حدود یک ماه از معرفی نسل جدید کادیلاک اسکالید میگذرد. این شاسیبلند فول سایز از نظر ابعاد و اشرافیت هیچ کم و کسری نداشته و طول نسخه استاندارد آن بیش از ۵.۳ متر است. هماکنون میدانیم که قرار است اسکالید ESV با ابعاد بزرگتر وارد میدان شود و طول ۵۷۶۶ میلیمتری و فاصله بین محوری ۳۴۰۷ میلیمتری داشته باشد.
خب از نظر تجهیزات و اشرافیت هم تنها کافی است به وجود ۳۶ بلندگو و صفحات نمایش ۳۸ اینچی در سراسر کابین اشاره کنیم. همینها کفایت میکنند نه؟!
اما اگر شما فرد کمالگرایی هستید و این موارد شما را راضی نمیکنند میتوانید به لکسانی موتورکارز در کالیفرنیا مراجعه کرده و با جدیدترین پروژه آنها آشنا شوید.
این هیولا یا به عبارتی قصر متحرک اسکالید موبایل آفیس ۲۰۲۱ نام داشته و از کابینی کاملاً سطح بالا سود میبرد. فعلاً جزئیات زیادی از پروژه لکسانی در دست نیست اما با توجه به تصاویر منتشر شده میتوانیم انتظار تجهیزات بسیار زیادی را داشته باشیم.
رندرها نشان دهندهی چرم ویژه روی صندلیها و پوشش سقف ستارهای هستند که این آخری معمولاً در محصولات رولزرویس دیده میشود. همانگونه که نام خودرو نشان میدهد، صندلیها از نوع لیموزین بوده و کابین را به یک دفتر کار متحرک و لوکس تبدیل کردهاند.
به نظر میرسد لکسانی بهمنظور نصب صندلیهای مخصوص در اسکالید اقدام به افزایش طول اسکالید ESV کرده است. هنوز جزئیات این موضوع را نمیدانیم اما انتظار محصولی بسیار خاص را میکشیم. البته در نظر داشته باشید که تحویل این شاسیبلند از اواخر سال جاری میلادی شروع خواهد شد بنابراین مدلهای تولید لکسانی نیز کمی بعدتر در دسترس خواهند بود.
لکسانی گفته قیمت این خودرو بسته به تریم، نوع و تجهیزات انتخابی بین ۲۵۰ تا ۴۵۰ هزار دلار خواهد بود.
ممد ژانگولر
۷ فروردین ۱۳۹۹خیلی دهاتی و شلوغ پلوغ شده
عکسارو انقد فتو شاپی کردن که گندی زدن زیاد مشخص نباشه
نسخه معمولیش خیلی با ابهت تر و با کلاس تر و دوست داشتنی تره
Ahmadreza 2002
۷ فروردین ۱۳۹۹این یک خداحافظی نسبتا طولانی مدته
دوستان اگه بدی و یا خوبی دیدین از بنده طی این چند سال به بزرگیه خودتون ببخشید
از امروز قرارها که فعالیت خودرو تو فضایی مجازی به صفر برسونم و جدی تر از قبل به کنکورم برسم
راستش تا اون موقع دلم برا اینجا و شما دوستان خوب (که خیلی چیزها از تون یاد گرفتم ) تنگ میشه اما چاره ای نیست و این مرحله هم باید بگذرد
به امید روزای خوب برا هممون و خدا حافظ تا بعد از کنکور من که از قضا روز تولدم هم هست
یا حق
شاهین
۷ فروردین ۱۳۹۹ان شالله که کنکور رو هم به خوبی پشت سر میزاری و به نتیجه دلخواه میرسی. منتظرت هستیم ?
NAVID۰۰۹۸
۷ فروردین ۱۳۹۹احمدرضا عزیز
موفق باشی رفیق
آی حال میکنم از جوونایی که با برنامه و هدفمند میرن جلو تا گامی مهم در زندگی برای خود و خانواده بر دارند .
احمدرضا از معدود کاربرانیست که با منطق و شخصیت بالا نقد میکنه حتی اگر مخالف کامنت دوستان هم باشه ، که این مطمئناً برگرفته از تربیت بالای خانوادگی اوست .
این روزها که در خانه به سر میبریم به سبب کرونا ، میشه خیلی از کارها را بدون بهانه انجام داد که بهترینش خواندن کتاب مورد علاقه هستش اما خدایی خوندن کتاب درسی این روزها سخته ، آخه تا هوای بیرون به آدم نخوره نمیشه درس خوند ، خودمو میگم که فقط تو کتابخونه میخوندم و یکی از فانتزیام مسیر رفت و آمد بین خانه تا کتابخونه بود که تنفس خوبی بین خواندن و استراحت بود که یا پیاده طی میشد یا دوچرخه برای دوران دبیرستان بخصوص پیش دانشگاهی .
