شایعات جدید نشان میدهند شورولت کوروت C8 2020 مجهز به پکیج Z51 یک دور پیست مشهور نوربرگ رینگ را در ۷ دقیقه و ۲۸.۳۰ ثانیه طی کرده است. این اطلاعات را ماسل کارز اند تراکس بدون ذکر منبعی برای خبر خود منتشر کرده است.
وقتی که رسانهها با مدیر این مجله تماس گرفتهاند او گفته است مجلهی یاد شده در انتشار اخبار کوروت جدید جلودار بوده و البته برای کسب اطلاعات بیشتر باید با خود خبرنگاری که این خبر را منتشر کرده صحبت نمود. البته رسانهها با خود شورولت نیز تماس گرفتهاند تا درباره چند و چون این خبر اطلاعاتی کسب کنند ولی فعلاً خبری منتشر نشده است.
مهندسان شورولت چند باری با کوروت جدید در جهنم سبز ظاهر شدهاند و این کار جای تعجبی نداشته است. این شرکت قبلاً اذعان داشته برنامههایی برای حضور در پیستهای نوربرگ رینگ و ویرجینیا دارد.
برای یادآوری بد نیست بدانید سریعترین کوروت در نوربرگ رینگ مدل ZR1 2012 است که رکورد رسمی ۷ دقیقه و ۱۹.۶۳ ثانیهای را ثبت نموده است. البته یکی از مهندسان کوروت قبلاً ادعا کرده کوروت ZR1 2019 رکورد ۷ دقیقه و ۰۴ ثانیهای را در این پیست برجای گذاشته و اما شورولت هرگز بهصورت رسمی بیانیهای دراینباره منتشر نکرده است. دیگر شورولت سریع در جهنم سبز مدل کامارو ZL1 1LE 2018 با زمان ۷ دقیقه و ۱۶.۰۴ ثانیه بوده است.
یکی دیگر از خودروهایی که رکورد مشابهی دارد ب ام و M4 GTS میباشد که توانسته یک دور این پیست را در ۷ دقیقه و ۲۷.۸۸ ثانیه طی کند.
به خاطر اینکه میدانیم نسخههای قویتری از نسل جدید کوروت در راه هستند بنابراین رکورد ۷ دقیقه و ۲۸.۳۰ ثانیه میتواند نقطه آغاز خوبی برای توسعه محصولات جدید شورولت باشد. شایعاتی درباره استفاده مدل ZR1 جدید از پیشرانه ۸ سیلندر توئین توربو به گوش رسیده است. همچنین گفته میشود این خودرو از سیستم هیبریدی سود خواهد برد. ظاهراً این نیروگاه حداقل قدرت ۹۰۰ اسب بخاری داشته و چنین محصولی قطعاً در نوربرگ رینگ عملکرد بهتری خواهد داشت.
Khosrow
۱ دی ۱۳۹۸فقط رخ بیمر ..
کریم
۱ دی ۱۳۹۸این رکورد چیزی از ارزش های کوروت کم نمی کنه.
کوروت بر خلاف سایر سوپراسپرت ساز ها برای اثبات خودش نیاز به رکوردگیری نداره
Alireza
۱ دی ۱۳۹۸چرا باید از ارزش هاش کم کنه؟ واسه ی اسپورت رکورد عالی و فضایی هست و با بیمر m4gts که مختص پیسته یکی شده
مانی
۲ دی ۱۳۹۸فراری برای اثبات خودش نیاز به رکورد پیست داره اما کروت نه؟
MOHAMMAD.DEMON
۱ دی ۱۳۹۸اون روز میبینم تو همین پیست zr1 رکورد 6.۴۰ الی 6.۴۵ بزنه
Elmiraj
۱ دی ۱۳۹۸خوبه اما عالی نیست…؟!؟!
.
این خبرو سه روز قبل motor1 گذاشت ولی شورولت هنوز واکنشی نداشته و تایید یا ردش نکردن .
