شورولت در حال گرامیداشت چهارمین سال حضور کلرادو در بازار بوده و آن را با معرفی دو نسخهی سفارشی جدید انجام داده است. این دو خودرو تلاش خواهند داشت خریداران بسیار متفاوتی را جذب کنند.
اولین خودرو کلرادو RST نام دارد که پیکاپی متمرکز روی خیابان بوده و دنبالروی نسخههای SRT سیلورادو، سابربن و تاهو میباشد. این نسخه بر پایه کلرادو LT بنا شده و از بدنهای مونوکروماتیک با خط کمری مشکی و جزئیات همرنگ سود میبرد. همین طرح تیره روی جلوپنجرهای بکار رفته است که بجای لوگوی مشهور شورولت نوشتههای آن را در خود جای داده است.
این پیکاپ همچنین به رینگهای ۲۰ اینچی با ظاهر مشکی براق و نشان مشکی شورولت در درب پشتی مجهز شده است.
اما دیگر مدل سفارشی معرفی شده کلرادو تریل رانر نام دارد که نسخهی ارتقا یافتهی Z71 میباشد. جدای از همان جلوپنجره بکار رفته در نسخه RST، این پیکاپ از قطعات محافظ زیر بدنه برگرفته از کلرادو ZR2 برخوردار بوده و دارای فلاپ های آلومینیومی و ریلهای سقفی میباشد.
شورولت اطلاعات زیادی از این پیکاپ ها منتشر نکرده اما خانوادهی کلرادو ۲۰۱۹ با سه پیشرانه گوناگون عرضه میشوند. مدلهای پایه دارای پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری ۲۰۰ اسب بخاری هستند درحالیکه میتوان پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری با خروجی ۳۰۸ اسب بخار را هم سفارش داد. آخرین پیشرانه نیز از نوع ۴ سیلندر توربودیزل با قدرت ۱۸۶ اسب بخار میباشد.
بسته به نوع پیشرانه انتخابی، خریداران میتوانند از بین گیربکسهای ۶ سرعته دستی یا ۸ سرعته اتوماتیک یکی را انتخاب کنند. این پیکاپ بهصورت استاندارد از نوع دیفرانسیل عقب است اما با سیستم چهار چرخ محرک نیز در دسترس میباشد.
amin
۲۱ آبان ۱۳۹۷ای خدا …..
(Ali (Chevy nova
۲۱ آبان ۱۳۹۷عالى مثل همىشه
راستى جمعه همىن هفته از 2 تا 5 دورهمى بزرگ ماشىنهاى کلاسىکه تو پىست ورزشگاه ازادى
(Ali (Chevy nova
۲۱ آبان ۱۳۹۷رفقا
دورهمى بنظور مبارزه با اسقاط ماشىنهاى کلاسىکه و همه کلوپهاى مختلف از قبىل کلوپ موستانگ. کلوپ کامارو.کلوپ امرىکاىىها. کلوپ بنز. کلوپ ماشىنهاى اىتالىاى. کلوپ بى ام و و کلوپ پىکان حضور گسترده دارن
مکانش هم درب غربى ورزشگاه ازادى هست و عموم مىتونن شرکت کنن
هرکى رو مىشناسىد ماشىن مدل پاىىن باارزش داره بهش اطلاع بدىد
emad1990
۲۱ آبان ۱۳۹۷من نمیدونم سیاست *** چیه؟!
ماشین های کلاسیک سرمایه های یه کشورن نه اهن پاره
کشوری مثل المان بهشون پلاک مخصوص میده و اجازه میده در سال تا یه محدوده کیلومتر مشخصی رانندگی کنن
واقعا اینا مخشون تاب داره
حمیدرضا
۲۱ آبان ۱۳۹۷این وانت ها در امریکا متوسط محسوب میشن در حالی که واقعا بزرگن از نظر من البته تراک های فول سایز دیگه زیادی غولن
این محصول خوراک کوه نوردی و جنگل نوردی هست حیف نمیدونم چرا جنرال موتورز خیلی به عرضه این سبک ماشین ها در خارج از امریکا نمی پردازه با این که تویوتا با هایلوکس نشون داده که چقدر این کلاس درجهان پرطرفداره
به جز اروپا
Cadillac
۲۱ آبان ۱۳۹۷داداش نسخه هایی ازین ماشین با فاصله محوری نسبت به این کوتاه تر با فیس متفاوت در استرالیا با برند هولدن
و در بعضی کشورا اسیا با برند خود شورولت عرضه میشه
همچنین پیکاب ایسوزو دیمکس هم بر اساس همین کلورادو استرالیا شکل گرفته