به نظر میرسد مالکان نسل قبلی شورولت کوروت و همچنین عموم مردم تحت تأثیر طراحی نسل جدید این خودروی نمادین قرار گرفتهاند.
کرک بنیون بخشی از تیم طراحی بدنهی کوروت C8 بوده و موتور ترند هم اخیراً مصاحبهای با او انجام داده تا دربارهی چالشهای طراحی این خودرو صحبت کرده باشد. او گفته است:
این خودرو بسیار سریع بوده و آئرودینامیک نقش مهمی در پایداری کوروت جدید در تمامی سرعتها بازی میکند. مشاهدهی تأثیر طراحی هواپیما روی فرم بدنهی این خودرو مشهود است. خطوط بدنه باعث میشود جریان هوا به خوبی از اطراف بدنه عبور کند و وارد بخشهای خنککنندگی در نظر گرفته شده شود. سیستم خنککنندگی و داون فورس تولیدی باعث میشوند این خودرو پایدار باشد.
قرار گرفتن مبدلهای گرمایی در بخشهای جلو و عقب یکی از چالشهای فضاسازی شورولت جدید بوده است. البته تیم طراحی این خودرو همچنین باید بدنهای برای عبور بهتر جریان هوا هم طراحی میکردند. پیدا کردن نقطهی عالی برای این توازن زمان زیادی را به خود اختصاص داده است.
تیم طراحی شورولت ترکیبی از مدلهای گلی و کامپیوتری را برای شکل دادن کوروت C8 استفاده کرده است. بنیون گفته است:
ما همهچیز را بررسی کرده و دائماً از خود پرسیدیم که اگر بتوانیم چیزی بهتر و منحصربهفردتر بسازیم پس باید آن را انجام دهیم. البته همیشه میخواستیم از شبیه بودن این خودرو به یک کوروت مطمئن شویم.
در خبرهای قبلی آمده بود که تیم طراحی شورولت در نظر داشت شیشهی عقبی جدا شده برای کوروت جدید در نظر بگیرد و ادای احترامی به استایل کوروت ۱۹۶۳ داشته باشد. البته بعداً این ایده کنار گذاشته شد و بجای آن از خطوط سقفی که به سمت پوشش پیشرانه میروند و به نشان استینگری ختم میشوند سود برده شد.
AMIR / ARMI
۲۵ مرداد ۱۳۹۸ظرفیت فروش یه ساله این سوپر اسپورت داره تموم میشه
این ماشین به قدری خوبه که هنوز یه مجری ندیدم تو یوتوب بره از نزدیک ماشین رو ببینه و نگه wow
همه دارن کار جی ام رو تقدیر میکنن
فقط از ارتفاع و مرکز سقل ماشین بگم براتون که
میشستی رو صندلی یه ذره خیلی کم خم شی کف دستت رو زمینه
در عین حال کابین به قدری بزرگه که حتی افرادی با قد ۲ متر راحت جا شدن
پولش باشه همین الان میرم به دیدنش از نزدیک
Amir.ferrari
۲۵ مرداد ۱۳۹۸خیلی دوست دارم یه ایراد حتی شده کوچیک ازش بگیرم ولی نشد که نشد،کار تویوتا سوپرا خیلی خیلی سخته،فکرشو کن یه خودرو که تو هر زمینه سرتر از سوپراست ولی با قیمت مشابه!
محمد
۲۶ مرداد ۱۳۹۸تویوتا با سرمایه گذاری مشترک و کاهش هزینه، امیدهای زیادی به فروش خوب سوپرا داشت
که موفق هم بود
البته تا وقتی که کوروت c8 رونمایی شد
.
جشن تویوتا زیاد طولانی نشد
و اینکه
بله منم معتقدم این نسل رکورد فروش رو خواهد زد
و خیلی از رقبا رو به دردسر خواهد انداخت
Alireza
۲۵ مرداد ۱۳۹۸بی صبرانه منتظر مدل های بعدیشم ، اخه چجوری انقد خوبی تو
کاش تو صنعت خودروسازی ما به اندازه ی یکی از سیلندرهات ارزش وجود داشت
ایلیا
۲۵ مرداد ۱۳۹۸تا حالا ندیدم ی خودرو بعد از معرفی تا این حد نسبت به نمونه ی پیش تولید چرخش داشته باشه و نظرها رو تغییر بده!
وقتی تصاویر پیش تولید و نمونه های استتار شده رو میدیدم کاملا نا امید شده بودم و منتظر ی فاجعه بودم ولی یدفعه ورق برگشت و یه کوروت خیلی زیبا و جذاب معرفی شد که از دیدنش سیر نمیشم.
سروش
۲۵ مرداد ۱۳۹۸سوپرا و z4 و tt و کیمن و کوپه های رنج ۴۵ تا ۱۰۰ هزار دیگه نمیفروشن. بیچاره شدن?. این حتی بخشی از فروش و بازار کامارو و موستانگ و چلنجر های رده بالا رو میگیره.
Elmiraj
۲۵ مرداد ۱۳۹۸فقط اون عکس از نمای بالاییش..???
ببینید راننده بین چه تقارن زیبایی در دو طرف قرار گرفته…
.
با این قیمت بیشترین فروش تاریخ کوروت را خواهد داشت .
نیما
۲۵ مرداد ۱۳۹۸اصلا از طراحیش خوشم نمیاد با اینکه عاشق کوروت بودم :(
Tiraxtur
۲۶ مرداد ۱۳۹۸طراحی کنسول کوروت همیشه عالی بوده و این یکی دیگه فوق العادست! عاشقششم!
میثم
۲۶ مرداد ۱۳۹۸تنها چیزی که در طراحی به نظرم عجیب و نامتناسب میاد البته برای مایی که صرفا عکس و فیلمش رو می بینیم ، کوچک بودن موتور به نسبت محفظه اون و درب شیشه ای بزرگ اونه ، و حتی به نسبت ابعاد بزرگ نیمه پشتی خودرو .
این رو مقایسه کنید با سایر موتور عقب ها ، مثل لامبورگینی و یا فراری و یا حتی R8 آئودی .
حالا یا موتور کوچیکتره و یا پشت این ماشین خیلی بزرگه .