سال پیش کمپانیهای شورولت و آمریکن اکسپدیشن با یکدیگر برای ساخت کانسپت کلرادو ZR2 AEV همکاری کرده بودند و به نظر میرسد این پیکاپ خشن به زودی راهی خط تولید خواهد شد.
بنا به گزارش سایت آفرود، نسخه تولیدی این پیکاپ کلرادو ZR2 بایسون نام داشته و اخیراً در لاسوگاس به نمایندگیهای این شرکت معرفی شده است. بنا به گفته یکی از نمایندگیها، پیکاپ مورد بحث تقریباً مشابه نسخه کانسپت بوده و برخی تفاوتهای جزئی با آن دارد.
شورولت از تأیید این خبر خودداری کرده اما کانسپت یاد شده به سپرهای آفرود، قوسهای چرخ گسترش یافته و لاستیکهای ۳۵ اینچی BF گوودریچ مجهز بود. این پیکاپ همچنین از چراغهای LED، فلاپ های زیر بدنه و اسنورکل بهره میبرد. همچنین وینچ و کمپرسور باد هم از دیگر تجهیزات آفرود این خودرو هستند.
اگرچه کلرادو ZR2 از نظر آفرود کردن در سطح بالایی قرار دارد اما شورولت سیستم تعلیق بازنگری شدهای را نصب کرده که دارای شوکهای مولتی ماتیک مخصوص و فنرهای تخت عقب با بازه حرکتی بیشتر میباشد.
بدون تعجب باید گفت تمامی این تجهیزات به مدل تولیدی منتقل نخواهند شد زیرا در خبر منتشر شده آمده که کلرادو ZR2 بایسون فاقد اسنورکل و کمپرسور باد خواهد بود. احتمالاً وینچ نیز در فهرست ممنوعههای بایسون خواهد بود.
اگرچه پیکاپ مفهومی شورولت از پیشرانه ۲.۸ لیتری دورامکس استفاده میکرد اما مدل تولیدی با پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری ۳۰۸ اسب بخاری نیز در دسترس خواهد بود. قدرت این پیشرانه در مقایسه با نسخه دیزلی یاد شده که خروجی ۱۸۶ اسبی دارد بهطور قابلتوجهی بیشتر است.
F۲۲RAPTOR
۲۳ فروردین ۱۳۹۷میدسایز یعنی کلورادو
بسیار زیبا و کاربردی
mostafa
۲۳ فروردین ۱۳۹۷من مات تصویر توام
.
.
.
شورولت کلرادو ZR2 بایسون
F۲۲RAPTOR
۲۳ فروردین ۱۳۹۷مصطفی به خواب فرو نری
?
فرزام
۲۳ فروردین ۱۳۹۷من واقعا امریکایی باز نیستم ولی خدایی تراک هاشون بهترینن و قابل تحسین
me84
۲۳ فروردین ۱۳۹۷.
خیلی عالی شده اما انصافا تاکوما TRD هم خیلی رقیب شاخیه.
اکبر جرمنی
۲۳ فروردین ۱۳۹۷چرا اسنورکل حذف شده ما که برا پاترولم یزاریم
مهدی
۲۳ فروردین ۱۳۹۷باید پذیرفت که آمریکا بهترین وانت وتراک های دنیا رومیسازه.وبعد ژاپن
آرش آمریکایی
۲۳ فروردین ۱۳۹۷ما هیچ ما فقط نگاه