تصاویری که هم اکنون مشاهده میکنید، تصاویر جاسوسی از ششمین نسل کامارو میباشند. در نگاه اول ممکن است به نظر آید که این نسل نیز با نسلهای پیشین تفاوت چشمگیری ندارد اما اگر دقیقتر بخواهیم به این موضوع بپردازیم، تغییرات صورت گرفته را بهتر تشخیص میدهیم. با توجه به اطلاعات به دست آمده، این خودرو از نیمه دوم سال ۲۰۱۵ و به عنوان مدل ۲۰۱۶ وارد بازار خودروها خواهد شد و پلتفرم بدنه آن، پلتفرم آلفای جنرال موتورز است که این پلتفرم بدنه را در کادیلاک CTS و ATS نیز شاهد بودیم.
شایان ذکر است که ATS و CTS دارای بدنه مقاوم و سبکی هستند و با توجه به اینکه کاماروی جدید نیز از این پلتفرم بهره میبرد، باید منتظر بدنه ای سبکتر نسبت به نسل پنجم آن که خودرویی نسبتاً سنگین وزن بود، باشیم و این کاهش وزن، تأثیر بسزایی در بهبود هندلینگ، شتاب و مصرف سوخت این نسل خواهد داشت. این کاماروی سبکوزن به همراه پیشرانه ۲.۰ لیتری توربوشارژر عرضه خواهد شد و با این پیشرانه به رقابت با انجین اکوبوست جدید فورد موستانگ میپردازد. باید این نکته را در نظر داشت که موستانگ اکوبوست وزنی در حدود ۱۶۰۲ کیلوگرم دارد و ATS سدان ۹۱ کیلوگرم سبکتر از این موستانگ است بنابراین کاماروی ۲۰۱۶ به همراه پلتفرم آلفا، مقتدرتر از همیشه به رقابت با رقیب سنتی خود میپردازد. همانطور که ذکر کردیم، این کامارو از یک پیشرانه ۲.۰ لیتری توربوشارژر استفاده خواهد کرد که احتمالاً از کادیلاک CTS و ATS به عاریت گرفته شده است و قادر به تولید قدرت ۲۷۲ اسب بخار و گشتاور ۴۰۰ نیوتون متر میباشد. البته موتورهای V6 و V8 نیز هم چنان برای این خودرو در دسترس خواهند بود. با توجه به اگزوز چهارتایی این خودرو که در تصاویر مشاهده میکنید، این کامارو احتمالاً دارای موتور V8 میباشد. بنا بر اخباری که منتشر شده است، کاماروی SS این نسل از موتور V8 LS3 بلوک کوچک ساخت جنرال موتورز استفاده میکند.
خودروي ملي ,انحصار ملي
۱۴ مهر ۱۳۹۳لطفا تصاویر جاسوسی از تیبا 2016 رو هم،بذارید با تشکر
Carbonado Aventador
۱۴ مهر ۱۳۹۳از آقا باربد تشکر می کنم!!!!!
(((من از کامارو خیلی بدم میاد!
موتور مزخرف , و مزخرفتر از اون قیافش)))
این صرفا شوخی با آقا باربد بود!
داش باربد شوخی کردیما!!!!!
دور از شوخی کامارو رو بیشتر از موستانگ قبول دارم!
Carbonado Aventador
۱۴ مهر ۱۳۹۳ولی باربد قبول کن که طراحی نسل فعلی اش اصلا به زیبایی قبل نیست!!!!!!
دلم برای ZL1 , Z28 تنگ می شه!!!!
امیدوارم که طراحای کامارو یه تجدید نظر کلی بکنند!!!!!
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۱۴ مهر ۱۳۹۳ممنون از لطفت محمد حسین جان.
