مرحلهٔ یکچهارم نهایی، دور سوم، قسمت پانزدهم، سومین دوئل از گروه سوپراسپرتها. در این قسمت دو خودروی سوپراسپرتی دربرابر هم قرار میگیرند که با وجود تفاوتهایی بنیادین با هم، علاوه بر عملکردی نزدیک به هم، دلایلی برای انتخاب هرکدام از آنها نیز قابل ذکر است.
نتایج دوئل قبلی بین مرسدس-آامگ GT و آستونمارتین ونتیج
مجموع آراء: ۱۳۶۹
آراء مرسدس-آامگ GT: 857
آراء آستونمارتین ونتیج: ۵۱۲
پیروز دوئل: مرسدس-آامگ GT با کسب ۶۲ درصد از کل آراء
آستونمارتین ونتیج | مرسدس-آامگ GT |
مرسدس-آامگ GT | |
لامبورگینی اونتادور | شورلت کوروت |
؟ | |
لامبورگینی اوراکان | دوج وایپر |
؟ |
لامبورگینی اونتادور
تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو ۲۰۱۱
نسل کنونی: اول
ترکیب: موتور وسط، چهارچرخ محرک
امتیاز از کارانددرایور: ۵ از ۵
فروش سال ۲۰۱۷ در اروپا: ۳۲۲ دستگاه
شورولت کوروت
تاریخ معرفی: نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۳
نسل کنونی: هفتم
ترکیب: موتور جلو، محور عقب
امتیاز از کارانددرایور: ۵ از ۵
فروش سال ۲۰۱۷ در اروپا: ۶۱۳ دستگاه
مقایسهٔ مشخصات فنی
لامبورگینی اونتادور S | شورولت کوروت ZR1 | |
پیشرانه | ۶.۵ لیتری V12 | ۶.۲ لیتری V8 |
تنفس | طبیعی | سوپرشارژ |
قدرت | ۷۴۰ اسب بخار | ۷۵۵ اسب بخار |
گشتاور | ۶۹۰ نیوتن متر | ۹۷۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۷ سرعته نیمهاتوماتیک | ۸ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | چهارچرخ | عقب |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۲.۹ ثانیه | ۳.۰ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۰.۷ ثانیه | ۱۰.۸ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۳۵۰ کیلومتر/ساعت | ۳۴۰ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۱۹.۶ لیتر (ترکیبی) | ۱۵.۷ لیتر (ترکیبی) |
ظرفیت باک | ۹۰ لیتر | ۷۰ لیتر |
طول | ۴.۸۰ متر | ۴.۵۶ متر |
فاصلهٔ محوری | ۲.۷۰ متر | ۲.۷۱ متر |
وزن | ۱۸۶۰ کیلوگرم | ۱۶۶۵ کیلوگرم |
نسبت قدرت به وزن | ۱ به ۲.۵ | ۱ به ۲.۲ |
حجم صندوق بار | ۱۴۰ لیتر | ۴۲۴ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۲ نفر | ۲ نفر |
قیمت پایه آمریکا | ۴۰۲,۹۹۵ دلار | ۵۶,۵۹۰ دلار |
قیمت مورد بررسی | ۴۹۴,۱۹۵ دلار | ۱۱۹,۹۹۵ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
[polldaddy poll=10149945]
BehNam
۷ آبان ۱۳۹۷لامبو❤
Reza
۷ آبان ۱۳۹۷صد در صد لامبورگینی ???
f35
۷ آبان ۱۳۹۷فکر میکردم کوروت به راحتی حذف شه مثل دوئل های قبلی ولی داره پا به پا لامبورگینی میاد بالا اما در اخر حذف میشه ولی با اختلاف کم
چون اینجا ناو جنگی و فضا پیما و جنگنده و …. رو هم ملت جلو لامبو حذفش میکنند
سورنا
۷ آبان ۱۳۹۷نکنن ؟
خداوکیلی جایی که لامبو و فراری و اینا باشن مگه میشه ماشین دیگه ای دیده بشه ؟ !!!!!!
