جنرال موتورز در آمریکای شمالی چندین سدان خود را از خط تولید خارج میکند اما کادیلاک استثنای مهم این حرکت است چراکه اخیراً خودروهای CT4-V، CT5 و CT5-V را معرفی کرده است.
این خودروساز آمریکایی حتی بازنشسته کردن خودروهای CT6 و CT6-V را نیز رد کرده است. این دو خودرو در ابتدا قرار بود از اول ژوئن تولید نشوند اما نهایتاً تولید آنها تا ژانویهی ۲۰۲۰ ادامه خواهد یافت.
تعهد کادیلاک به ساخت سدان ها سورپرایز کننده است چراکه بسیاری از برندها تمرکز خود را روی کراس اوورها، شاسی بلندها و پیکاپ ها معطوف میکنند. در واقع سبد محصولات سدان کادیلاک از نظر فروش عملکرد چندان درخشانی نداشته اما خب کادیلاک با معرفی مدلهای XT4 و XT6 به دنبال رفع این مشکل است.
تصمیم این برند برای ادامهی ساخت سدان ها شاید سورپرایز کننده باشد اما مدیر طراحی این برند گفته است:
ما هماکنون شاسی بلندهای زیادی داریم بنابراین میخواهیم نگاهی دوباره به سدان های خود بیندازیم. قدرت خرید خریداران جوانتر خوب بوده بنابراین CT4 یک انتخاب عالی برای ورود به دنیای کادیلاک است.
اگر امید کادیلاک به این موضوع باشد پس باید گفت تنها شرکتی نیست که روی سدان ها حساب میکند. نیسان نیز گفته بود:
ما فکر میکنیم نسلهای جدید سدان های بیشتری در مقایسه با نسلهای قدیمیتر خواهند خرید. مشتریان جوان نمیخواهند یک خودروی پدرانه بخرند.
کادیلاک جدای از ادامه تولید سدان ها در حال برنامهریزی برای ساخت مدلهای متنوع و جدید سری V است. دو خودروی CT4-V و CT5-V ماه پیش معرفی شدهاند اما نسخههای پرفورمنس دیگری هم در راه است. این شرکت همچنین میخواهد کراس اوورهای سری V را نیز تولید کند.
(ali (chevy nova
۲۶ خرداد ۱۳۹۸این تعهد به تولید سدانها از اصالت کادیلاک هست
کادیلاک قبل اونکه تولید کننده شاسی بلندهای لوکس و اشرافی باشه تولید کننده سدانهای شیک و باوقاره
Ali.usa
۲۶ خرداد ۱۳۹۸کادیلاک گل کاشت با معرفی سدان های جدیدش
باید منتظر اسکالا بود
(ali (chevy nova
۲۶ خرداد ۱۳۹۸مشخصات موتور500 کادیلاک در سال 1970
قدرت این موتور با استانداردهای SAE به 400 اسب هم در اون زمان میرسید و گشتاورش تا بالای 700 نیوتن متر هم بوده
منبع(( سایتhot rod))
For 1970 Cadillac fitted a crankshaft with a 4.304 in (109.3 mm) stroke, increasing total displacement on the engine to 500.02 cu in (8.2 L). At its introduction it was rated at 400 hp (298 kW), SAE gross, and 550 lb⋅ft (746 N⋅m) of torque. For 1971 compression was reduced from 10.0:1 to 8.5:1, the lowered compression ratio dropped the 500’s gross output from 400 bhp (298 kW) to 365 bhp (272 kW), or 235 hp (175 kW) in the new SAE net ratings. By 1976, its final year, it had fallen to 190 hp (142 kW). However, a new Bendix electronic fuel injection system was offered as an option, and it increased power output to 215 hp (160 kW). The 500 was exclusive to the Eldorado until 1975 where the powerplant was standard in all Cadillacs except for the Seville, which was powered by a fuel-injected Oldsmobile 350.
Elmiraj
۲۶ خرداد ۱۳۹۸با معرفی سدان فول سایز لوکس CT8 و نسل جدید اسکالید در یکی دو سال آینده ، سبد محصولات کادیلاک متشکل از چهار شاسی بلند و چهار سدان خواهد بود که قطعا فروشی بیش از ۲۲۰ هزار دستگاه را در آمریکا خواهد داشت .
پیکان جوانان گوجه ای
۲۶ خرداد ۱۳۹۸البته با کم شدن رقبا در بازار سدان اونهایی که موندن فکر نکنم مشکلی برای فروش داشته باشن چون به هر حال هم رقیب کم شده و هم قرار نیست فروش سدان ها به صفر برسه
hossin
۲۶ خرداد ۱۳۹۸من که همچنان عاشق سدانها هستم
L-H-P-TT
۲۶ خرداد ۱۳۹۸واقعا از نوع طراحی جدید کادیلاک لذت میبرم ، لحظه شماری میکنم ت ببینم این نسل جدید طراحی چه تاثیری روی اسکالید میزاره ….
Ford taurus
۲۶ خرداد ۱۳۹۸به نظر من بهترین طراحی کادیلاک در بین سدان ها واسه مدل cts-v ۲۰۱۸هست این ماشین یه سدان خیلی زیبا و خیلی خیلی قدرتمنده من به شخصه اون مدل ۲۰۱۸رو به داج چارجر ترجیح میدم ?ولی از این طراحی جدیدش زیاد خوشم نمیاد ?
نظر شخصی?
امیرحسین
۲۷ مهر ۱۴۰۱کو تعهدت؟