شورولت از معروفترین وانت خود یعنی سیلورادو در رده “های-کانتری” یا سرزمینهای بلند، رونمایی کرد. وانت غول پیکری که در پاییز امسال روانه بازار خواهد شد.
شورولت سیلورادو با ضربه گیرهای جدید و همرنگ بدنه در جلو و عقب، جلوپنجره کرومی با میله های افقی، قطعات و تزئینات کرومی متعدد در اطراف بدنه، آیینه ها، و دستگیره های درب ها و همچنین رینگهای ۲۰ اینچی براق کرومی قرار گرفته بر تایرهای چهار فصل ۲۷۵/۵۵، کاملاً چهره ای کلاسیک و آشنا دارد. در داخل کابین هم ترکیب تودروزی با استفاده از چرم قهوه ای، سیستم کمک پارک با سنسورهای جلو و عقب (که برای چنین خودروی درشت اندامی کاملاً ضروری به نظر می رسد)، سیستم MYLink همراه با صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی، سیستم صوتی Bose، صندلیهای گرم و سر شونده الکتریکی که با چرم سوراخدار پوشش داده شده اند و آرم High Country روی پشت سری ها را می توان از تفاوتهای این سیلورادو نسبت به مدلهای پایه دانست. سیلورادوی های کانتری بصورت استاندارد از یک موتور ۸ سیلندر ۵.۳ لیتری با مصرف سوخت ۱۰.۲ لیتر استفاده می کند. این در حالیست که گاوچرانهای آمریکایی حتی می توانند یک موتور هشت سیلندر بزرگتر ۶.۲ لیتری را برای آن انتخاب کنند. هر دو موتور از سیستم های مدیریت فعال سوخت و غیر فعال کردن سیلندرهای اضافی و زمانبندی متغیر سوپاپها برای بهینه سازی مصرف سوخت بهره می برند.۳۱ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
مسی
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲اونا *سیلورادو* دارن … ما هم *باردو* داریم
slr722
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲عجب طراحی مردی داره این ماشین…
ابهت ابهت ابهت در کنار ابهت…
john
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲وایسید بینم این عکس اولی واسه هیپنوتیزمه؟؟؟ یه بار دیگه چراغای جلو رو نگاه کنید!!!!عکس یه نمه دستکاری شده.
طراحی مردونه که اصلا خاصیت شورلته! به جز کوروت که نشونه ای از مردونگی نداره.درست عکس کامارو!
meysam
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲هه هه !!
هنوز وانت پراید ندیدن تا خط تولید وانت شونو تخته کنن!
سروش
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲میشه یه مقایسه بین این خودرو ها که گفتین انجام بدین ( فورد F-150 و تویوتا توندرا، دوج رم و GMC Sierra )
علی
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲لطفا یک مقایسه هم بین این وانت با سایپا 151 ،نیسان زامیاد و وانت پیکان داشته باشید تا بدونیم توی این بازار پررونق و پر از تنوع کدوم رو انتخاب کنیم!!!!
سالار
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲رونی کلمن اگه ماشین بود شبیه همچین چیزی میشد :دی
mahsa
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲امریکا تو ماشینای سنگین و شاسی بلند و وانت حرف اولو میزنه
شروين
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲امریکا تو همه چیز حرف اوله… سوپر اسپرت هاش مثل کروت و وایپر و ماسل هاش مثل چلنجر و کامارو. و…
سايه سفيد
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲بچه ها حواستون به مصرفش بود
موتور هشت سیلندر
مصرف 10
اینا تو چه بهشت خود ساخته ای هستن
ما تو چه جهنم خود ساخته ای هستیم
VAHID JINPACHI
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲اصلا این خودرو در برابر کارا هیچ حرفی برای گفتن نداره .
سایپا نا مطمئن.
محمد.............
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲آقاااااااااااااا توجه کردییییییییین
این وانتای داخلی چقد اسمشون هم خنده داره(باردو-کارا)
هههههههههههههه
یه لحظه توجه کردم ترکیدم
از سیلورادو میشه به عنوان تریلر واسه جابجا کردن 20 تا باردو استفاده کرد
taha
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲واقعا” جالبه که یه آپشن داره اونم تنظیم پدال هاس!! اون وقت 206 اتومات انقدر پدال ترمزش بالاس که اگه صندلی رو بدی عقب دستت به فرمون نمیرسه. بدی جلو هم پات میخوره تو فرمون.
