زمانی که شورولت اعلام کرد قیمت کوروت استینگری جدید از ۵۹,۹۹۵ دلار شروع خواهد شد همه شوکه شدند و وقتی که مدل سال ۲۰۲۱ این خودرو همان قیمت را داشت بازهم متعجب شدیم؛ اما دیگر خبری از این موضوع نیست و شورولت تصمیم گرفته قیمت کوروت را هزار دلار بیشتر کند.
از اول مارس ۲۰۲۱ تمامی مدلهای کوروت استینگری قیمت پایه ۶۰,۹۹۵ دلاری خواهند داشت. این افزایش قیمت هزار دلاری شامل تمامی تریم ها بوده بنابراین بهای مدل پایه ۱LT کوپه از ۶۰,۹۹۵ دلار، بهای مدل ۲LT کوپه از ۶۸,۲۹۵ دلار و قیمت ۳LT کوپه از ۷۲,۹۴۵ دلار شروع میشود. قیمت تمامی نسخههای کانورتیبل کوروت ۲۰۲۱ نیز هزار دلار افزایش یافته است.
شورولت با انتشار بیانیهای گفته است:
قیمت تمامی کوروت استینگری های مدل ۲۰۲۱ از اول مارس هزار دلار افزایش مییابد. مشتریانی که قبلاً اقدام به سفارش این خودرو کردهاند شامل قیمتگذاری جدید نخواهند شد. ما بهطور منظم قیمت محصولات خود را بررسی و تنظیم میکنیم و مطمئن هستیم کوروت همچنان فرمول پرفورمنس و در دسترس بودن خود را حفظ کرده است.
البته افزایش قیمت کوروت احتمالاً تأثیری روی تقاضا برای این خودروی اسپورت نخواهد داشت. این خودرو ارزش بالایی در برابر مبلغ پرداختی داشته و به راحتی میتواند رقبا را از این نظر شکست دهد. از آنجایی که تولید کوروت نسل هشتم ادامه دارد بنابراین اگر شاهد افزایش قیمت آن به خاطر بهبودها و نصب تجهیزات جدید باشیم متعجب نخواهیم شد.
Mohammad
۱۳ اسفند ۱۳۹۹هنوزم واقعا مفته و نسبت به تواناییش واقعا عالیه مرسی امریکا مرسی شوی???❤❤❤
برقیه جارو برقی BG
۱۳ اسفند ۱۳۹۹حق دارن برندشون دیده شده و پیشرفت داشته باید پولشو بگیرن
ولی انصافا خوشگلا
به قول اقای بخردی ماشین های کوروت به درد پیرمردای کچل چند زنه میخوره (تصور از کوروت)
خسته نباشید بابت مقاله هاتون تمام سرگرمیمون شده اینجا در حالی که اگه الان امریکا بودیم سرگرمیمون تیون و تغییرات در ماشین ها بود و از این کار لذت عجیبی میبردیم البته تو همه کشور ها به جز اسیای کثیف میشه ولی تو امریکا یه حال دیگه ای داره طوری که میگی جوووووووووووووووووووووووووون تو امریکا اینو برای ماشینت به کار میبری تو ایران برای استغفرالله
خدایا حکمتت رو شکر خدایا فقط خودت
من این نتیجه برام ثابت شد که هیچ کار خدا بی حکمت نیست حتی مردن
دوستان به امید یه روز خوب و درخشش قومیت آریا و آریایی در تمام جهان
مانی
۱۵ اسفند ۱۳۹۹علی بخردی با این تعریف *** به جا اینکه از کوروت بد گفته باشه ازش تعریف کرده
تو آمریکا خیلی سخته بخوای علنا چند زنه باشی نمیدونم قانون اجازه میده ۳-۴تا زن داشته باشی یا نه
کسی که اونجا چندتا زن داشته باشه یعنی بی نهایت کارش درسته و وقتی چنین کسی انتخابش کوروته یعنی …
ali (chevy nova)
۱۳ اسفند ۱۳۹۹هرچقدر قیمتش بره بالا پرفورمنس و کاراییش هم بالا میره به همون میزان
T.C.B.K
۱۳ اسفند ۱۳۹۹خوبی کوروت اینه پول برندشو نمیگیره. ( نمیگیره)
اگه همین کوروت رو قرار بود پورشه بزنه… قیمتش میشد 600 هزار دلار…..
هنر نزد آمریکا هست و تمام…..
کوروت c8 ماشین 75 هزار دلار آمریکایی که تنها تو 3 ثانیه به 100 میرسه و درگ 400 مترش تو 11.2 ثاینه / 11.3 ثانیه هست.
خب خوبه دیگه.
