بعد از دو سال حضور در بازار و دستیابی به عناوین مختلف، اکنون کمپانی شورولت دستی بر سر روی نسل هفتم کوروت استینگری کشیده و بروز رسانیهای تکنولوژیکی و قابلیتهای جدید به کوروت C7 افزوده است.
از مهمترین بروز رسانیهایی که در شورولت کوروت C7 مدل ۲۰۱۶ انجام پذیرفته میتوان به امکان سفارش سه نوع تریم و رنگبندی مختلف جدید برای اتومبیل اشاره کرد. اما بیشک مهمترین تغییر در کوروت مدل ۲۰۱۶ سیستم Magnetic Ride Control است که بر روی این اتومبیل به صورت استاندارد عرضه میشود و در سالهای گذشته این سیستم به همراه پکیج Z51 و به صورت سفارشی عرضه میشد. برای شورولت کوروت ۲۰۱۶ میتوان دو رنگ بدنه جدید زرد مسابقهای و قرمز متالیک Long Beach را سفارش داد همچنین رینگ چرخهای کوروت ۲۰۱۶ را میتوان در رنگهای نقرهای و مشکی و یا از جنس کروم سفارش داد همچنین در کوروت ۲۰۱۶ روکش فیبر کربنی جای میله کرومی را در جلوپنجره گرفته است. در داخل کابین کوروت ۲۰۱۶ هم بهمانند مدل اسپرت Z06 از فرمانی با قسمت تحتانی تخت استفاده شده و صندلیها هم با نمونه سفارشی GT با روکشی از جنس چرم یا میکروفیبر جایگزین شدهاند. برای مدلهای کوپه و کانورتیبل تریم 3LT کوروت ۲۰۱۶ میتوان سه نوع پکیج طراحی مختلف سفارش داد که به مشخصات هرکدام اشاره میشود.Twilight Blue Design Package
این پکیج طراحی ترکیبی کلاسیک از سفید/خاکستری با آبی را فراهم میآورد. در صورت سفارش این پکیج رنگ بدنه اتومبیل به خاکستری کوسه، نقرهای، سفید قطبی و آبی جدال شبانه محدود میشود. در صورت سفارش این پکیج برای مدلهای کانورتیبل، سقف اتومبیل به رنگ آبی درآمده و از رنگ خاکستری برای داخل اتومبیل استفاده میشود. در این پکیج طراحی، رنگ کالیپر های ترمز مشکی یا خاکستری خواهد بود.
Spice Red Design Package
رنگ بدنه اتومبیل در صورت سفارش این پکیج طراحی به چهار رنگ قرمز متالیک، خاکستری کوسه وار، سفید قطبی و نقرهای محدود میشود. در صورت سفارش این پکیج برای مدل کانورتیبل، سقف اتومبیل به رنگ قرمز ادویهای درمیآید و رنگ کابین خودرو هم مشابه رنگ سقف اتومبیل یعنی قرمز ادویهای خواهد بود.
Jet Black Suede Design Package
رنگ بدنه اتومبیل در صورت سفارش این پکیج بنا به درخواست خریدار، قرمز مشعلی، مشکی، سفید قطبی یا نقرهای خواهد بود و رنگ سقف مدلهای کانورتیبل مجهز به این پکیج طراحی، مشکی میباشد. در کابین کوروت مجهز به این پکیج طراحی روکش صندلیها، فرمان و شیفتر دنده از جنس میکروفیبر خواهد بود.
