!;-)
علیرضا
۱۴ مهر ۱۳۹۵ارتفاعش مخ کار خیابونای خودمونه!!!!
سبحان
۷ آذر ۱۳۹۵ای جان دمت گرم وهات………
واقعا اینارو گفتی و دلمو دوباره آشوب کردی………..
کادیلاک=عشق
کادیلاک نگو بگو………..زندگی.
فوق العادس………
از همه بهتر کادیلاک مورد علاقه خودمه که اسمش سویله……………….
سلطان بی همتا.
Madjid R8 V12 TDI Le Mans
۱۳ مهر ۱۳۹۵کادیلاک رو از همه ی آمریکایی ها و بسیاری آلمانی ها و همه ی ژاپنی ها و همه ی انگلیسی ها بیشتر دوست دارم.
واقعا عشقه.
uss zumwalt DDG-1000
۱۴ مهر ۱۳۹۵طراحی چراغ هاش خیلی خوشگل
کامیاب
۱۳ مهر ۱۳۹۵یه ماشین باز دیگه چی میخواد؟
یه موتور وی هشت
رنگ مشکی
آرم کادیلاک
640تا اسب بخار
قیمتش 100هزار دلار یا به عبارتی 350میلیون تومن هس،هم قیمت بنز S350مدل 2010
لعنت به هرچی باعث و بانیشه،بلند بگو لعنت
uss zumwalt DDG-1000
۱۴ مهر ۱۳۹۵خوب بررسی کردی کامیاب عزیز
ونوم
۱۳ مهر ۱۳۹۵سوپر سدان و لوکسی / مشکی باشی یا توسی …… بر تو درود بر تو لایک / سی تی اس کادیلایک ……..
(ali (CHEVY NOVA
۱۳ مهر ۱۳۹۵ونوم جان دمت گرم داداش
شعرات معرکس خدایی
من کم اوردم
uss zumwalt DDG-1000
۱۴ مهر ۱۳۹۵شعر هم در وصف کادیلاک سروده شد
سیاوش
۱۳ مهر ۱۳۹۵نظر ایشون گاملا درسته طراحی داخلیش در حد هیوندای و کیاست البته کیفیتش مطمئنا بالاتره
بعضی ها چنان جبهه ای میگیرن نظرشو نگه !!!
(ali (CHEVY NOVA
۱۳ مهر ۱۳۹۵به سیاوش
شما جبهه گرفتی که داری کابین این ماشین رو با هیوندا مقایسه میکنی
هرکی خوشش نمیاد نیاد برا کسی مهم نیست
شما و بقیه که این ماشین رو دوست ندارید برید اروپایی بخرید
کادیلاک تو تستی که پدال گذاشت با همین خصوصیاتش 2 بار از بی ام و برد میتونید برید تو ارشیو پدال ببینید
تازه اینجا مربوط به ماشین امریکایی هست اگه اروپایی خوبه برید تو قسمت اروپایی این نظرات رو بدید
uss zumwalt DDG-1000
۱۴ مهر ۱۳۹۵خودتون ناراحت نکن علی جون
حميد
۱۳ مهر ۱۳۹۵کلا ماشینهای امریکایی طراحی خوبی ندارند کیفیت هم که معمولی
اینم فقط زور داره هنری داخلش نیست
(ali (CHEVY NOVA
۱۳ مهر ۱۳۹۵خوب پس خدا رو شکر شما هم امریکایی نخر حمید خان
مردم دنیا هم عقلشون نمیرسه دیگه که این همه ماشین امریکایی میخرند و تو اینترنت بیشتر از هر ماشین دیگه ای سرچ میشه در مورد مدلهای جدیدماشین امریکایی
درست شنیدید
تو خود سایت پدال یه مطلب کامل گذاشت که ماشینهای امریکایی تو اینترنت بیشتر ازشون سرچ میشه تا بقیه
به ارشیو سایت رجوع کنید و محبوبیت ماشینهای امریکایی رو ببینید در کل دنیا
دیگه موستانگ و کامارو هم فرمون راستشون درست شده از بس که تو دنیا خواهان داره بعدش یه سری ها …………….
uss zumwalt DDG-1000
۱۴ مهر ۱۳۹۵حمید خیال خودشو کلا راحت کرد
امیرحسین
۱۳ مهر ۱۳۹۵گاهی حرفهای مضحکی میشنویم که نمیدونم چی بگم.طراحی داخلی BMW خیلی لوکس هست؟؟؟؟باز مرسدس بنز یک چیزی یا نسبت به رقیب اش لکسوس طراحی داخلی ضعیف تری داره؟؟؟؟
بعضی دیگه پا رو فراتر گذاشتن و میگن طراحی صفر و فقط زور داره که من معنی زور رو نمیفهمم؟؟؟؟شاید منظور قدرت باشه چون زور تو کشتی محلی کاربرد داره و نه ماشین!!!!
