شورلت با انتشار تیزرهایی، رسماً تأیید کرده است که بهزودی نسخهٔ جدید ZR2 به خانوادهٔ سیلورادو اضافه خواهد شد. نام ZR2 که برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ در پیکاپ کوچکتر کلرادو احیا شد، نشانگر قابلیت پرفورمنس بالا در طیف گستردهای از تنظیمات رانندگی، هم روی جاده و هم خارج از جاده است. فعلاً مشخصات سیلورادو ZR2 معلوم نیست و تیزرها هم چندان واضح نیستند زیرا صرفاً نشان ZR2 و یک پروتوتایپ استتار شده با لاستیکهای بزرگ آفرودی را نشان میدهند.
بااینحال، انتظار میرود ZR2 در خانوادهٔ سیلورادو بالاتر از نسخهٔ تریل باس قرار گرفته و بیشتر روی آفرود تمرکز داشته باشد. تصاویر جاسوسی قبلی نشان دادهاند که این نسخه از دماغهای منحصربهفرد با صفحهٔ محافظ برجسته، قلابهای بکسل قرمزرنگ و سپر اختصاصی برای بیشتر شدن زاویهٔ حمله برخوردار است. علاوه بر این، میتوانیم انتظار تعلیق متمرکز روی آفرود با فاصلهٔ بیشتر از زمین را هم داشته باشیم. فعلاً هیچ اطلاعاتی در مورد پیشرانهٔ سیلورادو ZR2 در دست نیست و نمیدانیم که شورلت برای این نسخه پیشرانهٔ اختصاصی قویتری در نظر گرفته یا از همان موتورهای نسخههای دیگر استفاده خواهد کرد.
اما علاوه بر ZR2، نسخهٔ فیسلیفت شدهٔ سیلورادو هم پاییز امسال با مدل ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد. سیلورادوی جدید بهروزرسانیهای را در داخل و خارج تجربه خواهد کرد اما طراحان شورلت توجه ویژهای روی کابین خودرو داشتهاند که در نسخهٔ فعلی در برابر پیکاپهای رم و فورد حرفی برای گفتن ندارد. پیشبینی میشود کابین سیلورادو مدل ۲۰۲۲ دنبالهروی نسل جدید تاهو باشد و از داشبوردی بازطراحی شده با سیستم اطلاعاتی-سرگرمی جدید و متریال باکیفیتتر برخوردار شود.
Ali_x76
۱۲ تیر ۱۴۰۰کاش موتورش ۶.۲ لیتر سوپرشارژ باشه
SF90 STRADALE
۱۲ تیر ۱۴۰۰پسوند ZR2 یعنی آفرودری با توانایی های فوق العاده
سیلورادو برای رقابت با F_150 رپتور و TRX به این نسخه نیاز داشت 👊👊👊
Ninja
۱۲ تیر ۱۴۰۰رقابت با رپتور r و تی ار ایکس یا رقاببت با رپتور عادی
SF90 STRADALE
۱۲ تیر ۱۴۰۰رپتور R احتمالاً نسبت به TRX عملکرد بهتری داشته باشه و ZR2 نفر سوم این پیکاپ های آفرودر هست
.
.
به نظر خودم بهترین آفرودر تاریخ شورولت پیکاپ میان سایز کُلُرادو ZR2 بایسون هست که با همکاری AEV تولید و به یکی از هیولاهای آفرود تبدیل شد
🇩🇪👑MERCEDES BENZ 👑🇩🇪
۱۲ تیر ۱۴۰۰شورلت خودشو کنار رینگ کشیده بود ولی الان داره بر میگرده.
بهنام
۱۲ تیر ۱۴۰۰امیدوارم همین طوری با کامارو هم برگرده
R@m!n
۱۲ تیر ۱۴۰۰با کامارو که باید خداحافظی کرد. وقتی که کوروت 60 هزار دلاری هست دیگه کامارو معنی نداره.
بهنام
۱۴ تیر ۱۴۰۰بحث قیمتش که نیست
کامارو قیمت پایه ش کم تر از 30 هزارتاس با کوروت خیلی اختلاف داره کامارو تو بحث طراحی و جدال قدرت با چلنجر و موستانگ کم آورد
R@m!n
۱۴ تیر ۱۴۰۰اتفاقا اصلا کم نیاورد و اکثریت فروش کاماروها تو مدلای Z و ZL هست که میره بالای 40k چون تو مدلای پایه هیچ حرفی جلوی ماستنگ های اکوبوست نداره . اینکار باعث هم پوشانی قیمتی با کوروت میشه و باید یا کوروت گرون میشد که می رفت واسه رقابت با پورشه، درحال حاضرم توانایی رقابت با پورشه (کیفیت قطعات داخلی) رو نداره پس با پایین اوردن قیمت، خلا قیمتی 50 تا 70 هزار تایی که ماشین اسپرت شاخصی نیست کوروتو قرار داد و بنظرم سیاست درستی هست.