همچنین کمپانی شورولت با ارائه یک مدل ویژه و تولید محدود به درخواست مشتریانی که میخواستند کوروت Z06 آنها چهرهای مشابه اتومبیلهای مسابقهای داشته باشد، پاسخ داد. این اتومبیل ویژه با نام کوروت Z06 C7.R Edition شناخته میشود و تنها در تعداد ۵۰۰ دستگاه تولید خواهد شد. دلیل انتخاب چنین نامی برای این خودرو تولید محدود در واقع پاسداشت موفقیتهای مدل مسابقهای C7.R در مسابقات مختلف بوده است. این نسخه ویژه بر اساس کوروت Z06 مدل ۲۰۱۶ ساخته شده و به پکیج پرفورمنس Z07 هم مجهز میباشد. از جمله تغییرات انجام شده بر روی اتومبیل به منظور دسته یابی به چهرهای تهاجمیتر میتوان به موارد زیر اشاره کرد. افزودن برچسبها و گرافیکهای مختلف به اتومبیل، رینگ چرخهای ویژه مشکی با قسمت دوار زرد رنگ، اضافه کردن فیبرکربن به قسمت مرکزی کاپوت جلو، پوشش چرم برای لوازم داخلی اتومبیل با دوخت زرد رنگ و همچنین به کار بردن میکروفیبر در صندلیها و فرمان اشاره کرد. این نسخه ویژه از شورولت کوروت Z06 را میتوان در رنگ بدنههای زرد و مشکی سفارش داد و به منظور حفظ و نگهداری این اتومبیل تولید محدود از گزند نور آفتاب و کدر شدن رنگ به همراه آن یک کاور به رنگ بدنه به خریدار تحویل داده میشود. هیچ تغییر فنی در شورولت کوروت Z06 C7.R Edition رخ نداده و اتومبیل هم چنان از انجین LT4 جنرال موتورز با مشخصات فنی مشابه Z06 استاندارد استفاده میکند، البته لازم به ذکر است که این نسخه تولید محدود به صورت استاندارد به پکیج Z07 مجهز گشته که امکانات اضافهتری شامل ترمزهای کربن سرامیکی برمبو و تایرهای میشلن PS Cup 2 را در اختیار اتومبیل میگذارد. شورولت کوروت Z06 مدل ۲۰۱۶ نسبت به مدل سال قبل از لحاظ فنی تغییری نداشته و هم چنان از موتور ۶.۲ لیتری V8 جنرال موتورز بهره میگیرد. قدرت و گشتاور موتور فوق ۶۵۰ اسب بخار و ۶۵۰ پوند فوت بوده و قدرت خود را به واسطه یک جعبهدنده ۷ سرعته دستی به چرخها منتقل میکند. شتاب صفر تا ۶۰ مایل شورولت کوروت Z06، ۳.۲ میباشد البته در صورت سفارش جعبهدنده ۸ سرعته اتوماتیک اتومبیل شتاب صفر تا ۶۰ مایل را در تنها ۲.۹۵ ثانیه عملی میکند. هنوز قیمت رسمی مدل Z06 C7.R Edition اعلام نشده اما با توجه به تولید محدود بودن اتومبیل و مدنظر قرار دادن قیمت شورولت کوروت 3LZ Z06 مدل ۲۰۱۵ میتوان گفت که قیمت این نسخه تولید محدود بالاتر از ۱۰۵,۶۳۰ دلار خواهد بود.
یحیی
۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ایرادی نداره که بخوام ازش بگیرم
Ahmad
۹ اردیبهشت ۱۳۹۴نه . اگه خواستی بگیری یکیم برا ما سفارش بده…
ELDORADO
۹ اردیبهشت ۱۳۹۴یک دقیقه نیست تولید شده میان بروز رسانیش میکنن.دو نکته اینجا اهمیت داره یکی اینکه چقد سرعت پیشرفتشون زیاده یکیم ماییم که 405وپرایدو نیسان جونیورو هنوز تولید میکنیم بعد سر داشتن با نداشتن ایربگش دعوا داریم.چچجوری ما با اینا میخوایم رقابت کنیم
شایان
۹ اردیبهشت ۱۳۹۴اونوقت بازیکنان یه تیمه انگلیسی که اسپانسرشون همین شرکته این ماشینو نخواستن هیچ ایرادی نداره شیک و تمیز شتاب عالی طرح داخلی و خارجی عالی
شلبى
۹ اردیبهشت ۱۳۹۴چقدر اون رنگ سفیدش با اون خطاى سه رنگى که از سرتاسر ماشین عبور میکنه و به لوگوى کوروت ختم میشه زیباست…..
AlirezaF12
۹ اردیبهشت ۱۳۹۴چلن هلکت از این بهتره !
