مکانیکها معمولاً لیستی ویژه از خودروهایی که فرایند تعمیر بسیار سختی دارند تهیه میکنند. بهطور معمول قطعات اصلی برخی خودروها در محلهایی با دسترسی بسیار سخت قرار گفته و برخی خودروها حتی نیازمند برخی ابزارهای ویژه برای انجام کارهای سادهای همچون تعویض روغن هستند؛ و به نظر میرسد این روند در آینده ادامه خواهد داشت؛ اما افرادی که اقدام به خرید شورولت کوروت ۲۰۲۰ میکنند از نظر تعویض روغن مشکلی نخواهند داشت.
در ویدئوی جدید منتشر شده توسط رود شو میتوانیم مدیر مهندسی کوروت را ببینیم که به چیزهای جالبی اشاره میکند. البته زیر کوروت چیز زیادی برای دیدن وجود ندارد زیرا زیر خودرو تخت بوده و با پانلها پوشیده شده است. البته دو محفظه برای باز کردن پیچ کارتل و فیلتر روغن در نظر گرفته شده است.
مهندسان شورولت با استفاده از پانلهای زیر خودرو باعث شدهاند هوا بهصورت بهتری از آنجا عبور کند. این امر به کاهش درگ و درعینحال افزایش داون فورس کمک میکند چیزی که برای پرفورمنس بهتر ضروری است. مهندس شورولت میگوید مجاری ترمز عقب که محل نصب قطعه ویژهای است میتواند به خنک شدن ترمزها کمک کند. در جلو هم سیستم لیفت سیستم تعلیق وجود دارد که میتواند چند میلیمتری ارتفاع خودرو را بالا ببرد. این سیستم میتواند جاهایی که نیاز به افزایش ارتفاع خودرو دارید را ذخیره کرده و در آینده بهصورت خودکار چنین کاری را انجام دهد.
شورولت کوروت نسل هشتم حدود یک سال پیش معرفی و سریعاً به یک نماد بدل شد. این خودرو حتی توانسته به خاطر کابین خود برنده جایزه شود، چیزی که در سالهای پیش اصلاً دیده نشده است؛ اما ما بیصبرانه منتظر نسخههای ردهبالاتر کوروت هستیم.
[دانلود ویدئو]
AMIR / ARMI
۶ تیر ۱۳۹۹اگه تعمیر و نگه داریش پیچیده و گرون باشه
که دیگه کوروت نیست
اگه قیمتش گرون باشه
اگه ساختار شکن نباشه
اگه دل نبره
اگه برای همه اقشار نباشه
اگه با قیمت کم با چهار برابر گرون تر از خودش سرشاخ نشه که
کوروت نیست
اینا هستن که کوروت رو کوروت میکنن این رسم رسوم
نه جایی که موتور نصب شده
AMIR / ARMI
۶ تیر ۱۳۹۹و وقتی عکس های جاسوسی z06 رو با اون همه پوشش میبینم
مو به تنم سیخ میشه
چه برسه به روزی که معرفی بشه
بی شک بهترین اتفاق چند سال اخیر دنیای خودرو بوده
Alireza
۶ تیر ۱۳۹۹متاسفانه یکم خیلی باید منتظرش بمونیم چون احتمالا زودتر از ۲۰۲۳ معرفی نمیشه
شلبى
۶ تیر ۱۳۹۹فکر نمیکنم انقدر طول بکشه معمولا نسخه z06 با یک وقفه یک ساله از مدل پایه رونمایى میشد نسل قبل که اینطور بود
مهراد
۶ تیر ۱۳۹۹اشکال نداره
وقتی نمونه پایه شتاب صفر تا صد ۲.۶ میزنه نیازی به معرفی نسل بالاتر نیست ?
Harley-Davidson
۶ تیر ۱۳۹۹متنفرم از ماشین ها و خودروسازانی که بی دلیل محصولاتشون رو پیچیده میکنن. فقط دردسر الکی و زحمت برای مصرف کننده درست میکنن
کیفیت و راحتی مشتری در سادگی و نگهداری آسان محصوله
بچه مشهد
۶ تیر ۱۳۹۹جنس آمریکایی هیچوقت بد نمیشه حالا فرقی نداره از مواد غذایی و دارو گرفته تا لوازم خونگی وسایل الکترونیکی مثل موبایل اپل و همینطور خودرو
net
۶ تیر ۱۳۹۹بچه مشهد
جنسهای امریکا در همه زمینه ها بهترین هست در دنیا چون ابرقدرت دنیاست
Lorenzo
۶ تیر ۱۳۹۹Iقا درباره کادیلاک لیریک هم مطلب بذارید
کادیلاک گفته میخوایم اگوست رونماییش کنیم
Abbas.Lambo
۶ تیر ۱۳۹۹(شورولت کوروت نسل هشتم حدود یک سال پیش معرفی و سریعاً به یک نماد بدل شد.)
جمله ی فوق سنگینی بود انصافا،تو عکس اصن زیبایی هاش معلوم نیست ولی تو کلیپ فوق العادس،در کل عاشقشم
Elmiraj
۶ تیر ۱۳۹۹فرایند تعویض روغن موتور و فیلتر ها وقتی سخت میشه که یه سری برای توجیه قیمت گزاف خود اقدام به سخت کردن آن ها میکنن وگرنه این چیه که نسب به دیگر خودروها سخت باشه…!!!
.
بازم درود بر کوروت و تیم مهندسی فوقالعادهش….
NAVID۰۰۹۸
۶ تیر ۱۳۹۹حرف از تعویض روغن شد یاد چرتوپرتی افتادم که تو شبکههای مجازی در مورد پانامرا راه انداختن که میگن با هر تعویض روغن باید سپر باز و بسته بشه .
خداوکیلی این چرتوپرتهارو کی از خودش در میاره میده به خورد مردم ساده که بشه نُقل مَحافل .
باز کردن سپر بیشتر برای بعضی سوپراسپرتها اتفاق میوفته .
فری
۷ تیر ۱۳۹۹911 فقط یه پیچ از پایین باز میشه روغن میریزی فیلتر از پایین عوض میکنی پیچ میبندی از بالا روغن میریزی و تمام کلا یک پیچه یه فیلتر روغن
رامین
۶ تیر ۱۳۹۹واقعا این ماشین خواستنیه.
Saman
۶ تیر ۱۳۹۹این امریکائیها هم در هر موردی تا بهترین رو عرضه نکنن ول کن نیستن واقعن غیر ممکنه بهتر از کوروت c8 رو تصور کردن.