شورولت کامارو ZL1 1LE 2019 روانهی زمینهای جانی بومر در فلوریدا شده است. در همین مکان تستهای سرعت و شتاب بسیاری از سوپرکارها و هایپرکارهای مدرن همچون بوگاتی شیرون انجام شده است.
این مسیر که طول ۵.۱۵ کیلومتری و پهنای ۹۱.۴۴ متری دارد پذیرای خودروهای زیادی است اما عضلانی مشهور موردنظر ما نیازمند تمامی طول این مسیر نبوده زیرا هدف از این تست میزان سریع بودن کامارو در مسافت ۸۰۰ متر بوده است.
کامارو ZL1 1LE از پیشرانهی ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار با قدرت ۶۵۰ اسب بخار و گشتاور ۸۸۱ نیوتون متر استفاده میکند. شورولت میگوید این خودرو در عرض ۳.۵ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت رسیده و حداکثر سرعت آن نیز ۳۲۵ کیلومتر در ساعت است.
این پیشرانهی حجیم نیروی خود را از طریق یک گیربکس ۶ سرعته دستی به چرخ های عقب منتقل می کند. مشتریان همچنین میتوانند یک گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک با قیمت ۱۵۹۵ دلار را انتخاب کنند که قیمت خودرو را به ۷۳۲۹۰ دلار میرساند. البته ۷۵۰۰ دلار نیز قیمت پکیج پرفورمنس ZL1 1LE میباشد.
رقیب سنتی کامارو خودروی فورد موستانگ شلبی GT500 است که اوایل تابستان امسال معرفی شده و عنوان قویترین خودروی جادهای تاریخ فورد را یدک میکشد. این خودرو تنها ۷۰۰ دلار گرانتر از رقیب هموطن خود خواهد بود. خودروی عضلانی فورد قدرت ۷۶۰ اسبی داشته و دیگر ضلع این مثلث دوستداشتنی یعنی داج چلنجر SRT هلکت Redeye که تنها ۲۰۰ دلار گرانتر از شورولت است خروجی قابلتوجه ۷۹۷ اسب بخاری را ارائه میکند.
ایمان
۱۵ مرداد ۱۳۹۸خیلی دلم میخواد یک درگ درست و حسابی بین مثلث عضلانی آمریکایی ها یعنی :
دوج چلنجر ? شورولت کامارو ? فورد موستانگ ?
در قوی ترین و سریع ترین نسخه هاشون برگزار بشه
امیر
۱۵ مرداد ۱۳۹۸نتیجه از قبل مشخصه
چه ۴۰۰متر چه ۸۰۰ متر،حتی از نظر تاپ اسپید هم دیمن با اختلاف زیاد اوله
سلطان درگ چلنجر
Alireza
۱۵ مرداد ۱۳۹۸دیمن که معلومه
باید با ردآی مقایسه کنن
امیر
۱۵ مرداد ۱۳۹۸اگه قرار بر قوی ترین نسخه ها باشه دیمن و gt500 رقیبش هستن
تازه دیمن بدون پکیج درگ هم از پس همشون برمیاد
ردآی هم اگه بهتر نباشه قطعا بدتر هم نیست
Elmiraj
۱۵ مرداد ۱۳۹۸خلاصه ترین تعریف از مثلث قلدرها :
.
کامارو = پیست
چلنجر = درگ
موستانگ = دریفت