شورلت

جنرال موتورز چگونه قیمت کوروت C8 را پایین نگه‌داشته است؟

یکی از بزرگ‌ترین سؤالات در مورد نسل جدید شورلت کوروت این است که جنرال موتورز چگونه توانسته قیمت پایهٔ آن‌را زیر ۶۰ هزار دلار نگه دارد آن‌هم درحالی‌که قیمت پایهٔ کوروت C7 کنونی با ۴۵۵ اسب بخار قدرت از ۵۵,۹۰۰ دلار شروع می‌شود. Motor Authority همین سؤال را از رئیس جنرال موتورز آقای «Mark Reuss» پرسیده است.

وی در پاسخ به سؤال این نشریه گفته است که جنرال موتورز هزینهٔ کوروت C8 را روی خانوادهٔ آن که در آینده گسترش خواهد یافت سرشکن کرده است. دقیقاً مثل C7، نسل C8 هم مدل‌های سودآوری خواهد داشت و کوروت استینگری مدل ۲۰۲۰ تنها آغاز راه است. در این رابطه شایعاتی به‌احتمال ساخت نسخه‌های هیبریدی کوروت C8 اشاره کرده‌اند و حتی احتمال تبدیل شدن کوروت به برندی مستقل با یک سدان و شاسی‌بلند و همین‌طور ساخت خودرویی توسط کادیلاک بر اساس آن نیز مطرح شده است.

آقای Reuss استفاده از پلت‌فرم الکترونیکی جهانی جدید جنرال موتورز در کوروت C8 را هم یکی دیگر از دلایل پایین ماندن قیمت آن ذکر کرده است. مهندس ارشد کوروت آقای «Tadge Juechter» نیز قیمت پایهٔ پایین کوروت جدید را با مقیاس اقتصادی جنرال موتورز مرتبط دانسته است که اجازه می‌دهد شرکت ویژگی‌های زیادی را در خودرو ارائه کند بدون اینکه خریداران مجبور به پرداخت هزینهٔ زیادی باشند. به گفتهٔ وی، این از مزیت‌هایی است که بخشی از یک شرکت بزرگ بودن به همراه دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۵ دیدگاه‌ها

  1. NAVID۰۰۹۸

    ۴ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (10479 ديدگاه)

    مَگه پائین نگه داشتن قیمت در چنین سگمنتی کار ساده ایه .
    چنین کارهای به راحتی از دست هر خودروسازی ساخته .
    من اصلاً طرفدار شورولت نیستم ، اما کوروت را دوست دارم و این هم باید گفت که اگر آلمانیهایی مثل بنز یا پورشه بهترینهای خودروسازی را میسازند ، اما درصدی از پول خریدشون بابت نامشون میره . چیزی که کوروت بعد از این همه سال نمیبینیم و خودروی در دسترس تریه نسبت به تما رقبا .

    سه چیز را با بقیه مقایسه کنید :
    ۱ – قدرت کورت
    ۲ – قیمت کوروت
    ۳ – اصالت و ماندگاری نام کوروت

    جداً که در بین این سه گزینه بالا ، هیچ رقیبی تاب رقابت نداره و میمونه همون بحث قدیمی که در این کلاس خودرویی ، علاقه و تعصب حرف اول را در باب انتخاب میزنه .

    1. عاشق

      ۵ مرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (1 ديدگاه)

      سلام
      نمیخوام پز بدم
      دنبال خرید یه لکسوس ۲۰۱۸ یا ۲۰۱۷ هستم. NX . هیبریدی نباشه و AWD داشته باشه.
      قیمت صفر این مدل با این مشخصات الان چنده تو بازار؟

      1. R

        ۵ مرداد ۱۳۹۸
        سوابق: (1173 ديدگاه)

        تو گوگل بزن میاد داداچ
        درضمن همه شاسی بلندا awd هستن

  2. Elmiraj

    ۴ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (3189 ديدگاه)

    مارک روس :
    ((جنرال‌موتورز هزینه کوروت C8 را روی خانواده آن که در آینده گسترش خواهد یافت سرشکن کرده است ))
    این حرف به این معنیه که شاهد Zo6 و ZR1 گران قیمتی خواهیم بود و جنرال‌موتورز با این روش سود کمی که بابت stingray کنونی عایدش می شه را جبران می کنه…
    .
    .
    این حرف آقای Tadge Juetchter پیام بزرگی داره که گفته : جنرال‌موتورز شرکت بزرگی هست و همین به شرکت اجازه میده تا ویژگی های زیادی را در خودرو ارائه کند بدون آن که خریداران مجبور به پرداخت هزینه‌های زیادی شوند……..

