هر وقتی که یک خودروی اسپورت یا سوپرکار جذاب و خبرساز وارد بازار میشود قطعاً اولین نمونههای آن در بازار با قیمتهای بالاتری عرضه خواهند شد و این موضوع دربارهی شورولت کوروت استینگری ۲۰۲۰ هم صدق میکند.
یکی از جذابترین ویژگیهای کوروت جدید قیمت پایه ۵۹۹۹۵ دلاری آن است هرچند قیمت متوسط کوروت های فروخته شده به مشتریان حدود ۸۰ هزار دلار بوده است. با این وجود کوروت هنوز هم خودروی با ارزشی است.
یکی از کاربران شبکههای اجتماعی میگوید چندین دستگاه کوروت C8 کارکرده در سایتهای فروش با قیمت فراتر از ۱۰۰ هزار دلار به چشم میخورند. گرانترین مدل عرضه شده در بازار قیمت ۱۵۹۸۸۰ دلاری دارد. این خودرو دارای پکیج Z51 پرفورمنس و گروه تجهیزات 3LT بوده و از رنگ سفید و نوارهای مسابقهای مشکی و تریم فیبر کربن در اسپلیتر جلو، رکابهای جانبی و بال عقب سود میبرد. این خودرو تنها ۱۶ کیلومتر کار کرده است.
اگرچه تعدادی از کوروت های کارکرده توسط نمایندگیهای به فروش میرسند اما برخی فروشندگان شخصی هم خودروی خود را در وبسایتها آگهی کردهاند.
گرانترین مدل شخصی در فلوریدا بوده و از همان مشخصات خودروی ذکر شده برخوردار است. فروشنده میگوید این خودرو قیمت پایه ۹۲ هزار دلاری داشته و کارکرد ۱۴۴۸ کیلومتری دارد. این خودرو هماکنون با قیمت ۱۲۷ هزار دلاری عرضه شده است.
اگرچه مطمئنیم تعدادی از مالکان کوروت ۲۰۲۰ احتمالاً خودروی خود را پس از تحویل خواهند فروخت اما حدس میزنیم اکثر آنها به دنبال استفاده از وضعیت موجود درباره کوروت جدید بوده و میخواهند خودروی خود را با قیمت بالاتری بفروشند. انتظار میرود قیمت مدلهای کارکرده این خودرو با عرضه کوروت ۲۰۲۱ کاهش یابد.
بد نیست آخرین بررسی کوروت C8 توسط مجله Evo را نیز تماشا نمایید.
[دانلود ویدئو]
Hamidreza
۲۸ فروردین ۱۳۹۹یکم وایسید میاد پایین
مث اینجا نیس بره بالا نیاد پایین
بنظرم مرسدس روی AMG Project One کار خوبی کرد اما به هر حال روی مدل تولید انبوه عملی نیس
NAVID۰۰۹۸
۲۸ فروردین ۱۳۹۹این معقوله در دنیا بخصوص آمریکا که هر خودرو نامداری ابتدا بالا میره ولی بعد از گذشت یک سال که تقاصا با تولید همخوانی پیدا کرد قیمت کارخانه و نمایندگی معقول میشه و آخرهای نسلش هم که با تخفیف به فروش میرسه .
دوستان امروز خبری اومد از یک کارشناس خودرو در تلویزیون (( آقای فربد زاوه )) که تا پایان سال ۱۳۹۹ هیچ خودروی صفری زیر ۱۰۰ میلیون نیست .
دیدین که من قبلاً گفتم پراید میره بالای ۸۰ اما دیگه فکر نمیکردم زیر ۱۰۰ میلیون ماشین نداریم .
تیبا ۲ پلاس وارد بازار شده و بخندید به قیمتهای ۱۰۲ تا ۱۱۰ میلیون ، همونی که نگاهش نمیکردیم حالا داره جولان میده .
این تازه اول ساله ، خدا به داد وسط و آخر سال برسه .
قابل توجه دوستان که در خرید تردید دارند ، قبلاً گفتم باز هم میگم بخرید بخرید بخرید که اگر نخرید مجبور هستین گرانتر یا نسخه پکیده ماشین مورد نظر را بخرید ، کشور ما روی هوا مدریت میشه و دستتون به هیجا نمیرسه ، پس صبر نکنید اگر واقعاً احتیاج به خرید خودرو دارید ولی اگر برای سرمایهگذاری میخواهید فقط خارجی بخرید که سود فراوانی داره .