تازه این 206 مونه. دیگه باردو و کارا رو که دوستان گفتن :دی
mahsa
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲نه شروین خان تو اونایی که گفتی امریکا اول نیست بلکه ایتالیا و آلمان اولن
volek
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲راست میگه واللا..شروین پس شرکتای ایتالیایی و آلمانی این وسط هویجن؟؟!!!!! بعضیا عجیب عشق آمریکا دارن کلا!!!!
نکته ی دیگه این که ایول!! بین دخترای ایرونی هم یکی پیدا شد که عشق ماشین باشه.یه نفر پیدا شد که اعلام کنه زنا هم از ماشین سردر میارن.من نمیدونم چرا تعداد زنا تو پدال اینقدر کمه!
بابا راجع به پورشه که میتونین نظر بدین یا نه؟
hamed
۷ خرداد ۱۳۹۲شما اگه قیمت سوپر اسپرت های اروپایی رو با امریکایی مقایسه کنی می بینی قیمت امریکایی ها گاهی تا یک دهم اروپایی ها هم میرسه.
یعنی ماشین مفت.
پس امریکا حرف اول رو میزنه.
دلامونته
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۲من عاشق پیکاپ های سنگین مخصوصا آمریکایی هستم ، توی جزیره کیش یه تویوتا توندرا V8 مشکی و یه سیلورادوی مشکی است که چرخهای عقبش هم هر کدام جفت هستند ، سیلورادو واقعا عظمت داره نسبت به تویوتا ، اگزوزش به اندازه اگزوز اتوبوس های volvo بود ، واقعا خفن بود
شروین
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ولک و مهسا جان، ماشینای آلمانی و ایتالیایی فقط ادعاشون زیاده. لامبورگینی که جلو کروت کم میاره و هر صد کیلومتر 30 تا میسوزونه و موتورش هم جز بی دوام ترین هاست. بنز و بی ام هم فقط تو ایران بین ایرانیا بزرگن اگه نه عددی نیستن…
من رو امریکا متعصب نیستم اما کشوریه که 100 سال از اروپا جلو تره. رو نمی کنه که رقابت وجود داشته باشه. اون موقع که آلمان و ایتالیا فرغون می ساختن امریکا ماشین دنده اتومات می ساخت…
دلامونته
۵ خرداد ۱۳۹۲من ماشینای آمریکایی را دوست دارم و مخصوصا روی کادیلاک تعصب دارم،( اسم دلامونته را هم که انتخاب کردم به این دلیله که پدربزرگ موسس کمپانی کادیلاک اسمش بوده : آنتونی دلامونته کادیلاک ) ماشینای آمریکایی خوب هستند ولی از حقیقت هم نمیشه فرار کرد که تمایل بیشتر مردم دنیا به سمت ماشینای جمع و جور و سوپر اسپرتهایی با طراحی آلمان و ایتالیا است ، و در ذهن خود برای اونا (لامبو-فراری-پورشه و …) ارزش بیشتری قائل هستند، و آمریکا به خاطر ذائقه مردش و سنت خودروسازیش به سختی به این مساله می پردازه، ضمنا کوروت در مسیر مستقیم عالی عمل میکنه ولی در مسیرهای مارپیج به دلیل شتاب جانبی کمتر کم میاره از پورشه و لامبو، بنز و بی ام و هم غولهای ماشین سازی دنیا هستند و دائما از لحاظ اعتبار برند ، رتبه هایی بین اول تا پنجم را میارن
hamed
۷ خرداد ۱۳۹۲در این بین نباید از هندلینگ جذاب و خوب امریکایی ها قافل شد که براحتی باعث غلبه بر نیروی g جانبی در پیچ میشه …
کیوان
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ماشین فقط
امریکایی قدرت شتاب زیبا جذاب خشن اقا end ماشین
شروین
۷ خرداد ۱۳۹۲دالامونته جان… قبول دارم که ذائقه مردم زیاد با ماشین امریکایی خوش نمیاد، اما این به این معنی نیست که پورشه و … از اونا بهترن. بعدش هم اتفاقا کروت و وایپر تو جاده ی مستقیم شاید از لامبو و امثالش کم بیارن چون مثل اونا تا خرخره تیون شده نمیان از کارخونه بیرون، اما تو جاده های مار پیچ حرف اولن چون هم گشتاورشون وحشتناک بالاست و هم شتاب جانبیشون که بالاتر از 1 هست. که هیچکدوم اون غولهای مد نظر شما نه اون شتاب جانبی رو دارن نه خیلی چیزای دیگه…
