ماری بارا، مدیرعامل جنرالموتورز تأیید کرده که برخی از مدلهای ۲۰۱۷ از کادیلاک از یک تکنولوژی شبهراننده خودکار بهره خواهند برد که «سوپر کروز» نام دارد. به علاوه، بارا اعلام کرد که در کادیلاک CTS مدل ۲۰۱۷ از تکنولوژی ارتباطی بین خودرویی (V2V) استفاده خواهد شد.
به گفته جنرالموتورز، تکنولوژی سوپر کروز در یک کادیلاک جدید، در کلاس خودرویی که هنوز این برند در آن رقابت چندانی ندارد، معرفی خواهد شد. این شاید به معنای آن است که تکنولوژی جدید در یک مدل سطح بالای لوکس مانند کادیلاک LTS سدان عرضه میشود تا جوابی برای مرسدس کلاس S باشد. در ماه گذشته، رئیس بخش مهندسی کادیلاک، دیو لئونه در یک مصاحبه مطبوعاتی گفت که LTS یکی از سبکترین و بهترین شرایط رانندگی را در کلاس خودش خواهد داشت و تأکید کرد که پیشرانه آن V8 خواهد بود. کادیلاک به مدت چند سال است که بر روی تکنولوژی سوپر کروز تحقیقات و آزمایش انجام میدهد و این تکنولوژی در حال حاضر برای مرحله تولید آماده شده است. این سیستم به خودرو اجازه میدهد که در ترافیک بزرگراهها، خودش به صورت اتوماتیک، شتاب بگیرد، ترمز کند و فرمان را بچرخاند. دوربینها، حسگرهای راداری و نقشههای GPS به خودرو کمک میکنند تا مسیر خود را در جاده پیدا کرده و با استفاده از سیستم کنترل کامپیوتری، فرمان، ترمز و شتاب را تنظیم کند. البته یک نسخه پیشرفتهتر از سیستمهای «حفظ خودرو در بین خطوط» در برخی دیگر از مدلهای لوکس صنعت خودرو مانند اینفینیتی Q50 و مرسدسبنز کلاس S وجود دارد؛ امّا در عین حال، کادیلاک میگوید که سیستم سوپر کروز هم در ترافیک با توقفهای زیاد و هم در جادههای با مسیر باز کارایی خواهد داشت. نیسان و ولوو نیز هر دو استفاده از تکنولوژیهای مشابه دستیار ترافیک را به مشتریان خود ارائه میدهند، ولی در همین حال، هیچکدام از این سیستمها در حالت جادهها با مسیر باز عمل نمیکند. بارا در این زمینه میگوید:انجام چنین کاری، شرایط واقعی یک خودروی لوکس را میرساند. ولی در همین حال، جای نگرانی در مورد کنترل خودرو وجود ندارد، سوپر کروز همیشه راننده را آگاه و درگیر نگه میدارد و اگر رانندهای بخواهد کنترل را به صورت کامل به دست بگیرد، واقعاً از رانندگی لذت خواهد برد.
بارا همچنین اشاره میکند که یکی از شرایطی که سوپرکروز کادیلاک میتواند کنترل را به دست گیرد، در ترافیکهای شلوغ بزرگراههاست. همچنین میتوانید در یک آزادراه، وظیفه رانندگی را به خود خودرو واگذار کنید. بااینحال، باید گفت که وسیله نقلیهای که بتواند به صورت خودکار در ترافیک شهری حرکت کند، تا دهه آینده میلادی از راه نخواهد رسید.
وقتی خودروها با هم ارتباط برقرار کرده و اطلاعات سرعت، جهتگیری، عملکرد و … را با هم به اشتراک بگذارند، جان انسانها حفظ میشود و در زمان و هزینه صرفهجویی میشود؛ موضوعی که همه آن را درک خواهند کرد.