Angus_812
۱۳ اسفند ۱۳۹۹پول برند یعنی اعتبار
یعنی اقای مشتری من مثله کوه پشتت هستم
یعنی گارانتی معتبر یعنی لوازم اورجینال
اقایی که رامین نیستی نیمار هستی(برعکس رامین) انقدر با خودت کلنجار نرو
اون پول برند یعنی همه چیز
***
اگه اقا نوید یا ماهان این حرفا رو بزنن من قبول میکنم
چون طرف هیج برندی نیستن فقط نوید میگه ژاپنی دوامش خوبه و غیر از این من چیزی دیگه ندیدم
شما یه بار X1 یا gla سوار شو مزه کراس اوور کامپکت واقعی رو بفهمی(خودم سوار شدم چون رفیق نمایشگاه دار زیاد دارم)
mahan
۱۳ اسفند ۱۳۹۹نظر لطفته عزیزم.راستش همه ما خودرو دوستیم و دنبال یک هدفیم اونم لذت رانندگی!نمی دونم این همه تعصب از کجا میاد.هر اتوموبیلی با یک سری فاکتور ها مشخص میشه خوبه یا نه!دیگه ناراحتی نداره!
یک نکته ام بگم درباره ی همین gla که واقعا سواریش لذتبخشه ولی با اینفینیتی qx30 که نشستم با اینکه دو خودرو از یک پلتفرم استفاده کردند ولی باز هندلینگشون فرق هست و بنز خیلی سرتره!نمی دونم این دوستمون چرا دنبال زیربغل مار میگرده
NAVID۰۰۹۸
۱۳ اسفند ۱۳۹۹بزرگوارید کاربر Angus
شرمنده نفرمایید ما را ??
علی
۱۳ اسفند ۱۳۹۹بین این و پورشه خیلی فرق هست که پورشه گرون تره.
ali (chevy nova)
۱۳ اسفند ۱۳۹۹اره پورشه گرونتره ولی تو پیست از این کوروت شکست میخوره
علی
۱۳ اسفند ۱۳۹۹کدوم پیست؟؟
اگه منظورت اون چسب که ثابتش کن شکست میخوره .
یا اگه منظورت نوربر یا پیست هایی مثل نوربر والا ماکه ندیدیم شکست بخوره.
اما درگ این با کررا خیلی دیدیم که کررا اینو نابود کرده.
ali (chevy nova)
۱۳ اسفند ۱۳۹۹دقیقا همون پیست چسبناکه که خودت گفتی
درضمن تو کاررا با اون قیمت گزاف رو داری با این کوروت 60 هزارتایی مقایسه میکنی؟
سرزمین آفتاب
۱۳ اسفند ۱۳۹۹کوروت برترین ماشین اسپرت از آمریکا که میتونه با رقبای اروپایی و آسیایی خود رقابت کنه
این ماشین قابل قبول و عالی هست
درسته مشکلاتی داره اما قیمت بسیار رقابتی داره
و هنوز هم ارزش خرید بالایی داره و قطعا با این افزایش قیمت تغییراتی صورت خواهد گرفت
NAVID۰۰۹۸
۱۳ اسفند ۱۳۹۹فهمیدین چی شد !
به این میگن جو رسانهای راه انداختن و دهان به دهان چرخیدن که کوروت زیر ۶۰ هزار دلاره و تمجیدات جهانی و وقتی معرفی و جا افتاد ، یواش یواش قیمت را میکشند بالا !
۱۰۰۰ دلار گرانتر برای این خودرو رقمی نیست اما جو روانیای که باید میگذاشت را گذاشت !
خود من به شخصه شیفتهی قیمتگذاری کروت جدید هستم و واقعاً ارزش خرید بالایی داره نسبت به کلاسی که میخرید و رقبایش تماماً دو برابر گرانتر هستند و شروع میشوند !
این سیاست نم نم گوش بریدن در روش مدریتی کشور ما هم زیاد دیده میشه ، مثل روزی که یارانهها را آوردند به اسم حق مردم مظلوم ایرانی و مردم در ابتدا خوشحالند و با گذر زمان میفهمند چه کلاه گشادی سرشون رفته به اسم یارانهی مَعیِشَتی و چه مِنَتی به سرشان هست !
یا کارت سوخت بنزین که اولش میدن و سپس کم و کم و کمترش میکنند و یکدفعه هم کلاً کارت سوختها را از کار میندازند و بنزین را تکنرخی و آزاد میکنند .
به همین راحتی ، نه کسی ناراحت میشه و نه دردش را احساس میکنه !
SRT
۱۳ اسفند ۱۳۹۹داش همش هزار دلاره بمولا
mahan
۱۳ اسفند ۱۳۹۹والا نوید جان همون یارانه و کارت سوخت هم از اول به همه ندادند!
