وقتی صحبت از قویتر شدن کادیلاک اسکالید باشد، هنسی مشهورترین نام خواهد بود. پکیج HPE800 این تیونر مشهور باعث میشود شاسیبلند فول سایز کادیلاک عملکردی در حد محصولات عضلانی آمریکایی داشته باشد. این خودرو توانسته در خط درگ چندین خودروی مشهور را شرمنده کند. طبیعتاً این ارتقای قدرت با قیمت بالا همراه بوده و این بار حدود ۵۰ هزار دلار است.
اما اگر خواهان قدرت بیشتر برای اسکالید بوده ولی علاقهای به صرف هزینهی سنگین ندارید لینگن فلتر راهحلی ارزانتر برای شما در نظر خواهد گرفت.
پکیج در نظر گرفته شده توسط لینگن فلتر مگنوسن TVS2300 نام دارد. این پکیج برای محصولاتی که از پلتفرم K2 استفاده میکنند در نظر گرفته شده است. از جملهی این خودروها میتوان به کادیلاک اسکالید مدل ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹ و جی ام سی یوکان دنالی اشاره کرد.
کیت موردبحث باعث اضافه شدن سیستم سوپرشارژر اینترکولردار به پیشرانهی ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری استاندارد میشود. سوپرشارژر یاد شده از سرسیلندر لینگن فلتر، سوپاپهای متفاوت و میللنگ مخصوص استفاده میکند.
این تیونر همچنین سیستم تزریق مستقیم پیشرانهی ۸ سیلندر LT4 متعلق به ZL1 را در این قدبلند آمریکایی نصب کرده است. در کل تغییرات یاد شده باعث میشوند خروجی پیشرانهی اسکالید به ۷۰۰ اسب بخار و گشتاور به ۹۰۲ نیوتون متر برسد.
البته برای نصب این کیت برخی تغییرات دیگر هم اعمال شده است. گفته شده سیستمهای مدیریت سوخت فعال و زمانبندی متغیر سوپاپها حذف شدهاند.
لینگن فلتر گارانتی ۳ ساله/۵۸ هزار کیلومتر را برای قوای محرکهی اسکالید در نظر گرفته است.
این پکیج قیمت ۱۶۶۸۵ دلاری دارد. جدای از بهبودهای اعلام شده، این تیونر باک سوخت خودروی شما را با بنزین اکتان ۹۳ پر کرده و آن را درب خانه تحویل میدهد.
[دانلود ویدئو]
morteza
۵ شهریور ۱۳۹۸ی روزی میام و تو رو میخرم.
مزدا
۵ شهریور ۱۳۹۸به لطف مسافران عراقی چشممون در داخل کشور به اسکالید هم افتاده.
ایرانی های که برا گذر موقت اقدام میکنن خیلی اذیت میشن ولی برادران عراقی خیلی راحت میان با بهترین ماشین ها در داخل ایران تردد میکنن.
نمیدونم چرا همیشه زور میزنیم کشورهای دیگه رو از خودمون راضی نگه داریم ولی به مردم خودمون اهمیتی نمیدیم
Alireza
۵ شهریور ۱۳۹۸Zl1 در اصل واسه کوروت zo6 هستش
M
۵ شهریور ۱۳۹۸ببخشید سوپرشارژر اینترکولر میخواد چیکار
تا جایی که من میدونم اینتر کولر برای خنک کردن گاز های ورودی به موتوره که از طرف توربو شارژ میان و خب چون گاز های خیلی داغی هستن نیاز به خنک شدن دارن و گرنه میتونه مشکلاتی مثل انجین ناکینگ و کاهش قدرت رو در پی داشته باشن اما سوپر شارژر که گاز داغی رو روانه موتور نمیکنه !
پس خواهشا یکی منو روشن کنه سوپرشارژر اینتر کولر میخواد چیکار؟
علیx76
۵ شهریور ۱۳۹۸طبق ترمودینامیک گاز ها pv =nrt
با افزایش فشار در حجم ثابت ، دما افزایش پیدا میکنه
البته با تایید حرف شما در مورد توربوچارجر ، افزایش دما تو انجین های سوپرچارج شده کمتره
اما با افزایش زیاد بوست ، طبیعتا دما هم بیشتر میشه
ارادت
tesla47
۵ شهریور ۱۳۹۸هوا وقتی تحت فشار قرار بگیره دماش میره بالا و نیاز به اینتر کولر پیدا میکنه