کالاوی با معرفی مدل سیگنیچر ادیشن از شورولت سیلورادو نشان داده که استاد تیونینگ چنین محصولاتی است. ماحصل تغییرات رخ داده در این خودروی پرفروش کاهش یک ثانیهای شتاب آن بوده است.
پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری تنفس طبیعی جنرال موتورز که در حالت استاندارد قدرت ۴۲۰ اسبی دارد با اضافه شدن سوپرشارژر TVS R650 و اینترکولر خروجی ۶۰۲ اسبی را ارائه میکند و گشتاور نیز با بهبود مناسب به ۷۵۹ نیوتون متر رسیده است. از دیگر تغییرات این خودرو میتوان به سیستم ورود هوای پرفشار، اگزوز جدید و برنامه ویژه کالاوی برای ECU اشاره کرد.
این قدرت اضافه باعث شده شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت سیلورادو سیگنیچر ادیشن از ۵.۴ به ۴.۳ ثانیه برسد که هفتدهم ثانیه سریعتر از کامارو ۶ سیلندر استوک میباشد. این خودرو همچنین مسافت ۴۰۰ متر را در ۱۲.۵ ثانیه طی میکند که نسبت به زمان ۱۳.۹ ثانیهای مدل استاندارد بهبود محسوسی را نشان میدهد.
کالاوی دو کابین بر پایه مدلهای تریل باس، RST، LTZ و های کانتری از سیلورادو بنا شده، مدلهایی که دارای سیستم چهار چرخ محرک و پیشرانه ۶.۲ لیتری هستند.
اما تغییرات این خودرو فقط در محفظه پیشرانه محدود نشده بلکه در زمینه طراحی نیز بهبودهایی وجود دارد که شامل پوشش کربنی پیشرانه و جلوپنجره، عناصر آلومینیومی روی رکابها، پوشش آلکانترای فرمان و رینگهای ۲۰ یا ۲۲ اینچی ویژه میباشد.
شما همچنین کلیدهای ویژه کالاوی، پلاک نصب شده روی داشبورد و پلاکی دیگر در زیر کاپوت را دریافت خواهید کرد.
این سیلورادو البته تفاوتهای زیادی با آلفارومئوها، باموها و کوروت های تیون شده توسط کالاوی در دهه ۷۰ و ۸۰ میلادی دارد اما به احتمال زیاد اکثر آنها را در مسابقه شتاب شکست خواهد داد.
Hamid
۱۹ اسفند ۱۳۹۹مثل اینکه کاربرد وانت ها کاملا متفاوت شده!
ali (chevy nova)
۱۹ اسفند ۱۳۹۹وانتها امریکایی از قدیم هم خاصیت اسپرت بودن داشتن
نمونش شورولت الکامینو و رانچرو که با انجین های تمام الومینیومی با بیش از 400 اسب قدرت تولید میشدن
akrh78
۱۹ اسفند ۱۳۹۹GMC Syclone ??
با فراریای اون زمان کل مینداخت ?
MahyarMAR
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ولی بیشتر باید رو نیوتون کار میکردن
ehsan fa
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ترمز چی؟ 1 ثانیه افزایش شتاب خیلی زیاده ترمزش رو دست نزدن یعنی.
سوال دومم اینه چرا با وانت بخوای مسابقه بدی اصلا
ali (chevy nova)
۱۹ اسفند ۱۳۹۹وانتها هم مثل بقیه کلاسهای خودرو پتانسیل اسپرتی بودن و سرعت رو داشتن و دارن
در مورد جمس تایفون دهه هستاد بخونید که چه سوپر اسپرتی بوده با اونکه یه وانت بود
akrh78
۱۹ اسفند ۱۳۹۹تایفون suv بود
پیکاپش اسمش سایکلون بود
Angus_812
۱۹ اسفند ۱۳۹۹مشکل ایرانیا همینه
فقط به فکره مسابقه و کل انداختنن
مگه کسی که بوگاتی و کوینگ زگ داره میخواد کورس بزاره و مسابقه بده و یا رکورد سرعت بزنه
طرف برا دل خودش میخره که یه جا حال کرد با وانتش تخته گاز بره
sinac63
۱۹ اسفند ۱۳۹۹شتاب رفته بالا حالا نمیخوان مسابقه بدن که این افزایش شتاب نتیجه افزایش قدرت و بهبود عملکرده در نسخه ۴ چرخ متحرک بسیار کابرد خودشو میتونه نشون بده
Ali_x76
۱۹ اسفند ۱۳۹۹کسی که میخواد کاروان یا تریلر بکشه، یا حتی بره آفرود
جایی که قبلا باید با دنده ۱ میرفت، الان میتونه با دنده ۲ بره.
ali (chevy nova)
۱۹ اسفند ۱۳۹۹همکاری شورولت و کالاوی همیشه موفق بود
کالاوی قبلا روی کوروت کار کرده بود و محصولات خوبی عرضه کرده بود
قطعا این محصول هم موفق خواهد بود
SRT
۱۹ اسفند ۱۳۹۹درگ این با تیرکس میتونه جذاب باشه.
