این روزها اخبار متعددی درباره شورولت کامارو منتشر شده و تازهترین آنها نیز رونمایی جنرال موتورز از کامارو COPO 2018 میباشد.
این خودرو که اواخر ماه جاری در نمایشگاه SEMA حاضر خواهد بود نسخهای بهروزرسانی شده بوده که از پیشرانه کاملاً جدید و بلوک کوچک ۳۰۲ Gen V بهره میبرد. شورولت از اعلام مشخصات فنی این پیشرانه خودداری نموده اما گفته که پیشرانه یاد شده بر مبنای قلب تپنده ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری LTI موجود در نسخه جادهای کامارو SS شکل گرفته است.
علیرغم این شباهتها، پیشرانه موردنظر بهطور ویژه برای مسابقات درگ ساخته شده و دارای قطعات مخصوصی چون میللنگ جدیدی است که اجازه دستیابی به دورهای بالای استثنایی در پیشرانه را میدهد.
PaRHaM
۶ آبان ۱۳۹۶Wow!
عجب چیزیه!
۸ ثانیه ۴۰۰ متر!
خیلی باحاله!
این پکیج Hot Wheels هم خیلی خوشگله?
ازش خیلی خوشم اومده
(Ali(Chevy Nova
۶ آبان ۱۳۹۶پرهام جان این مشخصات رو مىبىنى
از دید بعضى ها همش بى ارزش هست و ماشىنهاى امریکایی رو پر از نقص و مشکلات مىدونن و مىگن که حرفى هم برا گفتن ندارن
این ماشىن 400 متر رو تو 8ثانىه!!!!!! فقط مىره و در کنار چلنجر دىمن شده خاررررر چشم بعضى ها
حمیدرضا
۶ آبان ۱۳۹۶گیربکس سه سرعته معنیش اینه کلا رو ردلاین دنده عوض میشه البته کامارو در نسخه شش دنده معمولی تا ۹۰ کیلومتر در ساعت رو با دنده یک میرفت
(Ali(Chevy Nova
۶ آبان ۱۳۹۶حمىدرضا جان
دادا درست مىگى شما
این ماشىن در کنار دىمون ساخته شده فقط براى درگ
کارل شلبی
۶ آبان ۱۳۹۶عالیه این بشر فقط ۸ثانیه تو۴۰۰متر اقا یکی یه آب قند بده ما??????
M
۶ آبان ۱۳۹۶فوق العادست !
فقط حیف که مثه نسخه های قبلی اجازه تردد در خیابان رو نداره
SAEED
۶ آبان ۱۳۹۶یعنی از دیمن سریع تره؟؟
مهدی
۶ آبان ۱۳۹۶وقتی شما یه موتور با گشتاور خیلی خیلی زیاد داشته باشی و هدف هم صرفا درگ باشه بسته به ضریب دیفرانسیل و گیربکس ممکنه گیربکس های ۳ دنده اتومات بهتر جواب بدن جدا از این واقعا لذت کشش و شتابگیری تو گیربکس دنده پایین بیشتره. واسه مثال بعضی از امریکایی های قدیمی رو که واسه درگ اماده میکردن به غیر از گیربکسهای ۳ دنده اتوماتی مثل th400 گاهی از گیربکس ۲ دنده اتومات خیلی قدیمی به اسم powerglide که واسه دهه ۵۰ میلادی بود هم استفاده میشد که تایمهای خیلی خوبی هم میزدن یکی از مزایای این گیربکس این بوذ که حتی تو حالت استاندارد کارخونه هم تحمل گشتاورهای وحشتناک رو داشت
Hemichan
۶ آبان ۱۳۹۶این کوپو ها عالین
همین چند سال پیش بود یه مدل نلسون 2500 اسبیش تو مسیر یک مایل به سرعت 420 کیلومتر رسید
Mahdi.us
۹ آبان ۱۳۹۶این ماشین تمام چیزیه که میخام راستی بچه ها پرحجم ترین انجین شورولت (بلوک بزرگ) مشخصاتش چیه؟و نهایت قدرت بدون سوپر شارژ و با سوپر شارژ
ممنون
abbas us.c
۱۵ آبان ۱۳۹۶GM ls7
7لیتر 427
شاتون های فورج I beam
پیستون های cast
میلنگ فورج
بلوک المینیومی
سرسیلندر المینیومی
منیفولد استیل
505hp
و مورد های سفارشی هم هستن تا حجم1000اینچ