همان طوری که میدانید کمپانی شورولت، اسپانسر اصلی تیم فوتبال منچستر یونایتد انگلستان است. کمپانی شورولت سالانه ۴۷ میلیون یورو در اختیار باشگاه منچستر یونایتد و هم چنین تعدادی اتومبیل کامارو و کوروت در اختیار بازیکنان این تیم قرار میدهد.
در ماه آوریل امسال، شورولت ۱۵ عدد اتومبیل کوروت و کامارو در اختیار باشگاه منچستر یونایتد گذاشته است. اما همگی آنها اکنون در پارکینگ باشگاه در حال خاک خوردن هستند و هیچ بازیکنی از آنها استفاده نمیکند! دلیلش هم همانا استفاده بازیکنان از اتومبیلهای رنج روور و پورشه است و تنها یک نفر از عوامل باشگاه از محصولات شورولت استفاده میکند و آن یک نفر هم کسی نیست جز آقای لوییس فن خال سرمربی باشگاه که از اتومبیل شورولت کاپتیوا استفاده میکنند که آن هم ماشین شخصی خود ایشان است نه از انواع اهدایی توسط کمپانی شورولت.
از منابع آگاه باشگاه منچستر یونایتد خبر میرسد که تنها افرادی که در زمین تمرین باشگاه کار میکنند از اتومبیلهای شورولت بهره میگیرند. واکنش سخنگوی کمپانی شورولت هم به این بیاعتنایی بازیکنان منچستر یونایتد به محصولات شورولت تنها این بوده است که
بازیکنان مجبور به استفاده از محصولات ما نیستند و استفاده از محصولاتی که ما در اختیار باشگاه منچستر یونایتد قرار میدهیم کاملا داوطلبانه است.
نظر شما در مورد این بیاعتنایی بازیکنان منچستر یونایتد به محصولات شورولت چیست؟ اگر بازیکنان خودشان اتومبیل شخصی هم داشته باشند آیا کامارو و کوروت ارزش امتحان کردن را هم ندارند؟
مهدی
۱۵ آبان ۱۳۹۳عجیبه!
کوروت استینگری رو مگه میشه سوار نشد؟
M Power///
۱۵ آبان ۱۳۹۳با ارز پوزش که نظرسنجی رو اینجا میگم.
جگوار f-type v8 لایک
کوروت استینگری c7 دیس.
M Power///
۱۵ آبان ۱۳۹۳سلام تا الان نظرسنجی به نعف کوروت بوده. ولی میشه اون دوستانی که کوروت رو انتخاب کردن دلیل بیارن که چرا c7 رو بجای f-type انتخاب کردن.
M Power///
۱۵ آبان ۱۳۹۳خوب جوابم رو گرفتم. از دیس هایی که دادید معلومه دلیلی ندارید و همین جوری عشقی کوروت c7 رو انتخاب کردید.
وحید
۱۵ آبان ۱۳۹۳قبول داری خیلی در حد همدیگن اما واسه ما ایرانیا ماشین آمریکایی اولویت اوله. این مقایسه بین جگوار و استینگریه
http://m.caranddriver.com/comparisons/2014-chevrolet-corvette-stingray-convertible-vs-2014-jaguar-f-type-v-8-s-comparison-test
شروین
۱۵ آبان ۱۳۹۳دلیلش پرفورمنس بالاتر، گشتاور بالاتر، شتاب جانبی و اسلالوم بهتر، ترمزای بهتر، تیون خور بودن بیشتر، شاسی محکمتر، دوام بیشتر، قیمت کمتر، بازم بکم؟؟؟!!!
RH - MB - DE - RM
۱۶ آبان ۱۳۹۳من که جگوارو بیشتر دوست دارم بحث هم نمیکنم روش
دلایل خودم رو هم دارم!
وحید
۱۵ آبان ۱۳۹۳همون جور که بازیکنان منچستر به رنجروور علاقه دارن ماهم انتخابمون شورلته و جگوارو تحریم میکنیم دوستان خواهشن به شورلت رای بدید. یاد سخن یه بزرگواری افتادم که میگفت تحریم ها کاغذ پاره ای بیش نیست
M Power///
۱۵ آبان ۱۳۹۳سلام با بخش اول سخن شما موافق هستم. ولی بخش دوم نه. تحریم ها کاغذی بیش نیست. اگه فقط کاغذ هست چرا وضع ایران الان اینجوری هست.
وحید
۱۵ آبان ۱۳۹۳برادر مجهز به کیت M
در قسمت دوم حرفام آرایه ادبیه کنایه و افعال معکوس استفاده شده بود. بیاد بیار زمانیکه تو نمایندگی ها یه دونه ماشین نبود تا همین چند وقت پیش..
مرتضی
۱۶ آبان ۱۳۹۳چقدر ما ما میگی؟؟ ما ایرانی ها ؟؟ کجای کاری ما ایرانی ها کجا اولویتمون ماشین امریکائیه خدا خیرت بده!!ما یه زمانی!! به لطف اینکه یه جورایی مستعمره آمریکا بودیم!! کلی ماشین امریکایی بهمون انداختند یعنی فروختند!! و سالهای اخر دهه هفتاد اجازه مونتاژ بهمون دادند و یکی از بهترین ماشین هاشون رو هم دادند یعنی…. بگذریم یه عده هم طبیعیه هنوز عشق ماشین های غول و پر مصرف و نا امن امریکایی هستند! و نمیشه خیلی شماتتشون کرد سلیقست دیگه!
