دوست دارید کدامیک از خودروهای پرفورمنس را در گاراژ خانه خود داشته باشید؟!
در نگاه اول، این دو خودرو رقیب ایده آلی برای یکدیگر نیستند. دیدن محصولی از AMG در کنار شورولتی که نزدیک دو برابر ارزانتر است منظره چندان خوشایندی ایجاد نمیکند؛ اما خب این کوپه خشن حریف میطلبد و ما مجبور شدهایم شورولت کامارو ZL1 و مرسدس-ایامجی GT را شاخ به شاخ کنیم.
نیروبخش عضلانی قلدر آمریکایی پیشرانه ۸ سیلندر سوپرشارژدار LT4 بلوک کوچک است. این پیشرانه حجیم ۶.۲ لیتری قدرت ۶۵۰ اسب بخاری و گشتاور ۸۸۱ نیوتون متری داشته و قدرت عظیم خود را از طریق گیربکس ۶ سرعته دستی یا ۱۰ سرعته اتوماتیک به چرخهای عقب منتقل میکند.
این خودرو با وزن ۱۷۲۴ کیلوگرمی میتواند ظرف مدت ۳.۵ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد. کامارو ZL1 مسافت ۴۰۰ متر را در ۱۱.۴ ثانیه و با سرعت ۲۰۴ کیلومتر در ساعت طی میکند.
اما از طرف دیگر به محصول توانمند آلمانها میرسیم. مرسدس-ایامجی GT در فرم پایه خود از پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربویی بهره میبرد که قدرت ۴۵۶ اسب بخاری و گشتاور ۶۰۱ نیوتون متری خود را به رخ حریف میکشد. این پیشرانه پیشرفته و دستساز به یک گیربکس ۷ سرعته پیشرفته که دارای دو کلاچ است متصل میباشد.
قوای محرکه GT باعث میشود شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت خودرو در ۳.۹ ثانیه ثبت شده و حداکثر سرعت آن به ۳۰۴ کیلومتر در ساعت برسد. البته اگر به دنبال قدرت و عضلات بیشتر باشید اشتوتگارتیها شما را ناامید نخواهند کرد. نسخه R مرسدس-ایامجی GT قدرت ۵۷۷ اسب بخاری را از دل همان پیشرانه یاد شده خارج میکند.
mehran911
۳۰ آبان ۱۳۹۶انتخاب من قطعا ماشین سلطان اشتوتگارته
mehran911
۳۰ آبان ۱۳۹۶در پست قبل از این ( مرسدس GLC )
ی عکس از مرسدس AMG آپلود کردم برید تفاوت کلاس طراحی مرسدس رو ببینید
:::فرشاد:::
۳۰ آبان ۱۳۹۶AMG GT قطعا یکی از زیباترین خودروهای دنیاست، مخصوصا کابینش.
یانکی
۳۰ آبان ۱۳۹۶دوستان اختلاف 2 برابری . فقط کافیه 15000 دلار هزینه کنی تا زیره کاپوتشم چرم اعلا کار کنند و 100 اسب روش بزارن از لحاظه قدمت هم کامارو بیش از 50 سال قدمت داره ولی آ ام گ چندساله اومده تو پرفور منس هم سوگسه پس چرا انقدر گرونه آلمانا فقط تو پاچه میکنند
مهران
۱ آذر ۱۳۹۶دوست گرامی من در امریکا هستم ، و تجربه داشتن همه نوع خودرو را دارم ، متاسفانه شما درست میگویید! در معامله با آلمانها مشتری مغبون میشود یعنی همیشه کمتر از پولی که میپردازید به شما تحویل میدهند . من عشق بی ام و بودم و در ماشین اولم در امریکا این بی ام دبلیو برندنیو اینقدر اشکال الکتریکی داشت که کلافه شدم . به هر حال ، حال کردن با عکس و مقاله یک چیز است و تجربه مالک بودن همان خودرو یک چیز دیگر . و با در نظر گرفتن تمام فاکتورها من کامارو را برمیدارم به علاوه اینکه پاپیلارتر و مردمی تر است .
Ali
۳۰ آبان ۱۳۹۶بنز بودن به کنار ولی قیمت نصف و موتور ۶.۲ لیتری در برابر ۴ لیتری به کنار❤️ صدایی غرش موتور zl1 واقعا یه حس فوقالعادس بی نظیره من رای ام zl1 هستش
CNA
۳۰ آبان ۱۳۹۶البته ناگفته نماند یکی از بهترین صدا ها ماله amg هستش نه کامارو
Ali
۳۰ آبان ۱۳۹۶بله برای amg v12نه 4 لیتری که تویین توربو شده و نفسشو گرفته،صدای موتور سوپر شارژر zl1 تقریبا دو برابر ۴لیتری تویین توربو بنزه!!
