شورولت کامارو سال خوبی را پشت سر نگذاشته است. فروش خودروی عضلانی جنرال موتورز رو به کاهش بوده و به همین خاطر شایعاتی فراوانی درباره آینده مبهم این خودروی خاطرهانگیز به گوش رسیده است. امروز هم خبر رسیده ظاهراً جنرال موتورز فروش برخی مدلهای کامارو ۲۰۲۰ را به خاطر مشکلات مربوط به آلایندگی آنها متوقف کرده است.
گفته میشود حدود ۲ هزار دستگاه کامارو مدل ۲۰۲۰ مجهز به پیشرانهی ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری تحت تأثیر این مشکل قرار گرفتهاند؛ اما خود مشکل به کنیستر آلایندگی تبخیری مربوط میشود که احتمال دارد آلایندگی بیشتر از حد مجازی را آزاد کند. این مشکل فعلاً در حال بررسی بوده اما تا زمان دستیابی به نتیجهای مشخص و قطعی، خودروهای یاد شده را نمیتوان فروخت. اگر مشکل یاد شده واقعاً وجود داشته باشد، جنرال موتورز باید پیش از شروع فروش آنها راهحلی قطعی را پیدا کند.
هنوز مشخص نیست که خودروهای تحت تأثیر این قضیه در نمایندگیها موجود هستند یا اینکه به دست مشتریان رسیدهاند. اگر هم خودروها به دست مشتریان رسیده باشند قطعاً مالکان از چند و چون ماجرا آگاه خواهند شد.
فروش کامارو چندین سال است که با کاهش روبرو بوده اما این روند با فیس لیفت سال ۲۰۱۸ شتاب بیشتری به خود گرفته است. البته رقیب اصلی این خودرو یعنی فورد موستانگ هم با افت فروش دست و پنجه نرم میکند. موضوع عجیب اینکه داج چلنجر پیر و سالخورده فروش نسبتاً پایداری داشته و حتی در چند ماه اخیر محبوبتر از دو رقیب دیگر ظاهر شده است.
سروش
۱۱ آبان ۱۳۹۸فیس لیفت ۲۰۱۸ یه افتضاح بود. شورلت به جز کوروت و شاید یکی دوتای دیگه بقیه ماشین هاش در حد و اندازه اسمش نیستن
Alireza
۱۱ آبان ۱۳۹۸سیلورادو و کلرادو zr2 هم کارشون خوبه در حال حاضر
یانکی
۱۱ آبان ۱۳۹۸الان کامارو هیچ آلترناتیوی نداره رو کنه بر عکس موستانگ و مخصوصا چلنجر و چارجر که همیشه یه خبر تازه ازشون هست.شورولت سریعتر باید مسیر داج رو تعقیب کنه.
JDM
۱۱ آبان ۱۳۹۸به نظره من شورلت میتونه با یه فیس لیفت جزیی اما با برنامه و دقیق به همراه یه گیربکس دابل کلاج کامارو به بازی برگردونه
Reza
۱۲ آبان ۱۳۹۸فروش کامارو چندین سال است که با کاهش روبرو بوده اما این روند با فیس لیفت سال 2018 شتاب بیشتری به خود گرفته است. البته رقیب اصلی این خودرو یعنی فورد موستانگ هم با افت فروش دست و پنجه نرم میکند.
من دیگه حرفی ندارم
نوید جهرمی
۱۱ آبان ۱۳۹۸برای یه کنیستر؟ آدم فک میکنه دارن شوخی میکنن. نمیدونم به خودمون ف حش بدم یا از اونا تمجید کنم.
مهدی
۱۱ آبان ۱۳۹۸جنرال موتورز یه بخش داره به اسم ddsp که مخفف دپارتمان نابود کننده پروژه های موفق هست که قدمت ۵۰ ساله داره و واقعا تو کارش خبرست. دمشون گرم
امیر
۱۱ آبان ۱۳۹۸فقط دو خط اخر
دوج عشقه
مانی
۱۲ آبان ۱۳۹۸چجوری ماشین میسازن با وزن ۲ تن قدرت ۱۰۰۰ اسب و استاندارد آلایندگی رو پاس میکنن؟
فقط دود خروجی مهمه؟مصرف بنزین مهم نیست؟
جریمهای چیزی در نظر گرفته نمیشه؟تو اروپا هم میتونن تردد کنن؟
کسی اطلاعات داره یه توضیحی بده خوبه یا پدال مقاله کار کنن سر در بیاریم
قوانین و استانداردها چجوریه
?Mashin?
۲۹ اسفند ۱۳۹۸کامارو ?❤