راستش به نظرم مدل 2014 کامارو نمای عقب جالبی نداشت خصوصا” کاماروی کانسپتی که تو ترنسفورمرز جدید است اصلا” خوشم نیومد ولی به نظرم نسل فعلی طراحی زیبایی داشته باشه و اگر به طور کامل رونمایی بشه اون موقع باید نظر داد ولی در کل آره حرفت رو قبول دارم داداش میتونست برای سال 2014 خیلی بهتر طراحی بشه.خدایی هم Z28 و ZL1 عالی بودن.
کامارو در کل از موستانگ بهتره البته دلیل داره و دلیلشم سایت های موتور ترند و کار اند درایور هستند.بماند که طراحی واقعا” سلیقه ایه.
البته باید گفت دو تا عنصر رو تو کامارو میبینم که تو ماشینای کمی میتونم پیداش کنم.
یکی اندازه ی بزرگه و اون یکی طراحی خشن و دوست دارم کامارو همیشه این دو رو داشته باشه.
احتمال این که گیربکس 8 سرعته ی اتومات جنرال موتورز هم در این نسل استفاده بشه هست و کلا” به نسل جدیدش خوشبینم تا ببینیم چی میشه.
ارادتمندم محمد حسین جان
Carbonado Aventador
۱۴ مهر ۱۳۹۳ممنون از توضیحاتت بابد جان!
من همیشه کامارو رو بیشتر از موستانگ دوست داشتم , البته به شرطی که پای شلبی سوپر اسنیک با قدرت 750 اسب بخار به میون نیاد!
درکل با کامارو بیشتر حال می کنم!!!!
یه نکته ای رو هم باید بگم…!
کامارو همیشه کامارو هست…
.
.
.
!
DRAGONBORN
۱۴ مهر ۱۳۹۳ماشین جالبیه
مصطفی
۱۴ مهر ۱۳۹۳تیبا 2016؟!
مصطفی
۱۴ مهر ۱۳۹۳معلومه رقیب هیوندای کوپس.عکس اولیو دیدید؟
امیر
۱۴ مهر ۱۳۹۳زبون بستها (کامارو .موستانگ)زورشون به جنسیس نمیرسه حالا هرسال میان یه مدل جدید میسازن با اسب اضافه تا شاید یه فرجی بشه (شوخی)
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۱۴ مهر ۱۳۹۳امیر جان جنسیس کوپه قابل مقایسه با موستانگ و کامارو نیست و هر وقت میخوان مقایسش کنن ضعیف ترین مدل کامارو را میذارن مقابل جنسیس کوپه ی تیون شده.و این واقعیته که تو کلیپ های زیادی دیدم.
زیگما
۱۴ مهر ۱۳۹۳امان از دست این اسمال بلوک های جی ام :D
در ظاهر که بنظر میرسه طول خودرو و فاصله محور کوتاه تر شده
نسل فعلی کامارو روی پلتفرم زتای جی ام هست که با شورلت اس اس و هولدن کاپریس یکسانه
پلتفرم زتای جی ام+ پلتفرم زیگمای ( :D ) جی ام حذف شدن و به جاش 2 تا پلتفرم جدید دیگه جایگزینش شدن
اولن پلتفرم آلفا هست که در متن بهش اشاره شد و برای ساخت خودرو های سایز کوچک و متوسط دیف عقب به کار میره
دومین پلتفرم هم اومگا هست که کادیلاک ct6 یا همون lts سابق رو قراره روش بسازن که البته هنوز رونمایی نشده و این پلتفرم مخصوص فول سایزای دیف عقب هست.
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۱۴ مهر ۱۳۹۳حرفت رو قبول دارم زیگما جان.
به نظرم طراح های شورولت از اندازه ی بزرگ کامارو صرف نظر نخواهند کرد و درسته در این پلتفرم سبک تر میشه ولی فکر نمیکنم تاثیری تو اندازش داشته باشه البته طبق اطلاعات بنده برخی از ماشینای آلفا پلتفرم سایز متوسط نیز هستند.