ممد ژانگولر
۷ فروردین ۱۳۹۹احمد رضا داداشم دمت گرم با نظراتت که کاملا منطقی بود حال کردم و ازت چیزای خوبی یاد گرفتم
خیلی حیف که مدتی نیستی ولی چاره ایی نیست امتحانات واجب تره
هر جا هستی برات آرزوی موفقیت میکنم
good luck ??
حامد پوررحمان
۷ فروردین ۱۳۹۹طرز تفکرتون رو درست کنید برای اینکه چیزی و بی ارزش نشون بدید میگید دهاتی؟
دهاتی تنها شخصیت پاک این روزگار دزد و دروغگو هست
ممد ژانگولر
۸ فروردین ۱۳۹۹احسنت
اون بیت آخر جملاتت خیلی زیبا بود
“نقی”
Mahdi
۷ فروردین ۱۳۹۹خیلی دارک وسیاهه
علی"P.F"
۷ فروردین ۱۳۹۹قشنگ میدونستم از اولین تیونرهایی که دست میزاره رو اسکالید لکسانی هس کارش خیلی خوبه
Mahdi
۷ فروردین ۱۳۹۹نظرت با رضوانی چیه؟صورتی میکنه
Mahdi
۷ فروردین ۱۳۹۹رضوانی نه ببخشید منصوری
MAHDI
۷ فروردین ۱۳۹۹از بیرون کاملا شبیه یه مینی ون یا مینی بوس های دماغ دار شده.نسخه معمولی که خیلی بهتره.
درکل SUV های آمریکایی و بیشتر لینکن نویگیتور اونقدر بزرگ و کشیده است که شبیه مینی ون هستش تا یه SUV با وقار!!!!!
یه SUV بزرگ فوقش در سایز X7 و GLS و رنجروور خوبه و بزرگ تر از اینا دیگه شبیه مینی ون میشن.
Elmiraj
۷ فروردین ۱۳۹۹یکی از مهمترین صفات SUV داشتن استایل بزرگ و جعبهایه .
پس بدون کراس اور با این حرفا SUV نمیشه….
حسین
۷ فروردین ۱۳۹۹الان لندکروز جی کلاس و لندرور کراس اوور هستن؟
MOHAMMAD.DEMON
۷ فروردین ۱۳۹۹اکانت های فیکی که هر روز میان یک سری حرف های مشترک میزنن و از رو هم نمیرن
رزیتا
۷ فروردین ۱۳۹۹تا الآن شاهد ماشینای اشرافی و لیموزینهایی که فضای داخلی بسیار جذابو رؤیایی و سطح بالایی دارنو به صورت ویژه ای تدارک دیده شدن بودیم و کادیلاک لکسانی واسه این کار و نشون دادن توانایی خودش تو ایجاد محیطی راحتو آرامو لوکس که مثل یه دفتر کاری به نظر برسه و واسه ملاقاتا یا سفرای تجاری مناسب باشه کادیلاک اسکالید رو انتخاب کرده و همچنین باید توجه داشت که این ماشین دارای محیطی بزرگو قوای نیرومندو طراحی لوکسو امروزی هستش و کسی که مالک این ماشین باشه نباید هیچ ابایی از رفتن به مسیرای متنوعو مختلفو صحرایو و کوهستانی و غیره …….. داشته باشه
کافر مقدس
۷ فروردین ۱۳۹۹ترول جماعت کم داشت پدال که اونم رویت شد . حتی ابعاد رو هم مطلع نیستن حق دارن نمیدنم چرا سرچ هم بلد نیستن
مردمان غیوری داریم ولی پشت مانیتور
کوروش
۷ فروردین ۱۳۹۹فاجعه است این ماشین نمی دانم با چه رویی با x7 مقایسه اش می کنن جلو پنجره فاجعه بیمر از کل طراحی این بهتره
فرهان
۷ فروردین ۱۳۹۹از چی حرف میزنی برادر یا ترجمه شده است و اگه خودت این مطلبو نوشتی باید خدمتت عارض شوم که تو کشوری که پراید رو 80میلیون میفروشن از این چیزا بدرد این مردم نمیخوره نه نمایندگی های اون ماشین هارو در اختیار داریم ون خود ماشین هارو و نه قیمتی که اونجا فروش میره. اینجا کشوری هستش که البته تنها کشوری که هر ماشین خارجی 3 تا 4 برابر فروخته میشه و آشغالهای خودروسازان داخلی به قیمت خودروی با کیفیت و برند معتبر خارجی فروش میره
ممنون از دولت محترم که اینقدر بفکر مردم میباشد.
Hamidreza
۸ فروردین ۱۳۹۹چ ربطی داره
ایشون زحمت میکشند ترجمه میکنند و در اختیار ما قرار میدهند
اکبر
۸ فروردین ۱۳۹۹اوه اوه بچه شهری ببخشید دهاتی شده انشالا. دفعه بعد