Mohammad
۷ آبان ۱۳۹۷ایول چه مثال خوبی ملت هر چی رو به اسم میشناسن
لامبو اسم بزرگی داره ولی برتری فکر نکنم ??
یاشار اسدی
۷ آبان ۱۳۹۷میگم موتور ترند 400 متر رو با آونتادور اس تو 10.5 ثانیه ثبت کرد…این چرا نوشته 10.7
یانکی
۷ آبان ۱۳۹۷این مقایسه اشتباه به خدا ربطی به هم ندارن لامبو تو دسته ماشینهایه بسیار گرونه که تعداد انگشت شماری دست رسی دارن و فقط برا عشق و حال و نمایشه.ولی کوروت با قیمتی که در دسترس عده بسیار زیادی هستش و با توجه به صندوق بزرگ و مصرف مناسب میشه باهاش یه مسافرت توپ هم رفت.نمایش هم داد و در آخر یه لامبو هم باهاش به جاک و خون کشید.
آآآآرماااانننن
۷ آبان ۱۳۹۷نه عزیزم کوروت واس کسیه که پول لامبو نداره و شبا خوابشو میبینه و مجبوره کوروت بخره
اره از رتبه کوروت تو درگ امسال موتور ترند معلومه چقدر میتونه به خاک و خون بکشه! از هوراکان پرفورمانته هم باخت و چهارم شد تو درگ امسال بعد میگی خاک و خون؟ تو نوربرگ رینگ هم که اصلا در افق محو هست کوروت!
درگ موتور ترند و همچنین پیست نوربرگ رینگ نشون دادن که چرا قیمت لامبو اینقدر بیشتر از کوروت هست!
سخن بزرگان: لامبو واس نمایشه :)))
..::Majidio Lamborghini::..
۸ آبان ۱۳۹۷لامبو باهاش به خاک و خون کشید ?
چرا اینقدر اصرار به استفاده از کلمات حماسی دارید ، جایی که هیچ کاربرد و ارزشی ندارن؟
کوروت به خاک و خون کشیدنش کجا بود؟!
کوروت 2018 در هیچ زمینه ای به اونتادور برتری نداره و در هیچ جا ، حریف انتادور نمیشه
اونتادور یک گلادیاتور ایتالیایی 450 هزار دلاری ، کوروت یک “جاستین بیبر” آمریکایی که خود سازندش هم میدونه بیشتر از یک نُهُم اونتادور ، ارزش نداره!
جاستین بیبر رو با اون استایل جلف ، خالکوبی ها و گردن بند و موهای ژولیده و بهم ریخته و شلواری که فاقش تا زانوهاش میرسه و اینقدر گشاده که دو نفر دیگه توش جا میشن ، تصور کن تا بفهمی فرقش با یک جنگجوی خوش پوش ایتالیایی چیه !
Mohammad
۸ آبان ۱۳۹۷به جای این همه توصیف الکی یه نگاه به رکورد کوروت در تست کارانددرایور بنداز که لامبو پنج ثانیه عقب بود والا ??
..::Majidio Lamborghini::..
۸ آبان ۱۳۹۷نابغه ، اون هوراکان پرفورمنته بود
..::Majidio Lamborghini::..
۸ آبان ۱۳۹۷همون پرفورمنته هم خیلی پیست ها ZR1 رو شکست داده
Reza
۷ آبان ۱۳۹۷لامبورگینی اونتادور
تنفس طبیعی – چهارچرخ محرک – فرمان پذیری چهار چرخ – 0 تا100 کمتر – 0تا400 کمتر – حداکثر سرعت 370 ثبت شده و………. و در نهایت یکی از بهترین طراحی قرن 21 بیست و یکم
این رو هم باید مدنظر قرار داد که اونتادور S میان رده اونتادور هستش در حالی که رقیب قویترین نسخه کوروت هستش.
ADAK
۷ آبان ۱۳۹۷این رو هم باید مدنظر قرار داد که
اونتادور 400 هزار دلار
کوروت 50 هزار دلار
Reza
۷ آبان ۱۳۹۷جناب ADAK
امکانات و تکنولوژی های بکار رفته و استهلاک قطعات خودرو هم مهمه که اونتادور از هر لحاظ کامل تره و پوست و استخون نیست. ???
صدای اونتادور مرده هارو زنده میکنه، همه اینارو باید مدنظر قرار بدی ???
..::Majidio Lamborghini::..
۸ آبان ۱۳۹۷اونتادور 400 هزار دلار
کوروت 50 هزار دلار
همین دو جمله اندازه ی یک مقاله حرف توشه
Reza
۷ آبان ۱۳۹۷یکی از اتفاقات مهم بیست و یکم رونمایی از لامبورگینی اونتادور بود . خدای طراحی ???
یادش بخیر دنیا رو متحول کرد. همه جهان مجذوبش شده بودند ???
Reza
۷ آبان ۱۳۹۷لامبورگینی اونتادور 2011 درقبال کوروت 2019
کوروت حتی نمیتونه مقابل پرفورمانته بایسته چه برسه به اونتادور، ببین اگه SVJ بود چیکار میکرد ???
Amir Machine
۷ آبان ۱۳۹۷اونتادور 2011 در برابر کوروت 2019؟؟!!
خوبه اون بالا هم نوشته
اگه نسخه پایه دو ماشین رو در نظر بگیریم که اونتادور 2011 و کوروت 2013 هست
اگه هم نسخههای S و ZR1 رو در نظر بگیریم، اونتادور S تو نمایشگاه ژنو 2017 و کوروت ZR1 تو نمایشگاه دبی 2017 رونمایی شدن
تو کلکلهای مسخره و بچگونهتون دیگه دروغی به این فاحشی تحویل هم ندین
Reza
۷ آبان ۱۳۹۷جناب Amir mashine نسخه S اونتادور فرقی با نسخه پایه نداره.
فقط و فقط نسخه های SV وSVJ با بقیه فرق دارند.
پس اونتادور S همون نسخه پایه هستش.
فقط چند تا امکانات مثل سیستم فرمان پذیری چهار چرخ و … بهش اضافه شده.
با 40 اسب بخار قدرت بیشتر که اصلاً به چشم نمیاد.
Amir Machine
۷ آبان ۱۳۹۷Reza دوست عزیز
اگه نسخۀ S اونتادور فرق چندانی با نسخۀ پایه نداره پس کوروت ZR1 هم فرق چندانی با Z06 نداره چون هردو از موتور 6.2 لیتری سوپرشارژ استفاده میکنن فقط ZR1 حدود 100 اسب بخار قویتره و تجهیزات آئرودینامیک داره.
اینطور که نمیشه استدلال کرد، اونتادور S مدل جدیدیه که سال 2017 معرفی شده و با دانش جدید لامبورگینی ارتقاء پیدا کرده، همونطوری که کوروت ZR1 هم یه مدل جدیده اما پایۀ هردوی این ماشینها به سال 2011 و 2013 برمیگیرده.