رضا ... فقط مرسدس بنز
۱۸ شهریور ۱۳۹۳:D و دوباره بنده در کامنت اول :D
ولی جدا از شوخی تکنولوژی جالبیه.از تصادفات زیادی جلوگیری خواهد کرد.
اون سیستم توی مرسدس S Class خیلی جالبه…یه جا خوندم که تصادف با یک S Class جدید کار تقریبا غیر ممکنیه!
راستی دست آقا مسعود هم درد نکنه :)
saeid
۱۸ شهریور ۱۳۹۳انگاری بچه اول دبستانی تو کامنت گذاشتن اول شدی !!!
مک میسل
۱۸ شهریور ۱۳۹۳خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ولی رضا خیلی بی کلاس بازی در میاری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
رضا ... فقط مرسدس بنز
۱۸ شهریور ۱۳۹۳داداش این یه قضیه تلخه که متاسفانه هیچکس منظور منو نمیفهمه.همه دیسلایک میزنن و بدون هیچگونه توجهی از کنارش رد میشن …
از هر جوان ایرانی (مثلا افراد اینجا) سوال کنی که دلخوشیت تو این دنیا چیه به نظرت کی جواب درست و حسابی بهت میده؟
یه جوان ایرانی حق اینو داره که از تمام لذاتی که یه جوان خارجی میبره (البته مجازش!) استفاده کنه نه اینکه تمام وقتشو پای اینترنت بگذرونه و یه همچین سرگرمی های مسخره ای پیدا کنه …
یه عده ممکنه فک کنن بابا این یارو عقده ایه.برای من مهم نیست ولی داداش این حرف فقط من نیست حرف دل شما هم هست به شرطی که بهش گوش بدین و دست نزارین رو گردنش و خفش نکنین.
قدیمیا بهتر میدونن (البته من قدیمی نیستما!) من اولین کسی نیستم که همچین کاری میکنه و یقینا آخری هم نخواهم بود.خیلی از افراد اینجا هم مطمئنا از ترس سرزنش بقیه این کار یا خیلی کارای مسخره دیگرو نمیکنن…بهتره به جای اینکه تمام فکرتونو روی خود حرف بگزارین یه کم هم به علت نوشته شدنش فک کنین;نه تنها به حرفای مسخره ای مثل کامنت بالا،بلکه حرفای هرکسی من جمله خودتون…!!!
والسلام.
رضا ... فقط مرسدس بنز
۱۸ شهریور ۱۳۹۳…نظر پایینو که دوست عزیزم نوشته بخونین بیشتر به عمق حرف من پی می برید…
مصطفی
۱۸ شهریور ۱۳۹۳بچه ها دیگه دارید کاری می کنید که آدم جرئت نکنه کامنت اولی بشه!
حسین
۱۸ شهریور ۱۳۹۳از نظر من که هیچ چیز از خانوما بعید نیست
یه دفه دیدی با یه s class جدید هم تصادف کرد
رضا ... فقط مرسدس بنز
۱۸ شهریور ۱۳۹۳خانوم و اقا نداره عزیز من …تصادف با هیچ ماشینی غیر ممکن نیست فقط احتمالشو میتونن کمتر کنن ولی هیچوقت صفر نمیشه.
Vahid
۱۹ شهریور ۱۳۹۳پسر خوب وقتی کامنت اول رو مینویسی ، نمیخواد جار بزنی، چون اصولا همه میبینن که یه کامنت نوشته شده و اول کیه و دوم کیه. پس بیشتر در محتوای کامنت دقت کن و حوصله به خرج بده(محتوای اینو نمیگم، کلی گفتم).و ضمنا اگه یادت باشه چند روز پیش منم کامنت اول شدم و همونجا هم گفتم که : دیدین جایزه ای در کار نیست.
