جنرال موتورز برخی از نمونههای شورولت تاهو و جی ام سی یوکان مدل ۲۰۲۱ را فرامیخواند.
این خودروها شاید فاقد چسب ویژه بین دو لایه پوسته باک سوخت باشند که دلیل آن وجود خطا در فرایند تولید تأمینکننده میباشد. به همین خاطر احتمال نفوذ بنزین بین لایهها وجود داشته و در طول زمان میتواند نشتی رخ دهد که ریسک آتشسوزی را افزایش میدهد. البته تاکنون گزارشی از وقوع حادثه یا جراحت مرتبط با این مشکل به دست جنرال موتورز نرسیده است. در برخی موارد مالکان شاید بوی بنزین را در نزدیکی خودروی خود حس کنند.
تنها ۱۸ دستگاه از تاهو و یوکان ۲۰۲۱ تولید شده بین ۱۳ تا ۱۴ آگوست ۲۰۲۰ شامل این فراخوان هستند و تخمین زده شده تمامی آنها دارای همین عیب هستند. تکنسینهای جنرال موتورز با تعویض باک سوخت این مشکل را رفع خواهند کرد.
یکی از مهندسان جنرال موتورز چهاردهم ژانویه متوجه نشتی از باکهای سوخت تأمینکننده شد و آن را به اطلاع شرکت رساند. تأمینکننده این قطعه اقدام به بررسی فرایندهای تولید کرده و مشکل را در ۲۳ پوسته باک سوخت تشخیص داد که از این میان ۱۸ باک سوخت روی خودروها نصب شدهاند.
به زودی کار آگاهسازی مالکان و نمایندگیها شروع خواهد شد. شایان ذکر است تعمیر این خودروها بهصورت رایگان انجام خواهد شد.
Elmiraj
۱۴ اسفند ۱۳۹۹شاید تنها ۱۸ دستگاه از تاهو و یوکان ۲۰۲۱ فاقد چسب ویژه بین دو لایه پوسته باک سوخت باشند که دلیل آن وجود خطا در فرایند تولید تأمینکننده میباشد…
تنها ۱۸ دستگاه…اونم شاید…
.
.
اوج دقت و ریز بینی یعنی این !!!!
??Amin_sto??
۱۴ اسفند ۱۳۹۹شما خیلی خوش حال نباش
جنرال موتوررز همین چند ماه پیش فراخوان 624 هزار دستگاه از محصولاتش رو به خاطر مشکل کمربند ایمنی صادر کرد !!!!
که این مشکل میتونه در تصادفات منجر به مرگ و آسیب شدید بشه اونوقت شما به این میگی اوج دقت و ریز بینی ??
Elmiraj
۱۴ اسفند ۱۳۹۹قطعا به این میگن دقت و ریز بینی که قبل اتفاق از تعداد دقیق ماشین های احتمالا معیوب آگاه باشی ، نه این که مثل یه سری به اصطلاح خودروساز بیای بیرون ببینی ماشینت داره مثل هیزم میسوزه…!!!
https://www.google.com/amp/s/www.cars.com/amp/articles/seat-belt-issue-prompts-recall-of-624200-gm-vehicles-431093/
این فراخوان ۶۲۴۲۰۰ دستگاهی تراک ها و SUV های فول سایز GM هست که به دلیل احتمال خوب محکم نشدن بازوی نگهدارنده کمربند به پایه صندلی ممکن بوده در تصادف شدید از آن جدا بشه و سرنشین آسیب ببینه…
هیچ جراحت و آسیبی در این مورد گذارش نشده و GM اوایل فوریه ماشین ها را فراخوانده .
نا شناس.
۱۴ اسفند ۱۳۹۹کلا 18 دونه فراخوان داشت…. چه جالب
(این یعنی اوج دقت در تولید در منتاژ )
” شایان ذکر هست که تمامی تعمیرات به صورت رایگان انجام خواهد شد ”
تو ایران فراخوان نمیدن ولی اگه بدن… هزینه تعمیرات…….. ???