زیگما
۱۴ مهر ۱۳۹۳اره باربد جون
سرنوشت کاماروی کوچک تر چی شد؟ منظورم baby camaro هست
فکر کنم پروژش رو کنسل کردن
DRAGONBORN
۱۴ مهر ۱۳۹۳زیگما زدی تو خط آواتار لکسوس
DRAGONBORN
۱۴ مهر ۱۳۹۳یا مرسدس GL هست آواتارت!!!!!!!!!!!
زیگما
۱۴ مهر ۱۳۹۳زدم تو کار عشقم، gl کلاس
میخواستم ال اس بذارم ولی دیدم تکراری شده :D
جی ال بی نظیره
عشقه بخدا
من نمیدونم چرا اینقدر این ماشینو دوست دارم
gl450
360 اسب قدرت سپر کوتاه و افرود عالی
امکانات عالی
یه عالمه تنظیمات رانندگی
عشقه
اگر سپر gl550 هم کوتاه بود اونو انتخاب میکردم
ولی اون سپرش بلنده و در افرود مشکل ساز میشه
با یه ذره شک و تردید میگم بهترین اس یو وی فول سایز لوکس دنیاست
مصطفی
۱۴ مهر ۱۳۹۳باربد جان ممنون…مطلب خوبی بود.بی صبرانه منتظر رونمایشم.
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۱۴ مهر ۱۳۹۳قربانت مصطفی جان.
Ahmad..F12
۱۵ مهر ۱۳۹۳باربد عزیز تبریک میگم، کاماروی جدید هم که داره میاد
به نظر من باید طراحیعقبش رو به نسل قبل برگردونه
2014 اصلاً جالب نبود و ابهت اون ماسل کار رو ازش گرفته بود
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۱۵ مهر ۱۳۹۳مرسی احمد جان.
آره طراحی عقبش جالب نبود.ولی فکر کنم شورولت تو این نسل جبران کنه.
آخ آخ آخ.احمد جان بد جوری دلم میخواد کامارو، موستانگ و چلنجرو سر جاشون بشونه حتی چارجر هم موتور قویتر از موستانگ و کامارو داره.(چارجر و چلنجر هلکت)
صادق
۱۴ مهر ۱۳۹۳توی رقابت 3 راس مثلث (چلنچر – موستانگ – کامارو) من چلنجر رو بیشتر از همه میپسندم
ولی این کامارو داره میاد که حال همه رو بگیره…!!!!
صادق
۱۴ مهر ۱۳۹۳داش باربد متن رو نوشته که
داداش، دمت گرم، خسته نباشی
DRAGONBORN
۱۴ مهر ۱۳۹۳تو فیلم ترانسفورمرز کانسپتش رو استفاده کرده بودن
ReZa
۱۴ مهر ۱۳۹۳والا اگه بخوان نسل جدید تیبا رو طراحی کنن و بسازنش بیست سال طول میکشه.ولی تو دنیا هر روز که می بینیم نسل های جدید وتازه میسازن در مقایسه با ایران.
z28
۱۴ مهر ۱۳۹۳به نظر من این تصاویر برای کامارو zl1 و اریت گرفته شده از irocks z هس اره نیسان پرستا این ماشین از لافراری و کنیگ زگ و حتی پاگانی هم بهتر چه برسه به نیسان همچنین نسخه z28 بهترین ماشین دنیا شد
من اگه 30 تومن داشتم یه کامارو می گرفتم افسوس که فقط 15 سالمه
فریا
۱۴ مهر ۱۳۹۳کجایی حاجی ..؟؟
فکر کنم تو زمان سفــر کردی !