امیرحسین
۱ آذر ۱۳۹۶سلطان اشتوتگارت مگه 911 نیست؟؟؟؟
محمد
۳۰ آبان ۱۳۹۶کامارو
کارل شلبی
۳۰ آبان ۱۳۹۶من که کامارو رو انتخاب میکنم??برای من همین که با همین قیمتش با گرون تر از خودش مقایسه میشه کافیه تازه یه جور از کیفیت کابین حرف میزنین که انگار کیفیتش اندازه کیفیت کابین پرایده !!!نمیدونم کی میخواین متوجه بشین کیفیتش در برابر قیمتش حرف نداره?????
Yaser1986
۳۰ آبان ۱۳۹۶دوست عزیز اولا مقایسه این دو با هم اشتباه بود چون یکیش از خانواده لوکس ها هستش یکی هم از رده غیر لوکس دوما اگرم بر فرض مثال خواستن مقایسه کنن باید مدل amg gtr رو با این مقایسه میکردن که از لحاظ سطح قدرت و شتاب با این هم پا در میومد
در مجموع هر دو تاشون قابل احترام و دوست داشتنی هستن اونم تو رده قیمتی خودشون . به شخصه طرفدار پرو پا قرص بنز هستم اما هر ماشینی از هر برندی که خوب باشه دوسش دارم
کارل شلبی
۳۰ آبان ۱۳۹۶یکی حدود ۴۰۰میلیونVS یکی دیگه حدود۲۴۰میلیون.
علیرضا
۴ شهریور ۱۳۹۷پلاک اروند نه ملی
Kamran
۳۰ آبان ۱۳۹۶مهران جان عرض کنم
–
مرسدس بنز در کنار پورشه هر
دو با هم سطان اشتوتگارتن :)
mehran911
۳۰ آبان ۱۳۹۶دقیقا همینطوره کامران عزیز
ایالت وورتمبرگ آلمان به مرکزیت اشتوتگارت مهد خودروسازی دنیاست
مرسدس و پورشه در این ایالت فعالیت میکنن
همینطور که میدونید شرکت بوش که بزرگترین تولید کننده قطعه در تمام صنعت خودروسازیست هم در اشتوتگارت فعالیت میکنه
و بزرگترین تولید کننده گیربکس جهان یعنی شرکت ZF هم در ایالت وورتمبرگ فعالیت میکنه
.
اشتوتگارت برای من بهشته
Ferrari SFXSuperFast
۱ آذر ۱۳۹۶بهشت یعنی مودنا با
فرراری.پاگانی.مزراتی.لامبورگینی.فیورانو و..
.
یا حتی میلان با
آلفارومئو.برمبو.پیرلی.مونزا
و اتسترا …
کارل شلبی
۳۰ آبان ۱۳۹۶مرسدس برای من ماشین قابل احترامیه رخش برای من جذابیت خاصی داره???
Kamran
۳۰ آبان ۱۳۹۶انتخاب من هم Mercedes هستش
DEADPOOL
۳۰ آبان ۱۳۹۶قلدرآمریکایی??
درضمن این رینگای بنز واقعا زشته?
یه چی دیگه gtrهم میاوردن باز کامارو برنده بود
Hemichan
۳۰ آبان ۱۳۹۶دیسلایک ها نشانه ی حقانیت شماست
آرش آمریکایی
۳۰ آبان ۱۳۹۶انتخاب من کامارو
Deadpool جون از این که دوباره سرت به تنت وصله خرسندیم
DEADPOOL
۳۰ آبان ۱۳۹۶مخلصیم143تا بخیه خورده
:::فرشاد:::
۳۰ آبان ۱۳۹۶:::نظرسنجی:::
مرسدس بنز AMG GT: لایک ?
شورولت کامارو ZL1: دیسلایک ?
??GERMANY??
۱ آذر ۱۳۹۶به تعداد بالای کامنت ها جایزه نمیدن اما شما خیلی تلاش میکنی
:::فرشاد:::
۲ آذر ۱۳۹۶شما هر جور راحتی فکر کن ❤ حوصله صحبت در مورد این بچهبازیا رو ندارم دوست عزیز.
M.us
۳۰ آبان ۱۳۹۶کامارو وحشی انتخاب منه چون هدف من داشتن ماشینیه که سریع حرکت کنه قیمت بنز بخاطر کیفیت کابینش خیلی گرون اما اونور کامارو ارزونه اما این ارزون بودن به معنی بد بودن نیست شتابش هم مناسبه و یه سوال میخاستم بپرسم و اونم اینه که اگه کابین کامار مثل بنز باکیفیت بود اون موقع انتخابشون چی بود؟؟؟
فريد
۳۰ آبان ۱۳۹۶اون موقع بحث طراحی پیش میومد
Hemichan
۳۰ آبان ۱۳۹۶که البته باز کامارو پیروز میدان بود
:::فرشاد:::
۳۰ آبان ۱۳۹۶شما هر دوشون رو از نزدیک دیدی؟
مهران
۱ آذر ۱۳۹۶من دیدم و تست هم کردم تستش مجانیست ، فقط گواهی نامه گرو میگذاری و دربرخی موارد یک روز و در برخی خودروها با یک همراه برای ساعتی .
