چه چیزی باعث میشود یک پیکاپ آفرود جذاب و کاردرست تولید شود؟ برای شورولت، شرکت در مسابقات راهحل اصلی بوده و این شرکت نسخه پیشتولیدی سیلورادو ZR2 2022 را روانه مسابقات کرده تا نسخه نهایی این خودرو کاملاً قدرتمند ظاهر شود. شورولت میگوید پروتوتایپ سیلورادو ZR2 بهصورت موفقیتآمیز در ۱۰ مسابقه آفرود سخت و خشن شرکت داشته که از جمله این مسابقات میتوان به مسیر وگاس به رینو در صحرا اشاره کرد. این روند توسعه منحصربهفرد دقیقاً همان چیزی است که باعث میشود موتور اسپورت گزینهای جذاب برای مشتریان باشد.
موتور اسپورت در ابتدا به عنوان راهی برای فروش خودروها مطرح بود و خودروسازان با این حربه نشان میدادند که چه خودروی خوبی تولید کردهاند. این موضوع به ویژه درباره مسابقات ۲۴ ساعته لمانز صدق میکند که برای نمایش قابلیتهای اطمینان یک خودرو طراحی شده است. برخی موارد نیز وجود دارند که تأثیر مستقیم مسابقات روی خودروهای تولیدی را نشان میدهند اما اکثر خودروها و پیکاپ های مسابقهای امروزی ویژگیهای خاص خود را دارند. بهجز برخی خودروهای خاصی که برای هماهنگی با قوانین مسابقات تولید میشوند، ارتباط زیادی بین خودروهای جادهای و مسابقهای وجود ندارد.
به همین دلیل است که سیلورادو ZR2 2022 خودروی هیجانانگیزی محسوب میشود. سازنده این پیکاپ سرسخت میگوید: “فلسفه موتور اسپورت ما فروش آنچه که با آن مسابقه میدهید و مسابقه دادن با آنچه میفروشید است. رقابت در مسابقات آفرود باعث میشود پیکاپ ها و قطعات پرفورمنس محصولاتمان سطح بالایی از استرس را تحمل کنند، چیزی که اکثر پیکاپ ها هرگز در معرض آن قرار نمیگیرند.” این روند توسعه سخت و طاقتفرسا باعث شده سیلورادو ZR2 خودرویی خشنتر و تواناتر باشد و مشتریان نیز میتوانند این موضوع را حس کنند.
شورولت میگوید:
ارتباط زیادی بین پیکاپ تولیدی و نسخه مسابقهای وجود دارد زیرا اکثر قطعات شاسی و قوای محرکه از جمله فریم نردبانی، پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری ۴۲۰ اسبی، گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک، جعبه انتقال، دیفرانسیلهای جلو و عقب و… بهصورت مشترک در دو خودرو بکار رفتهاند.
به این ترتیب شما با انتخاب شورولت سیلورادو ZR2 تنها یک پیکاپ ساده نخریدهاید بلکه خودرویی را انتخاب کردهاید که مثل مدلی مسابقهای است.
میثم
۶ مهر ۱۴۰۰توندرا باید با همچین غولهایی رقابت کنه
تا اینجا که تمام رسانه ها ازش کلی تعریف و تمجید کردن
باید صبر کرد ببینیم در عمل چه میکنه
Iman99
۱۲ مهر ۱۴۰۰توندرا در عمل هم هیچ کاری نمیتونه کنه چون پیکاپ تراک های امریکایی خیلی بهتر هستن از هرلحاظ
کلا بهترین تو همه چیز آلمان ( اروپا ) و امریکا هستن که تو همه چیز از همه نظر بهترین هستن تو این مورد هم همینطور
پارسا عشق ماشین سابق
۶ مهر ۱۴۰۰بینظیره چه خفنه یه دایناسوره خوشم اومد ازش
مشتاقی
۶ مهر ۱۴۰۰این دیگه چه سمّیه؟
اصلا به چه درد میخوره با این هیکلش؟
فقط جا تنگ کنی است تو خیابونا.
نصف هیکلش هم نمیتونه بار ببره!
ehsan
۶ مهر ۱۴۰۰پراید وانت بهترین گزینه واسه خودته.از خودش بیشتر بار میبره کوچیک هست جاشم واسه پارک خوبه.وانت امریکایی فراتر از اون چیزیه که داری نیگاش میکنی
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۶ مهر ۱۴۰۰همون دیس لایک ها بَسِت باشه ترول…
زیزیگولو
۶ مهر ۱۴۰۰اینجوری که بنظر میرسه سیلورادو بر اساس چالش برانگیز ترین پیشبینیا تو دنیای واقعی و رانندگی تو شرایط سخت قرار داره که به راننده اطمینان خاطر میده
حسین دهمرد
۶ مهر ۱۴۰۰علاقمندان به پورشه کد موتور فلت تنفس طبیعی پورشه رو میدونید؟ میخوام درباره ش تحقیق کنم
M.A.S
۶ مهر ۱۴۰۰EA9A2
امیر
۶ مهر ۱۴۰۰عجب چیز خوبیه. سیلورادو در کنار رم و سری F جزو بهترین پیکاپ ها بوده.
R@m!n
۶ مهر ۱۴۰۰باید دید رو تعلیق و فنر بندیش چیکار کردن. موتور گیربکس که قطعا سورپرایز خاصی نیست.
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۶ مهر ۱۴۰۰معرکه ست…
samurai
۶ مهر ۱۴۰۰خییییللیییی مونده تا به تویوتا برسی حالاها باید خاک بیابون بخوری :))
Iman99
۱۲ مهر ۱۴۰۰زرششششک تویوتا هیچه دربرابرش جاهایی که این میتونه بره اگه تویوتا بره تویوتا نابود میشه تازه همون تویوتا هم به کمک امریکایی ها ساخته شده ولی با این وجود به پای خودشون نمیرسه
بهترین از همه نظر تو همه چیز آلمانی ها ( اروپا ) و امریکا هستن که تو همه چیز از همه نظر بهترین هستن این مورد هم همینطور