من بین ۷:۱۵ و ۷:۲۰ را انتظار دارم و مطمئنم که میتونه بزنه….
مانی
۲ دی ۱۳۹۸کوروت یه بال عقب بزرگ نصب کنه و مشکل
کم فرمونیش رو حل کنه میتونه خیلی بهتر باشه
بر عکس پورشه که فرمونه عالی داره و حتی خیلی کم بیشفرمونی داره
که رانندههای حرفی حال کنن کوروت یکمی کم فرمونی داره
البته باعث میشه رام تر باشه و رنندگان عادی بهتر کنترلش کنن
کوروت باید تو مدل هائی که پکیج مخصوص پیست دارن مشکل رو حل کنه
JDM
۱ دی ۱۳۹۸کمپانی بیاد تست کنه خیلی سریع تر میزنه
MAHDI
۱ دی ۱۳۹۸مجله ROAD & TRACK در رقابت انتخاب خودروهای پرفومنس سال 2020که اگه یادتون باشه پدال مطلب شروع این رقابت هارو گذاشت که در پاین یک خودروی پرفومنس برای سال 2020 انتخاب میشه اما رده بندی دیگه ای هم داره برای شناخت خودروهای پرفومنس برتر و البته زمان گیری این خودروها در پیست این مجله آمریکایی !!!!
رده بندی انتخای خودروهای برتر!!!!
جایگاه 11 :: پورشه 911 کررا S
جایگاه 10 :: لامبورگینی هوراکان اوو
جایگاه 9:: تویوتا سوپرا
جایگاه 8:: هیوندای ولوسترN
جایگاه 7:: مزدا MX5
جایگاه 6:: لکسوس RCF ترک ادیشن
جایگاه 5:: مکلارن 600 LT
جایگاه 4:: لوتوس اوورا GT
جایگاه 3::نیسان GTR نیسمو
جایگاه 2 :: ب ام و M2 کامپتیشن
جایگاه 1:: شورولت کوروت C8
رقابت LAP TIME خودروها در پیست!!!!
1::لامبورگینی هوراکان اوو تایم// 1:20.00
2::مکلارن 600 LT تایم // 1:20.42
3::شورولت کوروت C8 تایم // 1:22.83
4::پورشه 911 کررا S تایم // 1:23.08
5:: نیسان GTR نیسمو تایم// 1:23.80
6:: لوتوس اوورا GT تایم // 1:25.35
7::ب ام و M2کامپتیشن تایم// 1:26.91
8::لکسوسRCF ترک ادیشن // 1:27.56
9::تویوتا سوپرا تایم // 1:28.93
10::هیوندا ولستر N تایم // 1:31.44
11::مزدا میاتا RF تایم // 1:34.64
(( در پایان انتخاب خودروی سال road & track برای سال 2020 هیوندای ولستر N بوده برای رانندگان))
kf
۱ دی ۱۳۹۸سلام
اقا مهدی دلیل دیس لایک خوردنت چیه ؟؟؟؟
هر چی تایپ میکنی چند نفر هستن بی دلیل دیس لایک میکنن
MOHAMMAD.DEMON
۱ دی ۱۳۹۸مشخصه چون اون تعداد اصلا نمیخونن
چون مشخصه جهت کامنت هاشون
:::فرشاد:::
۲ دی ۱۳۹۸مهدی یه مدت طولانی زیر هر پست مرتبط و غیرمرتبط، به طرفداری از بامو، کامنتهای بعضا افراطی میذاشت؛ همین باعث شد دید یه سری دوستان بد شه تا جایی که حالا اگه حرف درستیم بزنه، چشم بسته بهش دیسلایک میدن.
سامی
۲ دی ۱۳۹۸واقعن لذت بخش کار میکنه این کاربر.خیلی از اطلاعات سایت توسط ایشون به مخاطب عرضه میشه.تشکر فراوان.حیف جوون های ایرانی که با به طرز بدی دارن سوخت میشن