شورولت کوروت ZR1 خودرویی کاملاً قوی و خشن بوده زیرا پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار آن خروجی ۷۵۵ اسب بخاری و گشتاور ۹۶۸ نیوتون متری دارد. اگرچه داشتن چنین خودرویی آرزوی هر ماشین بازی است اما زمانی که آن را با کوروت ینکو/SC استیج II مدل ۲۰۱۹ مقایسه کنید قطعاً اعداد نسخه استاندارد رنگ میبازند!
این خودرو بر پایه کوروت گرند اسپورت ۲۰۱۹ ساخته شده و نمونهای کاملاً جدید و بسیار سریع توصیف شده است. کوروت ینکو از پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۸ لیتری LT1 سفارشی با قدرت حیرتانگیز ۱۰۰۰ اسب بخار استفاده میکند. به منظور رسیدن به این قدرت شگفتانگیز، پیشرانه کاملاً ارتقا یافته و به میللنگ فولادی فورج کاری شده و پیستونهای آلومینیومی مجهز شده است.
مهندسی خاص این خودرو همچنین باعث اضافه شدن سر سیلندر CNC، بدنه گاز بزرگتر، سیستم تزریق سوخت ارتقا یافته و اگزوز پرفورمنس را داده است. کوروت ینکو همچنین از سوپرشارژر بزرگ با تنظیمات خاص سود میبرد.
تغییرات خیلی زیادی در طراحی کوروت ینکو اعمال نشده زیرا این خودرو با گرافیک و نوارهای بدنه ینکو شناخته میشود. خودروی مورد بحث همچنین دارای نشانهای ۱۰۰۰ اسب بخاری، پوشش ویژه رینگها و چهار تیغه دیفیوزر است که رنگ متالیک کربنی دارند.
تغییرات مناسب ینکو در کابین نیز دیده میشود به گونهای که شاهد رکابهای داخلی آلومینیومی و شمارهدار با نشان ینکو ۱۰۰۰ اسب بخاری سوپرشارژردار هستیم. همچنین میتوان لوگوهای sYc را روی پشتسریها و پانل درب و همچنین نشان ینکو را روی فرمان دید. از دیگر تغییرات کابین میتوان پلاک سفارشی روی کنسول مرکزی و کفپوشهای مزین به لوگوی ینکو را نام برد.
این خودرو با گیربکسهای دستی و اتوماتیک در دسترس است. گیربکس اتوماتیک این خودرو از نوع هوی دیوتی بوده و گارانتی ۱۲ ماهه/۲۰ هزار کیلومتری دارد.
تنها ۲۵ دستگاه از کوروت ینکو ساخته خواهد شد و مشتریان میتوانند از بین نسخههای کوپه و کانورتیبل یکی را انتخاب کنند. البته این خودرو کاملاً گران بوده زیرا بهای پکیج در نظر گرفته شده برای کوروت ینکو از ۶۸۹۹۵ دلار آغاز میشود.
Madjidiano Rolambo
۴ مرداد ۱۳۹۷وای خدا چقدر من این کوروتو دوست دارم
نگاش که میکنم قند تو دل آدم آب میشه
مگه داریم ماشین اینقدر دوست داشتنی ؟
سامان اذری
۴ مرداد ۱۳۹۷69 هزار دلار برا یه غول 1000 اسبی کجاش گرونه ؟؟
انشالله بعد ازادی هممون سوار بشیم
علی
۴ مرداد ۱۳۹۷69 هزار دلار + قیمت پایه
Sajjad
۴ مرداد ۱۳۹۷لاستیک دود کن خوبیه
مرتضی
۴ مرداد ۱۳۹۷آزادی
?????