پس یا باید زمان معرفی مدلهای پایه رو باهم مقایسه کرد یا S و ZR1
—————————————–
آرمان از دور صاعقۀ 2018 کار اند درایور جه خبر؟
انگار کوروت 120 هزار دلاری از یه شرکتی که تخصصش سوپراسپرتسازی نیست، مکلارن و لامبورگینی 280 هزار دلاری رو جا گذاشته؟
شنیدم انگار کاماروی پایۀ 270 اسبی هم استینگر عزیزت رو از صفحه روزگار محو کرده؟! درسته؟
این استینگر همون ماشینی نیست که میگفتی خودروی سال موتورترند شده؟ لینکش رو نیاوردی آخرش؟ یا هنوز داری دنبالش میگردی؟
لینک رو بده دیگه منتظرم
آآآآرماااانننن
۷ آبان ۱۳۹۷رضا ول کن Amir machine رو
این همونیه که گفت ۲۰۶ صندوق دار زیرپام از کیا استینگر خیلی بهتره و با اون عوضش نمیکنم :(
بنده خدا از محو شدن کوروت تو درگ موتور ترند و پیست نوربرگ رینگ ناراحته هنوز تو دیگع نمک رو زخمش نپاش :(
Reza
۷ آبان ۱۳۹۷اینم بگم توی همین پدال هم دیدیم که همین کوروت ZR1 از هوراکان 4-610 افسانه ای خورد ? ? ?
اصلاً این دوتا قابل قیاس نیستن ???
Alireza
۷ آبان ۱۳۹۷جناب رضا اصن کوروت بدترین ماشین اوکی
بیا با حرف اضافی نزدن و توهین بی دلیل هم خودتو خراب نکن هم اعصاب مارو
Mohammad
۷ آبان ۱۳۹۷بالا مینوسیم همه ببیند همین دیروز در پیست کوروت نشون داد چی هست فیلم دیشب ببینید !??
آآآآرماااانننن
۷ آبان ۱۳۹۷کدوم پیست؟ کوروت تو پیست نوربرگ رینگ : 404 not found :))))
میدونی کیا أولن اونجا که :))
Mohammad
۷ آبان ۱۳۹۷همه چی که نوربرگ رینگ نیست
پیست های دیگه هم هستن ولی یه چیز جالب دیروز بود در فیلم
اینکه کل اسپورت سازی کره در حد کامارو مدل پاییه هم نیست ??
رضا
۷ آبان ۱۳۹۷کوروت به خاطر قابلیت اطمینان بالاتر و قیمت مناسب تر
Just bentley continental
۷ آبان ۱۳۹۷کی گفته کروت از لامبو قابل اطمینان تره!
نیما
۷ آبان ۱۳۹۷قابلیت اطمینان بالاتر …
جک سال :|
Reza
۷ آبان ۱۳۹۷آقا رضا
اصلاً قابل اطمینان یعنی چی؟ ???
حرف نداری بگی، همینطوری یه چیزی انداختیا ??????
كامي
۷ آبان ۱۳۹۷لامبو ♥️
پیکان جوانان گوجه ای
۷ آبان ۱۳۹۷کوروت تو گرونترین مدلشم باز خیلی ارزونه در برابر رقبا
Amir
۷ آبان ۱۳۹۷تفاوت قیمت هارو نگاه!کوروت یه سوپر اسپرت جذاب و فوق العادست اما اینجا به هیچ وجه نمیشه از لامبو گذشت.
(Saeed(peugeot
۷ آبان ۱۳۹۷لامبورگینی و من سرتر از همه سوپر اسپرت ها میدونم…..
لامبو عشققققققه?
ساسان
۷ آبان ۱۳۹۷بین اونتادور ها واقعا” نمیتونم با مدلsارتباط بگیرم.مدل پایه ی اونتادور رو بیشتر از مدلsمیپسندم شخصا”…بخصوص با طراحی سپر جلو مدل sهیچ رقمه نمیتونم کنار بیام.
