شورولت تائید کرد روند توقف تولید کوروت ۲۰۲۱ وارد هفته دوم خود میشود.
این خودروساز هفته پیش گفته بود کارخانه تولید بولینگ گرین از اول تا هشتم فوریه تولید خودرو را به خاطر مشکلات زنجیره تأمین متوقف خواهد کرد. شورولت در ادامه اظهار داشت تولید شورولت به خاطر نبود قطعات ساختاری آلومینیومی و گیربکسها متوقف شده است.
مدیر روابط عمومی این کارخانه در مصاحبه با رسانهها گفته که توقف تولید کوروت وارد هفته دوم خود شده و دلیل آن نیز ادامه مشکلات زنجیره تأمین میباشد. البته مدیر این کارخانه تأکید کرده مشکلات موردبحث به کمبود چیپ در جهان که روی تمامی خودروسازان مهم تأثیر گذاشته ارتباطی ندارد.
تولید کوروت مدل سال ۲۰۲۱ از ۱۱ دسامبر ۲۰۲۰ شروع شده است. بهروزرسانیهای این خودرو بسیار کم بوده و شامل دو رنگ جدید نیز میباشد. همچنین مدلهای سال ۲۰۲۱ کوروت با سیستم تعلیق مگنتیک راید کنترل سفارشی نیز در دسترس هستند. این آپشن قبلاً مختص مدلهای مجهز به پکیج پرفورمنس Z51 بود. همچنین این خودرو به اپل کارپلی و اندروید اتو بیسیم مجهز شده است.
کوروت ۲۰۲۱ از نظر فنی تغییری نداشته و بنابراین همچنان از پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری با قدرت ۴۹۵ اسب بخار و گشتاور ۶۳۷ نیوتون متر سود میبرد. قیمت کوروت استینگری از ۵۹۹۹۵ دلار شروع میشود و به ۶۷۴۹۵ دلار برای مدل کانورتیبل میرسد.
حسین
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ضعف شرکت شورلت و عقب لفتادن از فورد و جندال موترز و دوج اینجا مشخص میشه .
جناب ایکس
۲۱ بهمن ۱۳۹۹حیفه واقعا. کامارو که دیگه اصالت خودشو خیلی وقته از دست داده، کوروت هم با اومدن موتور عقبش اصالتش رو از دست داد. ولی یه چیز جالب: کوروت از همون مدل اولی که ساخته شده تا همین مدل 2020 (C8) در هر بار جزو 10 ماشین زیبای جهان بوده. بنظرم واقعا فوق العاده هست این کوروت.
MR.JD
۲۱ بهمن ۱۳۹۹این ضعف نیست شورولت از اول سابقه خوبی در خراب کردن ماشین های افسانه ای اش داشت
مثلا همین کروت ! کافیه یک نگاهی به ZR1 C7 بیندازید تا متوجه منظورم شوید :
file:///D:/OTOMOBIL/Chevrolet/chevrolet-corvette-zr1-uhd-4k-wallpaper.jpg
file:///D:/OTOMOBIL/Chevrolet/17-174099_2019-chevrolet-corvette-zr1.jpg
یا خود کامارو : این نسل قدیمی کامارو ZL1
file:///D:/OTOMOBIL/Chevrolet/Nh8du5%20(1).jpg
file:///D:/OTOMOBIL/Chevrolet/23a08439d5a059a8fc6859b92a384ff0.jpg
نسل جدید : ( نسل جدید کامارو را اگر بدون آرم شورولت میدیدم فکر میکردم که چینی ها یک چیزی از کامارو کپی کردند ! )
https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fcarbuzz.com%2Fcars%2Fchevrolet%2Fcamaro%2Fphotos-exterior&psig=AOvVaw2KvvwhcPppUoY3fUF_c4po&ust=1612944367381000&source=images&cd=vfe&ved=0CAIQjRxqFwoTCNDZspas3O4CFQAAAAAdAAAAABAd
مثال های دیگری مثل بلیزر و ایمپالا و … هم هست که درست نیست اینجا بگوییم ولی خلاصه این کروت اصلا قابل تحمل نیست
تو یک کروت نیستی و اصالت کروت را هم زیر سوال بردی به امید اینکه هرچه زودتر از دور خارج بشی
جناب ایکس
۲۱ بهمن ۱۳۹۹موافقم. این شورولت های جدید بد نیستن ولی شورولت نیستن واقعا یه ماشین دیگه ان.
