رئیس کادیلاک آقای «Johan de Nysschen» به مطبوعات گفته است که این شرکت کراساووری کوچکتر از XT5 کنونی را در اواسط سال ۲۰۱۸ معرفی خواهد کرد. این مدل که XT3 نام خواهد داشت، تنها یکی از کراساوور/SUVهای جدیدی است که کادیلاک قصد دارد در آینده به سبد محصولات خود اضافه کند. رئیس کادیلاک دراینباره گفته است:
«هماکنون بخش اصلی ترکیب فروش در بین سبد محصولات ما را دو مدل XT5 و اسکالید تشکیل دادهاند؛ بنابراین ما قصد داریم با گسترش طیف کراساوور/SUVهای خود، فروش کادیلاک را افزایش دهیم».
به گزارش Detroit News، کادیلاک XT3 در کارخانهٔ Fairfax در شهر کانزاس تولید خواهد شد و فروشی بین ۲۵ هزار تا ۳۰ هزار دستگاه در سال برای آن برنامهریزی شده است. پس از معرفی XT3، کادیلاک SUV جدید دیگری را هم جهت پُر کردن شکاف میان XT5 و اسکالید معرفی خواهد کرد درحالیکه احتمالاً یک کراساوور کوچکتر از XT3 نیز در اوایل دههٔ آینده معرفی خواهد شد.
Nysschen در ادامه گفته است:
«اگر همچنان محبوبیت و فروش بالای کراساوورها در بازار حفظ شود، عرضهٔ این مدلهای جدید ما را در موقعیتی قوی قرار خواهد داد اما اگر دوباره خودروهای سدان محبوب شوند، ما در موقعیتی بهمراتب بهتر و متعادلتر قرار خواهیم گرفت».
Nima
۱۱ بهمن ۱۳۹۵عالیه
احتمالا ترتیب ها اینطورى میشه:
xt2-xt3-xt5-xt6-xt8-xt9
سدان ها هم:
ats-cts-xts-ct6-ct8-ct9
FERRUCCIO LAMBORGHINI
۱۱ بهمن ۱۳۹۵کادیلاک از اون شرکتایی هست که خیلی محبوبه برام.
ماشین هاش رو خیلی دوست دارم.
سبک کارش متفاوت و دوست داشتنی هست.
مخصوصا اسکالید و CTS-V .
گسترش کادیلاک با سرعت خیلی خوبی داره انجام میشه.
Mohamad
۱۱ بهمن ۱۳۹۵منم باهات موافقم.
حیف شد که کره ای ها و ژاپنی ها اومدن و عقب نشوندنش.
FERRUCCIO LAMBORGHINI
۱۱ بهمن ۱۳۹۵دوباره میرسه بهشون رفیق.
نمیدونم دوست گرامی از آوردن اسم کادیلاک کنار ماشین های کره ای منظوری داشتی یا نه.
کره ای ها در حد کادیلاک نیستند. فقط آلمانی ها و ژاپنی ها هم سطحشن.
ان شا الله که به زودی به اون سطح از فروش که شایسته ی اسم کادیلاک هست، حداقل در خاک خود امریکا برسه.
کادیلاک یک دوره ای یکم افت کرد و رقبا استفاده ی حداکثری رو از این موقعیت برند.
همین امسال پرفروش ترین خودروسازان لوکس بازار امریکا از این قرارند :
1- Mercedes- Benz
2- Lexus
3- BMW
4- Audi
5- Cadillac
(ali (CHEVY NOVA
۱۱ بهمن ۱۳۹۵عشقست کادیلاک
ماشالاه کادیلاک عزیز که تونست خودش رو بلند کنه و برگرده به اون گذشته پر از افتخاراتش
محصولات جدید کادیلاک رو که میبینم اولین چیز که در اونها مشخص اصالت یه کادیلاک هست
مثلا ct6 رو که میبینم انگاز دویل 1971 هستش که میبینم
کادیلاک طوفانی برگرد
کادیلاک یادمون نمیره که فیلیتوود 1958 رو ساختی
یادمون نمیره الدورادوی 1953 رو که ساختی
یادمون نمیره سویل 1975 رو که ساختی
یادمون نمیره موتور 500 رو ساختی که 8 لیتر حجم داشت
Mohamad
۱۱ بهمن ۱۳۹۵آخ گفتی سویل…
اگه الان بود من حاضر نبودم یه چراغشو به صد تا آشغال ایران خودرو و سایپا و ماشینای ظاهر دار چینی بدم.
هر چند که ظاهرش قدیمی بود میخریدمش.
آرزومه یه بار پشتش بشینم…
کادیلاک،طلای زیر خاک…..
امیر.عارف
۱۱ بهمن ۱۳۹۵من هم ماشینهای کادیلاک را به دلیل استحکام و کاریزمایی که دارند بسیار دوست میدارم . و امیدوارم که به سرعت بتونه جایگاهشو پس بگیره
حسين
۱۱ بهمن ۱۳۹۵من از وقتی xt5 رو دیدم همه کراس اوورها رو با اون مقایسه میکنم ، واقعا محشره
حمیدرضا
۱۱ بهمن ۱۳۹۵بزرگترین ایراد شرکت کادیلاک استفاده از پیشرانه های بسیار پرحجم بود و اینکه در دهه گذشته خیلی به پیشرفت در خودروهاش اهمیت نداد ولی تغییر نگرش در تولید که با ct6 خودشو نشون داد مطمئنن به بازگشت این خودروساز به سطح یک جهان کمک میکنه