شورلت

اضافه‌شدن ردلاین به ۱۳ مدل از شورولت

سال‌ها پیش، «رِدلاین» عنوانی بود که جنرال‌موتورز برای نسخه‌های پرفورمنس برند متوفای «ساترن» به کار می‌برد و اسکای ردلاین رودستر احتمالاً یکی از مشهورترین آنها به شمار می‌رفت. ساترن در سال ۲۰۱۰ کاملاً از صنعت اتومبیل کنار رفت، امّا شورولت نام ردلاین را برای سری نسخه‌های ویژه محصولاتش احیا کرده است. جنرال‌موتورز ۲ سال پیش در نمایشگاه SEMA در سال ۲۰۱۵ مجموعه‌ای از کانسپت‌های ردلاین را ارائه کرد تا میزان تأثیر آنها را در جامعه مشتریان هدف بسنجد و اینک قصد دارد که مدل‌های ردلاین را در نمایشگاه اتومبیل شیکاگو ۲۰۱۷ به نمایش بگذارد.

2015-sema-chevrolet-camaro-red-line-front-three-quarter

2015-sema-chevrolet-malibu-red-line-front-three-quarter-02
کروز LT سدان و هاچ‌بک، مالیبو LT، ترکس LT، ایکوناکس LT، تراورس پریمیِر، کلرادو LT، سیلورادو دابل کب LT Z71، سیلورادو کرو کب LTZ Z71 و هر دو نسخه کانورتیبل و کوپه کامارو LT و SS، در مجموع، ۱۳ مدل از محصولاتی هستند که شورولت در آنها نسخه‌های ردلاین عرضه خواهد کرد. در همه این مدل‌ها چرخ‌های مشکی‌رنگ با نشان‌های قرمزرنگ، عنوان‌های سیاه‌رنگ با حاشیه‌های قرمز و طرح کاملاً مشکی برای جلوپنجره‌ها و همین‌طور «پاپیون» شورولت به کار می‌رود. همچنین مطابق گفته شورولت، در هر کدام از این مدل‌ها، از یک سری الگوهای خاص استفاده خواهد شد. البته شورولت دقیقاً جزئیات این طرح‌ها را به صورت کامل مشخص نکرده، امّا از هوک‌های یدک‌کشی قرمزرنگ در سیلورادو و کلرادوهای ردلاین و همچنین، خطوط تیره بالای چرخ‌های ۴ مدل مختلف کامارو خبر داده است.

شروع مدل‌های ردلاین ادیشن، از سیلورادو خواهد بود که در حال حاضر می‌توان آن را سفارش داد. برای سایر مدل‌های شورولت، احتمالاً باید تا پایان سال جاری میلادی صبر کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۷ دیدگاه‌ها

  1. مرصاد

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (62 ديدگاه)

    پدال عزیز برای چی گزارش نمایشگاه تهران رو در سایت پوشش نمیدی؟

    1. Mehran

      ۲۶ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (178 ديدگاه)

      راست میگه خب،منظورتون اینه که باید اخبار از سایتای دیگه دنبال کنیم؟

    2. سردبیر

      ۲۶ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (761 ديدگاه)

      سلام. مرصاد عزیز، اخبار نمایشگاه تهران به صورت زنده در کانال تلگرام و اینستاگرام پدال منتشر می شود و البته پس از نوشتن متن و تحلیل روی اخبار، به تدریج در سایت نیز منتشر خواهد شد.
      ممنون از همراهی شما

      1. (ali (CHEVY NOVA

        ۲۶ بهمن ۱۳۹۵
        سوابق: (7375 ديدگاه)

        ماشالاه شورولت با این هیولاهایی که میسازه

  2. مجید.بهترین یا هیچ.

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (11565 ديدگاه)

    از اون سیلواردو آدم میترسه. خیلی وحشی و باابهت تر شده.
    تراورس هم که عکسش زیر سیلواردو هست دست کمی از اون نداره.
    برای کسایی که میخوان بدونن از بالا به پایین تو اون 6 ردیف آخر :
    سیلواردو
    تراورز
    ترکس
    کلرادو
    اکوئیناکس
    کروز

  3. ASA

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    ردلاین
    ایده جالبیه
    ولی از ایده (پژو و نوادگانش در تیپ های مختلف) بیشتر خوشم میاد

  4. BMW

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (661 ديدگاه)

    کاش شورولت کامارو تو بخش خودروهای لوکس جنرال موتورز قرار میگرفت مثل انواع کادیلاک
    چهرش به یه خودرو گرون و با کیفیت میخوره نمیگم بی کیفیته اما قطعا در رده خودرو با کیفیت عالی نیست اینو از قیمتش نسبت به انواع کادیلاکها که پایینتره میشه فهمید.