ALIREZA.BMW
۹ اردیبهشت ۱۳۹۴یه وحشیه به تمام معنا و زیباس
ali2240
۹ اردیبهشت ۱۳۹۴بهترین سوپر اسپرت آمریکا و یکی از بهترین سوپرکارهای دنیااااس
عاشق طراحی مدل کروکیشم،طراحی داخلیشم بی نظیره
یه ماشین همه چی تموممم
امیر
۹ اردیبهشت ۱۳۹۴آمریکا پرچم بالاست.
یک آمریکایی اصیل و واقعی.
بهترین سوپر اسپرت دنیا…
احمد باقری
۹ اردیبهشت ۱۳۹۴واقعا هم از نظر طراحی و هم از نظر فنی برای خودش شاهکاری است.
کافر مقدس
۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ملت کی گغته کوروت سوپر اسپرته که هی تکرار میکنید!! درسته با یک سوم قیمت سوپر اسپرت ها قدرت سوپر اسپرت هارو میده ولی کوروت اسپرت است .
http://en.wikipedia.org/wiki/Chevrolet_Corvette
خداکنه نسل بعدش بر اساس اینی باشه که بیش از 4تا تولید نشد:(
http://en.wikipedia.org/wiki/File:1977_Aero-Vette.jpg
سارا
۹ اردیبهشت ۱۳۹۴چقدر قشنگه این ماشین مخصوصآ رنگ قرمزش … طراحیش حرف نداره
lmbx
۹ اردیبهشت ۱۳۹۴چه قدر شبیه z06 شده. ولی ایکاش موتورشو هم تقویت کوچکی میکردن.
ولی در کل عالی شده.به نظرم با توجه به قیمت بهترین سوپر کار جهان هستش
فریا
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴اولی که خودش Z06 ـه :D
این طوسی آخریه Stingray ساده ست . تغییر ظاهری نداشتن .
american muscle
۹ اردیبهشت ۱۳۹۴خیلی شبیه z6 هس ولی بازم چلنجر هلکت سره ازش.ت. طراحی شورولت بهتره نمیدونم چرا دوج دس از این طرحش بر نمیداره به شارژرا یه تنوع داده ولی به چلنجرا کاری نداشته .ولی در کل یکم رو قدرتش بیشتر کار کنه میتونه دوجو بذاره تو جیبش
شروین
۹ اردیبهشت ۱۳۹۴سلام داداش خوبی؟ اولاً که عشق است اسمت و عکس آواتارت و هرچی امریکایی بازه. اما نمیشه گفت چلنجر ازین بهتره. هرچند تو پست مربوط به انتخاب کوروت و چلنجر من چلنجر رو انتخاب کردم اما هیچکدوم از اون یکی بهتر نیست. هرکدوم یه جور خوبن. بعدم چلنجر اصلا اون طراحیش هیچوقت قدیمی نمیشه که بخواهد عوضش کنه. دلیلی نداره عوض کنه. خیلی هم طراحیش عالیه. آخرت ماسله!!!
american muscle
۹ اردیبهشت ۱۳۹۴lmbx چقد نظرامون شبیه خخخخخ من نظر دادم دیدم دوتا اضافه شده برگشتم دیدم تو نظر دادی خیلی شبیه بود خخ
MAMAD
۹ اردیبهشت ۱۳۹۴قلبم گرفت!!!
amir
۹ اردیبهشت ۱۳۹۴دوستان ببخشید من یه سوال داشتم می خواستم اگه زحمتی نیست جواب بدید
اگه خدا بخواد من حدود 150 تومن میخوام برای ماشین خرج کنم و دنبال یه ماشین خانوادگی ام
به نظرتون مورانو 2009 با 100000 کارکرد قیمت 130 ملیون می ارزه یا تینا 91 یا کرولا gli صفر
اگه دوستان گزینه دیگه ای مد نظر دارید هم خوشحال میشم بفرمایید
با تشکر
شروین
۹ اردیبهشت ۱۳۹۴سلام امیر جان. خوبی؟ هر 3 تا عالیه اما مورانو و تیانا به خاطر اینکه دیگه تولید نمیشن بعدا فروشش برات سخت تر خواهد بود و میتونه حتی با ضرر مالی بیشتر همراه باشه یا قطعاتش سخت پیدا شه. البته شاید هم اینطور نشه چون تو ایران میدونی که همه چیز بی حساب و کتابه. در ضمن اگه فکر میکنی ممکنه از انتخابت برای کرولا صفر پشیمون شی یا دست دو تمیز بخر، یا حتما قبلش اگه کسی داره باهاش یه کم رانندگی کن که اینجور نشه که صفر بخری و ارگونومیش رو نپسندی و بخواهی بفروشی و ضرر کنی.