لطفاً توهین نکنید و با منطق جواب بدین که همه زندگی در ایران شده استرس فرار دلار و ماندگاری ریال با این وضع کاسبی و تحریمها .
سال ۹۹ بدتر از ۹۸ و مطمئناً سال ۱۴۰۰ بدتر از ۱۳۹۹ و این رویه مثل اینکه ادامهداره ….. تا کهکشان راه شیری .
اگر بدونید با این تحریمها و گرانی ماشین ، طلا و دلار چه آدمهایی به میلیاردها دلار رسیدهاند ، برق از سرتون میپره که این اختلاس جدید بچه بازی در برابرش مثل همون آقایی(( ؟ )) که ایران مال را در غرب ایران ساخته و در پارکینگش هزاران هزار محصولات کیا اوپتیما صفر و بقیه خودروهای لاکچری پورشه ، بنز و bmw را انبار کرده و …..
شلبى
۲۸ فروردین ۱۳۹۹حرفاتون کاملا درست و امسال سال سختى خواهیم داشت دولت امسال یک سوم بودجه مورد نیاز کشور رو کسرى داره که این یعنى فشار روى تک تک اعضاى جامعه هیچ چیزى هم قرار نیست ثابت بمونه یا ارزون شه
مهرآیین
۲۸ فروردین ۱۳۹۹دوست عزیز مشکل شما چیست که دائم از آسمان و زمین و نظرات دوستان دیگر خرده می گیرید و ایراد میگیرید !؟ کمی در رفتارتان تجدید نظر کنید
بهراد
۲۸ فروردین ۱۳۹۹آدم چیکار میتونه بکنه؟
فقط نگاه کنه یا اصلا نگاهم نکنه و رد بشه
OMID
۲۸ فروردین ۱۳۹۹فورد هم واسه gt این کارو کرد
NAVID۰۰۹۸
۲۸ فروردین ۱۳۹۹فورد gt تولید محدوده
کروت تولید آزاده
این دو اصلاً ربطی به هم ندارند
فورد gt همین الانش هم کلکسیونیه چه برسه به اینکه چند سال از تولیدش بگذرد .
OMID
۲۸ فروردین ۱۳۹۹من نگفتم ربطی داره
حمید گفت مرسدس این کارو کرده منم صرفا گفتم فورد هم این کارو کرده
نگفتم شورولت باید این کارو میکرد
هادی 8 سیلندر
۲۸ فروردین ۱۳۹۹مدیر ایرانخودرو استخدام کردن خاک بر سرشون
مهرآیین
۲۸ فروردین ۱۳۹۹بعضی وقتها چقدر خوب است که یک گریزی هم به دوران کودکی و قیل و قالش بی اندازیم . همه اش پاکی است و صداقت . خیلی دلم می خواهد که باز به آن دوران و حس و حال برگردم . از دنیای آدم بزرگ ها خسته شده ام. چقدر همه چیز پیش چشم هایمان زیبا و قشنگ بود . دنیا بزرگ و پر از هیجان .شاید یاد آوری خاطرات بچگی و آرزوهاش خالی از لطف نباشد.می دانید که همیشه پسر بچه ها دلشان می خواهد که یا پلیس شوند یا خلبان و نوع بازیهایشان هم در همین حال سپری می شود. تفنگ دوست دارند و ماشین دارند و … نوع نگاه من هم خارج از این ها نبود . من عاشق ماشین بودم . این که سوار شوم و رانندگی کنم . یادم است با پسر عمه ام بازی که می کردیم فکرمان این بود که پول هایمان را جمع کنیم و از این ماشین های کوچولو بگیریم و موفق هم میشدیم . خلاصه با هر چی که دم دستمون می آمد برای حرکت ماشینها خیابان درست می کردیم و یا داخل خاک و خل مشغول جاده سازی . بزرگ تر که شدم سوار هر ماشینی که میشدم ( چه ماشین بابا , چه تاکسی یا اقوام ) تمام حواسم به راننده بود . که چه طور کلاچ می گیرد و یا چه موقع دنده راعوض می کند.چشم بر نمیداشتم تا زمانی که به مقصد برسیم . همیشه هم مثل آدمهای پیش نوک می رفتم جلو می نشستم .اگر هم کسی جلو نشسته بود کفرش را در می آوردم . این رفتار من ادامه داشت تا زمانی که من راهنمایی بودم . همسایه ای داشتیم خدا بیامرزدش یک ماشین جیپ مانند داشت که کوچک بود از کمپانی سوزوکی , من همیشه حس می کردم می توانم سوار این شوم و رانندگی کنم . بعد از مدتی ماشینش را عوض کرد و ماشینی خرید که به آن سوزولیت می گفتند . نمی دانم اسم واقعیش چه بود . شکل مکعب مستطیل داشت اکثرا” هم یشمی رنگ بود که با آن مسافر کشی هم می کردند . (نوع باری آگ هم بود که هنوز هم در خیابان ها هست) .خیلی کوچک بود و سه تا دنده بیشتر نداشت . رویای من شده بود رانندگی با آن .جانم برایتان بگوید من در خیال بچگی این ماشین را خریدیم !!! و دیگه من هر جا که می خواستم برم سوار ماشینم میشدم . حتی مدرسه هم که می رفتم با ماشین می رفتم . جالب اینکه تمام قواعد را هم رعایت می کردم ! می آمدم کلید را می انداختم و در را باز می کردم و سوئیچ می کردم و حرکت می کردم . دنده ها را عوض می کردم و صدای ماشین هم کار دهان مبارک بود ! گاهی اوقات هم صدای ماشین جای خودش رت به صدای موسیقی می داد .همیشه هم کنار دیوار خانه پارک می کردم . یادش بخیر ……این خیال با من بود تا سن 17 , 18 سالگی . دائی من یک ژیان داشت که از قضا خراب شده بود و تعمیرش کرده بود که می خواست بیاور ش خانه . چون ماشین اداره هم دستش بود و کسی هم پیدا نکرده بود سراغ من آمد و گفت : می توانی ماشین برانی ؟من هم ازخدا خواسته گفتم : آره !چند باری که سوار ماشینش شده بودم دنده عوض کردن را یاد گرفته بودم . خلاصه با اعتماد به نفسی در حد تیم ملی رفتم و سوارشدم . نگاه ها و کنجکاوی های من کارخودش رو کرده بود .کلاچ را گرفتم و دنده را جا زدم و حرکت کردم ! باورم نمیشد اصلا… واقعا حرکت کردم !!! با ذوق و شوق پشت سر دایی رفتم و حواسش بود که شیطنت نکنم . خلاصه تا دنده 3 را تجربه کردم . شادی زائد الوصفی سراسر وجودم را گرفته بود .اولین تجربه رانندگی با موفقیت بسر شد . البته بابا هم ماشین داشت BMW 518 بود اما اصلا جرات نمی کرد دست من بده . من هم جرات نداشتم به ماشین بابام نزدیک شوم !!! حق هم داشت چون ماشین ارزان قیمتی نبود . ولی بالاخره بعد از مدتی راضی شد و من سوار شدم و جواب اعتمادش را هم گرفت . جالب اینکه همان 18 سالگی و برای بار اول امتحان راهنمایی و رانندگی قبول شدم و گواهینامه گرفتم .
بعد از چند سال هم اولین ماشین را خریدم . حالا خیلی از آن روزها گذشته و چندین و چند بار ماشین را فروخته ام و یکی دیگر خریده ام و هنوز هم عاشق ماشین و رانندگی هستم . دست فرمان خوبی هم دارم و هر از گاهی شیطنت هم می کنم و امان ازاینکه یه دختر خانم از من سبقت بگیرد !!!
ایلیا
۲۸ فروردین ۱۳۹۹کاش جمله ی آخر رو به متن اضافه نمیکردی، ولی در هر صورت ممنون که وقت گذاشتی و نوشتی
Hadi
۲۸ فروردین ۱۳۹۹بازم ارزشش رو داره?
علیرضا
۲۸ فروردین ۱۳۹۹قطعا اگه نخرن قیمتش میاد پایین
CLS 63 AMG 2014
۲۸ فروردین ۱۳۹۹با این قیمت الان نمی ارزه باید پایین بیاد