اخیراً تصاویر جاسوسی جدیدی از شورولت کوروت C8 در پیست نوربرگ رینگ منتشر شده ولی یکی از عکاسان تصویری کاملاً نزدیک از نسخهی پیشتولیدی این خودرو منتشر کرده است.
قبلاً تصاویری از کابین این خودرو منتشر شده بود اما خب نمای کامل و واضحی از پشت آمپرها در دسترس نبود. همچنین ویدئویی از سوختگیری دو C8 پروتوتایپ در پمپ بنزین منتشر شده که به ما اجازه میدهد پشت آمپرهای دیجیتالی این خودروی خبرساز را ببینیم.
این کلیپ نشان دهندهی صفحهنمایش بزرگ و افقی در دو تنظیمات متفاوت است. اولین بخش صفحهنمایش روی شماره دنده گیربکس تمرکز داشته و شامل سرعتسنج افقی در بالای صفحه میباشد. در تنظیمات دوم نیز حالت سنتیتری وجود داشته و سرعت شمار گرد در مرکز صفحه به چشم میخورد. جزئیاتی همچون پایش فشار لاستیک و دمای روغن پیشرانه هم وجود دارند.
طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده، نسل جدید کوروت در نسخهی استینگری از پیشرانهی ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری با قدرت حدود ۵۰۰ اسب بخاری استفاده خواهد کرد. این خودرو دیفرانسیل عقب بوده و از گیربکس دوکلاچه سود خواهد برد. ظاهراً احتمال تولید کوروت با گیربکس دستی هم وجود دارد.
Alireza
۱۳ تیر ۱۳۹۸تقریبا ی ماه دیگه مونده اگه گذشت این مدت
امیر
۱۳ تیر ۱۳۹۸به دلیل کم کاری های شورولت در مورد کامارو،خیلی وقته علاقم نسبت به کوروت از بین رفته ولی حس میکنم این نسلش کارهای بسیاری انجام میده و اعداد جهنم سبز رو به خوبی دگرگون میکنه
بهرحال منتظریم
امیدوارم به خوبی اجدادش باشه
مازراتی
۱۳ تیر ۱۳۹۸تا بخوان یه ماشینی معرفی کنن کلی تبلیغ و بازار گرمی میکنن خب زودتر معرفی کنید دیگه هر روز یه خبر جدیدی ازش میذارن یه روز نمای داخلیش حدس میزنن یه روز عکس از فاصله دور و نمایی میذارن که خیلی واضح نیس یه روز نمای پشت آمپر میذارن یه روز معرفی میکنن مشخصات موتور نمیگن این چه وضعیه خب
یکی از خودروسازایی که کار درست هس تو این زمینه فراری هس بدون هیچ تبلیغی میره سر اصل مطلب ماشین معرفی میکنه
JDM
۱۳ تیر ۱۳۹۸داداش این عکسا به صورت جاسوسی گرفته شدن
تا حالا فقط یه تیزر ازش منتشر کردن اونم برا یه ماه پیش
پیام
۱۳ تیر ۱۳۹۸نمیدونم چرا هیچ وقت از کوروت خوشم نیومد ی جور حس پلاستیکی و ارزون بودن به آدم دست میده این مدل موتور وسطم همینجوریه عقب ماشین با جلوش جور نیست ، البته مدل ZR1 ۲۰۱۹ ماشین خوبیه و قیافشم عالی
یانکی
۱۳ تیر ۱۳۹۸دقیقا کجاش حس پلاستیک بهت داده
سروش
۱۳ تیر ۱۳۹۸شما انتظار دارید با صد هزار تا کیفیت متریال خودروی ۳۰۰ هزار تایی بهتون بدن؟ همین که از نظر فنی در حد اونا ظاهر میشه عالیه
Alireza
۱۳ تیر ۱۳۹۸خوب پس چرا اینجایی تو این صفحه اگه ازش خوشت نمیاد
بهراد
۱۳ تیر ۱۳۹۸بنظرتون با دوربین های اسکن سه بعدی نمیشه طراحی این ماشینارو حدس زد؟ مکانیسمشون فک کنم شبیه دوربین های کنترل سرعته که با محاسبه زمان و رفت و برگشت امواج فاصله رو حدس میزنن ، اگر بشه با این روش چن تا عکس گرفت و با یه کامپیوتر قوی ازش رندر گرفت کار جاسوس های چینی تو نمایشگاه کمتر میشه. بعد از مدل سازی هم بقیه قسمت هارو با نرم افزار رنگ میکنن و قسمت های پلاستیکی رو جدا گونه رنگ آمیزی می کنن و جزئیات سریعتر به دست رقبا میوفته
M
۱۳ تیر ۱۳۹۸نسل عوض کردن و خودرو معرفی کردن استو از همه بد تره
ولی در مقابل بیمر شب میخوابی صبح بیدار میشی میبینی یه چی جدید اومده
این هم میدونم حدود 25 تا 35 روز مونده
ولی خیلی دیگه دیر میگفتین باید تازه الان خبر نسل جدید کوروت و عکس جاسوسیش رو منتشر میکردین
نه بیمر خوبه نه استون و شوی یه چیزی باید بین این دوتا باشه
Omid622
۱۳ تیر ۱۳۹۸بدون توبو ۵۰۰ خوبه
با توربو بابد بره بالای ۷۰۰
آریا ماشین
۱۳ تیر ۱۳۹۸به شدت منتظر نسل هشتم هستم
چه استینگری باشه چه Z06
Zr1 باشه که دیگه هیچی
ببینیم چی میشه