کادیلاک cts-v روح آدم رو نوازش بده بخصوص وقتی فیلمهاش رو میبینی
(ali (CHEVY NOVA
۱۳ مهر ۱۳۹۵امیر حسین جان داداش ولشون کن
من به سایت و مدیریت محترم پدال قول دادم دیگه کل کل نکنم وگرنه میدونستم چی جوابشون رو بدم
فقط همینو بگم تکراری ترین کابینی که تو ماشینها من دیدم بی ام و بوده و بس
تازه اره ماشین امریکایی فقط زور داره اونم اونقدر که رقیباشون تو خواب هم نمیتونن تعداد اسب های امریکایی رو بشمرن
Madjid R8 V12 TDI Le Mans
۱۳ مهر ۱۳۹۵علی آقا یاد دبستان افتادم کتک کاری میکردیم مدیر ازمون تعهد میگرفت.
.
اهمیت نده.
(ali (CHEVY NOVA
۱۴ مهر ۱۳۹۵داش مجید اگه این حرفت تعنه بود به من که رو شما یه جور دیگه حساب میکردم
اما اگه برای خنده بود فقط اره من تو دوره دبستان زیاد تعهد دادم
Madjid R8 V12 TDI Le Mans
۱۴ مهر ۱۳۹۵خدا نکنه بخوام طعنه بزنم.
شوخی کردم.
آخه گفتی تعهد ناخودآگاه یاد خاطرات افتادم. اون 1 باری که بی گناه مجبور شدم تعهد بدم.
.
ارادت
uss zumwalt DDG-1000
۱۴ مهر ۱۳۹۵دوستان شیطون بودید ها
علی
۱۳ مهر ۱۳۹۵سلام من 2,3ساله ک مطالب سایت پدال ودنبال میکنم ورودست این سایت ندیدم،چیزی ک برام جالبه نظرات شماس،چرا الکی، از این ماشین بد میگین مگه تا حالا داشتین یا پشت فرمونش نشستین،خداییش این ماشین حرف نداره منم با توجه به مطالبی ک خوندم نظر میدم.
(ali (CHEVY NOVA
۱۴ مهر ۱۳۹۵ما چاکریم داش مجید
مهدی drift
۱۳ مهر ۱۳۹۵معلومه حتی نمیتونه به 911 نزدیک بشه این تازه باید با هلکت رقابت کنه البته هلکت 25 هزار دلار ارزون تره
(ali (CHEVY NOVA
۱۳ مهر ۱۳۹۵جناب مهدی دیریفت این نظر شما نشون میده شما چه کاره ای
مگه این ماشین که 4 در هست رقیب911 هست
ونوم
۱۳ مهر ۱۳۹۵علی جون بیخیال شو تو اینجا نمیشه بحث کرد
Madjid R8 V12 TDI Le Mans
۱۳ مهر ۱۳۹۵ممنون علی جان که با انصافی.
منم میگم کادیلاک رو بهتر از BMW میدونم. چون میخوام مثل شما با انصاف باشم.
Madjid R8 V12 TDI Le Mans
۱۳ مهر ۱۳۹۵در کل حریف 911 نیست.
911 خیلی بزرگتر ازین حرفاست
مهدی drift
۱۳ مهر ۱۳۹۵اگه اول مطلب رو خونده باشی خودش داره این ماشینو با 911 مقایسه میکنه
uss zumwalt DDG-1000
۱۴ مهر ۱۳۹۵هردو عالیه
بیخیال جر و بحث
شاهین
۱۴ مهر ۱۳۹۵سلام مهدی جان من خودم عاشق ماشک امریکاییم… همه امریکاییا از دید من عالین.. چون وقتی سوار ماشین امریکایی میشی اون حس قدرت و اعتماد به نفسی که بهت دست میده فوق العاده اس…مهدی جان مهم این نیست که کادیلاک دوجو میگیره یا دوج کادیلاکو مهم اینه که همه امریکاییا پرقدرت برگشتن اینه که ما امریکایی بازا رو خوشحال میکنه …هلکت وحشی تره کادیلاک خوشگلترو لوکستر…به نظرم هم جی ام هم فورد هم کرایسلر سال به سال دارن بهترو قوی تر کار میکنن..
مهدی drift
۱۴ مهر ۱۳۹۵کاملا موافقم ماسل کار یه چیز دیگســـــــــــت
GOD BLESS AMERICA
۱۳ مهر ۱۳۹۵زبانم قاصر است، تنها
GOD BLESS AMERICA
توانم گفت.
اما دوج چارجرم هم آرزوست.
احسان وحیدی نیا
۱۴ مهر ۱۳۹۵دوستان عزیز،تعصب مانع قضاوت بی طرفانه میشه….