تصاویر بیشتر از دو خودرو در محیط شهری:
https://ag-spots-2018.o.auroraobjects.eu/2018/09/13/chevrolet-zr1-c423213092018110129_6.jpg
https://ag-spots-2018.o.auroraobjects.eu/2018/09/13/chevrolet-zr1-c423213092018110129_3.jpg
https://ag-spots-2018.o.auroraobjects.eu/2018/09/13/chevrolet-zr1-c423213092018110129_7.jpg
اونتادورsدرمحیط شهری:
https://ag-spots-2018.o.auroraobjects.eu/2018/10/07/lamborghini-aventador-s-lp740-4-c155107102018193819_4.jpg
https://ag-spots-2018.o.auroraobjects.eu/2018/10/07/lamborghini-aventador-s-lp740-4-c155107102018193819_10.jpg
https://ag-spots-2018.o.auroraobjects.eu/2018/09/04/lamborghini-aventador-s-lp740-4-c541904092018101719_1.jpg
sina
۷ آبان ۱۳۹۷لامبو رو خعلی دوست دارم ولی از طرفی کوروت هم خعلی ارزونتره.
رای نمیدم.
Cadillac
۷ آبان ۱۳۹۷تو این مقایسه مشخصه برد کدوم طرفه
اگه شخصی پول دار بودم هردو رو میخریدم اگه نه
کروت
هردوشون ماشینایی هستند که باید خریداری کرد
حمیدرضا
۷ آبان ۱۳۹۷نتونستم به کوروت رای ندم
Omid
۷ آبان ۱۳۹۷من نمیتونم رای بدم واقعا
از یک طرف کروت با قیمت خیلی خیلی کمتر و حسی که انگار بهش ظلم شده و از طرفی لامبوی وحشی و زیبا با صدای گوشنواز
واقعا نمیشه باعث حذف یکیشون شد??
آآآآرماااانننن
۷ آبان ۱۳۹۷قطعا لامبو
بعضی ها میگن قیمت کمتر کوروت و فلان! خب قیمت کمتر نتیجش تکنولوژی کمتر و کیفیت کمتره!
نمیشه لامبو یا اصلا ایتالیایی رو ول کرد رفت سراغ امریکایی! اونم تو بحث سوپر اسپرت!
واقعا سرتره اونتادور
Omid
۷ آبان ۱۳۹۷اگه قراربود که اینجوری باشه میبایستی لامبورگینی به نسبت قیمتش (چهار برابر ) سریع ترباشه اما خب نیست
ولی اصلا از لامبورگینی هم نمیشه گذشت
موتور تنفس طبیعی صدا و رخ زیبا و وحشی و هیولا واقعی درپیست اما حق کوروت هم نباید ضایع بشه
Alireza
۷ آبان ۱۳۹۷لامبو فوق العادس و ماشین بهتریه شکی توش نیس.
ولی من ماشینی ک میخوام داشته باشم تو هر رقابتی کوروت هستش
امیر
۷ آبان ۱۳۹۷هردو دوس داشتنی
صدای هرکدوم به تنهایی ادمو دیوانه میکنه
از لحاظ فنی ک زیاد فرقی نمیکنن (البته تو پیست قطعا لامبو با انبوهی از تکنولوژی برتره)
دلم نمیاد لامبو رو انتخاب نکنم اما وقتی بحث قیمت باشه چاره ای نیس ک کوروتو انتخاب کنم
R
۷ آبان ۱۳۹۷لامبو عشقه تو سگمنت خودش هیچ رقیبی نداره چون تکه ❤
Ahmad..F12
۸ آبان ۱۳۹۷تو سگمنت خودش رقیبی نداره؟؟؟!!!!?
من دیگه حرفی ندارم…
net
۷ آبان ۱۳۹۷چراغ عقب و چراغ جلو کوروت نیاز به طراحی جدید داره
Mopar or No Car
۷ آبان ۱۳۹۷یه سایت هست به اسم چراغ دات کام. به نظرم اونجا عضو بشی بهتره. اینجا پداله.
سام
۷ آبان ۱۳۹۷بی شک شورولت کوروت اتومبیل ارزشمندتر و کاربردی تری بوده و منتخب من در این دوئل خودرویی است.جایی که بحث کارآمدی و استفاده روزمره مطرح باشد کوروت زیبا و دوست داشتنی لامبو ی ظریف و گران قیمت را به راحتی زیر پا می گذارد!