من بی احترامی نمی کنم به نظر هیچ کس، اما تکنولوژی ماشینای امریکایی خیلی بالا تر از بقیه است و حتی هنوز کاملا رو نمایی نشده به خاطر وجود داشتن رقابت…
ذلامونته
۹ خرداد ۱۳۹۲سلام شروین جان،با اینکه خودم عشق ماشین آمریکایی هستم ، قبول دارم شورلت کوروت c6 و c7 استینگری و دوج وایپر 2013 روی مساله پایداریشون خیلی کار شده ، اما اگه دقت کنی محصولات سالهای قبل مثل دوج وایپر هنسی با 1000 اسب قدرت فقط لاستیک دود میکنند انگار که برای مسابقات درگ ساخته شده اند و به خاطر داشتن گشتاور بالا و دیفرانسیل عقب بودن سر پیچها تعادل فراری و پورشه را ندارند ( البته منحرف شدن قسمت عقب برای خیلی از افراد خوشاینده ) ،و آیا به نظر شما پورشه 911 turbo s حریف کوروت و وایپر نمیشه ؟ (911 با حجم 3.8 و وایپر با حجم 8.4)
به نظر من :
سوپر اسپرت آمریکایی=حجم بالای موتور،گشتاور بالا،ناپایداری،قیمت پایین
سوپر اسپرت اروپایی=جمع و جور،پایدار، عامه پسندتر، طراحی داخلی و بدنه زیباتر و با کیفیت تر
پویا
۹ خرداد ۱۳۹۲سلام من gmc رو که وانت هستش روندم لامسب تو پیچ ها از جنسیس هم راحت تره …
عین وانت باردو…
شروین
۱۰ خرداد ۱۳۹۲نه که حریف نمیشه. اون نا پایداری که شما میگه مال راننده اییه که بلد نیست با ماشین امریکایی راننگی کنه و به خاطر گشتاور بالا و نبودن جینگولک بازی هایی مثل کنترل پایداری. اگه نه دست راننده حرفه ایی باشه اچه رو کاغذ که شتاب جانبی بالا تر از 1g باشه
و چه تو پیستی که همه روش ادعا دارن یعنی نوربرگ رینگ پورشه و امثالش حرفی جلو کروت و وایپر ندارن. وایپر 7.12 زده. پورشه هم هر وقت زد قبول.
شروین
۱۰ خرداد ۱۳۹۲کروت هم که 7.22 زده اما پورشه 911 اس 7.30 زده. بعدم اگه 3.8 ا به جاش 2 تا توربو داره اما وایپر تنفس طبیعیه. بعدم اگه به حجم پایین باشه دوج دارت با 2000cc تو 1.9 ثانیه صفر تا صد رو زده. یعنی از بوگاتی هم سریعتر. پس اون جوریشم شدنیه برا ماشین امریکایی.
امیرعلی
۵ اردیبهشت ۱۳۹۳دوستان سلام: من تو منطقه آزاد ارس دارم کارخانه احداث میکنم تموم مدلهای آمریکایی هم اینجا موجودهستش ، به نظر شما برای تردد روزانه و زیرپا کدوم یک از این وانت ها بهتره ؟ البته منظورم بار کشی نیستش ، بیشتر برای تردد توی جاده ورفت آمد روزانه مد نظرم هست .
dariush
۱ خرداد ۱۳۹۴ماشین فقط امریکایی و اینم بگم که فورد رپتور خیلی خفن تر و قوی تره
پرهام1
۲۷ خرداد ۱۳۹۴تو اهواز تا دلتون بخواد از این غولها هس جی اس ام فورد سیلورادو کامارو زد ال 1 موستانگ و ……..
mohamad.poormand2019@yahoo.com
۱۴ آذر ۱۳۹۴به امید خدا وند بزرگ کشور آمریکا هرچه زودتر دست از شرارت وکشتار مردم جهان به عناوین مختلف بردارد وازکشور جمهوری اسلامی معذرت خواهی کند ماهم ملت شریف ایران دوست داریم از این صنعت مدرن ودیگر تکنو لوژی های مدرن که باعث پیشرفت کشور ما شود استفاده کنیم طبق گفته مقام معظم رهبری زندگی خوب وسالم برازنده هر ایرانی است
صابران
۱۸ مرداد ۱۳۹۵درود بر پورمند عزیز. حرفت حسابه داداش گلم