اگر اهل مطالعه منابع خارجی هستین، motor trend رو بخونین تا این ماشین رو بهتر بشناسین. مطالب فنی تر رو بخونید نه نوشته های ژورنالیستی و بی محتوای وبسایت های ایرانی رو…
(ali (CHEVY NOVA
۱۴ مهر ۱۳۹۵داداش یه سری ها هستن که اصلا مجلات معتبر بین المللی رو قبول ندارند و فقط نظر کارشناسی خودشون رو میدن
جالبه در مورد ماشینهای بد میگن که تا حالا از نزدیک هم ندیدنشون
uss zumwalt DDG-1000
۱۴ مهر ۱۳۹۵ماشین های امریکایی در ایران کم
مدل جدید هاش مثل دوج-موستانگ
امیر دهقان
۱۴ مهر ۱۳۹۵همین نوشته های به زعم شما بی محتوای ما ترجمه مطالب سایتهای معتبری مثل کارانددرایور، کاراسکوپ، موتور1 و همون موتورترنده. منبع این نوشته هم سایت Motor1 هست
Danial
۱۴ مهر ۱۳۹۵Cadillac اسم اسمش کلاس داره شما دوبار پشت هم بگو اسمشو ببین چ کلاسی داره ♥
یاس ی
۱۴ مهر ۱۳۹۵خداییش بعضی از دوستان حرفایی میزنن که آدم احساس میکنه عمدا اینو میگن که بحث را ه بندازن. من خیلی وقته سایت پدال را مطالعه میکنم ولی شاید چند ماه بیشتر نیست که کامنت میزارم اونم بیشتر وقتهایی که چیزایی میخونم که واقعا نمیشه سکوت کرد، ( کلا ماشینهای آمریکایی طراحی خوبی ندارن ) یکی از اون نظرات هستش که آدم مجبور میشه ی چیزی بگه، من 37 سال سن دارم و از سال 66 ،67 خواننده ماه به ماه مجله ماشین هستم، یعنی عشق ماشین برام از هر عشقی بالاتره، تا حدی که بین رانندگی با ی ماشین خفن و ی قرار عاشقانه بدون فکر کردن رانندگی را ترجیح میدم، توی این سالها تجربه خودم و صحبتهای بزرگترهای خودم اولین بار هست که میشنوم میگن ماشین آمریکایی طراحی خوبی نداره، از زمانی که یادمه طراحی ماشین آمریکایی عاشقایی داره که تا امروز با این همه پیشرفت طراحی هنوز عشق اولشون ماشین آمریکاییه، خداییش من همین الان طراحی ماشینهای دهه 50 و 60 آمریکارو بیشتر از خیلی از طراحی های امروزی بعضی از برندها دوست دارم، از چلنجر بگیر تا نواها و الدورادوها و… انقدر زیاده که نمیشه اسم برد، من به هیچ برندی تعصب ندارم، بعضیهارو بیشتر دوست دارم بعضیهارو کمتر، بنز عشقه، واسه بی ام جیغ میکشم هیوندارو دوست دارم از کیا خیلی خوشم میاد، آرزوی داشتن رنجروور دارم، پورش ببینم از خوشحالی ضعف میکنم، وووووووو
ببخشید که خیلی حرف زدم ولی بخدا خیلی ناراحت میشم وقتی بعضی از دوستانمون نظرات عجیب میدن.
همه اختیار دارن نظر بدن و از ی برند خوششون بیاد یا دوست نداشته باشن ولی به نظر من ماشین ی عشقه، عشق به خود ماشین نه صرفا یک برند خاص.
این که بگی ،کره ای ها زمانی طراحی خوبی نداشتن باور پذیره ولی راجب برندهای اروپایی، ژاپنی و آمریکایی تجربه ثابت کرده که نمیشه به همه مدلها اینو نسبت بدی.
شاهینus cars
۱۴ مهر ۱۳۹۵انصافا عالیه cts v…از همه نظر.. تو عکس به چشم نمیاد از جلو ببینید متوجه میشید من تو دبی دیدم انقدر بزرگو با ابهته که حد نداره
saeid
۱۴ مهر ۱۳۹۵من فقط اینو میتونم بگم هر ماشین دیگه ای از هر برندی رو کنار کادیلاک بزارن ، انتخاب من صددرصد کادیلاکه.
حالا اگه این کادیلاک مدل CTS-V باشه که دیگه برای من خدای ماشینهاست.
Sajjad Ahmadi
۱۵ مهر ۱۳۹۵بدنه خط خطی که همه چی باهاش سازگار شده
مثلا چراغ هایی که لبه تیز دارن
احمد باقری
۱۵ مهر ۱۳۹۵مقایسه این با 911. 911 با اون طراحی بیخودش کجا و این همه ابهت و وقار کجا