کوروش
۳۰ آبان ۱۳۹۶یعنی میشه از یک المانی اصیل گذشت معلومه ادم عاقل پول رو به بنز میده که ماشینش در طول زمان میشه جواهر بخصوص اینکه دست Amg دخیل باشه کامارو ماشین بدی اصلا نیست ولی اخه با بنز ….
شایان
۳۰ آبان ۱۳۹۶اصیل تر از اون کاماروعه شک نکن
آرش
۱ آذر ۱۳۹۶در طول زمان که بنز جلوی کامارو اصلا حرفی واسه گفتن نداره !! شما برو یه بنز 1990 پیدا که رو پا باشه و بشه بهش گاز داد . من که ندیدم . ولی در مورد همین کامارو مدل 1975 هنوز توی خیابون های ایران هست و من یکیشو سوار شدم و بعد از 40 سال هنوز هم واقعا ماشین سرحال و رو پایی بود
Silver
۱ آذر ۱۳۹۶آرش عزیز
جدا از بنز یا شورلت بودن نگهداری مالکان قبلی شرطه
آدمی که قدر ماشین زیر پاشو نمیدونه، روغن اشغال میزیزه فیلتر روغن یکی درمیان عوض میکنه و فقط ماشین رو سوار میشه و نگهداری نمیکنه
ماشین زودتر از اونی که فکرشو کنیم از پا در میاد ( هرچیزی که میخواد باشه)
الان یه بنز کپل سفید میشناسم ماشین آماده پرکردن حداکثر سرعتشه، واقعا صاحبش رعایت نگه داری ماشین رو کرده از دیدن تمیزی و بی نقصی ماشینش آدم لذت میبره.
Hemichan
۳۰ آبان ۱۳۹۶گردن کلفت آمریکایی
Behnam Damon
۳۰ آبان ۱۳۹۶کامارو برا ماهاس که بابای خیلی خیلی مایه دار نداریم
:::فرشاد:::
۳۰ آبان ۱۳۹۶۹۹ درصد ایرانیا نهایت میتونن ماشینهای تولید داخل رو بخرن، کامارو پیشکش.
MAHDI . VENOM-DEMON
۱ آذر ۱۳۹۶فرشاد از این که بنز جلوی کامارو شکست میخوره فشارت بالا زده معلوم نیست چی میگی
:::فرشاد:::
۲ آذر ۱۳۹۶کجای حرفم باعث شده همچین برداشتی کنی؟!
ahmad m
۳۰ آبان ۱۳۹۶انتخاب من مرسدس
محمدرضا
۳۰ آبان ۱۳۹۶فقط قلدر امریکایی
Silver
۳۰ آبان ۱۳۹۶البته که بنز
جانم بنز رخ و استایلش چه دلبری ای میکنه ?
اگر تمکن مالیشو ( وصد البته امکان خرید) داشته باشم بدون هیچ تردیدی بنز
ولی از حق نگذریم ، توی رنج قیمت خودش کامارو یکی از گزینه های برتره . سلاح قدرتمند کامارو قیمتشه.
حمیدرضا
۳۰ آبان ۱۳۹۶اگر قرار باشه تو امریکا یا خاورمیانه رانندگی کنم قطعا کامارو رو انتخاب می کنم هم قدرتمند هم سریع ولی در اروپا مرسدس چون انقدر جاده ها شون کوچیک و پر پیچ و خمه مصرف کامارو سر به فلک میذاره ولی مرسدس خیلی منطقی تر هست اما در دوبی صدای کامارو وحشت رو در دل همه قلدر سوارا ایجاد میکنه
در نهایت بستگی به مکان استفاده داره در ایران هیچ کدوم چون ارزش ماشین بیشتر از جاده های ماست
:::فرشاد:::
۳۰ آبان ۱۳۹۶داداش شما هم مثل اون بزرگوار(!) فکر میکنی همه آمریکاییها پر مصرف هستن؟! باور کن کامارو نسبت به حجم و قدرت موتورش، مصرف غیرمنطقی نداره.
آرش آمریکایی
۳۰ آبان ۱۳۹۶علی (شوی نوا) جون اگه کامنت منو میبینی یه سوال دارم
مگه انجین کامارو از نوع بیگ بلاک نیس
پس چرا نوشته بلوک کوچک
(Ali(Chevy Nova
۱ آذر ۱۳۹۶ارش جان جواب این کامنتت رو جاى دیگه مىگم که دوستان هم ببىنن
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۳۰ آبان ۱۳۹۶هر جفتشون خوبن و یه دنیایی دارن.
