هرچند در دوران کنونی خودروهای الکتریکی در حال سلطه بر صنعت خودروسازی هستند اما هنوز هم خودروهای بنزینی بسیار قدرتمندی در بازار حضور دارند زیرا امروزه خودروسازان بیش از هر زمان دیگری در محصولات خود قدرت تولید میکنند و قویترین خودروهای پرفورمنس تاریخ را روانهٔ بازار میکنند. این رویه تا جایی پیش رفته که هماکنون در بازار حتی یک پیکاپ ۷۰۰ اسب بخاری هم داریم. منظور ما رم TRX است که برای نبرد با فورد رپتور به بازار آمده اما این دایناسور خشمگین در برابر نمادی مثل کوروت C8 چگونه عمل میکند؟ هنسی میخواهد به این سؤال پاسخ دهد و به همین دلیل یک TRX را در پیست آزمایشی خود در برابر یک سفرهماهی موتور وسط قرار داده است.
TRX حاضر در این ویدئو کاملاً نو بوده و تازه تحویل گرفته شده است. زیر کاپوت این هیولا همان نیروگاه ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ مشهور هلکت قرار گرفته که در اینجا ۷۰۲ اسب بخار قدرت و ۸۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. به لطف این نیرو، سوپر پیکاپ رم ظرف ۴.۵ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت میرسد. هرچند کوروت بسیار ضعیفتر از TRX است اما از سوی دیگر بسیار کوچکتر و سبکتر هم هست. در سینهٔ این سوپراسپرت پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 تنفس طبیعی جنرال موتورز قرار گرفته که ۴۹۵ اسب بخار قدرت و ۶۳۷ نیوتن متر گشتاور تولید میکند.
در مسابقهٔ اول، TRX به لطف سامانهٔ چهارچرخ محرک خود شروع بهتری دارد و در ابتدا جلو میافتد اما در ادامه کوروت تا حدود سرعت ۹۰ کیلومتر بر ساعت خود را به رقیب میرساند و درنهایت با پشت سر گذاشتن آن پیروز میشود. در مسابقهٔ دوم هم همین نتیجه تکرار میشود و TRX پس از شروع بهتر، نهایتاً مغلوب کوروت میشود. البته قطعاً این ویدئو نمیتواند نشاندهندهٔ برتری یکی از این خودروها نسبت به دیگری باشد زیرا دو خودرو هیچ سنخیتی باهم ندارند اما بااینحال، تماشای اینکه یک پیکاپ غولپیکر آفرودی میتواند با یک سوپراسپرت موتور وسط رقابت کند بسیار هیجانانگیز است.
[دانلود ویدئو]
parsa_ashgh.mashine
۱۸ اسفند ۱۳۹۹چه درگی بود ولی من خودم رم تی ار ایکس رو خیلی دوست دارم
T.C.B.K
۱۸ اسفند ۱۳۹۹?????????????
نبرد دایناسور و سفره ماهی !
?????????????
وای خدا. مردم از خنده.
ولی دایناسور روی خشکی هست و سفره ماهی تو آب. حالا چه طوری با هم نبرد میکنن ؟؟؟?????
اما درگ مسخره و جالبی بود. TRX هم خیلی شتابش سریع بود اولش کوروت واسه چند ثانیه گرفت.
ولی TRX خیلی گندس اندازه تایتانیکه. ?
البته بزرگترین پیکاب دیدم همون فورد f650 هست. از اون گنده تر هنوز ساخته نشده.
شایدم ساخته شده من خبر ندارم….
Mad.z.Max
۲۰ اسفند ۱۳۹۹استینگری به معنی سفره ماهی
تیرکس هم که نوعی دایناسوره
پیچیده نیس خیلی..
بردیا
۱۸ اسفند ۱۳۹۹بازم trx خیلی بهتر
سرعت خوب
پرفورمنس خوب
افرود هم میتونی باهاش بری
قیافشم خیلی قشنگه
فقط جاپارک براش کم پیدا میشه :)
دیگه چی میخوایم ؟
R@m!n
۱۸ اسفند ۱۳۹۹راننده کوروت ضعیف تر بود و یا از قصد با تاخیر کارو شروع می کرد. راستش هیچ حسی به کوروت ندارم نه خوشم میاد نه بدم میاد. اما TRX این شاهکار همه چی تموم مگه میشه عاشقش نبود. نمی دونم داج – رم می تونن پیکاپی بهتر از اینم تولید کنن؟
همچنان منتظر رقابت RAPTOR – R با این هیولا هستیم.
Elmiraj
۱۸ اسفند ۱۳۹۹این کیه پشت C8 نشسته…!؟!؟
هر دو بار صفر تا صد را بالای ۵ ثانیه رفت…!
Hadi
۱۸ اسفند ۱۳۹۹عجب درگی بود…
چطور ممکنه کوروت تو لانچ اینقدر از رم عقب بمونه واقعاً راننده خیلی ناشی داشت…
جفتشون بشدت خوب و معرکن ?
زیبایی و ابهت TRX آدمو دیوونه میکنه…
کوروت بالاخره نمیخواد مدل Z06 C8 رو معرفی کنه؟
کم کم 2 سال داره از معرفی C8 میگذره…
SRT
۱۸ اسفند ۱۳۹۹جدی دو سال گذشت؟
چیه این عمر آدم.
کافر مقدس
۱۸ اسفند ۱۳۹۹معلوم نی چرا باید امثال این درگ ها و 4تا کانال اینستاگرامی تو پدال شیر بشن . شما فقط به فرمت لاستیک رم نگاه کنید دقیقا کدوم درگ با این لاستیک ها
99%درگ های شیر شده در پدال هیچ رسمیتی ندارن . خدانکنه یکی از ماشین ها از دیار ژاپن یا آمریکن یا ژرمن باشه تا ایرانی ها با ملیت زدگی از خجالت هم دیگه دربیان
صبح تا شب دارن برند پرستی میکنن و ماشین های کل دنیا رو میکوبن بهم دیگه ولی در عمل و زندگی در ایران در آرزوی 5 میلیون ارزون شدن خودروهای ایرانی چینی داخل هستن
OMID
۱۸ اسفند ۱۳۹۹درگ رو هنسی برگزار کرده درگ اینستاگرامی کجا بود
رم هم به صورت کارخونه ای با همین لاستیکا میاد تقصیر اینا نیست
به هر حال هم نباید انتظار داشت که رم از کوروت ببره
ایران
۱۸ اسفند ۱۳۹۹هنسی ماموت ۱۰۰۰ اسبی شاید میتونست
Swedish arrogant tiger
۱۸ اسفند ۱۳۹۹برگزار کننده درگ هنسی بوده نه کانال های اینستا گرام، دفعه بعد هم حتما بهشون میگیم رم رو با لاستیک های مخصوص پیست از کارخونه بیرون بدن و تو پیست تست کنن، آخه این ماشین مخصوص درگ هست!
Gatsby
۱۸ اسفند ۱۳۹۹به نظرم رم رو باید بیارن تو فیلم تبدیل شوندگان
SRT
۱۸ اسفند ۱۳۹۹تیرکس:همه کاره
امیر
۱۸ اسفند ۱۳۹۹دوتا از جسور ترین خودروهای امریکایی در حال حاظر
جفتشون معادلات رو در کلاس خودشون بهم زدن و جز معدود محصولات امریکایی هستن ک در دنیای واقعی عملکرد بهتری نسبت به اعداد روی کاغذ دارن
هنوزم تیرکس در مقابل خیلی از محصولات اسپرت حرفی برای گفتن داره
عارف
۱۸ اسفند ۱۳۹۹لعنتی این رم خیلی خواستی و دوست داشتنی شده ، البته مگه میشه از کنار کورت براحتی گذشت ؟ خلاصه اینکه هر کدام برای کاری که ساخته شدن عالی بنظر میرسند ، خوشابحال کسایی که از رانندگی با این خودروها لذت میبرند . نوش جانشان باد
مهدی
۱۸ اسفند ۱۳۹۹برنده که خیلی ضایع بود راننده کوروت راننده نبود ولی هر دو ماشین خیلی دوست داشتنی هستن
سرزمین آفتاب
۱۹ اسفند ۱۳۹۹جالب بود
یاس ی
۱۹ اسفند ۱۳۹۹منم با رامین موافقم این کوروت حس حال کوروتهای قبل را انگار نداره. من به شخصه عاشق رپتور هستم ولی تی رکس لعنتی کاری کرد که در دوراهی عشقی گیر کردم. با این هیبت عجب شتابی داره.
کوروت از روز اول یعنی یک ماشین موتور جلو دف عقب با کاپوت کشیده ولی این مدل انگار میخواد بیشتر یک اسپورت اروپایی باشه تا امریکایی.
viper
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰به نظرم حتی اگه راننده کوروت هم بد بوده باشه اما تی ار ایکس بهتره (میدونم مقایسه درستی نیست چون اصلا سبک هم نیستن)
تی ار ایکس شتاب خوبی داره
محکمه
برای آفرود عالیه
پرفورمنس عالی
زیبا
قدرتمند
کوروت هم خوبه اما واقعا پرفورمنس تی ار ایکس خیلی بیشتره و خوب به نظرم برنده این درگ تی ار ایکس در صورتی که این درگ اصلا درست نبود