    1. Ace

      ۲۶ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (11565 ديدگاه)

      به نظر من که اصلا چهره ی کامارو به ماشین های لوکس و گرون نمیخوره.
      در کامارو و کوروت از پلاستیک خشک استفاده شده .
      سیستم تعلیق این 2 ماشین هم به شدت سفته
      هنوز یادمه جرمی کلارکسون چجوری بدنه ی کوروت رو با کف دست فرو میبرد.
      کامارو تو همون جایی که هست موفقه.

  5. 1725CC

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (102 ديدگاه)

    یه جوری گفتن رد لاین فکر کردم دور مجازش 9500RPM شده
    درود بر فراری
    درود بر BMW
    درود بر کامارو
    و دیگر دور مجاز بالایی ها

  6. Shahin us cars

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (116 ديدگاه)

    Bmw…دوسته خوبم لوکس ترین محصول جنرال موتورز کادیلاکه یا فورد که لینکلنه در حالیکه شورلت یه محصوله معمولیه مثل تویوتا تو ژاپن… کادیلاک شورولته لوکس شدست.. در زمان قدیم پونتیاک بود هرکس میخواست کامارو لوکس بخره ترنس ام میخرید که متاسفانه دیگه تولید نمیشه.. به این دلیلم از پلاستیکه خشک استفاده میکنن که با اون طراحی زیبا با اون موتور حجیم قیمته بسیار مناسبی دارن هم کوروت هم کامارو ضمنا نمونه های سفارشی هم هست که با بهترین مواد تولید میشن که قیمتشون بابالاتره و میتونی سفارش بدی به جی ام

  7. 1725CC

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (102 ديدگاه)

    خیلی سپاس دوست عزیزم
    خدمتتان عرض کنم که خودروسازی BMW متعلق به کشور بزرگ آلمان میباشد
    شاید فکر بکنی که مثلا” چون هیوندای و کیا بعضی محصولاتش در ایران مونتاژ میشه مال ایرانه
    در مورد کامارو این را بگم که همیشه یک موتور که بازدهیش بالا باشه نوع قویش رو در شورولت کامارو بعد موتوری با همون حجم در کادیلاک نوع لوکس و اکثرا” کوپهو موتور دیگر با همون حجم ولی کد ضعیفتر در بیوک و دیگر محصولات استفاده میشه
    آلمان بدون اغراق و گزافه گویی هنوزم که هنوزه در تمام محصولات صنعتی اش از آمریکا برتر بوده و خواهد بود تنها در نیروی هوایی ضعیفه بنا به شکست در جنگ جهانی دوم

  8. 1725CC

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (102 ديدگاه)

    آمریکا اگه میتونست BMW اصل آلمان رو درست میکرد هفتاد بار کلاهش رو به هوا پرتاب میکرد از خوشی
    موتور های تولیدی به چند صورت است که در هیچ جا توضیح داده نشده است
    موتور که دور مجازش پایینتر مثلا” 5500RPM اون موتور را در مدل پیکاپ و سدان استفاده میشه
    موتوری که دور مجازش را بالاتر رسانده اند مثلا” 7500RPM اون موتور که شبیه اولی است با این تفاوت که کیفیت و راندمان قدرتیش رو بالا بردن برای مدل کوپه استفاده میشه
    گاهی همان موتور را کیفیتش و ضریب گرمایی و اصطکاکش رو جوری درست میکنند تا دور 20000RPM میرسانند که همین موتور را نه در مدل سدان و وانت پیکاپ و نه در کوپه استفاده میشه بلکه در ماشین مسابقه ای فرمولاوان و …..