ولی اگه بحث سر گرفتن لایکه ، اون دیگه بحثش جداست.بجای اینکه بیای 24 ساعت تو پدال منتظر خبر جدید باشی تا کامنت اول رو بذاری و بعدشم با لپتاپو موبایلو تبلت و… (دوباره همینا ، مال بقیه اعضای خانواده) بیای واسه خودت لایک بزنی ، بیا بگو کامنت اولو لایک بزنین.توجیه هم نکن چون با کامنتی که اون پایین گذاشتی کاملا به همه فهموندی که من محتاج لایک هستم.
رضا خان ، دلخور نشی یه وقت.من همیشه همینجور رک و پوسکنده حرف میزنم، اخلاقم تنده.
حالا اگه میگی من اشتباه میگم برو یه نیگاه به کامنتای بعدیت بنداز.
میدونی چرا واست بیشتر لایک زدن؟ واسه اینکه بقیه به محتوا نگاه میکنن.(البته70-80 درصد بقیه). یه تعداد فقط میان تو سایتا و دیسلایک میدن ، یه تعداد هم کلا نمیدونن محتوا چیه، که بهشون میگن نخودی ، که میان و میرن.
آقا بر نخوره خواهشا ، من اسم کسی رو نبردما.
همین دیگه.ببخشید. خوش باشین فعلا.
رضا ... فقط مرسدس بنز
۱۹ شهریور ۱۳۹۳داداش نظر تند مهم نیست.مهم خود نظره.اگر هم به نظرت من محتاج لایکم پس چه دلیلی داره نظری که تو پست قبل کلی دیسلایک خورده رو دوباره اینجا اونم به طرز احمقانه ای تکرار کنم؟
داداش من فقط خواستم یه درد اجتماعی رو به روش خودم بگم که یقین داشتم خوشایند خیلی ها نیست و به تو حق میدم اینطوری فکر کنی.ولی خب به هر حال این روش منه.
با این حال نظرت برام محترمه ولی یادت باشه هیچوقت اینقدر عقده ای نبودم که هزار تا وسیله جور کنم و برای خودم لایک بزارم نه داداش اشتباه گرفتی…
با چند تا کامنت خیلی ساده هم میتونستم مثل کامنتای فرمول1 کلی لایک بخورم.
تاسف من اینه که تو خودت میگی از طرز نوشتن من ناراحت نشو ولی اصلا به نحوه نظر دادن من احترام نمیزاری…
یک پیام هم به همه:اگه کسی مثل وحید فکر میکنه آقا مدیون دنیا و آخرته اگه برای کامنتام دیسلایک نزاره.
حمید رضا
۱۹ شهریور ۱۳۹۳سلام.پسر حرفات جالبه درد دل منم هست روشت برای فهماندن مطلب عجیبه ولی جالبه اینایی که هی دیسلایک میدن فکر میکنن هیچ مشکلی ندارن توجه نکن فهمی از این موضوع ندارن
راستی منم طرفدار بنزم
رضا ... فقط مرسدس بنز
۱۹ شهریور ۱۳۹۳حمید خان اولا به سایت پدال خوش اومدی…دوما ممنون از حمایتت…
ولی از جمله آخرت ( یکی مونده به آخر! ) اصلا خوشم نیومد
درسته اینجا الان با من مخالفت میشه ولی به هر حال اینا دوستای من هستن و خوشم نمیاد کسی بهشون توهین کنه…
زمانی بوده وقتی من کامنت میزاشتم همین آقایون همه رو لایک میزدن دریغ از حتی یک دیسلایک…الان نظر من نسبت به اونا با این موضوع و بحث عوض نمیشه عزیزم!
ما تو این سایت همه با هم مثل برادریم
بعضی وقتا لایک میزنیم بعضی وقتا دیسلایک…
بعضی وقتا تایید میکنیم بعضی وقتا رد …
ولی دلیل نمیشه دوستیمون رو فراموش کنیم!
ASTON MARTin
۱۸ شهریور ۱۳۹۳واقعا آفرین
از چند هزار کیلومتر اون ور تر داره با بنز رقابت میکنه بعد تو این مملکت رقابت فقط توی المپیاد بچه خرخونایی مشاهده میشه که عقبت یا فرار میکننو به یه نونو نوایی میرسن یام میموننو نهایتا حساب داره سایپا میشن :|
ولی اونجا کاملا برعکس! اقلب مدارس بدون تبعیض اما فضای کاریشون کاملا رقابتی! واقعا تا زمانی که شعارمون نه شرقی نه غربی به جز روسیه و چین باشه وضعمون بهتر از این نمیشه!
این سیستمو بیارن رو ماشینای ایرانی به هیییچ دردی نمیخوره چون هر طرف بگیری یه چیزی هست بهش بزنی!
هیچی دیگه از این که یک ایرانی هستم به خودم میمالم : |
مک میسل
۱۸ شهریور ۱۳۹۳کادیلاک ماشنینای خوبی داره من خیلی خوشم میاد نه از مدلGTSبلکه از کل شرکت کادیلاک مدیریت داره الان داره با مرسدس به اون بزرگی رقابت میکنه………
فقط میتونم بگم عالیه…………..هم ای سیستم هم شرکت کادیلاک
رضا ... فقط مرسدس بنز
۱۸ شهریور ۱۳۹۳به نظرتون این نبرد تکنولوژی رم مرسدس میبره یا کادیلاک؟(میلاد خان؟)
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۹ شهریور ۱۳۹۳درود .
داش رضا جواب قطعی دادن ، منطوط به خامی ما میشه .
چون این مساله را زمان و اینده مشخص میکنه . به نظر من
اون شرکتی که بیشتر تلاش میکنه و دنبال نواوری هستش ،
موفق میشه .
اما اینو میتونم بگم که بنز چند سال پیش این سیستم
رو اختراع کرد .
aston mArtIn
۱۸ شهریور ۱۳۹۳موافقم
رضا ... فقط مرسدس بنز
۱۹ شهریور ۱۳۹۳دوستان,
کسانی که میگن سیستم کادیلاک بهتره like
کسانی هم که میگن سیستم مرسدس بهتره dislike
فریا
۲۱ شهریور ۱۳۹۳پرچـــم کادیلاک خیلی خیلی بالاس <3
ما ایـرانیا محرومیــم ، 35 ساله که واردات آمریکایی نزدیک به صفره ( نه صفر مطلق )، کادیلاک ندیدیم ؛ مرسدس پرستیم . چرا ؟ چون میگیم کادیلاک ســویل 1980 کاربرات 15 میسوزونه ، مرسدس بنز هم که جلو چشــمون هس 2014 ـش 12 تا میسوزونه با کلی قدرت . بنــز نمیگم بــده ها ! بنز واقعا کارش درستــه ! ولی اینکه میگیم کادیلاک پرمصرفه و بنز کم مــصرف برا اینه که محصول سال 1980 کادیلاک رو با بنز 1980 مقایسه نمیکنیم ! با بنز 2014 مقایــسه میکنیم .!
داستان طولانــییه …
فرید
۱۹ شهریور ۱۳۹۳مثلا اغلبو مینویسن اقلب بعد در مورد فرار مغز ها حرف میزنن
احسان(احسان سابق)
۱۸ شهریور ۱۳۹۳کادیلاک تقریبا 30 سال هیچ نواوری و ظرافت خاصی نداشت اما از 2-3 سال گذشته دوباره این شرکت دستبکار شده هم از لحاظ طراحی و هم از لحاظ تکنولوژی و فنی بدنبال نواوری افتاده که میتونه دوباره این برند عالی رو به موفقیت برسونه
مصطفی
۱۸ شهریور ۱۳۹۳احسان در این 2-3 سال تمام شرکتای خودروسازی(به غیر از سایپا و ایران خودرو)دستبکار شدن تا از همه لحاظ پیشرفت کنن.
amin
۱۸ شهریور ۱۳۹۳سوال بی ربط موسو چه جور ماشینیه؟
لاکی استریک
۱۸ شهریور ۱۳۹۳هنوز ماشینی مثله سویل ندیدم خیلی عالی بود خدایی
مصطفی
۱۸ شهریور ۱۳۹۳یعنی آدما اینقدر حواس پرتن که باید همچین سیستمایی ساخته بشه؟؟؟؟؟
خودشون حواسشونو بدن دیگه این کارا چیه؟؟؟؟؟
احسان(احسان سابق)
۱۹ شهریور ۱۳۹۳البته که ادمی که حواسشو بده نیازی به این سیستم نداره اما خب ادم حواسپرت و گیج اطرافمون کم نیست
مصطفی
۱۹ شهریور ۱۳۹۳اینک راست می گی.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۹ شهریور ۱۳۹۳درود .
این ربطی به حواس پرتی نداره .
90 درصد تکنولوژی های امروز برای راحتی انسانه .
Ehsan
۱۸ شهریور ۱۳۹۳سیستم کروز جنسیس ، سیستم کنترل مرسدس ، سیستم سوپر کروز کادیلاک و فکر میکنم بزودی سیستمهای مشابه دیگر کمپانی ها
به نظرم هر چقدر خودروسازان در سیستمهای ایمنی با هم رقابت کنند به نفع مصرف کنندگانِ
توفیقی
۱۸ شهریور ۱۳۹۳جالبه!!!!
احمدرضا فقط آلمان فقط ب ام و
۱۹ شهریور ۱۳۹۳کروز جنسیس که جدید نیست!!
رضا ... فقط مرسدس بنز
۱۹ شهریور ۱۳۹۳اگه اشتباه نکنم ولوو هم سرمایه گزاری هنگفتی رو این قضیه داشته…
Ferrari
۱۹ شهریور ۱۳۹۳تکنولوژی و باز هم تکنولوژی جدید. این سیستم جدید کادیلاک سیستم جالبی و خیلی کاربردی. مثال اگه بخوای از تهران تا اصفهان رو بکوب بدون استراحت بری یه مقدار سخته ولی با این سیستم نه ماشین رو تنظیم می کنی و راحت تا مقصد می خوابی. مثال دو اگه رانندگی بلد نیستی یا ( مثل خانوم ها ) رانندگیت رانندگی نیست ( رو عصاب بندری رفتنه ) تنظیم سیستم و عصابی راحت.
M
۱۹ شهریور ۱۳۹۳این رادارها تو ایران تا پیکان وانت و 405 و نیسان وانت هست جواب گو نسیت اخه این ماشینها زمانی که ترمز میزنن هر جهتی خودشون دلشون میخواد میرن.
datsun
۱۹ شهریور ۱۳۹۳این سیستم ها رو مرسدس چند سال پیش تست میکرد کلیپشم داشتم اینا تازه میخان واسه 2017 به کار ببرنن
آرش آمریکایی
۱۹ شهریور ۱۳۹۳فک کنم این ماشین کمک زیادی در ضمینه پارک دوبل به خانوما بکنه
توفیقی
۱۹ شهریور ۱۳۹۳به به حال میکنه آدم با این تکنولوژی ها
Ahmad..F12
۱۹ شهریور ۱۳۹۳انیس جان ممنون
سیستم جالب و کاربردیه، واقعاً جای تحسین داره
Elring-aventador
۱۹ شهریور ۱۳۹۳جالب
توفیقی
۲۰ شهریور ۱۳۹۳کادیلاک بهترین آمریکایی
محمدرضا ♥BMW♥
۲۰ شهریور ۱۳۹۳کاری به موضوع این پست ندارم در کل جالب بود اما داخل کادیلاک ها لامصب از اون دریچه کولرش تا پدال ترمزش خیییییییییییییییییییییییلی خوشگله…