شلبى
۱۶ آبان ۱۳۹۳مرتضى جان من خودم امریکایى بازم و ماشین امریکایى هم داشتم،از حرفاى شما مشخصه که چیزى از ماشیناى امریکایى نمیدونى و فقط یه چیزى شنیدى
اولا ماشیناى امریکایى با توجه به تکنولوژى زمان ساختشون خیلى هم ایمن بودن
دوما مونتاژ ماشیناى امریکایى در ایران به هیچ عنوان مربوط به اواخر دهه هفتاد و به قول شما یه مدل اشغال نمیشه ، مونتاژ ماشیناى امریکایى در ایران مربوط به قبل از انقلاب و بهترین مدلا میشه ما خودمون بیوک ایران مدل ۵۷ داشتیم و همین قد به شما بگم که زمانى در ایران کادیلاک که گل سر سبد محصولات جى ام هست مونتاژ میشد پس همینطورى یه چیزى نگید
بعدم شما اگه به مناطق ازاد کشورمون برید متوجه میشد که ماشیناى امریکایى در ایران محبوبن
وحید
۱۵ آبان ۱۳۹۳قبول داری خیلی در حد همدیگن اما واسه ما ایرانیا ماشین آمریکایی اولویت اوله. این مقایسه بین جگوار و استینگریه
http://m.caranddriver.com/comparisons/2014-chevrolet-corvette-stingray-convertible-vs-2014-jaguar-f-type-v-8-s-comparison-test
ASTON MARTin
۱۶ آبان ۱۳۹۳فقط منچستر
نیما
۱۶ آبان ۱۳۹۳منچستر اگه تیم بود با 300 میلیون پوندی که امسال خرج کرد 12 جدولش نبود
ASTON MARTin
۱۶ آبان ۱۳۹۳اخر فصل که همه رو *** کرد مشخص میشه کی خدای فوتباله
مک میسل
۱۶ آبان ۱۳۹۳منچستر تیم نیست!!!!
جناب استون فعلا که فصل پیش به مقامی بهتر از8 دست نیاورد!الانم که ماشلله بزنم به تخته 12 هست!!!!!
در ضمن این اقای رونی اگر این شورلوت رو سوار نمیشه ما خوشحال میشیم5سال پیشمون باشه!
matin
۱۷ آبان ۱۳۹۳فقط منچستر
نیما
۱۸ آبان ۱۳۹۳منچستر تیمه کثیفیه
arman
۱۶ آبان ۱۳۹۳ماشین های امریکا جز کادیلاک( تا حدی) بقیه بی پرستیژ هستن و جلو ماشین های با شخصیت اروپایی ها مثل لات های خیابونی ان
fr500 gt
۱۶ آبان ۱۳۹۳واقعا هم جای تعجب داره که چرا از ماشینهایی که اسپانسر رسمیشون در اختیارشان گذاشتند استفاده نمیکنند ؟؟
hamid
۱۵ آبان ۱۳۹۳اگر هفته ای پول یک فراری ایتالیا دستمزد می گرفتم نه ارزش امتحان کردن هم نداشت
e36
۱۵ آبان ۱۳۹۳دقیقا
فریا
۱۶ آبان ۱۳۹۳اگه واقعا هفته ای پول یه فراری 458 به شما میدادن واقعا حیف میشد اون پول !!
میشه شما برتری فنی 458 بر کوروت رو اثبات کنین !
بذارید من برعکسش رو اثبات کنم :
1_ اولا که قبول دارم کوروت از لحاظ متریال های طراحی داخلی به رقیب ایتالیایی ـش نمیرسه
2_ به لحاظ شتاب 0-100 کیلومتر که بر همگان روشنه که کوروت جلوئه و نیازی به مدرک نیست . مسافت 400 متر را دو خودرو با زمان یکسان 11.3 ثانیه طی میکنند .
3_ اما در مبحث هندلینگ : خب بنا به تعریفی که من از هندلینگ در ذهن خودم دارم ، خودروهای با هندلینگ بهتر ، عملکرد بهتر توی پیچ ها و مسیر های غیر مستقیم دارم . بهمین جهت به لینک ذیل از سایت ویکیپدیا مراجعه کرده ملاحضه میکنید که کوروت ZR1 2013 توی پیست نوربرگ رینگ 14 ثانیه از فراری 458 سریع تر بوده که اثبات برتری هندلینگ کروت بر فراری هست
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C3%BCrburgring_Nordschleife_lap_times
4_ در مورد طراحی بدنه هم که سلیقه ای هست و من و شما اختیار اینو نداریم که یکیشو زیباتر از دیگری اعلام کنیم
5_ در ترمزگیری هم توی منابع مختلف میتونین مشاهده کنین که کوروت عملکرد بهتری از خود نشون میده
6_ مهمتر از اینها اختلاف بیش از 200 هزار دلاری فراری و کوروت هست که باز هم برتری با کوروت هست . (458 حدود $340,113 و کوروت حدود $125,295 )
8_در بحث حداکثر سرعت کوروت با اختلاف 5 کیلومتر سرعت پیروز میدان هست .
