دیگر لازم نیست صاحبان کادیلاک اسکلید برای برآورده شدن هوس قدرت به تیونرهایی مثل هنسی مراجعه کنند. کادیلاک، خود آماده ارائه مدل اسکلید V برای رقابت با SUV-های بزرگ و قدرتمند دیگر موجود در بازار است .
توییتی از جانی لیبرمن از قریبالوقوع بودن ارائهی اسکلید V خبر میدهد. بااینکه هنوز اطلاعات زیادی در مورد شاسیبلند پرفورمنس کادی نداریم، اما انتظار میرود که پیشرانه آن همان پیشرانه LT-4 6.2 لیتری بکار رفته در کادیلاک CTS-V و کوروت Z06 باشد. همچنین گیربکس آن نیز میتواند گیربکس ۸ دنده CTS-V با بهینهسازی برای همخوانی با وزن اسکلید باشید. انتظار میرود اسکلید مذکور بیشتر از ۶۰۰ اسب بخار و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور را با خود به ارمغان بیاورد. اسکالید در حال حاضر با سیستم تعلیق Magnetic Ride Control جنرال موتورز (اختراع کادیلاک در سال ۲۰۰۲) عرضه میشود اما شاید مدل V با ارتفاع کمتر و لاستیکهای پهنتر و چسبندهتر برای ارتقای هندلینگ ظاهر شود. اسکلید V که تازهوارد کلاس SUV-های بزرگ و لوکس پرفورمنس است رقابت سختی در پیش رو دارد. برای مثال GL63 AMG (که به GLS63 تغییر نام میدهد) با موتور ۵.۵ لیتری و توربوی دوقلو و قدرت ۵۵۰ اسب بخار پیشروی اوست. رقبای دیگر را نیز میتوان رنجروور Supercharged و پورش کاین توربو S معرفی کرد. مکان و زمان احتمالی رونمایی اسکلید V نمایشگاه خودرویی نیویورک سال ۲۰۱۶ است. انتظار میرود اسکلید V برچسب قیمتی حدوداً ۱۵,۰۰۰ دلار گرانتر از مدل پایه اسکلید دریافت کند.منبع: موتورترند
Ali
۲۳ شهریور ۱۳۹۴چه قولیه :@
سامان از تبریز
۲۳ شهریور ۱۳۹۴ابهتشو
http://img.overpic.net/thumbs/5/5/3/x553105onty8p2kejtyo_s.jpg
http://img.overpic.net/thumbs/1/9/7/x197p30cxdcgs7iri0mox_s.jpg
mohsen
۲۳ شهریور ۱۳۹۴از ماشینای خرکی مثل این و GMC خوشم نمیاد
AliZeus
۲۳ شهریور ۱۳۹۴دکتر جان…محض افزایش اطلاعات عمومی به این سگمنت میگن Full-size Crossover
mohsen
۲۳ شهریور ۱۳۹۴ببخشید مهندس من میگم خرکی
صادق
۲۴ شهریور ۱۳۹۴full siz e SUV aziz!! ;)
mohsen
۲۴ شهریور ۱۳۹۴اینم از بالا خوندی واسه من کلاس میزاری من تو این ماشین نشستم تا حالا اصلا جالب نیست واسه عرباست
Hamid...Audi
۲۳ شهریور ۱۳۹۴فکر نکنم از پس رقابت با GL63 AMG بر بیاد ولی تو این سگمنت جزو بهترین هاست!
شروین
۲۳ شهریور ۱۳۹۴بر میاد چه جورم!!!
AHMADREZA
۲۳ شهریور ۱۳۹۴بر میاد حتما
منتظر x7m می مونم چه غوغایی میشه
Ali2240
۲۳ شهریور ۱۳۹۴مرسدس بنز غولیه واسه خودش اما فک نکنم این کادیلاک با این عظمت جلوی مرسدس زانو بزنه
خرید تو این سگمنت بیشتر ب سلیقه بستگی داره چون واقعا رقبااا از لکسوس و اینفینیتی بگیر تا مرسدس و پورشه همشون دست پر و کامل همراه با اوج تکنولوژی کمپانی مادر پا توی میدون رقابت میزارن
mohsen
۲۳ شهریور ۱۳۹۴داداش شوخی میکنی ماشین المانی خالص تکنولوژیه چیزیکه تو اینا کم دیده میشه
amir
۲۳ شهریور ۱۳۹۴نعمت بخش گفته خودرو رو گران میکنیم،کمپین شکست می خورد.در ضمن خبرنگار از واکنش او نسبت به عذر خواهی مدیر عامل سایپا پرسید که جواب داد ایشون تازه کارند.یعنی علنا مقابل مردم ایستادند.ننگ بر کسی که با این همه توهین این ها بازم از این ها خودرو بخره.
Mehdi TuRbO
۲۳ شهریور ۱۳۹۴تنها مشکلی ک با این ماشین دارم طراحی پشتشه.
Archi KHAN
۲۳ شهریور ۱۳۹۴عالی ترین و بهترین فول سایز دنیاااااااااااااااا …………………
از نزدیک دیدمش واقعا یَلیِ واسه خودش
shahab
۲۳ شهریور ۱۳۹۴سایزش عالیه خیلی باوقار و شیک جلوشم که علیه
فقط پشتش خیلی تو ذوق میزنه
مرتضی
۲۴ شهریور ۱۳۹۴نمای پشتش خیلی رسمیه.
مثل ماشینهای …..
احسان(احسان)
۲۴ شهریور ۱۳۹۴بنظرم این بهترین 15 هزار دلاریه که کسی میتونه خرج کنه.600 اسب بخار برای این غول زیبارو اون رو تبدیل به هیولای خوش بر و رو میکنه
رامتین
۲۰ مهر ۱۳۹۴واقعا که بنز و بی ام و الکی خودشونو گنده میکنن که پول زیادی باید بابتشون داد یه ام ال ده ساله همچی از قیافه افتاده بود که من همون تویوتا پرادو به اون ترجیح میدم ، چه برسه به کادیلاک با اون اوج تکنولوژی هاش ، هنوز لذت رانندگی بعد بیست سال با کادی سویل را فراموش نکردم.
محمدرضا
۲۸ آذر ۱۳۹۴تمس باما ندیدم داخل سایت برای همین اینجا می ذارم
پدال راستش من عادت ندارم سایت هیچ وقت مستقیم روی ی لینک یا موضوع کلیک کنم اما شما بعد از این که هم Select بستید هم گزینه ها رو من نمی تونم داخل صفحه جدید پیج ها رو باز کنم لطفا تجدید نظر کنید در این مورد
مطمئنا همه ما می دونیم شما بهترین مرجع برای نقد و بررسی اتومبیل هستید که به صورت اختصاصی ارائه می کنه
و مطمئنا خیلی ها مثل من با این مشکل خوردن