شورولت کامارو ZL1 جدید نه تنها به لطف پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری ۶۵۰ اسبی خود یک هیولای به تمام معناست بلکه میتواند برای استفاده روزمره نیز خودرویی راحت تلقی شود. البته مهندس ارشد کامارو خواهان عصاره وجودی بیشتری است!
Al Oppenheiser مرد پشتصحنه نسل فعلی کامارو در نمایشگاه خودروی دیترویت با خبرنگاران مصاحبه کرده و به برخی از اهدافی که امیدوار است با این مدل عضلانی به آنها دست یابد را اعلام نموده است.
زمانی که از او درباره دیمن پرسیده شده، مهندس کامارو اعلام کرده تیم شرکت در حال کار روی پکیج مشابهی برای خیابانها هستند.
Oppenheiser گفته که نسخه قدرتمندتری از کامارو میتواند در آینده تولید شود. او تصریح کرده است:
ما به دنبال پکیج درگ پرفورمنس برای خیابان و قرار دادن اسبهای بیشتر در قلب کامارو هستیم.
یک کاماروی قویتر مجهز به پکیج درگ پرفورمنس میتواند رقیبی مستقیم برای داج دیمن باشد.
همچنین از رئیس کامارو درباره اینکه آیا کامارو ZL1 میتواند داج وایپر ACR را در پیست شکست دهد یا خیر پرسیده شده و او اینگونه جواب داده است:
من فکر میکنم بله. از نظر ما کامارو تواناییهای زیادی دارد. آیا ثبت لپ تایم زیر ۷ دقیقه برای کامارو در نوربرگ رینگ جذاب خواهد بود؟ من دوست دارم چنین چیزی را ببینم.
تابستان سال گذشته کامارو ZL1 1LE توانست یک دور پیست جهنم سبز را در ۷ دقیقه و ۱۶.۰۴ ثانیه طی کند که همین رکورد کامارو را به سریعترین خودروی عضلانی این پیست بدل نمود. وایپر ACR رکورد ۷ دقیقه و ۱.۰۳ ثانیهای را ثبت کرده که حدود ۱۵ ثانیه سریعتر از کامارو ZL1 1LE میباشد. بهبود ۱۶ ثانیهای رکورد این خودرو یک کار بسیار سخت خواهد بود.
درحالیکه اکثر اظهارات این مهندس شبیه تنه زدن به خودروهای پرفورمنس گرانقیمت به نظر میرسد اما اخبار جدیدی نیز درباره ارزانترین نسخه کامارو منتشر شده است. این مدیر ارشد کامارو گفته که تیمش در حال همکاری با بخش پرفورمنش شورولت به منظور ارتقای پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو است.
کاماروی جدید شاید بهترین نسخه تاریخ این خودرو باشد اما هنوز هم جای کار زیادی برای ارتقای پرفورمنس این عضلانی محبوب وجود دارد.
Hemichan
۶ بهمن ۱۳۹۶یک ماسل نابودگر
شورولت خیلی روی کامارو کار کرده و تو آینده هم شاهد مدل های جذابتری خواهیم بود
F۲۲RAPTOR
۶ بهمن ۱۳۹۶صد در صد
(Ali (Chevy nova
۶ بهمن ۱۳۹۶هفته پىش ىه کامارو مدل 2016 بسىار عالى دىدم تو خىابون معلم
پلاکش منطقه ازاد بود و جزو اخرىن ماشىنهاى امرىکاى وار شده به اىران
محمد
۶ بهمن ۱۳۹۶فقط حیف که تنها حسرت حضور این ماسلکارها رو واسه حضور تو خیابونای اینجا میشه خورد
(Ali (Chevy nova
۶ بهمن ۱۳۹۶جناب محمد
درسته نمونه هاى جدىدشون رو تو اىنجا نمىشه دىد
اما وجود نمونه هاى کلاسىکشون براى عاشقها هم قوت قلبه
خداروشکر خىلى از مدلهاى کلاسىک ماسلکارها بازسازى شدن و لوازماشون هم موجوده و مىشه الان با 30/000 مىلىون ىه کامارو روپا مدل 76 با موتور 8 خرىد و اسفالت خىابون رو باهاش شخم زد
(Ali (Chevy nova
۶ بهمن ۱۳۹۶جناب محمد
درسته نمونه هاى جدىدشون رو تو اىنجا نمىشه دىد
اما وجود نمونه هاى کلاسىکشون براى عاشقها هم قوت قلبه
خداروشکر خىلى از مدلهاى کلاسىک ماسلکارها بازسازى شدن و لوازماشون هم موجوده و مىشه الان با 30 تا 40 مىلىون ىه کامارو روپا مدل 74 تا 78با موتور 8 خرىد و اسفالت خىابون رو باهاش شخم زد
Mahdi CHEVROLET
۶ بهمن ۱۳۹۶علی جون قیمتا رفته بالا
روز به روز هم داره بیشتر میشه
با ۳۰ تومن ۶ سیلندر به زور گیر میاد
یرای ۸ سیلندر بالای ۴۰ حتی تا ۶۰ هم دیدم
Mahdi CHEVROLET
۶ بهمن ۱۳۹۶رقابت خوب بالا گرفته
اگه بتونه دیمن رو تو درگ بزنه پس تو پیست یه هیولا واقعی میشه
واقعا که غول مرحله اخره
Hemichan
۶ بهمن ۱۳۹۶یعنی 800 اسب؟ جدی عالی میشه
(Ali (Chevy nova
۶ بهمن ۱۳۹۶مهدى تو شهرستان با قىمت مناسب مىشه پىدا کرد
قىمتهاى تهران و کرج کمى زىاده
PaRHaM
۶ بهمن ۱۳۹۶این خبر منو خیلی خیلی خوشحال کرد!??????
ب شدت منتظرم بیاد ❤????
F۲۲RAPTOR
۶ بهمن ۱۳۹۶شدیدا امیدوارم
که نسل جدید z28
باموتور ۷ لیتری سنتی توربو
در محدوده قدرت ۸۰۰ به بالا عرضه شه
به امید اون روز
(Ali (Chevy nova
۶ بهمن ۱۳۹۶هىولاى وحشى من
کابوس ماشىنهاى سوسول الکى گرون
(Ali (Chevy nova
۶ بهمن ۱۳۹۶((تابستان سال گذشته کامارو ZL1 1LE توانست یک دور پیست جهنم سبز را در 7 دقیقه و 16.04 ثانیه طی کند که همین رکورد کامارو را به سریعترین خودروی عضلانی این پیست بدل نمود. وایپر ACR رکورد 7 دقیقه و 1.03 ثانیهای را ثبت کرده که حدود 15 ثانیه سریعتر از کامارو ZL1 1LE میباشد. بهبود 16 ثانیهای رکورد این خودرو یک کار بسیار سخت خواهد بود.))
((شورولت کامارو ZL1 جدید نه تنها به لطف پیشرانه 8 سیلندر 6.2 لیتری 650 اسبی خود یک هیولای به تمام معناست بلکه میتواند برای استفاده روزمره نیز خودرویی راحت تلقی شود. البته مهندس ارشد کامارو خواهان عصاره وجودی بیشتری است!))
(Ali (Chevy nova
۶ بهمن ۱۳۹۶خوب رفقا امروز هم بخاطر هىولاى جدىد شورولت هم نظر سنجى دارم براتون و هم معرفى ىه ماشىن لات واقعى
1967 chevy chevelle ss لاىک
dodge coronet rt 1968 دىس لاىک
(Ali (Chevy nova
۶ بهمن ۱۳۹۶خوب برسىم به معرفى ىه ماشىن قلدر و بسىار قدرتمند
((شورولت الکامىنو))
الکامىنو جواب کوبنده شورولت به فورد رانچرو بود
نسل اول الکامىنو 2 سال بعد از معرفى فورد رانچرو عرضه شد
نسل اول از سال 1959 تا 1960 بروى پلتفرم شوى اىمپالا تولىد شد
موتورها عبارت بودن از 235 که 6 سىلندر بود و 283 و 348 که 8 سىلندر بودن
نسل دوم سال 1964 بروى پلتفرم شورولت شول عرضه شد و تا سال 1967 تولىد شد
لىست موتورها بسىار بىشتر شد و از موتور 6 سىلندر 194 تا موتور بىگ بلاک 8 سىلندر 396 با قدرت 370 اسب عرضه شد
نسل سوم سال 1968 تا 1972 بود و همچنان پلت فرم شول استفاده مىشد
موتورها از 230 6 سىلندر تا هىولاى گشتاور که موتور بىگ بلاک 454 با 550 اسب بود رو شامل مىشد
نسل چهارم از 1973 تا 1977 عرضه شد و موتورها از 250 6 سىلندر تا 454 عرضه شد
نسل پنجم هم سال 1978 تا 1987 عرضه شد و پلتفرم هم از مونت کارلو استفاده شد
موتورها شامل 200 6 سىلندر تا 350 اسمال بلاک 8 سىلندر بودن
شوى الکامىنو از محصولات بسىار محبوبه شورولت هست که در 5 نسل عرضه شد و هنوز هم تمام نسلهاش ساپورت قطعات مىشه
الف.ی
۶ بهمن ۱۳۹۶دمت گرم علی آقا
(Ali (Chevy nova
۶ بهمن ۱۳۹۶الف. ى
خواهش دارم
M.us
۶ بهمن ۱۳۹۶اوه اوه حدس میزدم که کامارو جواب دیمون رو بده چه جنگی بشه بین اینا دوست دارم یه موتور با حجم بالا(427ciبه یاد این انجین) روش بزارن هرچند که عمرا این کارو بکنن درضمن داش علی درباره انجیجن 572/620 میشه یه توضیح بدی ممنون
(Ali (Chevy nova
۶ بهمن ۱۳۹۶M. Us
اىشالاه در مورد 572 هم مطلب کاملى مىزارم براتون
Raha
۶ بهمن ۱۳۹۶تو را دوست میدارم….