قشنگ بود
کاش همه مثل شما امید داشتن
مهدی
۴ مرداد ۱۳۹۷خب پدال عزیز چپ و است خبر از ماشینای ارزون آمریکایی میزنی و فقط نقاط قوتشونو میگی نمیشه چهار تا دلیل که اینقدر ارزون هستن هم بگی بخدا اگه نمیدونستم تیتر چیه و بند چهارم رو میخوندم فکرمیکردم دارم راجع به مدل جدید بوگاتی میخونم
به دوستان آمریکایی باز بر نخوره خب حتما یه دلیلی هست که اینقدر نسبت به رقبایی که دم از این اعداد میزنن ارزون تره
Joseph
۴ مرداد ۱۳۹۷صنعت آمریکا یه سر گردن از اروپا جلوتره،وقیمت قطعات خیلی پایین تر میتونن در بیارن
مهدی
۵ مرداد ۱۳۹۷جوزپه
اگر اینجوری باشه که جنابعالی میفرمائید پس هرکس درکلاس کوروت اتومبیلی جز کوروت بخره خره
اصلا اگر به جز خودرو های آمریکایی خودرویی بخره خره چون با همون کیفیت و اعداد و ارقام دیوانه کننده تر قیمتی بسیار ارزان تر دارن
بعضی دوستان دلیل رو کیفیت متریال داخل کابین میدونن من بهشون میگم کابینشو بخوان هم تراز بی ام و بزنن که هر مستند خودرویی که یک بی ام و رو برای رقابت میاره بدون استثناء از کیفیت کابین میگه حد اکثر 10000 دلار
اونایی که دم از هزار اسب میزنن تماما بالای یک میلیون دلار قیمت دارن
گیرم برتر باشه آمریکا اما نه اقدر
akrh78
۴ مرداد ۱۳۹۷واسه ما که پراید و پژو سوار میشیم کیفیت آمریکایی ها هم خداس خداااا
الکی با 4 تا نقد نشریه خارجی عیب رو آمریکایی ها نذارین
من که به همینام راضیم چون هر غولی بخوای میتونی با زیر 100 هزار دلار بخری
عشق است ماسل آمریکایی❤️❤️❤️
علیx76
۴ مرداد ۱۳۹۷دلیلش اینه از تکنولوژی ها و سیستم هایی استفاده میکنن که نسبت قیمت به عملکردشون مناسبتره
اما اروپاییا (از ب ام و گرفته تا بوگاتی) قیمت براشون مهم نیس . حداکثر تکنولوژی مهمه
مثلا آلیاژ های خاص برای بلوک و سرسیلندر ممکنه ۳۰ درصد قیمت بلوک رو ببره بالا ولی فقط ۲-۳ درصد قدرتو بده
و همچنین جنس متریال های اتاق و بدنه
مثلا بنز برای یسری از مدلاش توی کاسه چراغ از کریستال سواروفسکی استفاده میکنه ک کلی قیمتو بالا میبره ولی عملکردی نیس
یا ساعت های IWC ک تو داشبوردش میزاره
Abbas us.c
۵ مرداد ۱۳۹۷هر ماشینی نقاط ضعف خاص خودشو داره. امریکایی هم یکی از نقاط ضعفشون کیفیت متریال داخل کابین بود که باز هم در مقایسه با قیمتشون چیزی به حساب نمیاد که تو این مدل کوروت از چرم ناپا و مقداری فیبرکربن استفاده کردن که کیفیتشو خیلی برده بالا و نقطه ضعفشو جبران کرده و در مقابل قطعاتشون ارزونتره و خرج و مخارج و استهلاکشون پایینتره و البته سگ جون هم هستن.به قول یکی از دوستان برا خرکی روندن ساخته شدن و لاستیک دود کردن و این کار هم خیلی خوب انجام میدن و خیلی هم خرجشون قابل قبول درمیاد
Abbas us.c
۵ مرداد ۱۳۹۷ببخشید منظورم از متریال،زد ار وان بود،یه لحظه با این قاطیش کردم
رامین
۵ مرداد ۱۳۹۷واقعن چقدر رنگ تو جذابیت ماشین مهمه ایشالا یه روز برادرای ایران خودرو و سایپا لااقل لگنی با رنگ به جز سفید مشکیم بزنن