MR.JD
۲۱ بهمن ۱۳۹۹برای مشاهده عکس ها لینک هارا کپی کرده و در مرورگر خود پِیست کنید
عارف
۲۱ بهمن ۱۳۹۹دوست عزیز، اینهایی که گذاشتین دوتای اولش که لینک نیستن. آدرس فایل توی کامپیوتر خود شما هستن. باید اول عکس ها رو به روی یه سرور اینترنتی آپلود کنین و بعد آدرسش رو اینجا بزارین. البته شاید نیازی هم نباشه چون تاریخچه این ماشینها با عکس تمام نسلهاش رو قبلا پدال منتشر کرده
MR.JD
۲۱ بهمن ۱۳۹۹شرمنده
MR.JD
۲۱ بهمن ۱۳۹۹یک شوخی مزخرف هم بکنم :
آخرین فیس لیفت کامارو دقیقا شبیه فیس لیفت زانتیا یا پژو 405 (SLX) هست ;)
MR.JJ
۲۱ بهمن ۱۳۹۹این ضعف نیست شورولت از اول سابقه خوبی در خراب کردن ماشین های افسانه ای اش داشت
مثلا همین کروت ! کافیه یک نگاهی به ZR1 C7 بیندازید تا متوجه منظورم شوید :
file:///D:/OTOMOBIL/Chevrolet/chevrolet-corvette-zr1-uhd-4k-wallpaper.jpg
یا خود کامارو :
R@m!n
۲۱ بهمن ۱۳۹۹این مشکل بنظرم از جنرال موتورزه که خودشونم نمی دونن میخوان تو بازار خودروهای پرفومنس باشن یا میخوان قافیرو به فورد و داج ببازن. طرح های بی اصالت هم از همین موضوع نشات می گیره که بدون اینکه به عقبه درخشانشون نگاه کنن فقط برای صرف بودن تو رقابت کامارو و کوروت تولید می کنن. مشکلی که الان کادیلاک هم گرفتارش شده و تو یه بلاتکلیفی خنده دار افتاده از اون ور میلیون ها دلار هزینه می کنن موتور توسعه میدن بعد یهو میزارنش کنار می چسبن به الکتریکی سازی مثه اشتباهی که سر کادیلاکای CTS-V جدید شد. در کل فعلا فقط فورد و داج و رم دارن راهشونو درست میرن و می دونن چی میخوان از بازار.
AMIN-MC20
۲۱ بهمن ۱۳۹۹تاسف میخورم که این کوروت جایگزین c7 شده
تو NFS کوروت c7 دارم و هروقت بازی میکنم محو طراحیش میشم به گونه ای که جاده رو دیگه نمیبینم!
افسوس…
Aref.Genial
۲۱ بهمن ۱۳۹۹دوست عزیز شورلت زیر مجموعه جنرال موتورز هستش!
Elmiraj
۲۱ بهمن ۱۳۹۹از کوروت جدید بدشانس تر نداریم :::
اعتصابات کارگری
تعطیلی ناشی از کرونا
اینبار هم مشکلات زنجیره تامین…!!!
.
.
.
.
((دوستان یه سَری به motor trend بزنید و جدید ترین رقابت بین چهار SUV فول سایز لوکس آمریکا و آلمان را ببینید .
اگر دفعه قبل هم متوجه نشدن ،،، اینبار بدونن که رهبران این کلاس کیا هستن….))
کوروش
۲۱ بهمن ۱۳۹۹رهبری دنیا فول سایز لوکس درسته دست ژمن هاست ولی اونا هم شوخی کردند شما جدی نگیر دنبال (اولد اسکول )بودن بندگان خدا نمی دانستند دیگره چطور باید بلک لیبل را اول کنند تازه فکر کنم حسشان هم مشکل داشت ،البته برتری قطعی gls و x7 بر همه گان مشخصه منتها برای برخی که ۱۰۰ سال منتظرند امریکایی ها تکونی بخورند بد نیستند
Elmiraj
۲۱ بهمن ۱۳۹۹باشه تو از motor trend بهتر میدونی…
به بزرگی خودت کارشناسان را ببخش
کارلوس کاستاندا
۲۱ بهمن ۱۳۹۹المان suvفول سایز نداره ها برا اینکه عریضه خالی نباشه گفتن اینام باشن اشکال نداره دل طرفداراشون خوش باشه .
یانکی
۲۱ بهمن ۱۳۹۹چرا پدال از تایم گیریهای پیست ویرجینیا خبر نمیزاری خیلی جالبه.برید یوتیوب ببینید.انقدر استقبال از کوروت زیاده قطعه کم میارن اونوقت مازراتی کراس اوور جدید میسازه از نداشتن مشتری کارخونه تعطیل میشه.
MR.JD
۲۱ بهمن ۱۳۹۹اولا باید بگویم که مازراتی برند پریمیومی هست اصلا به چشم تمسخر نگاهش نکنید
مازراتی در اکثر کشور ها جایگاهی بالاتر از مرسدس بنز یا بی ام و دارد نمونه اش خود ایران !
اگر الان کواتروپورته نمیتواند حریف اس کلاس یا سری هفت شود ( در کیفیت / بازار دست دوم / قابلیت اطمینان / حفظ ارزش / … ) این تقصیر مازراتی نیست تقصیر همان فیات – کرایسلر بود که انشاالله با تشکیل استلانتیس این مشکلات مازراتی حل شود
این را هم بگوییم که مازراتی علارغم تمامی این مشکلاتش لاقل به طراحیش یا ابهتش گند نزد مثل شورولت
ehsan fa
۲۱ بهمن ۱۳۹۹یه بار یه مستند میدیدم درباره تولید بدون انبار داری در تویوتا.
یعنی تویوتا انبار داری رو به خاطر کم کردن هزینه ها حذف کرده و قطعات به صورت روزانه به کارخونه میرسند. فقط تویوتا اینجوری ه نو دنیا البته نگفت همه کارخونه هاشون یا فقط اونایی که تو ژاپنه ببینید مدیریت ژاپنی چجوره.
mohsen.g
۲۱ بهمن ۱۳۹۹بحث انبارداری و این حرف ها نیست عزیزم این روش تولید و رساندن قطعات به صورت روزانه تو اکثر خطوط تولید دنیا اجرا شده و حتی ایران خودرو و سایپا هم با تامین کنندگان قطعاتشون همین روش رو اعمال میکنند دقیقا اشکال این روش در مواقع بحرانی خودش رو نشون می ده مثل همین بحران کرونا… چون عملا انباری نیست که حتی موجودی یک هفته خط تولید رو داشته باشه… اشکال در زنجیره تامین یعنی توقف خط تولید…