  3. MAHDI

    ۴ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    دوستان اگه یادتون باشه چندروز پیش گفتم مجله CARWOW یه رقابت آفرود بین مرسدسG63 و سوزوکی جیمی انجام داده!!!
    مجله تاپ گیر یه درگ انجام داده بین مرسدسG63 و سوزوکی جیمی!!! اما نکته مهم اینه که یه تریلر به مرسدس G63 وصل شده که روش یه سوزوکی جیمی دیگه گذاشتن یعنی G63 در حالی با سوزوکی جیمی مسابقه درگ بایدبده که یه تریلر ویه سوزوکی جیمی روهم باید باخودش بکشه!!!!
    ((پدال جان لطفا زودتر این دورقابت رو بزار))

  4. LEWIS HAMILTON (مجید)

    ۴ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (11565 ديدگاه)

    فراتر از یک شاهکار
    واسه من واقعا مهم نیست پلتفرم الکترونیکی ماشینم در ماشین دیگه ای هم استفاده شده یا نه
    چیزی که اهمیت داره اینه که اگر ماشین توسط خودروساز دیگری در جای دیگری در دنیا ساخته میشد حداقل ۱۵۰ هزار دلار قیمت داشت.

    کوروت خیلی جای تبلیغات و رسانه ای شدن داره. جی ام داره کم کاری می‌کنه

  5. Amir.ferrari

    ۴ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (131 ديدگاه)

    پدال دیگه شده همش کوروت،دیگه بی مزه شده اخبارش…

    1. Sajjad

      ۵ مرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (1868 ديدگاه)

      تیتر اخبار خودرویی جهان کوروته
      فقط پدال نیست

  6. مهراد

    ۴ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (862 ديدگاه)

    من به عنوان یک ایرانی و کسیکه سودجویی تو خونشه خدمت شما دوستان عرض میکنم که اگر برند کوروت مال من بود و قیمت گذاریش دست من بود این ماشین رو زیر ۱۲۰k نمی‌دادم به ملت

    1. حسین

      ۵ مرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (259 ديدگاه)

      صداقتت تو اثنی عشرم!

    2. khaki

      ۵ مرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (2 ديدگاه)

      حالا که زیر ۱۲۰ کا نمیدی، ایا به اندازه همون ۱۲۰ کا هم تکنولوژی توش به کار میبردی؟ ایا به اندازه همون ۱۲۰ کا براش زحمت میکشیدی؟
      دلیلی که پورشه ماشیناشو ۱۲۰ کا میده به خاطر تکنولوژی به روز و زحمتیه که تو هر سگمنتش میکشه. با اینا اول اشنا بشو بعد بگو زیر ۱۲۰ کا نمیدم

      1. Alireza

        ۵ مرداد ۱۳۹۸
        سوابق: (639 ديدگاه)

        یعنی میگی پورشه سودی از فروش نداره؟
        درست یادم نیس اما فک میکنم بعد فراری پرسود ترین کمپانی بود

  7. Amir evolution

    ۴ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (108 ديدگاه)

    همونطور ک قبلا گفتم
    این یه حرکت سیاست واره ک GM بتونه ماشین جدیدشو بفروشه و با قیمت پایین سر زبونا بندازه
    من آمریکایی باز نیستم ولی طراحیش عالیه و 100 در 100 با این حجم موتور خوراک تیونیگه

  8. شاهين

    ۴ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (856 ديدگاه)

    من هم ماشین آلمانی رو در مجموع ترجیح میدم اما تو این مورد خاص قطعا کوروت رو به همه ماشینای المانی هم قیمت خودش برتر میدونم، این ماشین یه شاهکاره و نشون میده وقتی یه مدیر توانمند و قلدر بخواد اقتصاد کشور و صنعت خودروسازی ملی رو تقویت کنه معنیش چی میتونه باشه

  9. net

    ۵ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (3399 ديدگاه)

    چراغ جلو از اصالت این کوروت کم کرده و زیبا نیست و اگر کاپوت جلو کشیده تر بود مثل کاپوت سری قبل زیباتر میشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا