تا حدود ۱۰ سال پیش، شورلت تریلبلیزر بهعنوان یک اسیووی میان سایز در بازار ایالاتمتحده عرضه میشد و در سال ۲۰۰۹ تولید آن خاتمه یافت. البته نسل دوم این خودرو برای عرضه در بازارهای خارج از ایالاتمتحده مثل آمریکای جنوبی تولید شد. حال اما تریلبلیزر بار دیگر به ایالاتمتحده بازگشته است ولی این بار به یک کراساوور کامپکت تبدیل شده که بین مدلهای ترکس و اکوئناکس قرار میگیرد. تریلبلیزر جدید برای اولین بار در نمایشگاه شانگهای رونمایی شد و حالا همزمان با معرفی بیوک انکور GX برای بازار ایالاتمتحده، نسخهٔ آمریکایی تریلبلیزر هم معرفی شده است.
نسخهٔ آمریکایی تریلبلیزر که در ظاهر تقریباً بهطور کامل با نسخهٔ چینی یکسان است، در جلو با جلوپنجرهٔ برجستهای که با چراغهای باریک احاطه شده است تا حدودی به مدل بزرگتر بلیزر شبیه به نظر میرسد. در پروفیل جانبی این کراساوور جدید نیز پوششهای پلاستیکی، خطوط جانبی سیال و سقف تقریباً تخت دیده میشود. برای تریلبلیزر نسخهٔ اسپرت RS هم ارائه خواهد شد که ویژگیهایی مثل رنگ سقف متفاوت را به همراه دارد. در داخل این ماشین صفحه آمپر آنالوگی به چشم میخورد که یک نمایشگر دیجیتالی کوچک در میانهٔ آن جای گرفته است. صفحهنمایش سیستم اطلاعاتی-سرگرمی در میانهٔ داشبورد، دکمههای کنترلی ساده و تریم کرومی هم ازجملهٔ دیگر ویژگیهای کابین این خودرو هستند.
سیستمهایی مثل ترمز اضطراری خودکار با قابلیت تشخیص عابر پیاده، سیستم حفظ حرکت میان خطوط و هشدار خروج از خط ازجملهٔ تجهیزات ایمنی استاندارد تریلبلیزر هستند درحالیکه امکان سفارش تکنولوژیهای ایمنی بیشتری همچون سیستم کمک پارک و کروز کنترل تطبیقی هم برای آن وجود دارد. شورلت فعلاً جزئیات بیشتری از تریلبلیزر اعلام نکرده و فعلاً پیشرانههای آن مشخص نیستند اما انتظار میرود موتورهای ۱.۵ لیتری توربوشارژ و ۲ لیتری توربوشارژ مدل اکوئناکس برای این کراساوور جدید ارائه شوند. برای انتقال نیروی این موتورها هم گیربکس نُه سرعتهٔ اتوماتیک میتواند مورداستفاده قرار گیرد درحالیکه ارائهٔ سامانهٔ چهارچرخ محرک برای آن نیز تقریباً قطعی به نظر میرسد. شورلت تریلبلیزر از اوایل سال آینده با مدل ۲۰۲۱ به بازار عرضه میشود و قیمت و اطلاعات کامل آنهم در همان زمان اعلام خواهد شد.
حسن
۱۲ خرداد ۱۳۹۸خیلی زیباست و 100 البته پرفروش هم میشه
محمد
۱۲ خرداد ۱۳۹۸بازگشتش جذابه اما حیف عقبه و اسم و رسم بلیزره
ایکاش
ایکاش
ایکاش
شورولت، بلیزر معروف رو بصورت فول سایز معرفی میکرد مثل قدیم
نه کراس اوور مید سایز دیف جلو
.
وقتی پیکاپهای قلدر آمریکایی اینقدر خوب میفروشن،
وقتی بازار هم شاسی بلندپسند شده،
چرا بلیزر به فلسفه اصیل و تنومند و قدرتمند خودش وفادار نباشه؟؟؟؟؟؟؟
.
هنوزم مدلهای قدیمیش تو خیابون،
شاسی بلندها و شاسی بلند نماهای امروزی رو قورت میدن،
هنوزم دلبری میکنن
پس چرا یه ماشین درست درمون خشن و خشمگین نباشه؟؟؟
(البته اینم زیباست اما بلیزر واقعی رو هم میخواد بازار)
علی
۱۲ خرداد ۱۳۹۸منم با تو موافقم ای کاش مثل مدل قدیمیش می بود
F22RAPTOR
۱۲ خرداد ۱۳۹۸فیسش کاملا برگرفته از کامارو اس اس قبل فیس لیفت شده