اگرچه بسیاری از خودروسازان استفاده از گیربکسهای دستی در محصولات لوکس خود را کنار گذاشتهاند اما کادیلاک تأکید کرده به عرضهی محصولات سری V با این نوع گیربکسها ادامه خواهد داد.
مارک روس رئیس جنرال موتورز در زمان رونمایی از کادیلاک CT4-V و CT5-V گفته که کادیلاک گیربکسهای دستی را در خودروهای سری V عرضه خواهد کرد.
فعلاً هیچیک از خودروهای یاد شده با گیربکس دستی در دسترس نیستند بلکه فعلاً با گیربکس ۱۰ سرعته ی اتوماتیک عرضه میشوند. البته بیانیهی روس نشان میدهد که نسخههای داغ CT4-V و CT5-V با گیربکسهای دستی ارائه خواهند شد.
دنیای خودرو انتظار داشت کادیلاک این دو خودرو را به عنوان جایگزینهای ATS-V و CTS-V معرفی کند اما اینگونه نشد و آنها بیشتر در دسترس عموم قرار گرفتند چراکه کادیلاک گفته مرعوب خودروهای سری V این برند شدهاند.
خوشبختانه این دو خودرو طرفداران محصولات پرفورمنس را راضی خواهند کرد. نسخههای پرچمدار CT4-V و CT5-V میتوانند از نشان بلک وینگ استفاده کنند. احتمال بکار رفتن پیشرانهی ۸ سیلندر توئین توربوی CT6-V در مدل CT5-V با قدرت ۶۰۰ اسب بخاری وجود دارد. همچنین گفته شده CT4-V احتمالاً از پیشرانهی ۶ سیلندر توئین توربو استفاده خواهد کرد.
اگر این دو خودرو با گیربکس دستی در دسترس باشند طرفداران کادیلاک حتماً خوشحال خواهند شد. هرچه باشد فکر کردن به یک سدان با قدرت بالای ۵۰۰ اسب بخار و گیربکس دستی هم هیجانانگیز است چه برسد به راندن چنین خودرویی!
آرش آمریکایی
۲۳ تیر ۱۳۹۸جانم کادیلاک
ای جانم آمریکا
F22RAPTOR
۲۳ تیر ۱۳۹۸چاکر داش آرش از پهنا???
آرش آمریکایی
۲۳ تیر ۱۳۹۸فداتم داداش???
دلم برات یه ذره شده???
یانکی
۲۳ تیر ۱۳۹۸انصافا تو کلاس خودشون بهترین طراحی رو دارن جایی که آلمانیا دارن پست رفت میکنن
L-H-P-TT
۲۴ تیر ۱۳۹۸چی بهتر از این …..
موتور حجیم ، گیربکس دستی ، دف عقب ……
واقعا هیچی بهتر از این نیست ……
وقتی مجموعه موتور حجیم ، گیربگس دستی و دف عقب و کنار هم میزارم ناخوداگاه یاد ZR1 نسل ششم (C6) میوفتم …..
بینظیر بود …..
مطمئنم تا زمانی که بمیرم این ماشین تو ذهنم میمونه ، حتی بعد از مرگم هم میمونه ????