  9. 1725CC

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (102 ديدگاه)

    BMW از کی تا حالا آمریکایی بوده ؟!!!!!
    BMW ساخت آلمان بزرگ است

  10. 1725CC

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (102 ديدگاه)

    نمیدانم چرا بعضیها آمریکا را اینقدر گنده میبینند به جون خودم اینطورم نیست
    خودروسازی اوپل OPEL متعلق به آلمان است بروید و تحقیق کنید در اینترنت بنویسید OPEL WIKIPEDIA
    به جان خودم AUDI متعلق به آلمان است
    به پیر و پیغمبر BMW متعلق به آلمان است
    به جان خودم بنز متعلق به آلمان است
    به پیر و پیغمبر فولکس واگن هم متعلق به آلمان است
    اکنون سال 1395 خورشیدی است نکنه در آینده این شرکتها رو بفروشند و حرفم خدای ناکرده درست در نیاید

    1. پرهام

      ۱ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (741 ديدگاه)

      عزیزم
      اوپل و زیر مجموعه اش ک واکسهال باشه
      تحت تملک جنرال موتورز است
      جنرال موتور هم ماله آمریکاس
      و در ضمن
      تو کارنامه این شرکت
      سال 1931 تا 2007
      78 سال بزرگ ترین خودرو ساز دنیا بودن موجوده
      ب استثنا تمام افتخارات دیگه اش
      حالا بگو بزرگش نکن!

  11. Shahin us cars

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (116 ديدگاه)

    کی گفته بی ام دبلیو امریکاییه!!!! من تو کامنتا نمیبینم!!

  12. 1725CC

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (102 ديدگاه)

    از آنجایی که موتور ماشین را طراحی میکنند در موردش میگویند این موتور در کد فلان با این حجم موتور دارای اینقدر اسب بخار و گشتاوره در فلان دور موتور ولی همین نوع موتور با همین حجم موتور با کدی دیگر با اصلاحاتی یا بهینه شده و یا چند نوع از موتور قبلی درست میکنند ولی اعداد و ارقامش از لحاظ توان و نیروی گشتاور تولیدی با اولین موتور هم حجم خودش فرق داره …
    بیشتر اوقات ما شاهد این قضیه میباشیم که موتور های تولیدی که از نظر اعدادشان باهم متفاوته موتوری که توان تولیدیش کمتره در ماشینی که وزنش سنگینتر از نوع خودش استفاده میشود مثلا موتوری که بازده توانش کمتره در نوع سدان و وانت استفاده میشه و موتور قویتر در نوع کوپه مورد استفاده میباشد مثلا یک اتوموبیل که میخواهد تولید بشه به اشکال متفاوته مثلا سدان وانت و کوپه ووو مثلا” اولین موتور پیشنهادی برای فلان ماشین
    مثلا 4 سیلندرحجمش تقریبا” 2000سی سی و توانش مثلا 125 اسب بخار در دور 5500 تولید میکنه و گشتاورش مثلا” 180 نیوتن متر در دور 3800 دور در دقیقه باشد و کدش مثلا” AA1A باشد و قطر و کورس پیستونش 86×86 mm باشد در نوع سدان و چهار درب استفاده میکنند و موتوری دیگر که تقریبا از لحاظ فنی مشابه موتور قبلیست ولی از لحاظ تولید توان و گشتاور کمی متفاوت تر بنا به دلایلی که خارج از حوصله خوانندگان محترم است این بار با کد مثلا” AA1B میباشد قطر و کورسش همان 86×86 mm 4 سیلندر و حجمش تقریبا” 2000cc بوده ولی توان تولیدیش 145 اسب بخار در دور 7000 و گشتاور و نیروی تولیدیش 200 نیوتن متر در دور 4500 دور در دقیق باشه خوب این موتور را در نوع کوپه استفاده میکنند و هرگز در نوع وانت استفاده نمیکنند مگر موتور بهینه تر بشود و کد دیگر برایش بگزارند و آنوقت اونو برای کوپه و نوعی که قدرتش کمتر باشد در وانت و suv و سدان استفاده میشود
    اینها در مورد ماشین سنگین هم استفاده میشود
    مثلا” ولوو FH12 در سال های نخستین تولیدی موتور نوع 420 اسب بخاریش در ده چرخ و نوع 460 اسب بخاریش در نوع شش چرخ کوچک استفاده میشد این در بنز هم صادق میباشد موتور ضعیفتر در کمپرسی و اتوبوس و نوع قویتر در کشنده شش چرخ
    در مورد شورولت کامارو این را بگم موتور قویتر را به کامارو اختصاص میدهند و موتوری با کد برابر یا کدی دیگر و کم توان تر را در کادیلاک و از اون کم توانتر را در بیوک و غیره استفاده میکنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا