کادیلاک با خودروی جدید LMDh-V.R قصد دارد در بالاترین سطح مسابقات استقامتی جهان یعنی مسابقات IMSA و لمانز شرکت کند. این خودرو برای رقابت با خودروهایی مثل پورشه کار بسیار دشواری در پیش خواهد داشت اما کادیلاک در مسابقات IMSA با خودروی DPi-V.R موفقیتهای زیادی داشته است بهگونهای که در ۴۱ مسابقه، ۱۹ پیروزی و ۱۶ پل پوزیشن کسب کرده و دو عنوان قهرمانی را از آن خود کرده است. مثل DPi-V.R، خودروی جدید LMDh-V.R هم بهصورت مشارکتی بین جنرال موتورز و دالارا ساخته خواهد شد. این خودرو از قوای محرکهٔ هیبریدی با پیشرانهٔ درونسوز اختصاصی و همینطور بدنهٔ منحصربهفردی برخوردار خواهد بود.
مدیر تیم AXR «گری نلسون» دراینباره میگوید:
بخش IMSA LMDh مسابقات با حضور چندین خودروساز، بسیار رقابتی است. از سال ۲۰۱۷ ما بهعنوان یکی از تیمهای اصلی موفقیتهای زیادی با کادیلاک DPi-V.R داشتهایم و منتظر هستیم که بخشی از فصل بعدی کادیلاک ریسینگ باشیم
DPi-V.R در چهار مسابقهٔ متوالی در رولکس ۲۴ دیتونا پیروز شده و به همین دلیل کادیلاک قصد دارد خودروی جدید LMDh-V.R را در اینجا معرفی کند. این خودرو اولین مسابقهٔ خود را در ژانویهٔ ۲۰۲۳ انجام خواهد داد. نایبرئیس کادیلاک «روری هاروی» دراینباره میگوید:
نزدیک به ۲۰ سال است که بخش V کادیلاک تکنولوژیهای برنده را از پیست مسابقه به خودروهای پرفورمنس ما در جادهها آورده است. ما مشتاقانه منتظر ادامهٔ این میراث با رقابت در این فصل هیجانانگیز در بالاترین سطح مسابقات اتومبیلرانی هستیم
Philipp
۷ شهریور ۱۴۰۰چه شود
هرچند لوکس سازن و کاش که اصالتشون رو کنار نذارن
AMG GT R
۷ شهریور ۱۴۰۰دقیقا همه بزرگان در لمانز حضور خواهند داشت
Iman99
۹ شهریور ۱۴۰۰کاملا درسته. چون این کار نشون میده اگه بخواد میتونه برتری خودش رو ثابت کنه
پورشه و کادیلاک بهترین تو لمانز هستن تو هر زمینه دیگه ای هم که بخوان میتونن برتری خودشون رو ثابت کنن
وقتی هم که وارد بالاترین کلاس لمانز بشن مقام اول متعلق به همین هاست چون همین پورشه و کادیلاک با فاصله زیاد بهترین هستن
AMIR / ARMI
۷ شهریور ۱۴۰۰تا اونجایی که من اطلاع دارم تیم chip ganassi racing هم قرار همکاری بکنه
این تیم یکی از پر افتخار ترین تیم های موتور اسپورت که در سری مسابقات مختلف از ناسکار تا Indy car تا مسابقات استقامتی سال هاست شرکت میکنه و افتخارات بسیار زیادی داره
ارش
۷ شهریور ۱۴۰۰به به به به خوش اومدی .
محمد امین
۷ شهریور ۱۴۰۰بخش زیادی از مسابقات موتکر اسپورت دنیا روی دست شرکت ایتالیایی دالارا میچرخه ، از فورمول سه و فورمول دو گرفته تا imsa و … سازنده ی بزرگی هست
امیرعلی
۷ شهریور ۱۴۰۰بهتر نبود جنرال موتور برند پرفورمنسش یعنی کوروت رو وارد لمانز میکرد؟
یانکی
۷ شهریور ۱۴۰۰کوروت هست تو کلاس خودش کدیلاک هم میاد تو کلای خودش
محمد امین
۷ شهریور ۱۴۰۰کادیلاک سابقه ی بیشتری در این سری مسابقات داره
R@m!n
۷ شهریور ۱۴۰۰چه شود یهو بزنه فورد و جگوار هم هوس کنن برگردن.
تصورشم هیجان انگیزه 😍😍
PaRHaM
۷ شهریور ۱۴۰۰مشخصات فنی کادیلاک DPi-VR برای من خیلی جالبه، همون موتور LT1 کوروت نسل ۷ پایه رو داره با این تفاوت ک ب صورت تنفس طبیعی ازش ۶۰۰ اسب بخار قدرت کشیدن بیرون، یعنی ی چیزی در محدوده موتور LT4 ک اون با سوپرشارژر به قدرت ۶۵۰ اسب بخار رسیده.
اگه اینو بزاریم در کنار IndyCar شورولت ب این نتیجه میرسیم ک کوروت C8 Z06 با موتوری ک از تجربه های موتوراسپرت جی ام استفاده میکنه، چیز خیلی خفنی خواهد شد، بی صبرانه منتظرم.
البته ی مورد دیگه هم هست ک یادآوریش جذابه
Oldsmobile Aerotech
که توی سال ۱۹۸۷ تونست ب حداکثر سرعت ۴۳۱ کیلومتر برسه اونم با ی موتور بسیار بسیار ساختار شکن!
آئروتک ی موتور ۴ سیلندر ۲.۳ لیتری داشت ک ۴ تا توربو همراهیش میکردن و تونست با این ترکیب به قدرت فوق العاده ۱۰۰۰ اسب بخار برسه
برای مقایسه ایندی کار شوی، ی موتور ۲.۲ لیتری V6 داره ک با دوتا توربو ب ۷۰۰ اسب بخار رسیده و ردلاین ۱۲۰۰۰ تایی داره و حداکثر سرعتش بیش از ۳۲۲ کیلومتر در ساعت اعلام شده.
R@m!n
۷ شهریور ۱۴۰۰کی فکرشو می کرد کوروت موتور وسط که باعث شد خیلی از طرفدارای خودرو ازش انتقاد کنن حالا بشه مورد انتظار ترین خودرو حال و حاضر و همه منتظر عملکردش تو نوربرگرینگ باشن. بنظرم همینم یه پیروزی بزرگ برای GM هست.
LT1 وام دار سری افسانه ای LS هست و داره جا پای اون موتورای فوق العاده میزاره.
کامنتتم عالی بود آقا پرهام 👍👍👍
PaRHaM
۹ شهریور ۱۴۰۰میراث ۶۸ سالِ کوروت همیشه پشت هر مدل جدیده و ساده ب دست نیومده.
و ممنونم آقا رامین 😊
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۸ شهریور ۱۴۰۰کادیلاک خیلی وقته توی لمانز هست و پیروزی های بزرگی هم بدست آورده،امیدوارم بیش از پیش موفق باشن👌🤩