9_ در شتاب 0-300 برتری جزئی با فراری 458 هست .
شروین
۱۷ آبان ۱۳۹۳کاملا درست میگی داش فریا و کاملا باهات موافقم و هستم.
hemi cuda
۱۷ آبان ۱۳۹۳آقا شروین خیلی خوب درباره کوروت توضیح دادی . معلومه بین ماسلها به خودروهای عظلانی داج علافه داری و اگه اینطور باشه یه سورپرایز خفن و در حد لالیگا برات دارم . توی گوگل muscle rod shop رو search کن و ویدئوها رو نگاه کن . ممکنه قبلا این ویدئوها رو دیده باشی ولی اگه یادت باشه سر قضیه پونتیاک فایربرد یه حال خوبی به من دادی و من میخواستم یه حال اساسی بهت بدم .
شروین
۱۷ آبان ۱۳۹۳فریا جان کروت رو توضیح داده نه من. دمت هم گرم همی کودا. میرم سرچ میکنم. اگرم چیزی گفته ام قبلا قابل نداشته. بازم مرسی.
مجتبی(ساروی)
۱۵ آبان ۱۳۹۳این که دلیلش واضحه
ماشینای شورلت بیشتر شون جز چن تا مدل ماله طبقه متوسطه ولی فوتبالیستایی که پولشون از پارو بالا میره معلومه که دنبال ماشینه خاص که معمولا پولدارا سوار میشن میرن ولی جدا از اینها عشق کردم فرهنگ نماینده شورلتو با جوابش چقدر بافرهنگو باکلاسن
مرتضی
۱۶ آبان ۱۳۹۳جور دیگه ای میگفت بیچارش میکردند تا حالا به گوشت چیزی! به اسم سیاست خورده؟
مجتبی(ساروی)
۱۶ آبان ۱۳۹۳اقا مرتضی کلمه سیاست به گوش من خورده.ولی فکر نکنم چیزی به نام ادب به گوش شما خورده باشه با این لحن و ادبیات در پیام گذاشتن .
دوستان کامنت من بالا هست پاسخ ایشون هم هست خودتون قضاوت کنید
شلبى
۱۶ آبان ۱۳۹۳دقیقا مجتبى جان ، خیلى جواب منطقى و قشنگى داده،به این میگن پرستیژ
شروین
۱۵ آبان ۱۳۹۳اکه فقط یک بار ماشین امریکایی سوار شی دیگه هیچی سوار نمیشی. انگلیسیا رو چه به شورلت. هرچند انگلیسیا کلا با امریکا مشکل دارن و چشم ندارن امریکا رو ببینن که دلیلش برمیگرده به تاریخ و گذشته و … سوزیشون که امریکا مستعمره شون بوده ولی الان آقای دنیاست
نیما
۱۶ آبان ۱۳۹۳انگلیسی ها با آلمانی ها و فرانسوی ها و همینطور با ایرلندی ها و ایسلندی ها و روس ها هم مشکل دارن کلا انگلیسی ها با کسایی که ازشون بالاترن مشکل دارن معلوم نیست این کشورها کجاشونو سوزوندن انگلیسی ها کشوری میخوان مثل ایران که راحت بهش حکومت کنن و همه چیزشونو در اختیار بگیرن
RH - MB - DE - RM
۱۶ آبان ۱۳۹۳یه جمله معروف دارن که میخوان برتریشونو به آلمانا نشون بدنپ(خیال خام!):
two world war…one world cup
بیچاره ها فک کردن اونا فاتح جنگن!!!
نیما
۱۸ آبان ۱۳۹۳یه جام جهانی ارزشش از سه تا جنگ بالاتره جالب اینجاست در هیچ از جنگها انگلیس پیروز نشده و مطمئنا در جنگ رودرو و یک به یک انگلیس مثل فوتبال ملیش جلوی آلمان تحقیر شده محضه
افتخارات آلمان:چهار با قهرمان جام جهانی چهار بار نایب قهرمان جام جهانی چهار بار سوم جام جهانی دو بار چهارم جام جهانی حضور در تمامی جام های جهانی به جز دو بار که اونم به علت شروع کننده جنگ بود اجازه حضور نداشت در جامهای 30و50 در همه جام ها همیشه جز 8 تیم بوده(رکورد) سه بار قهرمان جام ملتهای اروپا nبار نایب قهرمان اروپاو…
افتخارات انگلیس: یک بار قهرمان جهان اونم در خاک خودش و اونم با گل ویمبلی(گلی که در واقع بیرون خط به زمین خورد و کمک داور اونو به علت عقبه جنگهای آلمان و انگلیس به گفته خودش گل گرفت و اون جام کثیفترین جام جهانی بود که برگزار شد چون در واقع مثل همیشه انگلیسی ها با دزدی یه چیزو گرفتن) جالبی این جام اینکه تمام بازی های انگلیس در یه شهر و یه ورزشگاه برگزار شد که باعث اعتراض تیمها شد که بی سابقست در ادوار جامهای جهانی و یه بارم چهارم جهان(اونم در جامی که آلمان قهرمانش شد و البته در نیمه نهایی انگلیسو شکست داد)
گری لینکر(مفسر و مجری فوتبال و بهترین گلزن انگلیس در جام حهانی): فوتبال ورزش ساده ای که 22 نفر دنبال توپ میدوئن آخرش آلمانها برنده میشن آدمین جان لطفا چاپ کن
Just germany...