Benz309 1974
۱۹ اسفند ۱۳۹۹منتظر ماموت ۶ چرخم
امین
۱۹ اسفند ۱۳۹۹وقتی بیکاری به اوج برسه چنین چیزایی تولید میشن عزیزان دل برای کاربرد یه مزدا دوکابین برای کار کافیه برای یه مهندس نهایتا یه کاپرا اینا فقط نمادن از روی بیکاری ساخته میشن و هیچ کاربردی در دنیای واقعی حداقل بسیار کم ندارن دیگه جوامع و مردم اونقدرر علاف شدن کع ریختن تو این کار ها اینا فقط یه مشت ماشین بی خاصیت با قدرت هستن دنیا هیچ نیازی به اینا نداره فقط هدر دادن منابع زمین هست کی با این بار میبره؟چند درصد خریدار ها واقعا باربرن یا به دردشون میخورع؟ نزدیک به صفر نزدیک
بیکاری همین دیگه موندن چی درست کنن
آدم حالش از این همه پیشرفت بیجا به هم میخوره
تنها کاری که پیش میره اختلاف طبقاتی گرانی نابرابری و هزار تا مرض اجتماعیه دیگس کاربرد ۰
Benz309 1974
۱۹ اسفند ۱۳۹۹اینجوری باشه گاری هم برا بار بردن بهتره اونا کاربرد زندگیشون اینه از وانتای دو کابین استفاده کنن ولی ما به تک کابین و کامیونت ها بیشتر عادت داریم.
امین
۱۹ اسفند ۱۳۹۹باربر اصلا این همه قدرت میخواد چیکار؟?
باربر پول خریدشو داشت باربر نبود که?
کاربردی بودن برای همه اقشار جامعه با نصف نصف این قدرت و نصف نصف این قیمت کاملا ممکن و کاربردیه
اینجور وانت ها واقعا از روی بیکاری ساخته میشن بیکاری(نمیدونن چطور پز بدن دیگه)
REVO
۱۹ اسفند ۱۳۹۹شما بجای نظریه پردازی از اونی ک نیسان جونیور داره تا اونی ک هایلوکس یا اونی ک f150 داره بپرس شتاب بیشتر بکارت میاد؟
مام میگیم اره شتاب بیشتر خیلی ب کارمون میاد.
شمام بگو چشم.
taha malek
۲۷ اسفند ۱۳۹۹اخه الان با این حرفت هایلوکسو با f150 یکی کردی:0
زیزیگولو
۱۹ اسفند ۱۳۹۹این یه واقعیت و حقیقته که غولای خودروسازی آمریکایی باعث شدن که الآن همه دنیا این کشورو بعنوان زادگاه اصلی پیکاپای جهان بشناسن چون کمپانیای خودروسازی این کشور بـه شکل تخصصی نه فقط واسه فتح بازارای هدف و بخاطر قدرتنمایی در برابر بقیه کمپانیای خودروسازی جهان اقدام بـه طراحیو توسعه پیکاپای جدید میکنن …… پیکاپای آمریکایی همشون محشرن??
Gatsby
۱۹ اسفند ۱۳۹۹فک کن با تاپ اسپید بیاد بزنه بهت
NAVID۰۰۹۸
۱۹ اسفند ۱۳۹۹سیلورادو از قدیم قدیمش هم باابهت و زیبا بوده .
چه هیبتی داره این خودروی کارآمد امریکایی !
Avan
۱۹ اسفند ۱۳۹۹عجب هیولایی هست،آخر هیبته.یادمه بچه بودم رفته بودیم نمایشگاه اسلحه یه توپ خودکششی فکر کنم ساخت اسراییل هم بود،همین جور که می دیدیش وحشت می کردی.این ماشین هم همیچین حسی داره
مهدی
۱۹ اسفند ۱۳۹۹وووووووووااااااااااااااتتتتتتتتتتتتتتتتتت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این چیه دیگه !!!
Amir
۱۹ اسفند ۱۳۹۹چیزی است که می توان در سیلندرهای موتور آن پرایدی را جاسازی کرد
در وصف عظمتش همینو تونستم بگم ?
Amir
۱۹ اسفند ۱۳۹۹چیزی است که می توان در سیلندرهای موتور آن پرایدی را جاسازی کرد
در وصف عظمتش همینو تونستم بگم ?
سرزمین آفتاب
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ابهت
گنگ