من نظرم رو بین این 3 تا گفتم. اگه نه من خودم مزدا 3 رو بیشتر می پسندم هرچند نرمی کرولا رو هیچوقت نداره. اما بهر حال اونم مشکل عدم تولید رو داره…
اگر هم شاسی بلند دوست داری میتونی رو هیوندایی ix35 یا کیا اسپورتیج فکر کنی چون بهر حال رند بازارن…
amir
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴دوست من با کمال احترام
من هیچوقت 150 تومن بابت ماشین کره ای نمیدم چون سگجون بودن ژاپنی بهم اثبات شده حالا به نظر شما خرید یه خودروی 100000 کارکرد ولو بیرنگ عقلانی هست یا خیر؟
شروین
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴امیر جان من خودم هم زیائ موافق 150 واسه کره ایی نیستم. اما اگه کسی بخواهد بعد از 2 یا 3 سال ماشینش رو عوض کنه توجیه داره اونم چون بازار خرید و فروشش خوبه. اگه نه اگه میخوای مدت زیادی نگه داری نه. در مورد کارکرد خودرو هم نظر شخصی من اینه که ترجیح میدم ماشین رنگ خوردگی جزیی داشته باشه اما کیلومترش کمتر باشه. و البته اون کیلومتر رو چه جور رفته باشه. یکی هست هر 20000 تا روغن عوض کرده یکی هر 7000 تا. خب خیلی تاثیر داره. و شما با اون مقدار پول گزینه های زیادی داری که کیلومترشون کم باشه دوستان به خیلی هاش اشاره کردن.
P.G
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴امیر جان من مورانو رو بهت توصیه نمیکنم چون زیاد ماشین جالبى از آب درنیومد و همچنین ظاهر جالبى هم نداره،از طرفى ۱۰۰،۰۰۰ کارکرد براى مدل ۲۰۰۹ خیلى زیاده،حالت خوب براى کارکرد ماشین سالى ده دوازده هزارتا کارکرده و هفده هزارتا زیاده
البته تیانا تمیز هم گزینه ى بسیار خوبیه و اگه از نظر کیفیت سوارى صحبت کنیم قطعاً از کرولا بهتر خواهد بود و همچنین بر خلاف کرولاى صفر افت قیمت خودش رو هم کرده که هیچ،تازه قیمتش از این به بعد افزایش هم پیدا خواهد کرد،چون دیگه تولید نمیشه!
علاوه بر اینایى که گفتى من سه چهارتا گزینه ى دیگه اى رو هم که از نظرم ماشیناى فوق العاده اى هستن بهتون میگم،هرچند معیارم براى این گزینه ها فقط کیفیت خودروى مورد بحث و در واقع ماشین بودنشه،نه بازار و این حرف ها،مگرنه اگر بخوایم بازار رو هم در نظر داشته باشیم شاید به قول بعضى از دوستان هیچى ماشین کره اى نشه ولى………!
به هر حال اینا پیشنهاد هاى منه:
شما میتونى یه هوندا آکورد مشابه صفر و بسیار کم کارکرد مدل ۲۰۱۴ با همون حدود۱۵۰ تومان بگیرى،اگه بیاى رو مدل ۲۰۱۳ که قیمت بیشتر هم افت میکنه و میاد دور و بر ۱۳۰ تا ۱۴۰،همونطور که احتمالاً خودت میدونى آکورد یکى از ده سدان برتر دنیا انتخاب شد و کیفیتش ثابت شده است
گزینه ى خیلى خوب دیگه به نظر من یه اوپل آسترا صفر کیلومتر مدل ۲۰۱۴ میتونه باشه که هم صفره و هم دیگه کیفیت سوارى و نام اوپل مساوى جنرال موتورز،تضمین شده است!