۱۵ آبان ۱۳۹۳وین رونی هفته ای 300/000 پوند دستمزد میگیره
چیزی تقریبا معادل 460 هزار دلار
میشه حدودا ماهی 1/8 میلیون دلار
وقتی موتونه با پول 3 ماهش یدونه لامبورگینی وننو بگیره بعد میاد کوروت سوار شه؟؟
parseh net30
۱۵ آبان ۱۳۹۳خب بدن ما سوار بشیم
M Power///
۱۵ آبان ۱۳۹۳دم بازیکنان منچستر گرم، کیف کردم با کاری که کردن.اینا فوتبالیست هستن اونم فوتبالیست های اروپایی. مهندس های آمریکایی نیستن که ماشین های شرولت مثل کامارو یا کوروت رو باحال و باکلاس ببینن. این بازیکنان بی او و، مرسدس، پورشه، بنتلی، رنجروور، لامبورگینی، فراری و …. رو دوست دارن.
iman mclaren p1
۱۵ آبان ۱۳۹۳من اگه حتی بیشتر از اینا هم درآمدم بود کوروتو تو پارکینگم بود هرسالم مدل جدیدشو میخردم تیونینگاشا میخردیم. کوروت 70 هزاری در مقابل همه سوپر کارا میلیون دلاری و هزار هزار دلاری…
چیزی کم نداره
اینا همشون رو چشمو هم چشمی ماشین میخرن و سوار میشن از تاریخچه و آینده کوروت خبر ندارن
M Power///
۱۵ آبان ۱۳۹۳چی کوروت با سوپرکارها رقابت کنه و سرترباشه. این یک خیال پوچ است. کوروت تو کلاس اسپورت قرار داره. و هرکاری هم بکنه به انجین زور وارد کنه و تیون هم بکنن باز ماشین نمیشه، که بتونه با سوپرکارها رقابت کنه.
وحید
۱۵ آبان ۱۳۹۳فابریکش شاید نتونه با سوپر اسپرتا رقابت کنه اما بنظر من کوروت فراتر از کلاس خودشه. یکی از دوستان نزدیک من دوسال پیش یکیشو آورد واقعا معرکه بود
شلبى
۱۶ آبان ۱۳۹۳اتفاقا Mpover جان با سوپر کارها رقابت میکنه البته سرئ هاى zr1و z06 نمونه این مقایسه ها در همین سایتم موجود
کوروت خیلى وقتا از ماشینایى که چند برابر قیمت اون رو دارن بهتر عمل کرده
چ مثل چاپلو
۱۶ آبان ۱۳۹۳عزیزم چرا بدون سند حرف میزنی.
چرا ما ایرانیا واسه اینکه بگیم حالیمونه هر حرفی میزنیم.
کروت خفن ترین ماشینیه که تا حالا ساخته شده. چه از نظر طراحی. چه داخلی چه خارجی. چه از نظر قابلیت های فنی. یه سر وگردن از ماشینای اسپرت بالاتره.
طراحی داخلی اون تو چندین نظرسنجی و از نظر خیلی از منتقدین یکی از بهترین و کاربردی ترین طراحی هاس. طراحی بیرونی اون هم که دیگه فک نمیکنم جایی برای سوال باقی گذاشته باشه.
از نظر فنی همین بس که توانی تحمل شتاب جانبی اون برابر با لکسوس ال اف ای هست!!!
و از نظر پرفورمنس و تیونینگ هم که دیگه کسی نیس که ندونه موتور V8 و 7 لیتری توربو دوقلوی هنسی ونوم همون موتور کروته !!!
اینقد تکنولوژی داره که وقتی بخوای تو حالت اکو رانندگی کنی با زدن یه دکمه موتور از حالت 8 سیلندر به حالت 4 سیلندر فعال تبدیل میشه. به همراه مصرف سوخت زیر 10 !!!
شروین
۱۷ آبان ۱۳۹۳چاپلو جان کارت درسته
چ مثل چاپلو
۱۶ آبان ۱۳۹۳دمت گرم. خدای ماشینه این سفره ماهی
ASADI
۱۵ آبان ۱۳۹۳یعنی ما هم فوتبالیست خارجی بشیم ازینا یه ما هم میدن
شهرام
۱۵ آبان ۱۳۹۳چـه مافیایی شده این فوتـبال !!!
واقـعا جای تاسف داره
آخه این همه دستمزد برای چی واقعا ؟ چه مشکلی از کار دنیا باز میکنن اینا .. ؟!
من شخصا طرفدار صنعت خودروسازی اروپا هستم
امــا
آخه این کوروت با لبات بازی میکنه !
