نسل فعلی شورولت کوروت C7 و کامارو تنها تا پایان ماه آگوست ۲۰۱۹ در اتحادیه اروپا و بریتانیا عرضه خواهند شد.
گفته شده پیشرانهی ۸ سیلندر LT1 تنفس طبیعی ۶.۲ لیتری کامارو و کوروت C7 با قوانین جدید آلایندگی که از اول سپتامبر سال جاری عملیاتی میشوند همخوانی ندارد. البته طرفداران این دو خودرو هنوز هم خواهند توانست آنها را در بازار مدلهای کارکرده خریداری کنند اما خبری از مدلهای صفرکیلومتر نخواهد بود.
آخرین مدلهای صفرکیلومتر این دو خودرو در بریتانیا توسط شرکت یان آلان موتورز به فروش خواهد رسید. پاول آلان مدیر این شرکت گفته است:
ما میتوانیم آخرین فرصت برای خرید کوروت و کامارو را در اختیار طرفداران قرار دهیم. هر دو خودرو ارزش فوقالعادهای در برابر بسیاری از خودروهای اسپورت بازار دارند و همچنان از پیشرانهی ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری افسانهای شورولت استفاده میکنند که بیشک یکی از موفقترین پیشرانههای پرفورمنس دنیاست.
نسل فعلی کوروت به زودی جای خود را به نسل جدید و پیشرانه وسط C8 خواهد داشت. این خودرو از پیشرانههای جدیدی استفاده خواهد کرد اما مدل پایهی C8 همچنان با نیروگاه LT1 در دسترس خواهد بود هرچند انتظار میرود اصلاحاتی روی آن صورت بگیرد تا پرفورمنس خودرو بهبود یافته و با قوانین آلایندگی هم هماهنگ شود.
شورولت فعلاً نگفته که آیا نسل جدید کوروت را در بازارهای اروپایی هم عرضه خواهد کرد یا نه اما اگر این شرکت واقعاً به دنبال حضوری همهجانبه در کلاس خودروهای اسپورت اروپایی است باید کوروت پیشرانه وسط را در این بازار نیز ارائه کند.
کورش
۱۸ خرداد ۱۳۹۸اونوقت ما هنوز داریم پراید و 405 با اون وضعیت کیفیت و آلودگی و ایمنی مونتاژ میکنیم اونم تحویل یکسال دیگه مردم هم ناچار به خرید در این بازار بی رقیب
s.h
۱۸ خرداد ۱۳۹۸کوشند اون دوستانی که میگفتند موتور حجم پایین به درد نمیخوره و اشغاله یا در قیاس کونیک زگ و تیونر هنسی با تمسخر میگفتند باید الکل بسوزونه تا قدرت بگیره و در قیاس جی کلاس و هر همکلاسی امریکایی میگفتند موتور فقط 7 لیتری و 6 لیتری خوبه یا در قیاس مکلارن و دیمن و … اینا میگفتند هویج با چهارتا چرخ زیرش ( به 720 میگفتند !!) موتورش زود به زود خراب میشه اشغاله و کلی حرف دیگه
ومن درجواب میگفتم دوست دارم قوانین سخت گیرانه اروپا به امریکا برسه ببینیم چند چندند و اونوقت چی کاره اند ولی بازم اونا مسخره میککردند
الان کجاهستند ؟؟؟
سورنا
۱۸ خرداد ۱۳۹۸ما ایرانیا حقمونه
Reza
۱۹ خرداد ۱۳۹۸یاد دوستانی افتادم که وقتی خودروهای آمریکایی مجوز ورود به اروپا رو گرفتن داشتن از خوشحالی ذوق میکردن ???
پیکان جوانان گوجه ای
۱۸ خرداد ۱۳۹۸کامارو نباید براش مشکلی تو فروش پیش بیاد به هر حال با موتور 4 و 6 سیلندرم عرضه میشه ولی خوب برای کوروت کار سخت تر هستش
AMIR / ARMI
۱۸ خرداد ۱۳۹۸خدا وکیلی این خبر جدی هستش ؟
خیلی خندیدم
خود اروپایی هارو مچشون تو اسیا و امریکا گرفتن
به جرم تبانی هزار تا چیز دیگه
حالا شدن مثلا خیلی فهمیده و سخت گیر
یکی ندونه فکر میکنه خیلی خوبن اونا
فرامرز
۱۹ خرداد ۱۳۹۸حالا شما زیاد حرص نخور. شورولت چیزی رو از دست نداده. تو ۲۰۱۸ کلا ۳۳۰ تا کوروت تو اروپا فروش رفته که به دردسر خدمات و … هم نمی ارزید. همین تعداد کم فروش در مقایسه با پورشه ۹۱۱ که تو شرایط برابر خیلی گرونتره نشون میده کی خوبه
آرین
۱۸ خرداد ۱۳۹۸نه فقط ما خوبیم
بهراد
۱۸ خرداد ۱۳۹۸ایران بود می آوردن کلیم انبارمیکردن همشم میزدن به اسم یه کارمند ساده که پشت کامپیوتر چشاش سیاهی میره و با هزار تا دوز و کلک اون مدل های دست دوم رو مینداختن به خلق الله.
تازه وقتیم انبارشون تموم شد دوباره با ارز دولتی وارد میکردن و به اسم تحریم و نیاز کشور بازم به مردم ..