اگر هم دنبال شاسى بلندى به نظر من اگر توانایى این رو دارى که حدود بیست تومن رو بودجه ات بذارى با حدود ۱۷۰ تومن میتونى یه لندکروزر GX-R تمیز کم کار مدل۲۰۰۵ تا ۲۰۰۷ بگیرى که دیگه کیفیتش ثابت شده و بى حرف و حدیثه و به معناى واقعى سوار شاسى بلند واقعى میشى!
البته میتونى با بودجه ى خودت یه پرادو VX مدل ۲۰۰۶-۲۰۰۷ هم بگیرى که نسبت به لندکروزر جمع و جورتر و شهرى تره و چون شش سیلندره موتور قوى و پر جونى هم داره!
سراغ کره و چین هم نرو…!
اینا چیزاییه که من به ذهنم میرسه،ارادت
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴سلام عرض شد خدمت امیر جان و شروین عزیز
امیر آقا دو تا مورد رو پیشنهاد میکنم که صفر کیلومترش هم گیر میاد تو این رنج مد نظر جنابعالی.
یکیش رنو سفران هست 2.0 لیتری فکر کنم سفران SE بود تو این رنج و سوناتای 2015 هم مدل YF هست.خصوصا سوناتا امسال و پارسال به خوبی از پس درخواست مشتری ها بر اومد.
خب این خودرو ها هم خدمات خوبی دارن همون طور که میدونید.
امیدوارم کمکی کرده باشم.
ارادتمندم
javid
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴با سلام
امیر اگر میخواهی 150 حالا یکم بیشتر بابت ماشین بدی، اگر سرعت و شتاب برات مهم نیست من پیشنهاد میکنم پرادو چهار سیلندر مدل 2007 و یا 2008 بخری پدرم سال 2007 خرید عین ساعت کار میکرد و هنوز هم کوچک ترین صدایی با توجه ب این که تو بدترین شرایط ممکن بوده نداشته
امییدوارم کمکی کرده باشم با تشکر
فریا
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴سلام
یه نیم نگاهی هم به مرسدس E280 های مونتاژ و آکورد داشته باش داداشی .
محمدرضا
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴سلام دوست عزیز
بین اینا من تیه نا رو ترجیح میدم
ولی میتونی با این پول یه آریون هم بگیری که یه 20تا کار کدشو دیدم 140 مدل 2011 با موتور 3500 عالیه
ولی اگر ماشین صفر بخوای بگیری انواع هیوندا وکیا هست که به نظر من منطقی تره
علیرضا
۹ اردیبهشت ۱۳۹۴کروت: بهترین ابرخودروی جهان!
Archi Khan
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴امریکایی ، suv های فول سایز یه چیزه دیگه اسسسس …
P.G
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴کوروت یه اسطوره است،جزئى درخشان از تاریخ خودرو!
کوروت همیشه زیباست و جلب توجه میکنه،حالا فرقى نداره صفر باشه یا کلاسیک
تو محل ما صاحب یه گاراژ هست که دو سه تا کوروت C2 مدل دهه ى ۱۹۷۰ رو تا حالا گرفته و بعد از بازسازى فروخته،در حال حاضر هم کار بازسازى یه کوروت قرمز رنگ مدل ۱۹۷۵ با سقف T-top رو تازگیا تموم کرده و جلوى در گاراژ پارک میکنه،خیلى جالبه،وقتى اون ماشین رو وسط کلى پراید و پژو که جلو عقبش پارک شدن میبینى دقیقاً عین این میمونه که یک جواهر رو اشتباهى انداخته باشن تو سطل آشغال!روحت به پرواز درمیاد،میرى تو حال و هواى دهه ى هفتاد و این همون قدرتیه که بعضى ماشین هاى کلاسیک مثل کوروت دارن!
سعید
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴عجب ماشینیه این کوروت،عاشقشم من
Amin.
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴نمیتونم بگم بده.
اما نمیدونم چرا کوروت دوس ندارم، مخصوصاً این نسلشو!