RezaRs
۱۴ اسفند ۱۳۹۹تو ایران مگه همه بمیرند فراخوان بدن بعد کسی نیست تحویل نمایندگی بده بعدش ریسس ایران خودرو سایپا میگند تو شبکه ۱ اگر مشکلی بود که مردم ماشینشونو می اوردند
Shayan
۱۴ اسفند ۱۳۹۹یکی اون ور 2 میلیون فراخوان میده
یکی این ور فقط برای 18 دستگاه که اصن گزارشی ازشون نیومده برای آتیش سوزی و…
قضاوت با شما دوستان جاپنی فن:)))
شاهین
۱۴ اسفند ۱۳۹۹سلام وقت بخیر
در خبر قبلی خبری از فراخوان نبود بلکه فعلا بررسی های اولیه شروع شده و شاید در نهایت این امر منجر به فراخوان بشه که در این صورت اطلاع رسانی های لازم صورت خواهد گرفت.
تشکر
REVO
۱۴ اسفند ۱۳۹۹شاهینجان فایده نداره تلاش نکن
دوستان مقاومت عجیبی ب فهمیدن مطلب دارن.
محمد
۱۴ اسفند ۱۳۹۹سلام آقا شاهین
من همین جا قول میدم این فراخان اتفاق میوفته کامنت من هم اینجا هست تا اون روز
فقط نمیدونم کامنتای من چرا دیر ثبت میشه.
مثلا تو یه مطلب کامنت میزارم.
۱ساعت بعدش توسایت یه مطلب جدید میزاره.چند تا کامنت هم زیرش ثبت میشه هنوز کامنت من که مربوط به پست قبل بوده ثبت نشده
محمد
۱۴ اسفند ۱۳۹۹اونم خودشون زدن به اون راه.
تا NHTSA بهشون گفته .
وگرنه مربوط به نسخه های ۲۰۱۳تا ۲۰۱۸ راو۴میشه.
یعنی آخرین خودرو قابل اشتعال ۳سال پیش تولید شده.و مشکل از منتاژ نیست مشکل از طراحیه خودرو هست.چون تمامشو باید فراخان بدن.
ツSAMURAIツ
۱۴ اسفند ۱۳۹۹شما نمیخواد واسه ما فاز کارشناسی بگیری اونجا گفته شده بود علت آتش سوزی «تعمیرات پس از تصادف خودرو» بوده
مثل هیوندای مشکل از باتری های ساخت ال جی نبود :))
محمد
۱۴ اسفند ۱۳۹۹سامورایی عزیز? ۲تا مشکل حدث زدن.اولینش نصب غیر دقیق باطری.که مشکل منتاژ هست.
اگرهم تعمیرات بعد از تصادف باشه که نیاز به فراخان نداره .مشکل از تعمیر کاره.
ولیخب چرا باید این مدل خواص از تویوتا راو۴ بعد از تعمیر آتیش بگیره.
NHTSA میگوید نصب غیردقیق باتری یا تعمیرات پس از تصادف خودرو دلیل برخی گزارشهای هشداری قبلی بوده است.
amirmohammad
۱۴ اسفند ۱۳۹۹فکر کردی کسی متن رو نخونده زرنگ !یکی از دلایل تعمیرات بود و دلیل اول مشکل تو نصب باتری بود و در ادامه هم نوشته شده بود باقی دلایل رو هنوز متوجه نشدن!از بس پیچیده بود این اشکال
دو میلیون فراخوان رو نه کسی فراموش میکنه نه کسی میتونه ماست مالی کنه بالا بری پایین بیای فایده نداره
فقط درس عبرت شد که فراخوان صد هزارتایی رو مسخره نکنی که فراخوان دو میلیونیییی دو روز بعد بخوره تو برجکت
овsкиكMас
۱۴ اسفند ۱۳۹۹خیلی دوست داشتنی هست تاهو
زیزیگولو
۱۴ اسفند ۱۳۹۹شورولت تو طول سالای فعالیتش تو صنعت خودروسازی مدلای مشهوری رو به بازار خودروی جهان عرضه کرده و همیشه هم جزو یکی از بهترینای جهان بوده، هست و خاهد بود
Joker
۱۴ اسفند ۱۳۹۹استارت رو خیلی وقت پیشا زدن،ته امریکایی ها وصله به یه چیز اونم فراخوان…
RezaRs
۱۴ اسفند ۱۳۹۹وفتی دغدغه کامنت های پدال شده فراخوان ها و بحث روی فراخوان های خودروسازی ها البته بحث نه توهین و تمسخر جم کنین این بچه بازیو
ایران
۱۴ اسفند ۱۳۹۹هیچ از ارزش های تاهو کم نمیشه خوب این همه ژاپنی ها و آمریکایی میفروشن باید هم عیب داشته باشند واقعا هردو عالین