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۲ تیر ۱۴۰۰ای کاش یکم به فکر کامارو میبودن…
Angus_812
۱۲ تیر ۱۴۰۰حالا جنگ واقعی شروع شده
نبرد سه تا از قلدر های آمریکایی
چه بزن بزنی بشه
امیرحسین
۱۲ تیر ۱۴۰۰مطمئن باشید در تقابل با فورد مچ شورلت میخواب
بدون تعصب میگم خودم هر دو برند رو دوست دارم اما میتونید از بازار فروش محصولات دو برند متوجه این موضوع بشید شورلت توان رقابت رو نداره
شورلت با کوروت فقط یه آبرویی واسه خودش نگه داشته
( Only she reminds me of love )
۱۲ تیر ۱۴۰۰کامارو که به باد دادِش!
JDM
۱۲ تیر ۱۴۰۰شورلت داره رو محصولاتش کار میکنه
اول رو کوروت داره کاره میکنه که نسخه های زد او شیش و … ارائه بده بعدش سراغ کامارو هم میره
این سیلورادو هم خیلی خبر ازش دراومده و قراره قلدر تر برگرده.قدم به قدم همه چی مشخص میشه
این همه صبر کردیم ولی وقتی نسخه پایه کوروت بیرون داد پرفومنس خودرو سازی امریکا رو حداقل یه لول بالاتر برد
در اینده همه چی مشخص میشه
R@m!n
۱۲ تیر ۱۴۰۰شورلت زیر مجموعه جنرال موتورز و تحت سیاست های کلی این ابر کمپانی هست. خودم فورد رو بیشتر می پسندم اما اینکه راجب خودرویی که نیومده غیب بگیم مقداری ناشیانه هست.
سبد محصولات شورلت هم تنوع خوبی داره و فروش مناسبی هم تو این پنج سال اخیر داشته. اینکه صرفا کل شورلت و جنرال موتورز و تو بودن یا نبودن کامارو خلاصه کنیم هم درست نیست.
کوروت C8 هم در آینده نزدیک حرفای خیلی زیادی برای گفتن خواهد داشت.
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۲ تیر ۱۴۰۰کجایی داداش آمار فروش رو دیدی که میگی؟ پارسال سیلورادو فقط ۱۰۰،۲۰۰هزار دستگاه اختلاف داشت توی فروش با F-150، جنرالموتورز شورولت رو به هر قیمتی که باشه قدرتمند نگهمیداره….
Ninja
۱۲ تیر ۱۴۰۰شورلت نمیدونم چی شده ولی انگار در مقابل فورد و دوج دیگه اصالت زیادی نداره و مدرنیته شده مثل کامارو و سیلورادو کوروت هم که موتور عقب شد لابد دو دف هم میشه بعدن برا همین بجز کوروت که رقیبی برا خودش نمیبینه چون که فورد جی تی یجورایی نسبت به قدرت سرعت الکی گرون میتونه باشه وایپر هم که مرحوم شد بقیه کامارو و سیلورادو دیگه محبوبیت زیادی در مقابل فورد و داج نداره
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۲ تیر ۱۴۰۰اون همه شاسی بلند داره فقط کامارو و سیلورادو و کوروت شورولت معروفن؟ برادر شورولت هم روی ریل خوبیه…
charger
۱۲ تیر ۱۴۰۰ZR2 زیادی پاستوریزس
شورولت برای رقابت با رپتور و تیرکس باید یه اسم با ابهت بزاره رو ماشینش
R@m!n
۱۲ تیر ۱۴۰۰کار خیییییلی سختی هست رقابت با فورد و داج اما نباید فراموش کرد که جنرال موتورز موتورای سرحاله LT4 و LT5 رو داره که می تونه رو این ماشین بزاره و عملکردی شبیه به موتورای PREDATOR فورد و HEMI داج داشته باشه.
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۲ تیر ۱۴۰۰بشدت منتظر یه رقابت هیجان انگیز هستیم!😎