کادیلاک اوایل امسال در نمایشگاه نیویورک نسخهٔ اسپرت و عملکرد بالا از سدان CT6 خود را با نام CT6 V-Sport رونمایی کرد. حال اما معاون اجرایی ارشد بخش توسعهٔ محصولات جهانی جنرال موتورز آقای «Mark Reuss» اعلام کرده است که نام این سدان اسپرت به CT6-V تغییر پیدا خواهد کرد. به گزارش اتوموتیو نیوز، وی این خبر را در طول کنفرانس نمایندگیهای فروش کادیلاک در لاسوگاس اعلام کرده و گفته است این تغییر نام به دلیل واکنشهای بسیار مثبت و شدید نسبت به CT6 V-Sport صورت گرفته است.
کادیلاک در این کنفرانس همچنین اعلام کرده است که به دنبال CT6-V، ساخت مدلهای V جدید دیگری هم در دستور کار این شرکت قرار دارد. این برند لوکس آمریکایی جزئیاتی از این محصولات جدید V را اعلام نکرده اما گفته است که این مدلها به پیشرانههای قدرتمند، ترمزهای ارتقاَءیافته و تعلیق اسپرت مجهز خواهند بود. هرچند کادیلاک نام محصولات جدید V خود را اعلام نکرده ولی میتوان انتظار داشت که یکی از آنها مدل CT5-V باشد که جایگزین مدل کنونی CTS-V خواهد شد. علاوه بر این، میتوانیم منتظر مدل CT4-V برای جایگزینی با مدل ATS-V نیز باشیم. همچنین شایعاتی هم در مورد مدل اسکالید V وجود دارد اما بهاحتمالزیاد این مدل در نسل آیندهٔ اسکالید ارائه خواهد شد که وعدهٔ پیشرفت بزرگی نسبت به نسل کنونی را داده است.
سری V کادیلاک برای اولین بار در سال ۲۰۰۴ با سدان اسپرت CTS-V متولد شد. این خودرو یک سدان عملکرد بالا بود که از سوی کادیلاک برای رقابت مستقیم با سدانهای اسپرت آلمانی یعنی آئودی RS6، بامو M5 و مرسدس بنز E63 AMG ارائه شده بود. نسل اول CTS-V به پیشرانهٔ ۵.۷ لیتری V8 شورلت کوروت Z06 نسل C5 مجهز شده بود که ۴۰۰ اسب بخار قدرت داشت. CTS-V بهآرامی کسانی که خواهان یک سدان اسپرت و لوکس غیر آلمانی بودند را به سمت خود جذب کرد و به یکی از نقاط عطف تاریخ کادیلاک تبدیل شد. سری V کادیلاک امروزه به نسل کنونی CTS-V و برادر کوچکترش ATS-V رسیده است که اولی به پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ متعلق به کوروت Z06 با ۶۴۰ اسب بخار قدرت و دومی به یک موتور ۳.۶ لیتری V6 توئین توربو با ۴۶۵ اسب بخار قدرت مجهز است.
آقای Reuss در مورد محصولات V کادیلاک گفته است:
«با معرفی سدان CTS-V در سال ۲۰۰۴، زندگی زیربرند سری V کادیلاک آغاز شد. حالا نیز پس از معرفی مدل CT6 V-Sport در اوایل امسال، واکنشهای بسیار مثبتی نسبت به آن دریافت کردیم و به همین دلیل تصمیم گرفتیم بهطور رسمی آنرا به سری V منتقل کنیم و از این طریق خانوادهٔ سری V کادیلاک را گسترش دهیم».
رئیس کادیلاک آقای «Steve Carlisle» نیز طی بیانیهای گفته است:
«سری V ما همچنان به گسترش برند کادیلاک، ارتقاء تصویر آن و جذب خریداران جدید به نمایندگیهای فروش ما ادامه میدهد. محصولات عملکرد بالای ما حتی بعد از سه نسل هنوز هم بهعنوان نماد مهندسی عملکرد کادیلاک شناخته شده و مورداحترام قرار میگیرند».
CT6 V-Sport که بهزودی CT6-V نام خواهد گرفت، به یک پیشرانهٔ جدید ۴.۲ لیتری V8 توئین توربو مجهز است که ۵۵۰ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. این نیرو توسط یک گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک انتقال پیدا میکند. این سدان اسپرت آمریکایی همچنین به دیفرانسیل لغزش محدود عقب، تعلیق اسپرت مغناطیسی و ترمزهای بزرگ برمبو هم مجهز شده است.
یانکی
۳۰ شهریور ۱۳۹۷بزودی با معرفی xt6 . ct5و بزودی فروش ct6 لیفتxt5 به همراه دیگر محصولات به فروش بیش از از 1 میلیون میرسه همین سال بعد.
Cadillac
۳۰ شهریور ۱۳۹۷بی صبرانه منتظر ورود ct5 هستم
سدتن متوسط کادیلاک
اونم با نسخه v
PaRHaM
۳۰ شهریور ۱۳۹۷من هم بی صبرانه منتظرشم
ب خصوص نسخه کوپه ک احتمال ساختش هست
ولی منتظر نسل جدید اسکالید هم هستم و مطمئنم مثل همین نسل یک شاهکار به تمام معنی میشه❤️??
در کنار اینا ، نسل بعد کوروت …
چه شود
امسال چ سالی میشه???
(Ali (Chevy nova
۳۱ شهریور ۱۳۹۷اوه اوه
کوروت رو نگو
چه بکنه تو پىست کوروت اونم با قىمت کم تر از 100/000 دلار
(Ali (Chevy nova
۳۰ شهریور ۱۳۹۷کادىلاک مثل ىه گلوله به سمت موفقىت شلىک شده
(Ali (Chevy nova
۳۰ شهریور ۱۳۹۷به گزارش اتوموتیو نیوز، وی این خبر را در طول کنفرانس نمایندگیهای فروش کادیلاک در لاسوگاس اعلام کرده و گفته است این تغییر نام به دلیل ((واکنشهای بسیار مثبت و شدید نسبت به CT6 V-Sport)) صورت گرفته است
(Ali (Chevy nova
۳۰ شهریور ۱۳۹۷مشخصات موتور 472 Cadillac رو مىذارم
Although the modernized engine was compact and light for its displacement and output, 429 cu in (7.03 L) represented the limit of the original architecture’s expansion, and it had been surpassed by Chrysler’s 440 and Lincoln’s 462 and 460. As a result Cadillac introduced an all-new engine for 1968.
At introduction, the new engine had a 4.30 in (109 mm) bore and a 4.06 in (103 mm) stroke for a displacement of 472 cu in (7.73 L). “Extensively redesigned” to ease maintenance, it used 10% fewer parts and 25% fewer gasketed joints as before.[4] It delivered 375 hp (280 kW) at 4400 rpm and a massive 525 lbf⋅ft (712 N⋅m) torque at just 3000 rpm. The new engine was about 80 lb (36 kg) heavier than its predecessor. It was used through 1974. It was designed with potential for a 500-cubic inch displacement.
گشتاور موتورش 712 نىوتن هست!!!!!!!! اونم تو دوره 3000
اىن حجم از گشتاور حىرت انگىزه
Sajjad
۳۰ شهریور ۱۳۹۷تصویر اول و آخر رو ببینید
هماهنگی و زیبایی خیره کننده ای توی طراحیش هست
(Ali (Chevy nova
۳۱ شهریور ۱۳۹۷داش سجاد
اصالته دىگه
احمدرضا
۳۰ شهریور ۱۳۹۷اسکالد رو 10 سال دیگه هم نسل جدیدش نیاد قدیمی نمیشه لامصب