الان سال 1393 هجری شمسی هست . اینجا ایرانه . دلار دور و ور 3200 تومن
کامارو Z28 2014 مدل پایه = 260 میلیون تومن . البته به فرض منطقه آزاد و بدون احتساب هزینه گمرک و شماره گذاری و ( .. ) و بیمه و …
« رضا ... فقط مرسدس بنز ... فقط رئال »
۱۴ مهر ۱۳۹۳اون (..) چیه الان؟؟؟!!! ;)
z28
۱۵ مهر ۱۳۹۳قیمت دست دوم کاناروzl1 سی تومن هس که برا سال 2014 هس
فریا
۱۷ مهر ۱۳۹۳همونی که مسئولین محترم و با وجدان …
فریا
۱۷ مهر ۱۳۹۳آخه برادر من ، دوست عزیز ، آقای محترم ! هیـــــــچ کجای دنیا با هیچ واحد پولی کامارو Z28 2014 سی تومن نمیشه ! شما چجوری حساب کردی ماشین 80000$ بشه 30 تومن ؟؟ محمدرضا پهـ-لوی خیلی وقته حکومتش تو ایران پایان یافته !
به من باور نداری ، باشه من …
خودت برو E-Bay یه کامارو Z28 2014 پیدا کن . قیمتشو در 3200 تومن ضرب کن !
صادق
۱۴ مهر ۱۳۹۳داش Z28 بستگی داره از یه ماشین چی بخوای و چه سلیقه ای داشته باشی
اصلا کامارو با امثال لافراری قابل قیاس نیست که بگم کدوم بهتره
خب دیگه، عاشق کامارویی و ما هم بهش احترام میذاریم
ولی باید بگم که لافراری رو با کامارو مفایسه نکن داداش من
در کل امیدوارم به آرزوت برسی و هر چه زودتر یه کامارو بگیری و بری عشق و حال.
« رضا ... فقط مرسدس بنز ... فقط رئال »
۱۴ مهر ۱۳۹۳z28 جان خدایی اگه بزارنت بین لافراری یا P1 و کامارو یکی رو انتخاب کنی کدوم رو انتخاب میکنی؟نه،خدایی کدوم؟؟؟
z28
۱۵ مهر ۱۳۹۳اون طراحیه اصیلی که کامارو داره هیچ ماشینی نداره بعدشم برای کامارو میشه یه پکیج هنسی بگیری که قدرتشو به 1000 اسب می رسونه لافراری یه پاگانی کودمشون این همه قدرت به ادم می دن اونم اینقدر ارزان
من کامارو رو به هیچ ماشینی ترجیح نمی دم صدایی که داره از لالایی بهتره
datsun
۱۴ مهر ۱۳۹۳منظورت کدوم نیسانه اگه gtr بهتره به مشخصاتش یه نگاه بندازی
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۱۴ مهر ۱۳۹۳بله Z28 جان.
کامارو Z28 خیلی خوبه ولی پاگانی و لافراری اصلا” قابل مقایسه با کامارو نیستن.سرعتشون خیلی بیشتره ولی خب ابهت کامارو را ندارن.
منم اگه بین رولز رویس و لافراری و کامارو بخوام انتخاب کنم کامارو رو انتخاب میکنم.
GTR تو پیست شکست خورد از کامارو ولی خب پاگانی و از این قبیل خودرو ها قابل مقایسه نیستن با کامارو. نمیخوام از ویژگی ها شون صحبت کنم ولی کلاس خودرویی متفاوتی دارن. فاصلشون از زمین تا آسمونه.
datsun
۱۵ مهر ۱۳۹۳باربد جان تو کدوم پیست gtr شکست خورد؟
z28
۱۵ مهر ۱۳۹۳من عشق ماشین هستم و می دونم اگه لامبو بگیری یا هر هایپر کار دیگه رو بگیری همه بادس نشونت می دن ولی کسی کامارو رو با انگشت نشون نمی ده gtr باز یه ذره بهتره و اون هس خودنمایی رو نداره با پکیج هنسی کامارو از 505 می شه 1000 که فقط یه دونه اسب از بوگاتی کم داره پس باربرد واقعا هیچی به کامارو نمی رسه
Alpha
۱۴ مهر ۱۳۹۳پلتفرمش هرچی که هست نه به خشنیه چلنجر هست نه به تند و تیزیه ماستنگ !