Mohamad
۶ بهمن ۱۳۹۶دوست داشتنیه و شخصا کامارو از ماشینای مورد علاقمه
اما چرا آرم شورولت رو با همون رنگ زرد اصیلش روش نصب نکردن! دلیل خاصی داره؟
Hami
۶ بهمن ۱۳۹۶برای هوا رسانی بهتر لوگو به صورت توخالی طراحی شده
http://st.motortrend.com/uploads/sites/5/2016/03/2017-Chevrolet-Camaro-ZL1-front-grille.jpg
کارل شلبی
۶ بهمن ۱۳۹۶دمت گرم
من همش فکر میکردم رنگش مشکیه!!
Mohamad
۶ بهمن ۱۳۹۶اهان ممنون بابت پاسختون
مهران
۶ بهمن ۱۳۹۶به نظرتون اینکه کامارو برادر کوچیکه کوروت حساب میشه و همیشه از لحاظ قدرت و شتاب گیری و…. یه پله پایین تر از کوروت بوده آیا ایا جنرال موتور با محدودیت مواجه هست واسه کامارو ارتقا یافته جدید از لحاظ قدرت یعنی باید قدرتش زیر 750 اسب بخار و شتاب 0 تا 100 هم کند تر از کوروت باشه؟ اخه اگه بخواد به جنگ دیمون بره باید خودشو خیلی خوب مجهز کنه
شاهین
۶ بهمن ۱۳۹۶قطعا از دیمن بهتر میشه کامرو
توی پیست که خوب عمل میکنه برعکس بقیه ماسل ها
پس توی مسیر مستقیم با اون همه قدرت شانسی واس رقبا نمیمونه
فقط ایکاش مثل دیمون ی صدای منحصر به فرد داشته باشه هم موتورش هم کیت اگزوزش
دیگه کاملا ماسل تمام عیار میشه که هیچکی نمیتونه ازش ایراد بگیره مگه اینکه بعضیا الکی بگن آمریکایی کیفیت نداره!!! (انگار نشستن توش و هر روز دارن باهاش دونات میزنن و هر ماه سر پولوس عوض میکنن)
ونوم اف ۵
۶ بهمن ۱۳۹۶خیلی این جمله قشنگ بود کامارو جدید شاید بهترین نسخه تاریخ این خودرو باشد اما هنوز هم جای کار زیادی برای افزایش این عضلانی گحبوب وجود دارد
Sajjad
۶ بهمن ۱۳۹۶یه جنگ ناموسی افتاده بین فورد و دوج و شورولت!
همش هم زیر سر شیطانه (دیمون)
فقط باید نظاره گر بود و بس…
(Ali (Chevy nova
۶ بهمن ۱۳۹۶درسته داش سجاد
رقابت بىن شورولت و دوج و فورد بدجورى بالا گرفته عىن قدىما
M.us
۶ بهمن ۱۳۹۶داش سجاد ما عشق ماسل ها عاشق همین رقابتیم این رقابت به نوعی تبدیل به یه تبلیغ براشون میشه
حمیدرضا
۶ بهمن ۱۳۹۶همیشه کامارو رو بیشتر از باقی ماسل ها دوست داشتم کاش یکم رو حجم موتپر و هندلینگش کار میکردن از پس ژاپنیا و المانام بر میومد
F-23
۷ بهمن ۱۳۹۶بله و باز هم آمریکا. هی اروپا میاد یه شانتاژی ، شیطنتی ، تنه ای ، بکنه . با وتوی آمریکا مواجه میشه . البته از حق نگذریم من این خودرو رو واقعا تحسین میکنم ولی فک نکنم در برابر داج دیمن شانسی داشته بلشه . اون لاکردار گودزیلاس اگه این غوله . روش نمیشه به همه اعلام جنگ بده . حالا اروپا بره ماشیناشو رژ و ماتیک بزنه بفرسته نمایشگاه . بیایید ببینم کدوم جلوی دیمن میتونه واسته
Love Cars
۷ بهمن ۱۳۹۶کامارو یعنی عشق حالا هر نسلش که میخواد باشه.