نمایشگاه ژنو ۲۰۱۳: بعد از معرفی استینگری کوپه حالا نوبت به مدل کانورتیبل آن رسیده که برای نخستین بار در ژنو امسال رونمایی شد؛ خودرویی که تنها تفاوتش با مدل کوپه در حذف ورودی هوای بالای گلگیرهای عقب و انتقال آنها به زیر بدنه خلاصه می شود . . .
رونمایی استینگری کوپه در نمایشگاه دیترویت امسال در اولین ماه سال ۲۰۱۳ محقق شد، بفاصله چند هفته بعد شورولت اولین نسخه تولیدی آنرا در حراجی با قیمت ۱.۴ میلیون دلار فروخت و حالا می بینیم که به فاصله کوتاهی مدل کانورتیبل استینگری هم معرفی شده؛ اقدامی که می توان آنرا به توجه هرچه بیشتر آمریکایی ها به بازارهای روبه رشد اروپایی تفسیر نمود.
سقف سافت تاپ این خودرو را که در ۲۱ ثانیه باز می شود، می توان حداکثر تا سرعت ۴۸ کیلومتر برساعت باز یا بسته کرد. همچنین برای کاهش صدای این سقف در سرعت های بالا، شورولت از سه لایه ضخیم پارچه ای در ساخت آن استفاده کرده است. در قسمت فنی استینگری کانورتیبل هیچ تفاوتی با مدل کوپه نداشته پس یعنی همان موتور LT1 GM V8 با حجم ۶.۲ لیتر و ۴۵۰ اسب بخار قدرت و ۶۱۰ نیوتن متر گشتاور در زیر کاپوتش قرار داشته که استینگری را تبدیل به قدرتمندترین کوروت تولیدی تاریخ کرده است.
علاوه بر گیربکس شش سرعته با قابلیت تعویض از پشت فرمان مشتریان می توانند سفارش گیربکس هفت سرعته دستی TREMEC مجهز به سیستم Active Rev Matching را نیز سفارش دهند که راننده به کمک نمایشگر آن می تواند از زمان دقیق تعویض ها خبردار شود. خط تولید این محصول از اواخر سال ۲۰۱۳ میلادی شروع به کار می کند.
feri
۱۷ اسفند ۱۳۹۱همون رنگ قرمز بیشتر بهش میومد…
با این رنگش مثل کوپه های آلمانی شده!!!
masoud
۱۷ اسفند ۱۳۹۱روح امریکایی نداره دیگه..شرقی شده یه جورایی
آرش
۱۸ اسفند ۱۳۹۱طراحی زیبایی داره با موتور پرقدرت ولی یه ولی داره.اونم اینه که طراحی پشتش به خصوص چراغهاش خیلی شبیه کامارو است.