کراساوور الکتریکی شورولت برای بازار چین
در تصاویر منتشر شده میتوانیم یک جلوپنجرهی کاملاً بسته را ببینیم که توسط چراغهای ظریفی احاطه شده است. در زیر این بخش هم پوششهای پلاستیکی بدنه و فلاپی نقرهایرنگ دیده میشود.
با حرکت به سمت عقب این خودرو ستونهای A مشکیرنگ و همچنین درگاه شارژ در گلگیر جلوی سمت سرنشین جلو مشهود میشود. همچنین میتوان خط شانهی گیرا، خط سقف خمیده و رینگهای آئرودینامیکی را دید.
نمای عقب خودرو کاملاً واضح بوده و چراغهای نازک با پوشش مشکی در اطراف از شاخصههای آن هستند. از دیگر موارد برجستهی این بخش میتوان به اسپویلر روی درب پشتی و دیفیوزری نقرهایرنگ اشاره کرد.
ظاهراً طول/عرض/ارتفاع این کراس اوور به ترتیب برابر با 4665/1813/1513 میلیمتر و فاصلهی بین محوری آنهم 2660 میلیمتر میباشد. به این ترتیب شورولت منلو طویلتر و پهنتر از تراکس بوده اما بهطور قابلتوجهی کم ارتفاعتر است.
ظاهراً این کراس اوور از همان پلتفرم بکار رفته در بیوک ولیت 6 استفاده کرده که از پیشرانهی الکتریکی 148 اسب بخاری استفاده میکند. شورولت به برد الکتریکی این خودرو اشاره نکرده اما ولیت 6 با استفاده از باتری لیتیوم-یونی 35 کیلووات ساعتی میتواند برد 301 کیلومتری را ایجاد نماید.
اگرچه به نظر میرسد منلو مختص بازار چین است اما جنرال موتورز قبلاً تائید کرده برنامههایی برای تولید یک خودروی الکتریکی مبتنی بر ولت در میشیگان دارد. این خودروساز دو سال پیش بهصورت تصادفی این خودرو را در یک جلسهی عمومی معرفی کرد و عکاسان هم پروتوتایپ های آن را در حال تست مشاهده کردهاند.
چیز زیادی دربارهی این کراس اوور جدید نمیدانیم اما میتواند نام بولت ECV را به خود گیرد و از باتری لیتیوم-یونی 60 کیلووات ساعتیو موتور الکتریکی با قدرت 200 اسب بخاری استفاده کند.