نیما
۱۸ آبان ۱۳۹۳به خدا هیچی به نظرت دی ماریا 80 میلیون یورو میرزه باور کن یه پاس هم نمیتونه بده یا فالکائو 75 تا
Mostafa JR
۱۵ آبان ۱۳۹۳آغا اگر شما استفاده نمی کنید بدید چند تا بد بخت تو ایران استفاده کنن…
مک میسل
۱۶ آبان ۱۳۹۳دقیـــــــــــــــــــــــــــقا مصطفی!!!
Mostafa JR
۱۵ آبان ۱۳۹۳داش فرید ممنون بابت مطلب…
h112
۱۵ آبان ۱۳۹۳قرار داد شورلت با منچستر دوساله و مبلغ کل قرار داد 80 میلیون یورو..
..وین رونی هم دورانش گذشت…الان بهترین بازیکن منچستر آنخل دیماریوا ….
نیما
۱۸ آبان ۱۳۹۳دیماریا هم زیادی گندش کردن دوزار نمیرزه منچستر و کلا تیمهای انگلیسی پول کاذب برای بازیکنا میدن برای همینه که همیشه تراز مالی باشگاهاشون منفی مگر اینکه روس و عرب و آمریکایی ها و هندی ها که مالک باشگاهاشونن یه کاری کنن و پول نفت و گاز و بیارن تویه سفره فوتبالشون اونم لیگ نه ملی ملی که کلا تعطیلا
lamborghini REVENTON
۱۵ آبان ۱۳۹۳سلام حیف این ها اگه این ماشین ها با قیمت پایینتر در ایران بود مردم سر کله برای این ها میشکوندند
امید
۱۵ آبان ۱۳۹۳انگلیسی های عوضی باید گاری بدن بهشون حیف این خودروها که به این عوضیا بدن
صمد
۱۵ آبان ۱۳۹۳یعنی هرچی بدبختی داریم از این انگلیسی ها و روس های عوضی هستش
نیما
۱۸ آبان ۱۳۹۳ما هرچی بدبختی میکشیم از خودمونه که به اینا رو دادیمو بزرگشون کردیم البته به قول دوستان ما به اون نچسبیدیم اونه که مثله بختک چسبیده بهمون ولمونم نمیکنه که البته اونم مقصرش خودمونیم
وحید
۱۵ آبان ۱۳۹۳منم یکی از اون پونزده تام… :D
یاسین
۱۵ آبان ۱۳۹۳خو میدادن من سوارشم !
پوری پوریا!
۱۵ آبان ۱۳۹۳خیلی دلشون هم بخواد! مسخره ها
نیما
۱۵ آبان ۱۳۹۳به همراه رئال مادرید نمایشی ترین تیمهای جهانن با این همه بازیکن و خرج های چند صد میلیونی بازم هیچی نیستن ای بدم میاد از این دو تا تیم کذایی که آفت فوتبالن در ضمن خیلی دلشونم بخواد به نظرم پرایدم از سرشون زیادیه
REZA . JUST TOYOTA
۱۵ آبان ۱۳۹۳فوتبال چیز خوبی برای تبلیق هست
از کمپانی های ساخت موبایل گرفته تا ماشین
ببخشید یه سوال داشتم
قیمت دنا چنده؟
اگه کسی می دونه حتما بگه
ممنون
وحید
۱۵ آبان ۱۳۹۳رضا جان خدا ببخشه. تبلیغ
مک میسل
۱۶ آبان ۱۳۹۳درود بر رضا
ما که یه دنا ثبت نام کردیم موعد تحویلش مهر بود هنوز ندادن.
البته خط تولیدش استارت خورده…
ولی فقط تا الان حدود50تا تولید کردن…
20میلیون از ما ودیعه گرفتن فکر کنم20میلیون1ماه قبل تحویل یا موعد تحویل بگیرن،بعد، موعد تحویل یا حدودا10روز بعد پلاک گذاری،10میلیون دیگه هم بگیرن
که بشه50میلیون…البته اینا همه70%احتمال دارن
حالا قیمتو وللش ماشین خوبی در بیاد….
مثل 405 های89-91 توش کباب نشیم….
پولو وللش هر چقد گرفتن بگیرن ما که براشون حروم کردیم…
فقط توش کباب کوبیده نشیم دعاشون میکنیم…
.
.
.
.
.
راستی شما ثبت نام کردی؟
اگر کردی برای کی؟؟؟؟؟
ehsan
۱۵ آبان ۱۳۹۳تف تو روح هرچی انگلیسی تف تو ذات هرچی بریتانیایی که خودشونو نژاد برتر میدونن اما پوچ و توخالین
مجتبی(ساروی)
۱۵ آبان ۱۳۹۳برادر مگه همه ی بازیکنای منچستر انگلیسی هستند ؟؟؟که شما این حرفو میزنی من فقط یه سوال از همه میپرسم
فرض کنید شما یه ادمی هستید پرمایه و میتوانید تا 700میلیون واسه خرید یه ماشین خرج کنید بدون هیچ مشکلی خوب حالا شما چه ماشینی میخرید ؟؟؟
1-کیا اپتیما 150میلیون
2-لکسوس 500تا
3-بی ام مثلا بین 300تا 500
4-بنز 500تا
5-پورشه 500تا 700
و………………..ببینید گزینه های خیلی زیادی هستند ولی حاضرم قسم بخورم همتون کیا اپتیما رو اخر اخرش انتخاب میکردین
چون در شان شما نیست با این سرمایه اپتیما سوار شین
من همیشه میگم فقط زمانی میتونی یه نفر رو به خاطر کاری که کرده سرزنش کنی که در شرایط مشابه شما اون کار رو انجام نداده باشی تازه اینم مطلق نیست
و دوستان خواهشا با احترام به همدیگر نظرات دوستانتون رو نقد کنید فکر نکنم توهین بتونه نظر شخصی یک نفر رو عوض کنه
چ مثل چاپلو
۱۶ آبان ۱۳۹۳ببخشید در شان ما هست که وقتی پول داریم و یه ادم بدبخت بیچاره رو دیدیم بهش محل نزاریم.