ولی من یخورده ((با اجازه ی آمریکایی بازا)) سمت مرسدسم.?
.
.
.
.
.
یه خبری هم دارم.
.
.
.
.
باز هم 720s و باز هم شگفتی دیگر!!!
ثبت رکورد دیوانه کننده ی ((9.733)) ثانیه در مسیر 1/4 مایل توسط مک لارن???
اگه سوالتون اینه که این مدل 720s تغییری داره یا نه،جواب یه ((نه)) بزرگه.
این رکورد برای یک مدل استوک شگفت انگیزه.
…
این آمار رو هم ببنید بد نیست.
https://1.bp.blogspot.com/-XNTVubfTdhU/WhRGtCQ-c5I/AAAAAAABOMI/wf6Qw0LwuUE1fYO_IHaz_GkGTWBp75eIACLcBGAs/s1600/mclaren-720s-quarter-mile-record.jpg
….
….
اینم ویدئوش:https://www.aparat.com/v/Br4mf
..
..
..
???((Raise Your Limits))???
MAHDI . VENOM-DEMON
۱ آذر ۱۳۹۶چه میکنه این مک لارن
خوشحال شدم با این خبرت خودمم از طرفدارای مک لارنم
تبریک به شما دانیال عزیز
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۱ آذر ۱۳۹۶قربون داداش مهدی.
Mr
۶ دی ۱۳۹۶مشخصات فنی ۷۲۰ رو میشه بگین ؟؟
علی
۳۰ آبان ۱۳۹۶با سلام
دوستان هر دو بر طبق نیازهایی که پوشش می دن فوق العاده هستند یعنش شما اگه ماشینی میخای که وحشی باشه و قدرت خوبی داشته باشه ولی از کیفیتش حاضر به چشم پوشی باشی کامارو انتخاب مناسبی هست ولی اگه یه لوکس اسپورت با کیفیت با قدرت مناسب بخای انتخاب مرسدس هستش .البته کامارو بیشتر وحشی سواریه یعنی سوار یه وحشی هستید ولی تو مرسدس سوار یه ماشین لوکس هستید که هر وقت بخاید تیدیل می شه به یه آدم متمدن و هر وقت نخاید می شه یه ماشین مخصوص پیست .انتخاب من مرسدس هستش گرچه که من به شخصه بین قلچماقهای آمریکایی رقبای کامارو مانند موستانگ و چلنجر را بیشتر می پسندم
بهنام
۳۰ آبان ۱۳۹۶قلدر امریکایی !!! واقعا دوسش دارم ?
پیام اکرمی پور
۱ آذر ۱۳۹۶ماشینای آمریکایی به زور پیشرانه های پر مصرف، شتاب ماشین رو بالا میبرن. تو بخش هندلینگ و … در برابر آلمان هیچ حرفی برای گفتن ندارن
امیرحسین
۱ آذر ۱۳۹۶شما بهتره بری و رکورد این مدل از کامارو رو توی جهنم سبز ببینی
یه ماشین فقط با زور قدرت نمیتونه همچین رکوردی بزنه
امیرحسین
۱ آذر ۱۳۹۶از هرچی بگذریم ولی اصلا نمیشه با فرمون کامارو کنار اومد ?
بیشتر احساس بدی که نسبت به کابینه کامارو دارم به خاطره فرمونشه
ولی من اگه بخوام تویه این قیمت امریکایی بگیرم قطعا کوروت میگیرم
Pooriya_German_BMW
۱ آذر ۱۳۹۶مقایسه مضحکی بود
مثل شاه و گدا
۱۰۰% آلمان
۱۰۰%بنز
ولی باز just BMW
محمد
۱ آذر ۱۳۹۶من خودم کامارو 2013 با پلاک منطقه آزاد دارم. کامارو رو با هیچ آلمانی عوض نمیکنم. عشق ماشین عضلانی داشته باشی باید بری سراغ آمریکایی.
??GERMANY??
۱ آذر ۱۳۹۶با احترام به طرفداران هر دوخودرو اما ۹۱۱ بهترین انتخاب است
امیرحسین
۱ آذر ۱۳۹۶یکی اینجا حرف دل منو زد
abbas us.c
۴ آذر ۱۳۹۶کامارو.
برای یه اتاق دوبرابر پول نمیدم
AHMAD
۱ بهمن ۱۳۹۶مرسدس GT بین تموم ماشین ها زیباترین کابین رو داره …عاشقشم
طراحی داخلیش که حرف نداره
انتخاب اول و آخر بنز♥