حسن
۷ آبان ۱۳۹۷واقعا بعضی از مخاطبای این پیج خسته نشدن از این همه به هم گیر دادن، ببخشید که اینو می گم، داره کم کم حس مهد کودک بهم دست میده وقتی کامنت ها رو می خونم! شاید چون 30 یا 40 تا کامنت دارم فکر کنید تازه اومدم و این پیج رو دنبال می کنم. نه این طور نیست دقیقش رو یادم نیست ولی مطمئنم بیش از 5 سال هست هر روز یه نیم ساعت وقت می زارم و میام خبرهای جدید و نظرات مخاطبان رو چک می کنم. ولی این چند وقت اخیر چندتا از مخاطبان واقعا دارن جو رو خراب می کنن. خواهش می کنم از اون چند نفر که کل کل بچگونشون رو ببرن جای دیگه! از روز اول هم این دوئل ها بیشتر جنبه فان داشتن و بیشتر برای شناخت نظرات شخصی افراد بوده. مثلا همین دوئل لامبورگینی و کوروت، واقعا جفتشون شاهکارن، و این واضح هست که یه ماشینی 400 هزار دلاری از یه ماشین 150 هزار دلاری (حدوداً) بهتره. اما با پول پرداختی برای کوروت هیچ گزینه بهتری ندارین و حتی از خیلی از ماشین های گرون تر از خودشم پرفرمنس بهتری داره.
Sajjad
۷ آبان ۱۳۹۷بله حرف شما کاملا درست
ولی کو گوش شنوا؟!
نمیدونم کی این سایت رو به این چند نفر نشون داد!
Infinite
۷ آبان ۱۳۹۷خودروی “بروس وین” انتخاب من هست.
The Dark Knight Rises
Mopar or No Car
۷ آبان ۱۳۹۷با وجود عملکرد نزدیک به هم، آونتادور نسخه پایه حدود 7 برابر و نسخه مورد بررسی 4 برابر قیمت کوروت هست. اگه قرار باشه بدون پرداخت پول انتخاب کنم آونتادور ولی در واقعیت قطعا کوروت.
به موارد بالا پیشینه وزین کوروت رو هم باید اضافه کرد.
ضمنا حسن کوروت اینه که بعد از نیم ساعت رانندگی آتیش نمیگیره.
شاهین
۷ آبان ۱۳۹۷اون اتیش گرفتنا بخاطر سیستم اگزوز بوده و بکفایر های فابریکی که اونم حل شد. الان اونتادور موقع شتابگیری اتیش میده بیرون جای دود!
الان بگرد ببین کدوم ماشین فابریکی بک فایر میزنه مثل اونتادور
Mopar or No Car
۷ آبان ۱۳۹۷شاهین عزیز قسمت آخر کامنتم جنبه شوخی داشت. آونتادور و لافراری و 720S و 911 و کوروت و فورد جی تی و … ماشینهایی هستند که اگه کسی گفت از یکیشون خوشم نمیاد مطمئنا طرف فکر میکنه ماشین بازه.
حالا انتخاب بینشون سلیقه ایه.
مانی
۸ آبان ۱۳۹۷این لامبو جایگزین مورسیه لاگو شده که خودش جایگزین دیابلو شده
دیابلو جایگزینِ کانتاش شده و کانتاش جایگزین میورا
پس میبینی که پیشینه لامبورگینی هم خیلی وزینه
هیچ وقت نباید انتظار داشته باشی یه ماشین با تیراژ پائین و پرستیژ خیلی بالا هم قیمت یه شورلت باشه
لابد پاگانی زوندا با اون قیمت نجومی که کلی هم طالب داره و روز به روز قیمتش بالا میره باید هم قیمت شورلت باشه
و اینکه واسه شورلت واقعا افتخار بزرگیه که بعد نیم ساعت رانندگی ماشینش آتش نمیگیره
Mopar or No Car
۸ آبان ۱۳۹۷اولا همون میورا در سال 1966 یعنی سه سال بعد از تاسیس لامبورگینی تولید شده وکوروت 1953. ضمنا شرکتی که فقط سوپر اسپرت تولید میکنه و فقط یکی دو مدل همزمان رو خط تولید داره رو نباید اینجوری مقایسه کنی چون همه ی محصولاتشون جایگزین مدل قبلی هستن.