در شان ما هس که از پشت ماشین شاستی بلند چند صد میلیونی مون مردم رو سگ محل ندیم.
در شان مون هس که با ماشین مدل بالا مون بریم دور دور بعد وختی یه خونواده رو تو سرما پشت موتور دیدیم تو دلمون بخندیم به بدبختیشون.
من فقط میخوام بدونم اون شان لعنتی چه فرقی میکنه که یه پول دار با ماشین مدل بالا میتونه مخ …. منو بزنه و به خودش افتخار کنه ولی من به خاطر این که ماشین ندارم موقع خواستگاری باید جواب رد بشنوم.
یه ادم پول دار چون فقط پول داره (اونم پولی که معلوم نیسااز کجا اومده) ماشین ارزون سوار شدن در شانش نیس. ولی یه دختر خیابونی که مشکل مالی داره یا تو یه خونواده بد بزرگ شده در شانشه که ….
واقعا چقد ما ادما عوض شدیم !!!
مجتبی(ساروی)
۱۶ آبان ۱۳۹۳چاپلو عزیز خداییش این قاطی کردنتو نفهمیدم اقاجان این چه ربطی به اون مساله داشت من میگم شما که وضع مالیت در حدیه که مثلا به راحتی میتونی پرشیا و 206و …بخری نمیای پراید سوار شی .چرا مسایلو باهم قاطی میکنی .منظورم رو بد فهمیدی برادر .مگه ما کی هستیم ؟ماهم یکی مثله شما هستیم .
چ مثل چاپلو
۱۷ آبان ۱۳۹۳اتفاقا من حرف شما رو خیلی خوب میفهمم.
فک میکنم نظر شما اینه که ادم اگه خر پول باشه کسر شانه ماشینی سوار شه که یه ادم معمولی همونو سوار میشه.
شما میگی وختی حسابی پولدار باشی مهم نیس ماشینت به حد کافی ایمن و راحت هس یا نه مهم اینه که چقد فی بالاش میخوره.
چرا باید برای یه ادم که مولتی میلیاردر هس کسر شان باشه ماشینی رو سوار بشه که یه ادم معمولی هم همونو سوار میشه.
من میگم اون یارو پول داره. نوش جونش بهترین ماشین دنیا رو هم سوار شه اصن بره لایکان بی مصرف چند میلیون دلاری که تو چراغش الماس داره بخره تا چشه بقیه دراد ولی من میگم شما واسه چی میگی ماشین معمولی سوار شدن واسه یه ادم خر مایه کسر شانه حرف من اییییییینه !!!
بابا بلا ولله یه ادمایی هستن نامسلمون مس خوزه موخیکا ولی از ما مسلمونتر ان. ساده زیستن خجالت نداره !!!
فریا
۱۶ آبان ۱۳۹۳مقایسه ی خیلی بی معنایی کردید جناب مجتبی
اون ماشینایی که اسمشونو بردین همشون برتری کاملی بر اپتیما دارن . و همه ی مردم میدونن که اپتیما چندان کیفیتی نداره ، عملکرد فنی بسیـــار ضعیفی داره ! طراحیش به بقیه گزینه هایی که فرمودین نمیرسه و هزاران دلیل دیگه . برای همین هست که هیج شخصی با اون بودجه اپتیما سوار نمیشه ! من به شخصه ترجیح میدم با قیمت اپتیما ، BMW E90 یا مرسدس بنز کلاس E دست دوم انتخاب کنم
اما این مقایسه درمورد مثلا کوروت C7 و جگوار F-Type صدق نمیکنه . بغیر از تاپ گیر که هر سه تا مجریش پول بگیر جگوار و لندرور هستن بقیه مجلات و رسانه در مقایسه ی بین کوروت و جگوار ، کوروت رو بهتر اعلام کردن . با اینکه قیمت جگوار بیشتره و احتمالا بعضیا فکر کنن ماشین 80 هزار دلاری در شان اونا نیست و باید جگوار 110 هزار دلاری بخرن ؛-)
مجتبی(ساروی)