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۱۵ مهر ۱۳۹۳داتسون جان GTR و 911 تو پیست از Z28 شکست خوردن اگه یه سرچی هم بکنی این عبارتو کلیپ هارو نگاه کنی متوجه میشی.Camaro Z28 VS Nissan GTR VS Porsche 911
منبع اصلی هم سایت motor trend هست که خودت میدونی از معتبر ترین سایت هاست پس بدون مدرک حرف نمیزنم.
و در ضمن Z28 جان حرفت در مورد تیونینگ کامارو درسته که میشه 1000 اسب بخار ولی مقایست از پایه اشتباه است پاگانی و بوگاتی به طور استاندارد این قدر قدرت دارن و نباید با کاماروی تیون شده مقایسه بشن.مثلا” میشه گفت هیچی به پراید نمیرسه اگر بار ها تیونش کنی.منظورم این نیست که کامارو کیفیتی در حد پراید داره نه و حتی از خیلی جهات از بوگاتی ممکنه بهتر باشه ولی تو قدرت و سرعت به طور استاندارد ضعیف تره.
ولی داداش منم کامارو رو با هیچی عوض نمیکنم.
z28
۱۵ مهر ۱۳۹۳پراید که کلن ولش یه ماشینه احمقانس هر کاری بکنی چه کروک چه کوپه چه یه کاری بکنی از ماکسیما بهتر بشه باز داغ می کنه و اشغاله می دونی نشستن پشت پراید احمقانس ولی نشستن پشت کامارو احمقانه نیس تو می تونی افتخار کنی که ماشین من کامارو هنسی هس و از بوگاتی ویرونی که 2 میلیون دلاره و 10 تا رادیاتور داره بهتر وقشنگ تره ولی کامارو z28 معمولی نیسانو که صفرتا صدش 2.7 و به اسم بوگاتی کیلر معروفه برد دیگه فک کن داش گلم همین ماشین دوبرابر بشه
4MATIC
۱۴ مهر ۱۳۹۳حالا بذارین مدل 2014جابیافته بعد مدل جدیدبدین
امید
۱۵ مهر ۱۳۹۳مشخصات فنیش که عالیه اما طراحی 2012 کامارو رو بیشتر دوست دارم
فریا
۱۷ مهر ۱۳۹۳Z28 جان ، آخه برادر من ، دوست عزیز ، آقای محترم ! بله Z28 تاج سر منه ، افتخار منه . GT-R رو به زانو درمیاره . حتی تو پیـست سر پیچ ها از M6 جلو میزنه ( تو یوتیوب هست ) بحث سر این نیست
بحث اینجاست که هیـــــــچ کجای دنیا با هیچ واحد پولی کامارو Z28 2014 سی تومن نمیشه ! شما چجوری حساب کردی ماشین 80000$ بشه 30 تومن ؟؟ Z28 2014 رو 30000$ هم بهت دادن من 40000$ ازت برمیدارم !!
محمدرضا پهـ-لوی خیلی وقته حکومتش تو ایران پایان یافته !
به من باور نداری ، باشه من …
خودت برو E-Bay یه کامارو Z28 2014 پیدا کن . قیمتشو در 3200 تومن ضرب کن !
z28
۱ آبان ۱۳۹۳ببین قیمت مدل دست دومشو میگم تو خارج مثه ایران نیس که یه پراید بخری 13 و 18 بفروشی اونجا یه سال از ماشین می گزره قیمتش نصف میشه حالا هر ماشینی باشه وهرسال کمترو کمتر میشه
amir
۱۸ آبان ۱۳۹۳جلوش انگار بوتاکس کرده
با این که عاشق کامارو هستم ولی به نظرم جلوش رو گند زدن