در مورد آتیش گرفتن منظورم نقص آونتادور بود نه مزیت کوروت.
در مورد پاگانی هم داستانش کلا متفاوته. یک اثر هنری و کلکسیونی هست که شما کمتر میبینی تو مسابقات شرکت کنه چون عملکرد فنیش تو اولویت نیست. اما کسی که اینهمه پول به آونتادور میده انتظار عملکرد بالایی داره نه اینکه تفاوت جزیی تو عملکرد نسبت به یک ماشین 60 هزار دلاری داشته باشه.
مانی
۹ آبان ۱۳۹۷عملکرد فنی فانتوم هم کمی بهتر از مدلهای میباخ مرسدس هست شاید هم بهتر نباشه
اما قیمت مدلهای رده بالا رلزریس فانتوم کجا و مرسدس کجا
اینم دقیقا همونه
Mopar or No Car
۹ آبان ۱۳۹۷دوست عزیز شما انگار خودتو زدی به اون راه
من میگم تو بخش ماشینهای لوکس عملکرد فنی اولویت اول نیست باز میای عملکرد فانتوم و مایباخ رو مقایسه میکنی؟
ما داریم اینجا در مورد دو تا ماشین پرفورمنس بالا صحبت میکنیم پس مقایسه ی عملکردشون خیلی مهمه.
شاهین
۷ آبان ۱۳۹۷من بین کل ماشینا لامبورگینی رو میپرستم دوسش ندارم!
کوروت هم قیمتش کمه و قطعا طرفدارای زیادی داره اما از اونتادور نمیشه گذشت
باز اگر کوروت نسل قدیم بود شاید انتخابش میکردم اما این نسلش اصلا به دل نمیشینه از لحاظ ظاهری
و اینکه دوئل بین هوراکان و وایپر ….. وایپر رو انتخاب میکنم چون بهترین امریکایی بود بنظرم. مردونه حجیم بود نه الکی
Ahmad..F12
۸ آبان ۱۳۹۷انتخاب این دو واقعا دلیه…
روی کاغذ برتری کاملا با کوروت هستش، ولی قطعا انتخاب یک فرد ریچ و لاکچری که بیشتر احساسی نظر میده و براش چیزای دیگه ای مثل پرستیژ و قیمت بالاتر مهمه ، اونتادور خواهد بود.
من خودم ۲ دیقه ای بین انتخاب منطقی و احساسی گیر کرده بودم ..!!!!?
ساسان
۸ آبان ۱۳۹۷روی کاغذ برتری کاملا با کوروت هستش؟!!
اونتادور با اسب بخار کمتر و گشتاور بسیار کمتر شتاب تا96 بهتر…1/4مایل بهتر..و تاپ اسپید بهتر داره.
مگراینکه منظورتون مصرف سوختو قیمت وحجم صندوق بارو ازاین دست موارد باشه.ولی عملکردفنی که روی کاغذ لامبو بهتره!
net
۸ آبان ۱۳۹۷تشکر از پدال کیفیت عکس در این پست کوروت و لامبورگینی خیلی خوبه.لامبورگینی برای سواری در شهر جالب نیست ولی کوروت خوب هست برای رانندگی در شهر و خطوط نرمی داره و خط تیز مثل لامبورگینی نداره و کوروت امریکایی هست
car lover
۱۷ مرداد ۱۴۰۳کوروت پادشاه سوپر اسپرت