۱۶ آبان ۱۳۹۳فریا جان شما به متن مراجعه کن که نوشته اونا پورشه سوار میشن صحبتی از جگوار به میون اومده ؟؟؟در ضمن خداییش داری در حق جرمی کلارکسون کم لطفی میکنی همین چهارشنبه تخت گاز امریکا رو ندیدی ؟؟؟؟اگه ندیدی برو ببین جگوتر اف تایپ رو له کرد
اقا اصلا ولش کن این بحث مسخره داره خیلی طولانی میشه حوصلم سر رفت
وحید
۱۶ آبان ۱۳۹۳فریا جان این حرفتو که مجریای تاپ گیر پول بگیر جگوار و… هستن اصلا قبول ندارم بارها تو برنامه های تخت گاز دیدم جرمی محصولات انگلیسی رو تحقیر کرده اگه بخوای لینک چند تاشم پیدا میکنم میدم بت
فرهاد
۱۵ آبان ۱۳۹۳تو ایران مردم پول ندارن پراید سوار شن بعد اون جا
خدایا آخه این همه کشور تو این دنیا واسه چی ما باید تو ایران باشیم
حالا یه عده میان میگن تاریخ داریم کوروش داریم
خب اینا به چه درد من میخورن حاضرم تاریخ کشورم از سنم کمتر باشه اما کشورم کشور باشه :(
خدا یا بازم شکر
وحید
۱۵ آبان ۱۳۹۳برو خداتو شکر کن بازم ایران خوبه مثل اینکه اخبار نگاه نمیکنی؟ اسپانیا و یونان و پرتغال و خیلی کشورا که تو رکود شدیدن آمار افسردگی و خودکشیشون رفته بالا آمریکا که هر روز 400 نفر آدم میکشن تو خیابون کج راه بری با هفت تیر میزنن انگلیس و فرانسه و ایتالیا که بنیان خانواده وجود نداره فحشا و کارتون خوابی و اعتیاد سرسام آوره. ای کاش تو عراق بودیم افغانستان ویتنام…
چ مثل چاپلو
۱۶ آبان ۱۳۹۳داداش مطمئنم تو مخت از اونهمه مخی که از ایران فرار کردن و رفتن بیشتر کار میکنه که میخوای اینجا بمونی
وحید
۱۶ آبان ۱۳۹۳چاپلو متوجه حرفت نشدم…
چ مثل چاپلو
۱۷ آبان ۱۳۹۳هیچی. یه جوری کامنت گذاشته بودی یاد این مستندای تولید داخل افتادم از همینا که نادر طالب زاده میسازه بعد توش نشون میده همه دنیا بدبختن و ایران بهشتیه واسه خودش خخخخخ.
من فقط خوشحالم که شما مسئول ارشدی چیزی تو ایرانخودرو نیستی وگرنه با این دیدگاهی که شما داری احتمالا پیکان از سرمونم زیادیه.
وحید
۱۷ آبان ۱۳۹۳چاپلو جان تمام افعال استفاده شده در کامنت بالا معکوس بود
مک میسل
۱۶ آبان ۱۳۹۳ایران نسبت به کشورای هم جوارش خیلی امنه
ایران هر چی باشه امنه..
خدایی شما دوست داشتید جیپ سوار میشدید ولی یهو یه داعشی میومد هم خودتونو زجر میداد و همه خانوادتونو اخرش هم میکشت؟؟؟؟
در ضمن اونی که پراید سوار میشه باید احتیاط کنه
من دیدم که دارم میگم:
یه پرایدی با150تا بعد عوارضی مشهدحدودا50متر جلوتر از ما داشت میرفت یهو زد به یه سمند،به سمند خورد اما اینقدر سرعتش زیاد بود رفت تو گارد ریل چپ کرد….
یه4-5 تا ماشین وایستادن،ما هم وایستادیم
راننده مرد همونجا
صندلی شاگرد هم یه مرد دیگه بود اون رفت بیمارستان..
اخه فرهنگ رانندگی هم نداریم….
در ضمن سمند بگیرید یا206 یا پرشیا باز حداقل اونا امننن
405 هم پایین84 چون بالای 84 باشه توش کباب کوبیده میشین
(ایران&المان)
وحید
۱۶ آبان ۱۳۹۳عزیز من این فرهنگ بی فرهنگی که میگی تو همه جای دنیا هست. همه آدمیم امکان داره هر لحظه یه حرکت بی منطق و ناشیانه ای ازمون سر بزنه یه نگاه به بعضی کلیپ های تصادف تو اروپا و آمریکا کن یه کارای احمقانه ای میکنن اون سرش ناپیدا..