اگر بیت المال و سهم همه هست باید به همه بدن!نه اینکه مال بقیه رو خودشون بردارند
NAVID۰۰۹۸
۱۳ اسفند ۱۳۹۹آقا ماهان
به ما اولش دادن ولی بعدش با منت هم پس گرفتن و متهممون هم کردن که خجالت نکشیدین همون چند ماه اول هم گرفتین ? !
mahan
۱۳ اسفند ۱۳۹۹???ای ای نوید جان داریم به کجا میریم!
یک تیکه از یک فیلم بی سروته بود یک دیالوگ جالبی داشت.تو ذهنم مونده
سروانه گفت رایانه نه یارانه!چیه شما نمیگیرید به کلاستون نمیخوره؟
جوونه گفت ما چون نمیگیریم اسمشم نمیدونیم!
نمی تونم چه قدره ولی مطمئنا با اون مبلغش هیچ تغییری تو هیچ زندگی ایجاد نمیشه.ولی اگه به تعداد زیادی ندن و جمع کنند شاید بشه یک زندگی متوسط برای یک از ما بهتورون دست و پا کرد!باید برای کل ملت میریختن خود ملت میتونستن از پول خودشون به هموطنشون مستقیما ببخشند!
fk
۱۳ اسفند ۱۳۹۹اخه شرکتی مثل جنرال موتورز چه احتیاجی به این روشی که شما گفتید عمل کنه ؟؟؟
واقعا بعضی وقتا مطالب خیلی جالبی بیان میکنن
علی
۱۳ اسفند ۱۳۹۹جز اون پیست چسبناک چی دارین?!
حالا من مطمئن نیستم پورشه تو اون باخته یا نه چون فیلمشو ندیدم اما حالا میگیریم باخته.
اما تواسفالت معمولی که کل دنیا ازاین نوع و پیست های پر پیچ دربرابر پورشه هیچی نیست.
قیمت کررا گرونه چون کیفیت فوق العاده ای داره.
شما اول اینو باپورشه مقایسه کردین!!!!
پس اینم مثل همون ماسل کاراتون برای یه مسیر مستقیم توچسب ساخته شده پس ماسل کاره نه سوپر اسپرت.
ازنظر شما پیست هایی مثل نوربر و اسفالت معمولی مهم نیست فقط اون مسیر مستقیم چسبناک مهمه؟؟؟؟؟
البته حق دارین چون جز اونجا ماشین های امریکا
به هیچ دردی نمیخورن.
حسن
۱۴ اسفند ۱۳۹۹بله نه که تو هر خیابون بری یه پورشه هست و میاد بغلت میگه یه کل بندازیم عمو برو امار فروشش را نگاه کن ببین کلا چند تا فروخته بعد بیا داستان بگو اگه کاین و ماکان را نزده بود الان مضحک ترین اعداد و ارقام فروش را داشت. حالا کاری به قیمت خودرو و یدکی و سرویس الزامی بعد هر رانندگی پرفشار نداریم که صاحبش هرگز باهاش اینکارا را نمیکنه این فیلما برا تبلیغات و رسانه هاست
مساله ی بعدی راننده است که معمولا هیچ کدوم از مالکین نه تنها تایم پیست و رکورد گیری را نمیتونن بزنن بلکه به 3 و 4 هم بدهکار میشن پس نتیجه خیلی هم از پیش معلوم نیست
بعدیش اینه که مگه چندتا خودرو داره که از کوروت سریعترن فقط 911 توربو اسه که صدمین نسل از 911 است و بعد پونصد دوره باز تولید به این تایم رسیده که اونم در مقابل این انچنان کار بزرگی نکرده 3 دهم ثانیه سریعتره
سورنا
۱۳ اسفند ۱۳۹۹یه جوری عنوان زدید فک کردم رفت بالای ۱۰۰ هزارتا ?
پــدال دمــــت گرم خوب کامـــــنتامو پـاک میـکنی وخـتی ازت انـتـقــاد میکنم : ) جـنبــشو نداری اون بالا بزن کسی انــتقــاد نکنه وگــرنه کامــنتــش حــذف میــشه : )
RezaRs
۱۳ اسفند ۱۳۹۹وایییی با این هزار دلار گرون شدن نمی تونم بخرم?
Khosrow
۱۳ اسفند ۱۳۹۹برادر من هزار دلار خیلی پوله؟ کاپشن چرم نمیدن ..
mahan
۱۳ اسفند ۱۳۹۹دوستان موضوع مالیات خودرو های لوکس رو کسی میدونه؟واقعا پول میگیرند؟???
این طور که حساب کردم باید ماهی 20تا30میلیون مفت بریزیم تو شکم دولت.این چه طرح مفت خورانه ای هست
Farzad
۱۳ اسفند ۱۳۹۹آره داداش تصویب هم شده و از ۱۴۰۰ هم میگیرن و برای املاک و چندتا چیز دیگه ام هست !