فرهاد
۱۶ آبان ۱۳۹۳سمند و 206 امن هستن؟؟
من دیگه حرفی ندارم
حقمونه هیمین آشغالا رو بکنن تو پاچمون
sadegh
۱۵ آبان ۱۳۹۳خواهشا راهنماییم کنید. تویوتا روفور+یا سانتافه-
یه پسر
۱۵ آبان ۱۳۹۳دوستان لطفا اگه اطلاعاتی درباره نگهداری خودرو در زمستون دارین به اشتراک بذارین
مجتبی(ساروی)
۱۵ آبان ۱۳۹۳دوسه مورد که خودم رعایت میکنم و به ذهنم میرسه بهت میگم
1-حتما برو اب رادیات وضد یخ ماشینتو عوض کن (سالی یه بار باید این کارو بکنی )
2-صبح ماشین رو روشن میکنی در جا راه نیفت یه ده دقیقه بزارکار کنه موتور گرم شه و یا برای جلوگیری از الودگی 10دقیقه اولو با دنده سنگین برو
3-گلی شدن ماشین اجتناب ناپذیره ولی خیلی به رنگ ماشینت اسیب میزنه بنابراین اصلا نزار گل مدت طلانی رو بدنه ماشین چسبیده باشه
4-بخاری و بخارگیر ماشینتو ببر سرویس کن چون در شرایط نامساعد یعنی سرما حواس ادم به خاطر شرایط ناراحت از رانندگی پرت میشه
5-به خاطر سرما تنظیم باد لاستیک بهم میخوره بنابراین تنظیم باد ببر
و اگر هم عاج لاستیکات رفته اگر لاستیکای عقب عاج دارن ببر واست ضربدری جلو عقب کنن اگرم لاستیکای عقب هم عاج نداره حتما حتما لاستیکای جلو را تعویض کن چون مستعد سرخوردن و از پشت زدن به ماشینای جلویی هستی
امیدروام تونسته باشم کمکی کرده باشم
وحید
۱۵ آبان ۱۳۹۳باتری هم چک کن اگه دوسال از خرید باتری گذشته امکان داره تو هوای یخ اذیتت کنه بعضا ماشین استارت میخوره اما خیلی ضعیف که این باعث میشه استارت ماشینت خراب شه “زغال استارت”. روغن مناسب هم خیلی اهمیت داره اگه ماشینت شبا بیرونه یا پارکینگ مسقف نداری فکر کنم از روغن 10w30 استفاده کنی بهتر باشه. زیر شویی ماشین یادت نره. نمک خیابونا کاسه نمد شیلنگ باک رو سریع از بین میبره موردی که هممون بعد زمستون درگیرشیم
محمدMOHAMMAD
۱۵ آبان ۱۳۹۳اینها از بازیکنان پرسپولیس درس عبرت گرفتند گفتند صبر کنیم اگر این شورولت ها سند و پلاکش اومد بعد ببریم خونه _ اگه قراره سندش نیاد بزار همین جا بمونه و خاک بخوره تا تکلیفش معلوم بشه
سعید
۱۵ آبان ۱۳۹۳خاک عالم تو سر انگیلیسیای نژادپرست ,——- جایی که کوروت تو پیست برا اینگیلیسیا رو کم کنی و عرض اندام میکنه ,رنج روور گاری میکشه!!
بیچاره Chevy که واسه نژادپرستا ماشین میفرسته
زنده باد کوروت زنده باد کامارو
re8889
۱۶ آبان ۱۳۹۳شورلت از همون هیاهویی که با دادن ماشین ها به بازیکن ها برای جذب مشتری استفاده میکنه دیگه نیازی به سوار شدن ان ها نداره
احسان(احسان سابق)
۱۶ آبان ۱۳۹۳اگر کروت تحت برند دیگه ای بود و با همین مشخصات فنی و ظاهر الانش و با قیمت 200 هزار دلار مثلا به اسم فراری فروحته میشد مطمئنم بیشتر تحویل گرفته میشد.جواب مسئول شورولت خیلی منطقی و خالی از ضعف بوده
شلبى
۱۶ آبان ۱۳۹۳خب اینا همشون لامبورگینى و فرارى و اینجور ماشینا رو سوار میشن معلومه نمیان یه دفعه مثلا کاپتیوا سوار شن
اینا فوتبالیستن،پولدارن و مشهور همشونم ماشیناى ملیون دلارى سوار میشن،به جرات میگم یکى از بى محتوا ترین مطالبى بود که در این سایت دیدم
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۱۶ آبان ۱۳۹۳با تشکر از جناب حنیفه زاده
به نظرم این بازیکنان تنها برای پز دادن از پورشه و رنجروور استفاده میکنن.البته سوء تفاهم نشه پورشه و رنجروور هم عالین اما با توجه به اطلاعات بنده
کوروت ماشینی است یکی از بهترین طراحی های داخلی و خارجی رو داره و با قیمت کمترش نسبت به سایر رقبای چند صد هزار دلاریش،بسیاری از اونا رو شکست میده و این قضیه ثابت شده است.
و هم چنین کامارو یکی از مقاوم ترین و ایمن ترین خودروهای آمریکاییه.از نظر طراحی و ابهت هیچ چیزی از رقبای اروپاییش کم نداره.این اواخر که نه تنها رقیبای خودش یعنی موستانگ و چلنجر رو شکست داد بلکه بدجوری حال برخی از خودروها مثل 911 و GTR و M6 رو تو پیست گرفت.
کامارو و کوروت اسطوره اند.
مطمئن باشید اگه بازیکنای ایران هم بودن همین کارو میکردن.
من خودم کامارو و کوروت رو با هیچی عوض نمیکنم.
مجتبی(ساروی)
۱۶ آبان ۱۳۹۳باربد جان من تو قسمت مزدا ازت بابت محبتی که داشتی مفصل تشکر کردم اگه نخوندی وظیفم میدونم از حسن نظرت دوباره تشکر کنم .ممنونم بابت محبتت
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۱۶ آبان ۱۳۹۳قربانت مجتبی جان.خوندم کامنتت رو.
شما لطف داری.