پوتین برای سربازان جدید
نان
نفت یه پیت
اسلحه به تعداد کافی
اتاق بازجویی نم کشیده
پول برق را باید بدهیم
پول آب جدا
پول گاز را باید بدهیم
دوبله پارک نکنیم
و دیگر هیچ.
mahan
۱۳ اسفند ۱۳۹۹هییی یعنی چی یعنی یک فرد برای یک زندگی عادی باید ماهی 80 میلیون فقط کمه کم پول زور وده؟ در ضمن تملک یک ماشین چه ربطی به دولت داره مگه از پول نفت دولت ماشین خریدیم مگه جاده داریم!
خداروشکر هیچ وقت پول مالیات درست و حسابی ندادم.یا بردمشون توی مناطق ازاد که مالیات ندم یا اسپانسر چندتا تیم ورزشی شدم و اینکه با سرممیز های زحمتکش دارایی رفیق شدم!مطمئن باش راه فرار این هم درمیاد.خلاصه من از چند نفر میپرسم اگه زیر در رویی پیدا شد به دوستان همینجا میگم .من به جای اینکه مالیات بدم البته گاهی مجبورم قسمتی رو بدم بخشی از پول رو برای رفاه کارکنانم خرج می کنم.
راستش مالیات بد نیست و خوب هست ولی نه تو کشور ما من برای ملکی توی دبی و اندلس هر سال مالیات میدم ولی حاظر نیستم هزار تومن مالیات ایرانو بدم چون پولش میره تو جیب مفتخورها.
کسی خبر داره خودرو های کشنده 18 چرخ علاوه بر مالیات خودشون مشمول این مالیات هم میشن؟
JDM
۱۳ اسفند ۱۳۹۹مردان ناحسابی حتی افزایش قیمت هاشون عین ادم نیست?
اگه ایران طوری میخواستن عمل کنن باید کوروت 60 هزار تایی و کم کمش 80 هزار تا میدادن?
Khosrow
۱۳ اسفند ۱۳۹۹یعنی با هزار دلار افزایش از شوک در اومدن؟ / چقدر نایس / لندکروز اشغال 200 میلیونی شده 7 میلیارد خیلی هم عالیه همه چی / فکر نمیکنید ما توانایی هامون خیلی بیشتره؟ ..
Amir
۱۸ اسفند ۱۳۹۹موافقم لندکروز خیلی گرون شد ولی آشغال هم نیس
یادت باشه پراید «آشغال» ۷ تومنی هم شده ۱۰۰ ?
دانیال
۱۳ اسفند ۱۳۹۹چه کابین باحالی داره انرژی گرفتم خداییش
مهدی
۱۳ اسفند ۱۳۹۹باز هم خیلی خوبه اگه الان همینو المان زده بود 130 هزار دلار میشد قیمتش
علی
۱۳ اسفند ۱۳۹۹اره چون اون کیفیت ساخت رو نداره.
faster
۱۳ اسفند ۱۳۹۹وقتی توش میشینی انگار راننده و سرنشین جلو باهم قهرن
Elmiraj
۱۳ اسفند ۱۳۹۹این ماشین از همون اول باید بالای ۱۰۰ هزار تا قیمت میخورد .
هزار دلار چیه…
زیزیگولو
۱۳ اسفند ۱۳۹۹هنوزم ارزونه به نسبت قابلیتاش
ATa
۱۳ اسفند ۱۳۹۹کامنتای یک سری که نگاه کردم متوجه علت گرونی پراید و 405 شدم… هر چقدر گرونتر بهتر! پول برند می گیره؟ اعتبار میاره؟!! توجیهاتی که در نهایت گویای حال و روز جلوپنجره سازان آلمانی انگلیسی هست. اعتبار رو تقاضای مشتری تعیین می کنه نه تبلیغ و فورش بلطف موزیک شو ها. اعتبار یعنی اینکه هیوندای ایونیک توو 24 ساعت اندازه کل تولیدات یک سری برندها توو خود اروپا متقاضی داشت. همان بهتر که دانش الکتریکی کردن دست تسلا هست وگرنه معلوم نبود با چه قیمتی اروپایی ها می خواستن عرضه کنند.
Farzad
۱۳ اسفند ۱۳۹۹از اینکه خودروسازان اروپایی رو با فرغون سازان داخلی مقایسه کردید متعجب شدم !
البته به پول برند گیری اصلا اعتقادی ندارم به نظرم خودروسازان اروپایی آمریکایی فرقی نمیکنه ، ارزش تک تک دلارهایی که براش میپردازی رو داره .